Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welk cijfer geef jij je seksleven?

+37
Sweety
Caro
Tabbert
Aggi
Fearie
Roodtomaatje
schuddebuikje
sweetgirl
Burn
JD
TwistedAngel
Happydobby
_Cyn_
Bliss
Bay
Poisongirl
Sorella
RioolSpook
litllejoy
Sarah1985
Atelier Madame
Linda
Tania
Kerel
SarahKey
Mermaid
Muis
Vanilla Queen
SoGood
Jade
Paper Crown
Caresses
Stuiterbal
Rush
Minx
Marin
Cheesegirl
41 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Welk cijfer geef jij je seksleven? - Pagina 2 Empty Re: Welk cijfer geef jij je seksleven?

Bericht  Vanilla Queen do 19 apr 2012 - 21:33

Een 9. Ik doe het al 10 jaar met dezelfde vent, maar verveeld nog steeds niet, de seks is eerder beter geworden. Misschien wel omdat we verder niks met elkaar hebben, want we hebben elkaar verder weinig te vertellen eigenlijk. Of hebben weer is ruzie met elkaar en het iedere keer weer goed maken. angel
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk cijfer geef jij je seksleven? - Pagina 2 Empty Re: Welk cijfer geef jij je seksleven?

Bericht  Muis do 19 apr 2012 - 21:43

De afgelopen 4 weken een 5. Momenteel lig ik rond half 10 voor dood in bed, en mijn vriend gaat altijd super laat naar bed. Voordat ik zwanger was geef ik het een 8. We deden het 2 a 3x in de week en dat is genoeg. Verder is het ook nog altijd lekker, en dat is het belangrijkste.
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Woonplaats : Noord Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk cijfer geef jij je seksleven? - Pagina 2 Empty Re: Welk cijfer geef jij je seksleven?

Bericht  Mermaid do 19 apr 2012 - 22:00

een 9, zou iets meer variatie mogen en ik zie mijn vriend soms minstens een maand niet dus dan gebeurd er qua seks natuurlijk ook niks.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk cijfer geef jij je seksleven? - Pagina 2 Empty Re: Welk cijfer geef jij je seksleven?

Bericht  SarahKey do 19 apr 2012 - 22:07

Muis schreef:De afgelopen 4 weken een 5. Momenteel lig ik rond half 10 voor dood in bed, en mijn vriend gaat altijd super laat naar bed. Voordat ik zwanger was geef ik het een 8. We deden het 2 a 3x in de week en dat is genoeg. Verder is het ook nog altijd lekker, en dat is het belangrijkste.

Komt vanzelf weer als je straks weer wat meer energie krijgt.

Of niet, ik had er tijdens de zwangerschap echt geen zin in Cool

Hier geef ik ons een 9. We zijn weer helemaal zoals voor de zwangerschap I love you
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk cijfer geef jij je seksleven? - Pagina 2 Empty Re: Welk cijfer geef jij je seksleven?

Bericht  Kerel vr 20 apr 2012 - 0:26

haha wat was dat ook al weer Wink kan 'r dus geen oordeel over geven (A)
Kerel
Kerel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10
Woonplaats : Zeist

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk cijfer geef jij je seksleven? - Pagina 2 Empty Re: Welk cijfer geef jij je seksleven?

Bericht  Tania vr 20 apr 2012 - 0:40

Sex, hoe moet dat ook alweer? :P

Ach komt wel weer goed.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk cijfer geef jij je seksleven? - Pagina 2 Empty Re: Welk cijfer geef jij je seksleven?

Bericht  Linda vr 20 apr 2012 - 0:42

De laatste tijd een dikke onvoldoende. Wat eigenlijk grotendeels aan mij ligt.
Ik ben me er volledig van bewust en ik ga heel hard m'n best doen om het weer op te krikken! Ik lees wel eens verhalen van mensen dat ze vinden dat de partners er zich maar bij neer moeten leggen, maar dat snap ik niet zo. Seks is toch gewoon een belangrijk onderdeel van je relatie?

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk cijfer geef jij je seksleven? - Pagina 2 Empty Re: Welk cijfer geef jij je seksleven?

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 0:43

Linda schreef:De laatste tijd een dikke onvoldoende. Wat eigenlijk grotendeels aan mij ligt.
Ik ben me er volledig van bewust en ik ga heel hard m'n best doen om het weer op te krikken! Ik lees wel eens verhalen van mensen dat ze vinden dat de partners er zich maar bij neer moeten leggen, maar dat snap ik niet zo. Seks is toch gewoon een belangrijk onderdeel van je relatie?

Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk cijfer geef jij je seksleven? - Pagina 2 Empty Re: Welk cijfer geef jij je seksleven?

Bericht  Linda vr 20 apr 2012 - 0:45

Powerbabe schreef:
Linda schreef:De laatste tijd een dikke onvoldoende. Wat eigenlijk grotendeels aan mij ligt.
Ik ben me er volledig van bewust en ik ga heel hard m'n best doen om het weer op te krikken! Ik lees wel eens verhalen van mensen dat ze vinden dat de partners er zich maar bij neer moeten leggen, maar dat snap ik niet zo. Seks is toch gewoon een belangrijk onderdeel van je relatie?

Very Happy

Haha, dat was niet eens bewust! lol!

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk cijfer geef jij je seksleven? - Pagina 2 Empty Re: Welk cijfer geef jij je seksleven?

Bericht  Atelier Madame vr 20 apr 2012 - 0:51

Een 7! Er is zeker ruimte voor verbetering, en het zou wel wat vaker mogen, maar wanneer we seks hebben genieten we er allebei vreselijk van. Daarbij is de laatste weken mijn libido weer wat terug aan het komen. Had de afgelopen maanden echt heel erg weinig zin, maar nu begint het toch weer meer te komen Very Happy
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk cijfer geef jij je seksleven? - Pagina 2 Empty Re: Welk cijfer geef jij je seksleven?

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 1:17

Atelier Madame schreef:Een 7! Er is zeker ruimte voor verbetering, en het zou wel wat vaker mogen, maar wanneer we seks hebben genieten we er allebei vreselijk van. Daarbij is de laatste weken mijn libido weer wat terug aan het komen. Had de afgelopen maanden echt heel erg weinig zin, maar nu begint het toch weer meer te komen Very Happy

Hier hetzelfde smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk cijfer geef jij je seksleven? - Pagina 2 Empty Re: Welk cijfer geef jij je seksleven?

Bericht  Sarah1985 vr 20 apr 2012 - 1:34

hier een dikke onvoldoende een 2. Waarom we hebben al maanden geen seks Sad
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk cijfer geef jij je seksleven? - Pagina 2 Empty Re: Welk cijfer geef jij je seksleven?

Bericht  Rush vr 20 apr 2012 - 1:38

Hoe komt dat Sarah?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk cijfer geef jij je seksleven? - Pagina 2 Empty Re: Welk cijfer geef jij je seksleven?

Bericht  litllejoy vr 20 apr 2012 - 1:38

Een 6... De sex zelf is fantastisch maar het mag wat vaker (nu nog maar gemiddeld 1x in de week). Komt wel grotendeels door mij, in het laatste half jaar zijn er wat dingen gebeurt tussen ons waardoor ik veel minder zin heb dan normaal. Maar ik ben m'n best aan 't doen en dat gaat beetje bij beetje ook beter.
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk cijfer geef jij je seksleven? - Pagina 2 Empty Re: Welk cijfer geef jij je seksleven?

Bericht  Sarah1985 vr 20 apr 2012 - 1:55

doordat ik niet lekker in mijn vel zit.
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk cijfer geef jij je seksleven? - Pagina 2 Empty Re: Welk cijfer geef jij je seksleven?

Bericht  RioolSpook vr 20 apr 2012 - 4:11

Een 1. Sinds mijn operatie in januari hebben we nog maar weinig sex. Ligt grotendeels aan mij. Heb veel last van verschil in energie en voel me vaak niet lekker. En als ik me dan eens wel lekker voel is er weer wat anders aan de hand waardoor het er niet van komt.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk cijfer geef jij je seksleven? - Pagina 2 Empty Re: Welk cijfer geef jij je seksleven?

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 4:43

Meiden met een laag cijfer, voelen jullie je ook verantwoordelijk voor een goed seksleven? Ik bedoel, neem je stappen om het te verbeteren?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk cijfer geef jij je seksleven? - Pagina 2 Empty Re: Welk cijfer geef jij je seksleven?

Bericht  Linda vr 20 apr 2012 - 5:03

Rood schreef:Meiden met een laag cijfer, voelen jullie je ook verantwoordelijk voor een goed seksleven? Ik bedoel, neem je stappen om het te verbeteren?

Ik wel, maar dat zei ik in m'n post al. Vanmiddag na het plaatsen manlief meegesleurd de badkamer in, haha!

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk cijfer geef jij je seksleven? - Pagina 2 Empty Re: Welk cijfer geef jij je seksleven?

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 5:09

Wauw, functioneel topic dus!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk cijfer geef jij je seksleven? - Pagina 2 Empty Re: Welk cijfer geef jij je seksleven?

Bericht  Sorella vr 20 apr 2012 - 5:12

Een 0. Maar ik heb dan ook geen sexleven Laughing
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk cijfer geef jij je seksleven? - Pagina 2 Empty Re: Welk cijfer geef jij je seksleven?

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 5:37

Hier ook een 0, mijn sexleven is non-existent op het moment.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk cijfer geef jij je seksleven? - Pagina 2 Empty Re: Welk cijfer geef jij je seksleven?

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 5:55

Een 7,5. We hebben een klein dipje gehad en het gaat nu weet beter (vaker, meer zin). Dat dipje kwam van beide kanten (stress, druk, moe), maar dat is bijna weg, gelukkig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk cijfer geef jij je seksleven? - Pagina 2 Empty Re: Welk cijfer geef jij je seksleven?

Bericht  SoGood vr 20 apr 2012 - 6:00

Je hebt toch ook een sexleven als je sex hebt met jezelf? Question
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk cijfer geef jij je seksleven? - Pagina 2 Empty Re: Welk cijfer geef jij je seksleven?

Bericht  Sorella vr 20 apr 2012 - 6:11

Sogood schreef:Je hebt toch ook een sexleven als je sex hebt met jezelf? Question

In dat geval wordt het een 1 laughcry
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk cijfer geef jij je seksleven? - Pagina 2 Empty Re: Welk cijfer geef jij je seksleven?

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 6:12

Sogood schreef:Je hebt toch ook een sexleven als je sex hebt met jezelf? Question

Haha, in dat geval een 8 laughcry

Toch gek dat het raar voelt om dit zo op een forum te zetten, en toen ik woensdag wat ging eten met vriendinnen ons gesprek begon over vibo's!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk cijfer geef jij je seksleven? - Pagina 2 Empty Re: Welk cijfer geef jij je seksleven?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum