Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vraagje ivm solliciteren/kindjes

+4
PapillonRose
mickey
Twellie
Susan
8 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Vraagje ivm solliciteren/kindjes - Pagina 2 Empty Re: Vraagje ivm solliciteren/kindjes

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 1:14

Darius schreef:
Jolicious schreef:
Darius schreef:
mama2be schreef:
PapillonRose schreef:Ik heb het trouwens net als Darius gedaan en het bij mijn personalia gezet. Burgerlijke staat zet je er vaak toch wel in dacht ik, dus ik heb het daar maar meteen aan toegevoegd. Als je twijfelt over het nut ervan, kun je het ook gewoon weglaten. Het is niet zo dat je hiermee het bestaan van je zoontje ontkent. En vaak komt het in een gesprek toch nog wel aan de orde. Dat was bij mij ook zo, en dat terwijl ik het al wel had genoteerd (kreeg de indruk dat ze dit niet eens was opgevallen).

Ik denk dat ik op die manier een vermelding ervan maak. Maar goed als ze je zouden afwijzen omdat je een kindje hebt, dan vraag ik me af of ik wel bij zo'n bedrijf zou willen werken. Ik vind het altijd erg belangrijk dat de combinatie thuis en werk goed is. En dat moet van beide kanten komen.

Mama2be, dat ben ik met je eens. Ik zou ook niet graag bij zon bedrijf willen werken.

Als er nou een overvloed aan werk/vacatures was, zou ik dat ook zeggen. Maar dat is er in deze tijd nou niet bepaald.

Dat snap ik ook jolicious, maar als de TO nou gewoon 'voor de lol' solliciteerd en niet heel dringend een baan nodig heeft, dan heb je wat te kiezen. Op mijn vorige werk zat ik ook niet lekker in mijn vel, maar kon toen wel rustig solliciteren omdat ik gewoon al werk en inkomsten had. Dan kun je wel dit soort bedrijven uitzoeken.
Ik heb de sollicitatie verstuurd en heb het er toch uitgelaten. Ik heb momenteel werk, een vast contract maar ik weet wel dat ik ergens in aug/ sep kan verwachten dat ik op zoek moet naar ander werk. Voor nu is het dus nog niet dringend. Eerst maar eens zien of ik op gesprek mag komen en dan zie ik eventueel wel wat voor bedrijf t is. Ik ben in ieder geval nu met een studie bezig om mijn kansen te vergroten. Maar het is lastig tegenwoordig.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: