Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

En wordt er gespeeld met de AH-spulletjes?

+6
Happydobby
Susan
SarahKey
Parisienne
Liadan
Caresses
10 plaatsers

Ga naar beneden

En wordt er gespeeld met de AH-spulletjes? Empty En wordt er gespeeld met de AH-spulletjes?

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 18:52

Wij hebben momenteel denk ik zo'n 10 van die boodschapjes en mijn dochter vindt alleen het uitpakken leuk, hihi. Ze wilde de zakjes chips open maken omdat ze denkt dat er minichipjes inzitten en vind het "losgeld" en de "bonuskaart" wel leuk omdat ze denkt dat het een pinpas is Very Happy Maar... ik merk wel dat doordat het zo echt lijkt, het spelen met een zakje minichips (bijv.) niet zo leuk is, ze pakt liever dan de grote zak...

En wat vinden jullie kindjes ervan?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

En wordt er gespeeld met de AH-spulletjes? Empty Re: En wordt er gespeeld met de AH-spulletjes?

Bericht  Caresses wo 18 apr 2012 - 19:25

Wat schattig dat ze denkt dat er mini chips in zit Very Happy

Op het kdv waar ik wel eens werk hebben ze een mini winkel wagentje van de Ah gekregen. Die is echt ontzettend populair onder de kindjes. Iedereen wil erachter lopen.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

En wordt er gespeeld met de AH-spulletjes? Empty Re: En wordt er gespeeld met de AH-spulletjes?

Bericht  Liadan wo 18 apr 2012 - 19:29

Hier wordt er ook flink mee gespeeld. Ze komt met het winkelwagentje om dingen te kopen. Het miniblikje cola en de pindakaas zijn favoriet:-) Ze vindt het ook erg leuk om met haar broertje in het winkelwagentje rond te lopen.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Parisienne wo 18 apr 2012 - 19:45

N. vindt de kartonnen doosjes vooral erg lekker :P Heb al een doosje macaroni weggegooid omdat ze hem half opgegeten had. Gelukkig hadden we die dubbel!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 20:00

dochter heeft ook een uur lopen roepen dat het zakje chips open moest, uiteindelijk heb ik 'm maar open gemaakt en ze was zwaar teleurgesteld dat er niets in zat. De doosjes van de spaarlamp en de raketjes zijn hier ook al kapot, omdat ze die open wilde maken. Verder loopt ze vooral met de banaan in haar mond rond en doet ze er verder niet zo heel erg veel mee.

Gast
Gast

Bericht  SarahKey wo 18 apr 2012 - 20:02

Dit is echt weer een rage waar kinderen even mee spelen en over een paar maand weer vergeten zijn.

Ik kom zelden bij de ah, dus hier spaar ik niets. Ook niet als Deen een bepaalde actie heeft. Stickers ofzo, pak ik niet eens aan.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 20:06

SarahKey schreef:Dit is echt weer een rage waar kinderen even mee spelen en over een paar maand weer vergeten zijn.

Ik kom zelden bij de ah, dus hier spaar ik niets. Ook niet als Deen een bepaalde actie heeft. Stickers ofzo, pak ik niet eens aan.

ik denk juist dat dit wel mee valt. Hier blijven de plastic spulletjes in ieder geval wel gewoon in het keukentje liggen hoor!

Gast
Gast

Bericht  Susan wo 18 apr 2012 - 20:06

Wij hebben het nog niet neergezet, we willen eerst wat meer mini's verzamelen. Ik ben benieuwd wat ze ervan vinden. Het winkeltje komt op de camping, hier thuis hebben we een winkeltje van Haba, maar dat staat nu tijdelijk op zolder omdat Ezra er nog niet veel mee deed en Yrsa er nog wat te klein voor was en anders werd het te vol in de kamer. Ik heb er toen mini's bij besteld van Jako-o, die lijken wel erg op de mini's van de Albert Heijn, daar heb ik er als het goed is ook nog een heleboel van, want die kwamen echt in een megaverpakking.

Als het winkeltje van de Albert Heijn goed bevalt dan ga ik denk ik het winkeltje thuis ook weer neerzetten, maar dan wel boven.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Happydobby wo 18 apr 2012 - 20:06

Ik spaar ze wel voor later Very Happy

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Susan wo 18 apr 2012 - 20:08

Rejoy. schreef:
SarahKey schreef:Dit is echt weer een rage waar kinderen even mee spelen en over een paar maand weer vergeten zijn.

ik denk juist dat dit wel mee valt. Hier blijven de plastic spulletjes in ieder geval wel gewoon in het keukentje liggen hoor!

Inderdaad, ik denk ook dat het wel meevalt. Je kunt juist altijd winkeltjes en toebehoren kopen, daar is nu echt niks modieus aan. Ik vind het juist wel leuk dat de Albert Heijn dit doet, leuker dan weer voetbalplaatjes of plastic Disneypoppetjes.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Coco wo 18 apr 2012 - 20:12

Mijn zoontje was vooral heel erg boos dat er niets in de minidanoontjes zat en heeft de hele middag om een noontje gevraagd. Dus toen mijn man thuis was ben ik maar even danoontjes gaan kopen. Normaal krijgen ze die alleen van oma.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  SarahKey wo 18 apr 2012 - 20:20

Susan schreef:
Rejoy. schreef:

Inderdaad, ik denk ook dat het wel meevalt. Je kunt juist altijd winkeltjes en toebehoren kopen, daar is nu echt niks modieus aan. Ik vind het juist wel leuk dat de Albert Heijn dit doet, leuker dan weer voetbalplaatjes of plastic Disneypoppetjes.

Het is idd wel leuker dan de voetbalplaatjes oid. Op de bso hebben we ook een keukentje en gebruiken verpakkingen die we zelf gebruikt hebben. Dus daar zullen ze dan wel zeggen, wat klein zeg Laughing als er met AH mini's aangezet worden.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Parisienne wo 18 apr 2012 - 20:35

N. schenkt er nu overigens niet veel aandacht aan. Ik bewaar ze gewoon tot haar tweede verjaardag, dan krijgt ze een keukentje en kan ze deze spulletjes daarvoor gebruiken. Ook hoop ik dat ze dan inmiddels een stuk minder dingen in haar mond steekt! :P
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Bericht  Viva wo 18 apr 2012 - 20:39

Onze dochter wilde ook heel lang dt ik dat chipszakje openmaakte.
Ze speelt er soms mee.
Ik vind ze wel érg mini :P.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Parisienne wo 18 apr 2012 - 21:04

Viva schreef:Onze dochter wilde ook heel lang dt ik dat chipszakje openmaakte.
Ze speelt er soms mee.
Ik vind ze wel érg mini :P.
Ze zijn inderdaad wel heel erg mini ja! En de verhoudingen kloppen ook niet bepaald.. een paprika en appel die groter zijn dan een doos pampers! :P
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Bericht  holaagirl do 19 apr 2012 - 1:05

Hier speelt hij ook niet met zijn mini-potje pindakaas. Hij komt wel continu vragen om pindakaas nu:scratch:
Ze zijn wel zoooooooo inimini dat het zelfs voor die kids niet meer realistisch is...(vind ik dan hé!)
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  Flower_L do 19 apr 2012 - 1:08

L had de mars al in de mond. Zo klein dat ie is.
Zitten nu allemaal in bakje, wachtend tot l groter is.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: