Nog 1 vraagje make-up (ben er al uit)
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Nog 1 vraagje make-up (ben er al uit)
Ben ik weer hoor. Ik heb het ergens al gehad over kleur oogschaduw maar weet het topic niet meer.
Welk kleur oogschaduw past bij mij ?
Ik ga gewoon bruin proberen....dank jullie wel!
Welk kleur oogschaduw past bij mij ?
Ik ga gewoon bruin proberen....dank jullie wel!
Laatst aangepast door Ibbeltje op za 21 apr 2012 - 3:58; in totaal 1 keer bewerkt
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Re: Nog 1 vraagje make-up (ben er al uit)
Ik zou, zeker als je normaal geen make-up draagt, niet ineens uitpakken met knalkleuren.
Kies voor een mooie bruine tint, die kan altijd. Dan kun je het zo zwaar maken als je zelf wilt.
Kies voor een mooie bruine tint, die kan altijd. Dan kun je het zo zwaar maken als je zelf wilt.
Gast- Gast
Nee idd niet knal. Maar bruin ja dat was volgens mij wat men al aangaf. Dat heb ik ook wel liggen nog.
Wat voor kleur ogen heb je?
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Ik zou het ook naturel houden. Ik heb zelf ook donker haar en donkere ogen en gebruik bruintinten.
Kan je je jurkje trouwens niet wat tailleren? Dan heb je iets minder dat het zo'n massieve rechthoek lijkt, al is dat wellicht ook door het model van het jurkje. Je hebt best taille toch? Als ik af ga op je andere foto's dan denk ik dat je dat best kan hebben. Je mag je vrouwelijke vormen best benadrukken.
Kan je je jurkje trouwens niet wat tailleren? Dan heb je iets minder dat het zo'n massieve rechthoek lijkt, al is dat wellicht ook door het model van het jurkje. Je hebt best taille toch? Als ik af ga op je andere foto's dan denk ik dat je dat best kan hebben. Je mag je vrouwelijke vormen best benadrukken.
Gast- Gast
Dat is het jurkje en weet niet hoe ik dat nog kan doen?
En ik heb blauwe ogen.
En ik heb blauwe ogen.
Nou qua kleding laat ik het zo. Het gaat nu echt om de make-up Oogschaduw
Heb je geen palet met diverse kleuren? Ik zou gewoon lekker gaan uitproberen tot je tevreden bent. Lekker tutten.
Gast- Gast
Misschien met een riempje op het smalste punt van je taille?
Make-up ben ik niet zo goed in..
Make-up ben ik niet zo goed in..
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Megara schreef:Heb je geen palet met diverse kleuren? Ik zou gewoon lekker gaan uitproberen tot je tevreden bent. Lekker tutten.
Nee heb niet zoveel. Heb nog wat grijs en licht paars of zo liggen.
Ik zou voor een naturelle look gaan. Een lichte kleur op je bewegend ooglid. Een middenbruine tint in de crease. Een donker bruine tint in je outercorner V, doortrekken tot halverwege onder je oog. Met de middenbruine kleur maak je het streepje onder je ook af. Het geheel goed blenden, zodat alles mooi in elkaar overloopt. Een beetje een shimmer lichte kleur onder je wenkbrauw. Oogpotlood op je wimperlijn, ik gebruik zelf altijd zwarte maar bruin is wat zachter. Masacara en klaar! Simpel maar mooi
Gast- Gast
Joan schreef:Ik zou voor een naturelle look gaan. Een lichte kleur op je bewegend ooglid. Een middenbruine tint in de crease. Een donker bruine tint in je outercorner V, doortrekken tot halverwege onder je oog. Met de middenbruine kleur maak je het streepje onder je ook af. Het geheel goed blenden, zodat alles mooi in elkaar overloopt. Een beetje een shimmer lichte kleur onder je wenkbrauw. Oogpotlood op je wimperlijn, ik gebruik zelf altijd zwarte maar bruin is wat zachter. Masacara en klaar! Simpel maar mooi
Je noemt nu heel veel waar ik totaal niet bekend mee ben En maak mij nooit zo op dus geen idee hoe en wat hahah. Maar dank je voor de uitleg
Als je bijna nooit make up draagt zou ik gewoon lekker een beetje mascara doen, een bruin oogpotloodje op je onderrand en een mooie nude lipgloss.
Dat kan bijna niet mislukken en als je nooit wat draagt kan dat al een heel verschil maken.
Dat kan bijna niet mislukken en als je nooit wat draagt kan dat al een heel verschil maken.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Ibbeltje schreef:Joan schreef:Ik zou voor een naturelle look gaan. Een lichte kleur op je bewegend ooglid. Een middenbruine tint in de crease. Een donker bruine tint in je outercorner V, doortrekken tot halverwege onder je oog. Met de middenbruine kleur maak je het streepje onder je ook af. Het geheel goed blenden, zodat alles mooi in elkaar overloopt. Een beetje een shimmer lichte kleur onder je wenkbrauw. Oogpotlood op je wimperlijn, ik gebruik zelf altijd zwarte maar bruin is wat zachter. Masacara en klaar! Simpel maar mooi
Je noemt nu heel veel waar ik totaal niet bekend mee ben En maak mij nooit zo op dus geen idee hoe en wat hahah. Maar dank je voor de uitleg
www.youtube.com
Succes
Ik zou trouwens eerder letten op de kleur van je ogen om je oogschaduw uit te kiezen, dan op te kleur van je jurkje...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Dat denk ik nu ook ja ahah. Maar dacht even voor het beeld zo. Maar tnx!
Jerry schreef:Ibbeltje schreef:Joan schreef:Ik zou voor een naturelle look gaan. Een lichte kleur op je bewegend ooglid. Een middenbruine tint in de crease. Een donker bruine tint in je outercorner V, doortrekken tot halverwege onder je oog. Met de middenbruine kleur maak je het streepje onder je ook af. Het geheel goed blenden, zodat alles mooi in elkaar overloopt. Een beetje een shimmer lichte kleur onder je wenkbrauw. Oogpotlood op je wimperlijn, ik gebruik zelf altijd zwarte maar bruin is wat zachter. Masacara en klaar! Simpel maar mooi
www.youtube.com
Succes
Ik zou trouwens eerder letten op de kleur van je ogen om je oogschaduw uit te kiezen, dan op te kleur van je jurkje...
Mee eens, blauwe oogschaduw bij blauwe ogen kan nog wel es ordinair uitpakken.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Jaa dat ga ik sowieso niet doen Dank jullie wel voor het mee denken!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: