Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welk cijfer geef jij je seksleven?

+37
Sweety
Caro
Tabbert
Aggi
Fearie
Roodtomaatje
schuddebuikje
sweetgirl
Burn
JD
TwistedAngel
Happydobby
_Cyn_
Bliss
Bay
Poisongirl
Sorella
RioolSpook
litllejoy
Sarah1985
Atelier Madame
Linda
Tania
Kerel
SarahKey
Mermaid
Muis
Vanilla Queen
SoGood
Jade
Paper Crown
Caresses
Stuiterbal
Rush
Minx
Marin
Cheesegirl
41 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Welk cijfer geef jij je seksleven? - Pagina 3 Empty Re: Welk cijfer geef jij je seksleven?

Bericht  Poisongirl vr 20 apr 2012 - 22:01

EEn 8
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk cijfer geef jij je seksleven? - Pagina 3 Empty Re: Welk cijfer geef jij je seksleven?

Bericht  Bay za 21 apr 2012 - 0:51

Een 8! Ik heb niets te klagen!
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Bericht  Bliss ma 23 apr 2012 - 8:23

Ik geef een 8,5! Ben erg tevreden eigenlijk, het wordt ook steeds leuker en beter smile Sowieso de beste seks tot nu toe, omdat er nu ook daadwerkelijk gevoel bij komt kijken. De ene keer is het juist lief en de andere keer weer bloedgeil Welk cijfer geef jij je seksleven? - Pagina 3 253468018
Het enige is dat ik soms wel vaker wil dan hij, maar ik weet ook niet helemaal wat realistisch is op dat gebied en denk dat ik ook gewoon tevreden moet zijn met de kwantiteit, haha.

En jij, Zusje?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  _Cyn_ ma 23 apr 2012 - 23:08

Een 9, het enige wat voor mijn gevoel nog kan verbeteren is de hoeveelheid... Hij wil minder vaak dan ik.. Voor de rest, hij is geweldig goed! Er is altijd afwisseling, en ik krijg wat ik wil en hij ook.. Oh en hij haat vluggertjes, hij wil altijd de tijd nemen I love you
_Cyn_
_Cyn_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12

Bericht  Happydobby di 24 apr 2012 - 0:15

Een 9, als we het vaker zouden doen een 10. Helaas door mijn nachtdiensten en door de kleine man schiet het er wel eens bij in.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  Gast di 24 apr 2012 - 5:57

Bliss schreef:En jij, Zusje?

Een 10 :P, heb een verslaving gevonden laughcry

Gast
Gast

Bericht  Bliss di 24 apr 2012 - 9:17

Haha ja ik hou er ook van :P

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  TwistedAngel di 24 apr 2012 - 9:30

7 denk ik.. voor het eerst een vriend waarmee het goed gaat en ik pijn vrij sex heb. alleen wil ik wel vaker als hij, en is hij misschien ergens beetje egoïstisch.. zodra hij klaar is is het feest ook meteen over.
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  JD di 24 apr 2012 - 9:39

een 6.

Dat lage cijfer komt eigenlijk alleen omdat we elkaar nooit zien, en de frequentie dus laag is, naar mijn menin te laag.
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gast di 24 apr 2012 - 9:49

Bliss schreef:Haha ja ik hou er ook van :P

Nou ja, dat is het op zich nog niet eens. Ik bedoel, ik hou er wel van maar het is gewoon erg fijn met hem. Vernieuwend ook. Plus dat er heel veel gevoelens zijn, dat maakt het natuurlijk ook veel lekkerder...

Gast
Gast

Bericht  Bliss di 24 apr 2012 - 9:58

Zusje schreef:
Bliss schreef:Haha ja ik hou er ook van :P

Nou ja, dat is het op zich nog niet eens. Ik bedoel, ik hou er wel van maar het is gewoon erg fijn met hem. Vernieuwend ook. Plus dat er heel veel gevoelens zijn, dat maakt het natuurlijk ook veel lekkerder...

Precies dit heb ik ook. Bij scharrels vond ik het op zich wel een leuke bezigheid, maar na een tijdje was ik er dan wel weer klaar mee. Ik ervaar het nu heel anders en geniet er ook veel meer van.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Burn di 24 apr 2012 - 10:06

Niet noemenswaardig in ieder geval..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  sweetgirl di 24 apr 2012 - 22:05

Een 7. Nu zit er voor het eerst echt gevoel bij ipv alleen maar lust. En we kennen elkaar net, dus nog een hoop te ontdekken smile
sweetgirl
sweetgirl
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 67
Punten : 84
Registratiedatum : 18-12-11

Bericht  Gast wo 25 apr 2012 - 20:45

Nu een 1, mijn hele libido is weg heb nergens zin in, als hij naar me kijkt heb ik al een idee van rot op! (leuk hoor zwanger zijn!) maar daarvoor geef ik het zeker wel een 9+. Hopelijk komt dat weer terug...

Gast
Gast

Bericht  schuddebuikje wo 25 apr 2012 - 20:49

na gisteren een 9 Very Happy. en over 7/14 dagen rond de 6:D
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Kerel wo 25 apr 2012 - 20:50

schuddebuikje schreef:na gisteren een 9 Very Happy. en over 7/14 dagen rond de 6:D

Haha, nou ben ik wel benieuwd waarom die terugval plaats gaat vinden? Tijd van de maand?
Kerel
Kerel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  schuddebuikje wo 25 apr 2012 - 20:53

nee dan is het alweer even geleden dat er wat gebeurd is Welk cijfer geef jij je seksleven? - Pagina 3 827601 .
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Bericht  Kerel wo 25 apr 2012 - 20:54

schuddebuikje schreef:nee dan is het alweer even geleden dat er wat gebeurd is Welk cijfer geef jij je seksleven? - Pagina 3 827601 .

haha :P je kunt 'm voor die tijd toch wel in actie krijgen? smile
Kerel
Kerel
Kletskop
Kletskop

Bericht  schuddebuikje wo 25 apr 2012 - 21:00

jaaah dat zou kunnen. maar we lopen elkaar heel vaak mis doordeweeks. hij werkt dag diensten, ik avond dienst, ik werk aankomende zaterdag, hij zondag en tel daar de kleine bij op. en dan weet je soms niet eens meer wanneer de laatste keer is geweest :shock:
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Bericht  Kerel wo 25 apr 2012 - 21:23

mijn laatste keer kan ik me sowieso niet herinneren, maar ja smile
Kerel
Kerel
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 25 apr 2012 - 21:40

TwistedAngel schreef:7 denk ik.. voor het eerst een vriend waarmee het goed gaat en ik pijn vrij sex heb. alleen wil ik wel vaker als hij, en is hij misschien ergens beetje egoïstisch.. zodra hij klaar is is het feest ook meteen over.

Kun je daar dan niet met hem over praten?

Gast
Gast

Bericht  Rush wo 25 apr 2012 - 21:40

Jente schreef:
TwistedAngel schreef:7 denk ik.. voor het eerst een vriend waarmee het goed gaat en ik pijn vrij sex heb. alleen wil ik wel vaker als hij, en is hij misschien ergens beetje egoïstisch.. zodra hij klaar is is het feest ook meteen over.

Kun je daar dan niet met hem over praten?
Of je zorgt dat jij eerst je feestje hebt en daarna hij?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Roodtomaatje do 26 apr 2012 - 4:24

Een 8! smile
Eigenlijk heb ik niets te klagen, baal alleen dat ik bijna nooit kan klaarkomen..
Roodtomaatje
Roodtomaatje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 329
Punten : 394

Bericht  Fearie do 26 apr 2012 - 10:21

Een 6je, het kan vaker en beter, maar sinds mijn zwangerschap en de geboorte van Dean zijn we sneller moe en ben ik blij als ik mijn bed zie. Meestal is het in het weekend, dus hooguit 2x in de week. Is wel iets waar we aan werken, en dan voornamelijk ik.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Aggi vr 25 mei 2012 - 10:52

5 en dat vind ik nog een hoog cijfer... eigenlijk is een 3 beter mja...
Aggi
Aggi
Prater
Prater

Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: