Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedemorgen deze zondag ochtend !

+11
Jelin
Blond
Suus
Bliss
Joli86
Arwyn
girli
Emma_
Roze Roos
Try
Sweety
15 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Goedemorgen deze zondag ochtend ! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen deze zondag ochtend !

Bericht  Gast za 15 jan 2011 - 23:04

Theedoosje schreef:
ABE schreef:
Theedoosje schreef:ABE>what happend?

Laat ik zeggen dat ik met iemand gebroken heb. Dat moest ook wel. Maar niet op de manier zoals ik het nu heb gedaan. Sorry voor het cryptische.

Oei dat klinkt niet goed. hug

Nee... Loop al een half uur tegen mezelf te zeggen dat het gewoon goed is zo. Maar dat is helemaal niet zo... Mijn uitbarsting is een combinatie van stress van het werk en drank geweest.... En daar baal ik zoooooooooooo van! Ik heb nu besloten nooit meer te drinken, dat is ook goed zo. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze zondag ochtend ! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen deze zondag ochtend !

Bericht  Gast za 15 jan 2011 - 23:06

Maar kan je er niks aan veranderen ABE? En ja veel drinken is niet altijd even slim Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze zondag ochtend ! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen deze zondag ochtend !

Bericht  Gast za 15 jan 2011 - 23:14

Theedoosje schreef:Maar kan je er niks aan veranderen ABE? En ja veel drinken is niet altijd even slim Wink

Nee. Ik denk niet dat ik degene kan bellen om te zeggen dat wat ik vannacht heb gezegd en gedaan nog steeds hetgeen is wat ik wil, maar dat mijn beargumentatie als een lul op een drumstel sloeg. :P Het zal op het eind wel goedkomen, maar dat heeft voor nu even tijd nodig. Het was gewoon dom, ik sla mezelf voor mijn hoofd, maar het is even niet anders. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze zondag ochtend ! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen deze zondag ochtend !

Bericht  Gast za 15 jan 2011 - 23:15

ABE schreef:
Theedoosje schreef:Maar kan je er niks aan veranderen ABE? En ja veel drinken is niet altijd even slim Wink

Nee. Ik denk niet dat ik degene kan bellen om te zeggen dat wat ik vannacht heb gezegd en gedaan nog steeds hetgeen is wat ik wil, maar dat mijn beargumentatie als een lul op een drumstel sloeg. :P Het zal op het eind wel goedkomen, maar dat heeft voor nu even tijd nodig. Het was gewoon dom, ik sla mezelf voor mijn hoofd, maar het is even niet anders. smile

hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze zondag ochtend ! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen deze zondag ochtend !

Bericht  Blond za 15 jan 2011 - 23:16

Goedemorgen!

Lekker tot een uur of tien geslapen. Ben gisteravond nog wel de stad in geweest, maar heel weinig (alcohol) gedronken, dus ben lekker fris vandaag. Mijn paper voor de laatste keer checken, en verder heb ik geen plannen.

Fijne dag allemaal!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze zondag ochtend ! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen deze zondag ochtend !

Bericht  Jelin za 15 jan 2011 - 23:25

Goedemorgen,

Hier goed geslapen alleen wat kort. Mijn dochter voelt zich niet zo lekker. Hangt hier een beetje aan mijn lief, maar dat komt vast goed.

Vandaag mijn verjaardag vieren. Heb er alleen geen zin in.

Fijne dag allemaal!!

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze zondag ochtend ! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen deze zondag ochtend !

Bericht  BJA za 15 jan 2011 - 23:27

Goedemorgen!

Ik heb echt belachelijk lang geslapen. Ging er om 00.30 uur in en ben er om 11.00 uur uitgegaan.
Normaal heb ik dan echt hoofdpijn, maar gelukkig nu niet!
Vandaag wordt een rustige dag. Ik blijf thuis.
Ga nog wel wat research doen op internet, want wil weer naar school!! Vind ik erg spannend!
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze zondag ochtend ! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen deze zondag ochtend !

Bericht  SleepingBeauty za 15 jan 2011 - 23:27

Goedemorgen.
Ik ben ook weer wakker! heb heerlijk geslapen, vooral vanmorgen toen mijn man er weer was Wink
Nu zit lekker op de bank! Nog een beetje relaxen...
Ben nog niet helemaal fit, hoofdpijn waar ik vannacht nog een keer wakker van werd en keelpijn! Blegh No
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze zondag ochtend ! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen deze zondag ochtend !

Bericht  Biancos za 15 jan 2011 - 23:42

Goeiemorgen allemaal..

Ik heb gisteren een super gezellige avond gehad bij een vriendin, was 2 uur thuis.
Dus heb heerlijk geslapen. Nu alweer een tijdje wakker dus lekker met de laptop in mijn bedje liggen.
I love zondag.
En straks maar even een stuk lopen denk ik, is zulk mooi weer.
Biancos
Biancos
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 126
Punten : 149
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze zondag ochtend ! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen deze zondag ochtend !

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 0:53

Ik was om 06:00 uur thuis en zit nu alweer gedoucht klaar. Ga straks naar een vriendin en haar vriend op de koffie en daarna met een andere vriendin en haar vriend uit eten. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze zondag ochtend ! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen deze zondag ochtend !

Bericht  Cheesegirl zo 16 jan 2011 - 1:26

Ik ben net een beetje mijn bed uit komen rollen...
Heb vandaag geen plannen, dus heerlijk rustig aan met dit mooie weer! Very Happy
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze zondag ochtend ! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen deze zondag ochtend !

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum