Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welk cijfer zou je jezelf geven als werknemer?

+2
Marin
diddie
6 plaatsers

Ga naar beneden

Welk cijfer zou je jezelf geven als werknemer? Empty Welk cijfer zou je jezelf geven als werknemer?

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 10:30

Hoe zie jij jezelf in relatie tot je werk? Ben je iemand die zich echt inzet voor zijn bedrijf of loop je de kantjes ervan af? In welk opzicht functioneer je naar behoren en waar zit nog mogelijkheid voor verbetering?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk cijfer zou je jezelf geven als werknemer? Empty Re: Welk cijfer zou je jezelf geven als werknemer?

Bericht  diddie do 1 nov 2012 - 10:42

Nou, ik zou mezelf ook wel aannemen Very Happy .

Ik ben wel een harde werker denk ik, maar kan ook moeilijk nee zeggen waardoor het soms moeilijk is om het evenwicht te bewaren tussen dingen te lang laten liggen en iets doorschuiven naar een andere collega.
Een 7 (en een half Wink )
diddie
diddie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 174
Punten : 188
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk cijfer zou je jezelf geven als werknemer? Empty Re: Welk cijfer zou je jezelf geven als werknemer?

Bericht  Marin do 1 nov 2012 - 10:54

Dit is een moeilijke... Goed topic Minneke!

Voorheen had ik mezelf echt een zware onvoldoende gegeven. In m'n vorige baan had ik echt bijna niks over voor m'n baan, namelijk. Maar ik merk dat ik nu best wel ver ga voor m'n werk. Voor m'n ene baan werk ik best wel vaak over, zijn periodes geweest dat ik echt tot 11 uur 's avonds en in het weekend aan 't werk was en heel Pinksteren enzo. Vond ik niet eens zo erg. Dat is het verschil, dat het leuk is. Ik zet me echt wel goed in en dat krijg ik terug ook, allemaal extra projecten en dingen zoals conferenties waar ik voor gevraagd word. En zoals vandaag ineens een extra functie gekregen, zonder dat ik er iets voor heb hoeven doen behalve m'n best! Echt heel erg leuk! En voor m'n andere baan zet ik me uiteraard ook volledig in, dat staat buiten kijf.

Maar, ik ben wel slecht in concenteren. Doordat ik thuis werk, doe ik nogal snel andere dingen. Ik doe veel huishouden tussendoor en boodschappen enzo, en ik zit natuurlijk veel te SOGgen en heb veel afleiding. Maar al met al is dat óók weer niet zo erg, ik red het de laatste tijd allemaal prima.

Al met al denk ik dat ik mezelf een 7,5 a 8 geef. Ik ben erg positief over m'n werk, zet me echt heel goed in en vind het heerlijk om dingen zelf te bepalen. Maar het kan allemaal nog wel iets efficienter.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk cijfer zou je jezelf geven als werknemer? Empty Re: Welk cijfer zou je jezelf geven als werknemer?

Bericht  Polly do 1 nov 2012 - 13:28

Eerlijk gezegd ben ik best goed in wat ik doe. Ik zet me 100% in, werk snel en efficient en ik heb veel verantwoordelijkheidsgevoel. Ik geef mezelf een 9 en baal er stiekem van dat niet iedereen in mijn team zo werkt als ik Welk cijfer zou je jezelf geven als werknemer? 394967
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk cijfer zou je jezelf geven als werknemer? Empty Re: Welk cijfer zou je jezelf geven als werknemer?

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 19:37

Mijn inzet is heel groot, voor mijn instelling zou ik een 8/9 geven. Ik heb (nog) niet zoveel ervaring en kennis op het gebied waar ik nu werk, dus daar zou ik mezelf een 6je voor geven. Gelukkig kan dat nog groeien Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk cijfer zou je jezelf geven als werknemer? Empty Re: Welk cijfer zou je jezelf geven als werknemer?

Bericht  Carra do 1 nov 2012 - 22:32

Vandaag een 4 want ik heb echt geen motivatie om te werken.

Maar over het algemeen gezien toch wel een 7,5. Ik probeer in deze organisatie waar veel nare dingen gebeuren zo veel mogelijk mezelf te blijven zonder hiermee het management tegen me in het harnas te jagen. Ik denk er het mijne van, maar ik zorg ondanks alles dat mijn werk af is en lever goede kwaliteit. Ik ben positief kritisch en signaleer veel knelpunten.

En zo af en toe heb ik van die baaldagen als vandaag. Dan komt er weinig uit mijn handen.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk cijfer zou je jezelf geven als werknemer? Empty Re: Welk cijfer zou je jezelf geven als werknemer?

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 23:05

Ik zou mezelf tegenover een nieuwe werkgever wel een 8/9 geven.

Ik kan heel gemotiveerd, betrokken en betrouwbaar zijn. Tegenover mijn huidige werkgever geef ik mezelf op dit moment een zesje. Dat heeft meerdere redenen.. Door meerdere oorzaken is de sfeer hier zo onderhand behoorlijk verziekt. Niemand heeft meer iets voor elkaar over, laat staan voor 'de zaak'. De zaak heeft ook niets de werknemers over.. Zo'n spelletje is het hier nu. Niet leuk dus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk cijfer zou je jezelf geven als werknemer? Empty Re: Welk cijfer zou je jezelf geven als werknemer?

Bericht  Jeanette do 1 nov 2012 - 23:16

Pfff, dat vind ik een hele moeilijke!! Ik denk dat ik wel een goede werknemer/collega ben, maar een cijfer?! Tsjee, geen idee.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk cijfer zou je jezelf geven als werknemer? Empty Re: Welk cijfer zou je jezelf geven als werknemer?

Bericht  Rouxxxe vr 2 nov 2012 - 10:23

Ik geef mezelf een 8. Ik ben heel betrokken, doe erg m'n best en toon initiatief. Daarentegen heb ik wel een beetje een 9 tot 5 mentaliteit en als ik de deur achter me dicht doe, is het voor mij ook wel echt klaar met het werk.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk cijfer zou je jezelf geven als werknemer? Empty Re: Welk cijfer zou je jezelf geven als werknemer?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum