Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nav loopwagen, veel mee geoefend/gespeeld?

+4
Teddyaapje
Mamsie
Susan
Pien
8 plaatsers

Ga naar beneden

Nav loopwagen, veel mee geoefend/gespeeld? Empty Nav loopwagen, veel mee geoefend/gespeeld?

Bericht  Gast ma 30 mei 2011 - 9:53

Hebben jullie kindjes veel met de loopwagen geoefend/gespeeld? Ik wil er een aan S. geven voor zijn verjaardag en ik was benieuwd of zo'n loopwagentje eigenlijk wel echt wordt gebruikt door de meeste kindjes.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav loopwagen, veel mee geoefend/gespeeld? Empty Re: Nav loopwagen, veel mee geoefend/gespeeld?

Bericht  Pien ma 30 mei 2011 - 9:56

mijn neefje heeft er heel veel mee gelopen!! echt super schattig gezicht, ik denk vanaf dat hij een maand of 10 was al! hij heeft hem voor sinterklaas gekregen en werd in februari daarna 1.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Nav loopwagen, veel mee geoefend/gespeeld? Empty Re: Nav loopwagen, veel mee geoefend/gespeeld?

Bericht  Susan ma 30 mei 2011 - 10:24

Ezra heeft er wel redelijk veel achtergelopen, Yrsa helemaal niet, zij kroop liever zelfstandig dan dat ze liep aan de hand of achter een karretje. Ik zou wel afwachten tot vlak voor zijn eerste verjaardag, stel dat hij dan kan lopen, dan is het zonde. Ezra had zijn loopkarretje ook al ruim voor zijn eerste verjaardag, toen hij een jaar was liep hij los en toen gebruikte hij het karretje alleen nog maar om bovenop te klimmen als hij iets wilde hebben waar hij niet bij kon.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Mamsie ma 30 mei 2011 - 10:34

Nooit gehad en dus nooit gebrukt haha. Bij mij liepen ze vroeg zelf dus was een overbodig iets.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Teddyaapje ma 30 mei 2011 - 19:14

Wij hebben de babywalker van vtech. T kan nog lang niet lopen (wordt morgen 7mnd) maar hij speelt toch al een hele tijd met het muziekbord wat erop zit...dat vindt hij echt het einde!
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Bruintje Beer ma 30 mei 2011 - 20:00

Wij hebben een poppenwagen met haar 1e verjaardag gegeven die je ook als loopwagen kan gebruiken en daar liep/loop ze veel mee. Terwijl ze al vroeg kon lopen.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Gast ma 30 mei 2011 - 20:28

H. heeft er wel veel mee gespeeld. Ze pakt `m nu nog weleens.
Al is nu de poppenbuggy haar favoriet.

Gast
Gast

Bericht  Océane ma 30 mei 2011 - 20:35

Wij hebben hier ook de babywalker van Vtech en zoals eerder al gezegd. Toen ze er nog niet achter liep was het speelbord haar favoriete speelgoed en toen ze zich eenmaal kon optrekken deed ze dat dus ook achter haar loopwagentje. Ze maakt er regelmatig gebruik van (met periodes). Dat ding is z'n geld gelukkig al wel waard geweest.
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891

Bericht  Gast ma 30 mei 2011 - 20:36

Hier heeft Lynn een loopwagentje met blokken erin (hadden we nog van Dylan staan) en daar loopt mevrouw als een malle achteraan nerd Nou liep Lynn al rond de tafel/bank ect dus het gevoel was er al.. Lynn zoekt de wagen graag op en is er leuk mee aan het spelen!

Voor haar verjaardag wordt het denk ik een poppenwagen met een pop! Vind het hier wel lastig kwa cadeaus want ondanks dat zij een meisje is en Dylan een jongen gebruikt ze veel speelgoed van Dylan en om nou alles nieuw te kopen vind ik ook zo zonde.. Verder geven we een tripp trapp stoel. We hebben er nu 1 staan van Dylan (waar lynn nu in zit) maar vinden Dylan toch iets te klein voor een gewone stoel! Dus kan hij zijn eigen weer gebruiken en krijgt Lynn een nieuwe.

Gast
Gast

Bericht  Susan ma 30 mei 2011 - 22:05

Die poppenwagentjes zijn leuk, Yrsa heeft er ook eentje. Pas wel op dat het er echt eentje is met verzwaarde wielen, op de peuterspeelzaal hebben ze er eentje die er precies zo uitziet maar die wel omkiepert als je erop leunt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  PiP ma 30 mei 2011 - 22:14

F had een loopwagen van Vtech met 6 maand. Je kan het activiteitenbord eraf halen en die hadden we in de box hangen.
Dat was een groot succes! Later ging ze er ook mee lopen en heeft ze er nog veel mee gespeeld. Nu pakt ze hem er af en toe nog bij en gaat ze dansen op de muziek.
Met haar 1e verjaardag heeft ze ook een poppenwagen gekregen, deze heeft eerst op de zolder gestaan omdat ze het erg leuk vond om er mee tegen de meubels aan te lopen.
Toen ze steeds meer met de pop ging spelen hebben we hem weer naar beneden gehaald en sindsdien is dat ook een groot succes.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Tania ma 30 mei 2011 - 23:28

J. vind het wel leuk om er mee te spelen (we hebben een houten). Maar erachter lopen doet hij alleen als ik hem erachter zet. En dan kijkt hij me na een paar meter aan van ' zo goed? dan ga ik nu weer spelen' laughcry . Hij kruipt liever of loopt langs de bank/tafel/kast.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 30 mei 2011 - 23:54

D. heeft er wel veel mee gespeeld en ze liep er ook nog wel eens achter toen ze ook al los kon lopen. We hebben zo'n ding van V-tech, dus met allemaal knopjes, geluidjes en lichtjes en dat vindt ze nu ook nog leuk om mee te spelen.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: