Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

goedenmorgen deze zondag

+5
Snack a Jack
Suus
Parisienne
silly-one
banjer49
9 plaatsers

Ga naar beneden

goedenmorgen deze zondag Empty goedenmorgen deze zondag

Bericht  banjer49 za 18 jun 2011 - 20:48

en hebben jullie nog leuke dingen te doen vandaag?? ik ga vanmiddag naar musical mary poppins in scheveningen toe, heb er zin in.
fijne dag allemaal
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

goedenmorgen deze zondag Empty Re: goedenmorgen deze zondag

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 20:51

Goedemorgen!

Hier sneeuwt het :P
H. had een rol wc papier gevonden die onder de tafel stond en is dat allemaal in kleine snippertjes aan het maken.

Straks gaan we naar mijn ouders toe voor vaderdag.

Veel plezier Banjer!

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

goedenmorgen deze zondag Empty Re: goedenmorgen deze zondag

Bericht  silly-one za 18 jun 2011 - 20:54

Goedemorgen,

Ik ga lekker lui op de bank beginnen en vanmiddag moet ik een wedstrijd tennissen. Het toernooiseizoen is weer begonnen Very Happy. Ik ben nu nog duf, maar ik heb er wel zin in. Het weer wordt ook beter vanmiddag dus dat is alleen maar positief.

Fijne dag allemaal.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

goedenmorgen deze zondag Empty Re: goedenmorgen deze zondag

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 20:57

Goedemorgen!

Hazeltje> sneeuw leuk Very Happy Wink

Banjer> heel veel plezier!

Silly-one> succes met tennissen!

Wij gaan misschien naar de vlooienmarkt hier. Ligt aan het weer straks.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

goedenmorgen deze zondag Empty Re: goedenmorgen deze zondag

Bericht  Parisienne za 18 jun 2011 - 20:58

Goedemorgen!

Ik zit op mijn dochter te wachten tot ze wakker is. Om 7 uur was ze al wakker, maar lag om half 9 weer in bed. Straks maken we 'samen' een ontbijtje voor papa, die nu lekker uitslaapt. Daarna gaan we met z'n 3-en eten en cadeautjes geven (vingerverftekening en een crème-brulee-set met 4 bakjes en een brander).

Vanmiddag nog naar mijn vader en stiefmoeder, die krijgen een autostoel voor N. voor vaderdag en mijn stiefmoeders verjaardag (morgen).

Fijne dag allemaal!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

goedenmorgen deze zondag Empty Re: goedenmorgen deze zondag

Bericht  Suus za 18 jun 2011 - 21:08

Goedemorgen!
Gisteravond naar de Helden van Amstel Live geweest, was verrassend leuk Very Happy
Nu zit ik heerlijk in mijn pyjama op de bank, met een kopje thee en broodjes in de oven. Vanmiddag doe ik mee aan de Ladies Run, maar wat een weer zeg... Nouja, tijdens het lopen vind ik regen niet erg, beter dan hitte, maar een beetje jammer voor het publiek.
Fijne dag iedereen!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

goedenmorgen deze zondag Empty Re: goedenmorgen deze zondag

Bericht  Snack a Jack za 18 jun 2011 - 21:11

Goedemorgen,

Ik ben heerlijk lui nadat we gisterenavond bij Guus Meeuwis zijn geweest. Was erg gaaf! Zometeen broodjes in de oven doen en daarna wat in huis rommelen en een beetje gamen denk ik.

Fijne dag!
Snack a Jack
Snack a Jack
Prater
Prater

Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

goedenmorgen deze zondag Empty Re: goedenmorgen deze zondag

Bericht  Angela_1986 za 18 jun 2011 - 21:22

Goedemorgen!

Ik was belachelijk vroeg (8.00 uur) wakker... Nog even wat gelezen in bed en nu lui op de bank wat internetten. Zo even 'n broodje in de oven en lekker ontbijten. Vanmiddag gaan we naar Guus Meeuwis! bounce Ik moet m'n pyjama ook nog inruilen voor wat kleren maar weet niet zo goed wat ik aan zal doen. Ik heb geen zomerjasje ofzo en om m'n winterjas mee te nemen is ook wel 'n beetje overdreven, heb wel 'n paar van die lange vesten maar ja die zijn ook niet echt warm... Twijfel, twijfel, twijfel dus. Iemand nog tips? Wink

Fijne dag allemaal!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

goedenmorgen deze zondag Empty Re: goedenmorgen deze zondag

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 21:36

Angela_1986 schreef:Goedemorgen!

Ik was belachelijk vroeg (8.00 uur) wakker... Nog even wat gelezen in bed en nu lui op de bank wat internetten. Zo even 'n broodje in de oven en lekker ontbijten. Vanmiddag gaan we naar Guus Meeuwis! bounce Ik moet m'n pyjama ook nog inruilen voor wat kleren maar weet niet zo goed wat ik aan zal doen. Ik heb geen zomerjasje ofzo en om m'n winterjas mee te nemen is ook wel 'n beetje overdreven, heb wel 'n paar van die lange vesten maar ja die zijn ook niet echt warm... Twijfel, twijfel, twijfel dus. Iemand nog tips? Wink

Fijne dag allemaal!

Vind je dat echt belachelijk vroeg? :shock: Hier was het 06.00 uur.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

goedenmorgen deze zondag Empty Re: goedenmorgen deze zondag

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 21:39

Angela_1986 schreef:Goedemorgen!

Ik was belachelijk vroeg (8.00 uur) wakker... Nog even wat gelezen in bed en nu lui op de bank wat internetten. Zo even 'n broodje in de oven en lekker ontbijten. Vanmiddag gaan we naar Guus Meeuwis! bounce Ik moet m'n pyjama ook nog inruilen voor wat kleren maar weet niet zo goed wat ik aan zal doen. Ik heb geen zomerjasje ofzo en om m'n winterjas mee te nemen is ook wel 'n beetje overdreven, heb wel 'n paar van die lange vesten maar ja die zijn ook niet echt warm... Twijfel, twijfel, twijfel dus. Iemand nog tips? Wink

Fijne dag allemaal!


En regenponcho :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

goedenmorgen deze zondag Empty Re: goedenmorgen deze zondag

Bericht  Angela_1986 za 18 jun 2011 - 21:41

Fauve schreef:
Angela_1986 schreef:Goedemorgen!

Ik was belachelijk vroeg (8.00 uur) wakker... Nog even wat gelezen in bed en nu lui op de bank wat internetten. Zo even 'n broodje in de oven en lekker ontbijten. Vanmiddag gaan we naar Guus Meeuwis! bounce Ik moet m'n pyjama ook nog inruilen voor wat kleren maar weet niet zo goed wat ik aan zal doen. Ik heb geen zomerjasje ofzo en om m'n winterjas mee te nemen is ook wel 'n beetje overdreven, heb wel 'n paar van die lange vesten maar ja die zijn ook niet echt warm... Twijfel, twijfel, twijfel dus. Iemand nog tips? Wink

Fijne dag allemaal!

Vind je dat echt belachelijk vroeg? :shock: Hier was het 06.00 uur.

Ja voor 'n vrije dag vind ik dat écht vroeg. Normaal gaat mijn wekker om 6.15 uur en zit ik om 8.00 uur op m'n werk... In 't weekend wil ik dan graag wat langer blijven liggen maar tegenwoordig word ik steeds vroeg wakker.

Ben jij zo vroeg wakker dan om te gaan werken ofzo of ook gewoon omdat je wakker bent?
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

goedenmorgen deze zondag Empty Re: goedenmorgen deze zondag

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 21:42

Ik ben helaas gewoon wakker Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

goedenmorgen deze zondag Empty Re: goedenmorgen deze zondag

Bericht  Angela_1986 za 18 jun 2011 - 21:44

Pff dan snap ik dat je 8.00 uur niet zo vroeg vindt... haha! Je hebt in ieder geval 'n lange dag waar je van kunt genieten Wink

Ik ben gister bij 3 winkels geweest voor zo'n doorzichtige wegwerp-poncho maar helaas, uitverkocht! Ik ga met 'n vriendin en die had er waarschijnlijk nog wel 'n paar en ik las net op de site dat ze daar ook poncho's verkopen maar ik vrees dat je stijl achterover slaat van de prijs... :P
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

goedenmorgen deze zondag Empty Re: goedenmorgen deze zondag

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 21:47

Angela> ja ik denk ook dat je daar wel de hoofdprijs betaalt ja. Jammer dat je er geen meer kon vinden. Er zijn nu verschillende festivals en zo dus dan snap ik wel dat ze op kunnen zijn in de winkels.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

goedenmorgen deze zondag Empty Re: goedenmorgen deze zondag

Bericht  Oasis za 18 jun 2011 - 21:51

Goedemorgen,

Ik heb goed geslapen. Vandaag even rustig aan doen, en in de namiddag gaan we naar mijn schoonouders voor vaderdag. Mijn eigen papa is vandaag niet thuis, dus daar gaan we volgende week een keer heen.
En vanavond.. vroeg naar bed! Wink

Fijne dag allemaal!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

goedenmorgen deze zondag Empty Re: goedenmorgen deze zondag

Bericht  patjuhhh za 18 jun 2011 - 23:13

Goedemiddag inmiddels,
Ik voel me eindelijk weer wat fitter! Heerlijk om me zo fit te voelen, is lang geleden.
Vandaag wordt het een dagje naar mijn ouders en blijven daar eten en daarna door naar de vader van mijn vriend.
Fijne dag allemaal.
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

goedenmorgen deze zondag Empty Re: goedenmorgen deze zondag

Bericht  Error za 18 jun 2011 - 23:42

Ik heb helaas veel te lang geslapen,net even papa kado's gebracht en koffie gedronken. Taart van mijn broertje was helaas mislukt.
Nu hopen dat het zo droog wordt, dan misschien nog even naar braderie in een dorpje hier verderop. Anders lekker binnen blijven en straks een late dienst werken.
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

goedenmorgen deze zondag Empty Re: goedenmorgen deze zondag

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum