Wieg/ledikant
+19
nillis
Mida4you
Slakje
sabje
Tiara
Flower_L
Linda
_Jet
ekjir@M
Flip Fluitketel
meisje
Jezzie
PiP
Liadan
Viva
yes1984
Floor
Aimee
Sun88
23 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wieg/ledikant
Wij konden bij de eerste een wieg lenen, maar zoonlief heeft daar bijna niet ingeslapen omdat hij dat niet fijn vond ( zonde dus van alle aangeschafte spullen)
Dochter hebben we meteen in ledikant gelegd, ze slaapt bij ons in de kamer, hebben van het ledikant een co-sleeper gemaakt.
Dochter hebben we meteen in ledikant gelegd, ze slaapt bij ons in de kamer, hebben van het ledikant een co-sleeper gemaakt.
Gast- Gast
Wij hebben een ledikant maar ook een wiegje.
Mijn zus die een week geleden is bevallen heeft het wiegje gekocht en in aug/sep neem ik het wiegje van haar over!
Mijn zus die een week geleden is bevallen heeft het wiegje gekocht en in aug/sep neem ik het wiegje van haar over!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
_Jet schreef:Wij hadden alleen een ledikant en die stond gewoon op haar eigen kamer. S heeft 2 nachten in de bak van haar kinderwagen bij ons gelegen en daarna al in haar ledikant op haar eigen kamer.
+1 hier ging dat net zo, alleen geen zij maar een hij en hij heeft maar 1 nachtje op onze kamer gelegen en daarna op zijn eigen kamertje. Ging meteen goed!
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hadden eerst het wiegje op onze kamer (deze hadden we nog in de familie dus hoefden er niets voor aan te schaffen). Nu slaapt onze zoon alweer een tijd in zijn ledikantje maar nog steeds bij ons op de kamer (hij is nu bijna 5 maanden). We hebben ook geluk dat het past in onze slaapkamer.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wieg of ledikant?
» Van wieg naar ledikant, hoe aanpakken?
» Iemand ervaring met de wieg: Childwood Wieg Rotan
» nav wieg, Plaats een foto van de wieg
» Wieg kinderwagen
» Van wieg naar ledikant, hoe aanpakken?
» Iemand ervaring met de wieg: Childwood Wieg Rotan
» nav wieg, Plaats een foto van de wieg
» Wieg kinderwagen
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: