Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
+21
_Lana_
Kamperseboekenwurm
Pien
joyce0606
Happydobby
Aimee
Twellie
Poisongirl
Slakje
Supertalentje
Floor
MissD
mickey
Ayla
pindaatje
hellowkitty
pitbullgup
blondje1313
Papillio
studiebol
Star007
25 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
joyce0606 schreef:star: kopieer even het nieuwe schema, ik heb m nog even aangepast
Heb ik gedaan, maar nu staat die van jou als laatste , zonder hoofdomtrek hahaha. Pas jij m nog even aan a.d.h.v. mijn aangepaste versie in het bericht hierboven.
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Star007 schreef:joyce0606 schreef:star: kopieer even het nieuwe schema, ik heb m nog even aangepast
Heb ik gedaan, maar nu staat die van jou als laatste , zonder hoofdomtrek hahaha. Pas jij m nog even aan a.d.h.v. mijn aangepaste versie in het bericht hierboven.
ok gedaan!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10
Star007 schreef:
Naam Naam kind Afspraak CB leeftijd Gewicht Lengte Hoofdomtrek volg. afspraak Joyce0606 K 29-03-2012 4 maanden 7425gr. 66cm. 42cm. 10-05-2012 Star007
D
19-04-2012
6 maanden
8550gr.
70cm43 cm
05-07-2012MissD T. 07-05-2012 4 maanden
6780gr
63,5cm05-07-2012
@Osteopaat; Ging weer hartstikke goed. T. had het goed naar haar zin . Alles is weer goed los gemaakt. Osteopaat adviseerde om met T. op babymassage te gaan, omdat T. dat zeker leuk gaat vinden maar ook zodat ik zelf leer om alles wat soepel te houden. Dus morgen maar eens kijken waar dat hier allemaal kan.
@Joyce; Maak een keuze wat betreft voeding waar jij helemaal achter staat, en laat je alsjeblieft niets aanpraten door een ander. Uiteindelijk word jij daar niet gelukkiger van en dat is voor K. (en voor je productie) ook niet goed.
@Star; Hier ook een dame die steeds later wil gaan slapen, van de week was het een paar keer 22.30uur en gister gelukkig 22.00uur... het tijdstip begint weer iets vroeger te worden.
@Fruit; Hoe maken jullie alles klaar... en doe je het voor meerdere dagen tegelijk (kan dat eigenlijk???) en hoe bewaar je het dan als het voor meerdere dagen kan. Gister een stukje appel aan T. gegeven, ging ze lekker aan zitten likken op sabbelen, toen keek ze iets minder vies dan wanneer ik het geraspt gaf.
Vandaag weinig plannen. Hoop dat het even droog blijft, kunnen we even naar de supermarkt wandelen. Verder lekker een beetje in huis rommelen, filmpje kijken en bankhangen... mag vanavond weer werken. Morgen dagje vrij, dan vrijdagavond nog werken en dan heb ik weekend!!
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Kamperseboekenwurm schreef:MissD schreef:Kamperseboekenwurm; Eigenlijk meer omdat de fysio zei dat het echt niet nodig is om haar hele dagen het helmpje op te laten hebben (omdat er nu al veel verbetering is met het op de zij en buik liggen, maar nog net niet voldoende, gaat in ieder geval niet snel genoeg). Fysio gaf toen aan dat zij het niet nodig vond om het helmpje continue te dragen, dus mede daardoor zou ik hem niet aandoen als ik wegga of wanneer er visite komt. Zou alsnog inhouden dat ze het helmpje zo'n 20 uur per dag wel kan dragen, en wanneer we niet weggaan of er geen visite langskomt wel 23uur.
Fysio gaf ook aan dat de kinderarts waarschijnlijk bij onze dochter ook niet zou gaan adviseren hem continue te dragen, daar is de afvlakking weer niet vlak genoeg voor. En tuurlijk draagt een kindje het meerdere uren per dag, je bent met een baby'tje neem ik aan toch ook niet hele dagen weg, tenminste wij niet.
Fijn dat je je zo duidelijk kan motiveren. Nu snap ik het beter:D. Ik hoor namelijk meer ouders die hun kindje geen helmpje laten dragen omdat ze het niet mooi vinden of het zielig voor het kindje vinden. Daarvoor zijn die helmpjes nou net niet uitgevonden:roll: Maar jij hebt samen met de fysiotherapeut een weloverwogen besluit genomen.
).
Iets niet doen omdat het niet mooi is vind ik echt onzin hoor, je wil toch het beste voor je kindje...? Dat snap ik ook nooit zo goed. Maar nee, hier dus niet zomaar omdat ik het niet mooi vind (ik vind het ook absoluut niet mooi hoor, zeker omdat mijn dochter een flinke bos met donker haar heeft en we dat dus niet meer steeds zien). En met warm weer (geloof vanaf iets in de 20 graden) moet je ze zowiezo een groot deel van de dag af laten omdat de warmte anders niet weg kan en allemaal bij het hoofdje blijft hangen.
MissD- Prater
Naam | Naam kind | Afspraak CB | leeftijd | Gewicht | Lengte | Hoofdomtrek | volg. afspraak |
Joyce0606 | K | 29-03-2012 | 4 maanden | 7425gr. | 66cm. | 42cm. | 10-05-2012 |
Star007 | D | 19-04-2012 | 6 maanden | 8550gr. | 70cm | 43 cm | 05-07-2012 |
MissD | T. | 07-05-2012 | 4 maanden | 6780gr | 63,5cm | 05-07-2012 | |
Floor | Zoon | 10-5-2012 | 5.5 maand | ||||
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
@missD, ik weet niet waar 'hier' is bij jou in brabant maar mijn vriendin geeft ook baby&peutermassages. Zeker als je kindje het leuk vind is het leuk om te leren. Onze zoon vind het ronduit verschrikkelijk
Fruit/groenten maak ik altijd voor meerder dagen tegelijk, sta gewoon een paar uurtjes eten te maken (tussendoor werk ik/speel ik met zoonlief enzovoort he). Ik vul het eten in diepvriesbakjes (blokker 200gr) op de zijkant schrijf ik wat er in zit en welke datum het is gemaakt en dan zet ik het in de diepvries.
Fruit/groenten maak ik altijd voor meerder dagen tegelijk, sta gewoon een paar uurtjes eten te maken (tussendoor werk ik/speel ik met zoonlief enzovoort he). Ik vul het eten in diepvriesbakjes (blokker 200gr) op de zijkant schrijf ik wat er in zit en welke datum het is gemaakt en dan zet ik het in de diepvries.
Floor- Ratel
Floor schreef:@missD, ik weet niet waar 'hier' is bij jou in brabant maar mijn vriendin geeft ook baby&peutermassages. Zeker als je kindje het leuk vind is het leuk om te leren. Onze zoon vind het ronduit verschrikkelijk
Kan dat ja? Fruit in de vriezer... Dus als ik een appel,peer,banaan,mango weet ik veel wat fijnmaak voor haar, dan kan ik dat in een bakje doen en in de vriezer? (Domme vraag misschien, maar heb nog nooit fruit de vriezer in gedaan dus echt geen idee). Dat van die bakjes is een goed plan. Ik was al van plan om nu de eerste dagen omdat ze haast niks eet het in ijsblokjesvormen te doen, maar dan ligt mijn hele vriezer straks vol met ijsblokjes van appels, peren, banaantjes...
Hier in Brabant is daar waar Frans Bauer woont F.ijnaart.
MissD- Prater
Ik wist niet dat diepvriesgroente niet opnieuw ingevroren mocht worden, maar ik haal dan toch steeds genoeg eruit voor 1 portie denk ik, dus dan wordt het ook niet opnieuw ingevroren. 1 aardappel schillen en wat vlees bakken en ze heeft al eten.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Ayla, iets wat ontdooit is mag je nooit meer invriezen dan heb je kans op een bacterie. Dus niet alleen groente maar ook geen vlees. En tja brood word er gewoon niet lekkerder van. Geef jij E ook al vlees?
Of je fruit kan vriezen geen idee, dat zou ik ook wel willen weten. Want ik heb nu 3 mango's die natuurlijk straks allemaal tegelijk rijp zijn, tja zoveel mango eten zou nou ook niet dus wel handig als ik dat kan invriezen.
MissD, ik kook ook gewoon een zooi groente, broccoli, sperziebonen, bloemkool, courgette en dat doe ik in kleine bakjes en vries ik in. Dan haal ik er elke dag wat uit, en hebben ze altijd vers eten.
Het is hier een DRAMAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA haha sorry hoor maar wat een nacht en ochtend al. Gister zou de broer van mijn vriend hier pitten, was voor hem handiger met afspraken enzo. Nou helemaal goed, hij zou op tijd komen mijn vriend had half 10 met hem afgesproken omdat ik niet fit was en gewoon naar bed wilde. Komt hij om 11 uur... pfff nou ja toen kon ik niet slapen, toen was V super onrustig, geen idee wat er aan de hand was. En toen hoorde ik de wekker van mijn zwager en toen werden de meiden al weer wakker... en nu hebben ze nog niet geslapen.. en ze willen de hele tijd door mij vermaakt worden
Of je fruit kan vriezen geen idee, dat zou ik ook wel willen weten. Want ik heb nu 3 mango's die natuurlijk straks allemaal tegelijk rijp zijn, tja zoveel mango eten zou nou ook niet dus wel handig als ik dat kan invriezen.
MissD, ik kook ook gewoon een zooi groente, broccoli, sperziebonen, bloemkool, courgette en dat doe ik in kleine bakjes en vries ik in. Dan haal ik er elke dag wat uit, en hebben ze altijd vers eten.
Het is hier een DRAMAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA haha sorry hoor maar wat een nacht en ochtend al. Gister zou de broer van mijn vriend hier pitten, was voor hem handiger met afspraken enzo. Nou helemaal goed, hij zou op tijd komen mijn vriend had half 10 met hem afgesproken omdat ik niet fit was en gewoon naar bed wilde. Komt hij om 11 uur... pfff nou ja toen kon ik niet slapen, toen was V super onrustig, geen idee wat er aan de hand was. En toen hoorde ik de wekker van mijn zwager en toen werden de meiden al weer wakker... en nu hebben ze nog niet geslapen.. en ze willen de hele tijd door mij vermaakt worden
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Star ik zag gisteren je foto's nog, maar op die ene, de meest rechter stond ze daar helemaal alleen aan de tafel? Dat is al wel super knap!
studiebol- Ratel
MissD schreef:Floor schreef:@missD, ik weet niet waar 'hier' is bij jou in brabant maar mijn vriendin geeft ook baby&peutermassages. Zeker als je kindje het leuk vind is het leuk om te leren. Onze zoon vind het ronduit verschrikkelijk
Kan dat ja? Fruit in de vriezer... Dus als ik een appel,peer,banaan,mango weet ik veel wat fijnmaak voor haar, dan kan ik dat in een bakje doen en in de vriezer? (Domme vraag misschien, maar heb nog nooit fruit de vriezer in gedaan dus echt geen idee). Dat van die bakjes is een goed plan. Ik was al van plan om nu de eerste dagen omdat ze haast niks eet het in ijsblokjesvormen te doen, maar dan ligt mijn hele vriezer straks vol met ijsblokjes van appels, peren, banaantjes...
Hier in Brabant is daar waar Frans Bauer woont F.ijnaart.
Ik heb het nu al een aantal dagen zo uit de vriezer gegeven en hij vind het prima te eten (en ik ook, heb het geproefd maar het smaakt gewoon normaal). zo'n 200gram bakje ontdooien duurt wel een tijdje, dus die haal ik de avond ervoor (met de fles van 23 uur) uit de vriezer en zet ik in de koelkast, dan kan hij het de volgende ochtend eten. ijsblokjesvormpjes had ik ook geprobeerd maar ik kreeg ze er niet uit (ik heb bijna geen kracht in mijn handen).
ah waar jij woont is wel een beetje ver voor mijn vriendin, jammer.
Floor- Ratel
Ik wist niet dat je fruit mocht invriezen! Ga ik ook doen!
Hier wilt Louise plots geen fruit meer. Terwijl het eerst zo goed ging, begint ze nu te kokhalzen. Weer gebeld met kinderarts, gezien ze nu wel weer normaal haar fles drinkt, over een tweetal weken opnieuw proberen met fruit.
Hier wilt Louise plots geen fruit meer. Terwijl het eerst zo goed ging, begint ze nu te kokhalzen. Weer gebeld met kinderarts, gezien ze nu wel weer normaal haar fles drinkt, over een tweetal weken opnieuw proberen met fruit.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
@MissD: Heerlijk een vrij weekend!
@Studiebol: Vervelend zo'n zwager die zijn afspraken niet na komt. Heeft V. misschien last van tandjes ofzo, omdat ze zo onrustig was? D. stond op die rechterfoto inderdaad helemaal alleen aan tafel haha en mooi dat ze dat vindt; overal op slaan en alles vast pakken. Je kunt de mango's gewoon pureren en dan in portiebakjes invriezen. Doe ik hier bijna altijd, maar dan met banaan er doorheen. Ik haal het fruit dan uit de vriezer als ik s'morgens om 7.00 de eerste fles klaar maak. Het fruit is om 10.00 dan goed ontdooit. Mijn vriend vergeet altijd het fruit eruit te halen, als hij de eerste fles doet , dus dan zet ik het vaak even in een pannetje warm water, dan ontdooit het ook snel.
@Slakje: Het heeft voor L. toch nog geen haast met fruit eten? ze geeft zelf wel weer aan als ze behoefte krijgt aan meer eten denk ik. D. heeft hier toen ze 4,5 maand was , ook een weekje gehad dat ze niets meer van groente moest hebben.
Ik ben echt verkouden bah . Vandaag is D. een dag naar het kdv, terwijl ik niet hoef te werken. Dit had ik vorige maand zo ingepland, omdat ze deze week bijna geen uren afneemt en dat komt heel vaak voor ( dat we dus wel betalen voor 3 dagdelen en dat ze bijna niets afneemt, door mijn onregelmatige werktijden). Ik dacht dan laat ik haar lekker een keer naar het kdv gaan. Heb ik een dagje voor mezelf. Maar dat komt nu wel goed uit, nu ik me niet op en top fit voel. Helaas is ons huisje aan een goede poetsbeurt toe en moet ik nog boodschappen doen
@Studiebol: Vervelend zo'n zwager die zijn afspraken niet na komt. Heeft V. misschien last van tandjes ofzo, omdat ze zo onrustig was? D. stond op die rechterfoto inderdaad helemaal alleen aan tafel haha en mooi dat ze dat vindt; overal op slaan en alles vast pakken. Je kunt de mango's gewoon pureren en dan in portiebakjes invriezen. Doe ik hier bijna altijd, maar dan met banaan er doorheen. Ik haal het fruit dan uit de vriezer als ik s'morgens om 7.00 de eerste fles klaar maak. Het fruit is om 10.00 dan goed ontdooit. Mijn vriend vergeet altijd het fruit eruit te halen, als hij de eerste fles doet , dus dan zet ik het vaak even in een pannetje warm water, dan ontdooit het ook snel.
@Slakje: Het heeft voor L. toch nog geen haast met fruit eten? ze geeft zelf wel weer aan als ze behoefte krijgt aan meer eten denk ik. D. heeft hier toen ze 4,5 maand was , ook een weekje gehad dat ze niets meer van groente moest hebben.
Ik ben echt verkouden bah . Vandaag is D. een dag naar het kdv, terwijl ik niet hoef te werken. Dit had ik vorige maand zo ingepland, omdat ze deze week bijna geen uren afneemt en dat komt heel vaak voor ( dat we dus wel betalen voor 3 dagdelen en dat ze bijna niets afneemt, door mijn onregelmatige werktijden). Ik dacht dan laat ik haar lekker een keer naar het kdv gaan. Heb ik een dagje voor mezelf. Maar dat komt nu wel goed uit, nu ik me niet op en top fit voel. Helaas is ons huisje aan een goede poetsbeurt toe en moet ik nog boodschappen doen
Star007- Kletskop
Zo wat een hoop geklets hier!
Joyce: Ik zou mij als ik jou was echt niet zo onder de veren laten komen door je schoonzus. Dat zij het heel prettig vindt dat ze borstvoeding geeft is toch ook fijn voor haar? Misschien zegt ze het helemaal niet om je te pesten? En daarnaast, ik troost L. ook niet aan de borst hoor. Dat zou ik hetzelfde vinden als je je baby constant met een fles troost. Op een gegeven moment is het natuurlijk ook een cirkel van frustratie waar je in terecht komt, maar waar ook alleen jij uit kan stappen. Er is niemand die er om maalt of jij een flesje kunstvoeding tussendoor gaat geven, behalve jij. Ik denk dat je zelfs K. zijn mening al teveel laat gelden, jouw kindje is al hartstikke gelukkig met wat hij heeft gekregen/krijgt en hij wordt Ă©cht niet nog gelukkig door de borst. Probeer het soms ook gewoon te accepteren en dan trots te zijn op dat je kolft. Als jij daar geen rust in vindt en die bevestiging constant buitenaf zoekt krijg je nooit die rust in jezelf.
Blondje: hoe is het nu met L??
Ayla: wat balen dat ze zo slecht in slaap valt zeg! En dan ook nog zo vroeg weer wakker.. is ze gewoon nog echt klaarwakker of heeft ze ergens last van?
MissD: fijn dat alles goed was bij de osteopaat. Ik heb hier nog een klein boekje liggen over babymassage. Daar worden alle stappen uitgelegd hoe je van koppie tot teentjes het lijfje kan masseren. Moet je me maar even een berichtje sturen dank an ik hem opsturen of even inscannen..
Floor en Studiebol: ik moest wel lachen om jullie bekentenissen hoor haha. Ik vind mango niet te eten, maar blijkbaar is dat dus wel top babyvoer ofniet? Voor de rest lust ik wel alle fruit, heb wel zin om van de zomer met fruit te beginnen bij L.!
Studiebol: balen van je nacht. En dan willen de dames ook nog vermaakt worden. Ben je weer helemaal opgeknapt zelf? Lijkt me heel pittig hoor, alleen zijn met 2 meisjes en dan ook nog ziek! Heb respect voor je!
Over alle groente en fruithapjes kan ik nog echt niet meepraten. Nouja kan wel, maar ik heb weinig zinnigs te melden erover. Of ik moet vertellen welk fruit ik zelf eet op een dag, maar das ook zoiets
Hier ligt L. alweer knock out. Was pas om 09.45 wakker en om 11.00 uur hoorde ik alleen nog maar gaapjes uit de box, eenmaal boven sliep ze meteen. Schatje . Straks komt een vriendin op de koffie en vanavond doen we ws een fotoshoot met L!! (mijn broer is fotograaf dus ga alleen als L echt helemaal in der hum is, anders verplaatsen we het )
Fijne dag allemaal!
Joyce: Ik zou mij als ik jou was echt niet zo onder de veren laten komen door je schoonzus. Dat zij het heel prettig vindt dat ze borstvoeding geeft is toch ook fijn voor haar? Misschien zegt ze het helemaal niet om je te pesten? En daarnaast, ik troost L. ook niet aan de borst hoor. Dat zou ik hetzelfde vinden als je je baby constant met een fles troost. Op een gegeven moment is het natuurlijk ook een cirkel van frustratie waar je in terecht komt, maar waar ook alleen jij uit kan stappen. Er is niemand die er om maalt of jij een flesje kunstvoeding tussendoor gaat geven, behalve jij. Ik denk dat je zelfs K. zijn mening al teveel laat gelden, jouw kindje is al hartstikke gelukkig met wat hij heeft gekregen/krijgt en hij wordt Ă©cht niet nog gelukkig door de borst. Probeer het soms ook gewoon te accepteren en dan trots te zijn op dat je kolft. Als jij daar geen rust in vindt en die bevestiging constant buitenaf zoekt krijg je nooit die rust in jezelf.
Blondje: hoe is het nu met L??
Ayla: wat balen dat ze zo slecht in slaap valt zeg! En dan ook nog zo vroeg weer wakker.. is ze gewoon nog echt klaarwakker of heeft ze ergens last van?
MissD: fijn dat alles goed was bij de osteopaat. Ik heb hier nog een klein boekje liggen over babymassage. Daar worden alle stappen uitgelegd hoe je van koppie tot teentjes het lijfje kan masseren. Moet je me maar even een berichtje sturen dank an ik hem opsturen of even inscannen..
Floor en Studiebol: ik moest wel lachen om jullie bekentenissen hoor haha. Ik vind mango niet te eten, maar blijkbaar is dat dus wel top babyvoer ofniet? Voor de rest lust ik wel alle fruit, heb wel zin om van de zomer met fruit te beginnen bij L.!
Studiebol: balen van je nacht. En dan willen de dames ook nog vermaakt worden. Ben je weer helemaal opgeknapt zelf? Lijkt me heel pittig hoor, alleen zijn met 2 meisjes en dan ook nog ziek! Heb respect voor je!
Over alle groente en fruithapjes kan ik nog echt niet meepraten. Nouja kan wel, maar ik heb weinig zinnigs te melden erover. Of ik moet vertellen welk fruit ik zelf eet op een dag, maar das ook zoiets
Hier ligt L. alweer knock out. Was pas om 09.45 wakker en om 11.00 uur hoorde ik alleen nog maar gaapjes uit de box, eenmaal boven sliep ze meteen. Schatje . Straks komt een vriendin op de koffie en vanavond doen we ws een fotoshoot met L!! (mijn broer is fotograaf dus ga alleen als L echt helemaal in der hum is, anders verplaatsen we het )
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Star: we posten tegelijk! Wat balen dat je zo verkouden bent. Kan je huis niet een dagje wachten? Dat je alleen wat boodschapjes doet en dan lekker uitzieken! Beterschap
Gast- Gast
Nicci schreef:Star: we posten tegelijk! Wat balen dat je zo verkouden bent. Kan je huis niet een dagje wachten? Dat je alleen wat boodschapjes doet en dan lekker uitzieken! Beterschap
Het huis kan altijd wachten maar ik kan echt niet tegen zooi en hondenharen, dus doe ik het straks even met de franse slag
Leuk dat je waarschijnlijk een fotoshoot gaat doen! Wij willen als D. goed zelfstandig kan zitten, een fotoshoot gaan doen. Dan kun je toch weer ander soort foto's laten maken, dan alleen liggende of op de buik.
Star007- Kletskop
Star007 schreef:Nicci schreef:Star: we posten tegelijk! Wat balen dat je zo verkouden bent. Kan je huis niet een dagje wachten? Dat je alleen wat boodschapjes doet en dan lekker uitzieken! Beterschap
Het huis kan altijd wachten maar ik kan echt niet tegen zooi en hondenharen, dus doe ik het straks even met de franse slag
Leuk dat je waarschijnlijk een fotoshoot gaat doen! Wij willen als D. goed zelfstandig kan zitten, een fotoshoot gaan doen. Dan kun je toch weer ander soort foto's laten maken, dan alleen liggende of op de buik.
Oja, hondenharen zou ik ook niet telang mee wachten nee. Wij hebben geen dieren dus dan kan het vaak nog net een dagje langer wachten.
Ja ik vind het ook leuk als ze straks op iets kan zitten of al spelend foto's maken. Maar voor nu vind ik foto's nog wel heel mooi met L en mijn
Ik weet niet zo goed hoe dat werkt met zo'n schema hoor> Maar als iemand mij er in wil zetten: L. 3,5 maand 5510 gram 58 cm en hoofdomtrek geen flauw idee en 14 mei nieuwe afspraak CB (prikjes!)
Gast- Gast
Floor schreef:
Naam Naam kind Afspraak CB leeftijd Gewicht Lengte Hoofdomtrek volg. afspraak Joyce0606 K 29-03-2012 4 maanden 7425gr. 66cm. 42cm. 10-05-2012 Star007
D
19-04-2012
6 maanden
8550gr.
70cm43 cm
05-07-2012MissD T. 07-05-2012 4 maanden
6780gr
63,5cm05-07-2012 Floor Zoon 10-5-2012 5.5 maand Nicci L. 3.5 maand 5510gr 58 cm 14-05-2012
Star007- Kletskop
Star irritant dat je zo verkouden bent, ik zou ff snel boodschappen doen en dan snel stofzuigen en dan op de bank of in je bed. Nu kan je er van profiteren. Best slim trouwens om toch een dagje in te roosteren op het dagverblijf heb jij een dagje voor jezelf, das ook wel lekker! Wat goed zeg dat ze kan staan hoor, helemaal alleen. L vind staan ook heel erg leuk, maar je moet haar echt vasthouden die kan echt niet alleen staan
Nicci, floor en ik zijn gewoon heel eerlijk met onze bekentenissen Wat leuk dat je broer fotograaf is, nou ik ben heel benieuwd hoe het vanavond gaat!
Oh ik zie hier niks wat een op een tandje lijkt bij V hoor, wel een slecht humeur en ze kwijlt alles onder.. we zullen zien. Ik ben wel weer redelijk op geknapt ja, net zelfs een boterham gegeten nou dat was vrijdag voor het laatst, haha
Zoo de dames liggen met een goed gevulde buik op bed, peer en een fles melk er in. Nu hoop ik echt dat ze ff 2 uurtjes slapen en dat ze dan wat meer te genieten zijn..
Nicci, floor en ik zijn gewoon heel eerlijk met onze bekentenissen Wat leuk dat je broer fotograaf is, nou ik ben heel benieuwd hoe het vanavond gaat!
Oh ik zie hier niks wat een op een tandje lijkt bij V hoor, wel een slecht humeur en ze kwijlt alles onder.. we zullen zien. Ik ben wel weer redelijk op geknapt ja, net zelfs een boterham gegeten nou dat was vrijdag voor het laatst, haha
Zoo de dames liggen met een goed gevulde buik op bed, peer en een fles melk er in. Nu hoop ik echt dat ze ff 2 uurtjes slapen en dat ze dan wat meer te genieten zijn..
studiebol- Ratel
Nicci schreef:Star007 schreef:Nicci schreef:Star: we posten tegelijk! Wat balen dat je zo verkouden bent. Kan je huis niet een dagje wachten? Dat je alleen wat boodschapjes doet en dan lekker uitzieken! Beterschap
Oja, hondenharen zou ik ook niet telang mee wachten nee. Wij hebben geen dieren dus dan kan het vaak nog net een dagje langer wachten.
Ja ik vind het ook leuk als ze straks op iets kan zitten of al spelend foto's maken. Maar voor nu vind ik foto's nog wel heel mooi met L en mijnvriendman. Dan is ze nog zo klein. Is ook wel een voordeel dat mijn broer het gewoon kan, kost het ons alleen geld als we de foto's uitvergroot willen (en dan nog maar een paar euro voor alleen het papier). Dus als ik L. op haar mooist vind maak ik foto's. (en dat is best vaak )
Ik weet niet zo goed hoe dat werkt met zo'n schema hoor> Maar als iemand mij er in wil zetten: L. 3,5 maand 5510 gram 58 cm en hoofdomtrek geen flauw idee en 14 mei nieuwe afspraak CB (prikjes!)
Je kunt het schema gewoon quoten. Maar ik heb je er in gezet . Foto's van deze leeftijd zijn zeker ook heel mooi hoor! Is het nog wennen om je man, nu man te noemen ? Als ik straks in december getrouwd ben, dan zal ik me ook nog vaak vergissen denk ik hahah.
Star007- Kletskop
@Nicci; Wat lief dat je het voor me wilt inscannen! Dank je. Zal je wel even een pm sturen met mijn mailadres.
Wat leuk trouwens dat je broer fotograaf is, krijg je vast heel veel mooie foto's met L.
Wij hebben besloten elkaar voor vader/moederdag een fotoshoot met T. te geven... leek ons wel leuk, straks allemaal mooie foto's van haar en van ons drie'tjes te hebben.
Star; Beterschap. En wat zag ik op fb je krijgt al gauw de sleutel he!! Wat knap dat D. al staat.
Studie; Nou hoop voor je dat de meiden even lekker gaan slapen...
Floor; Jammer dat je vriendin hier niet in de buurt woont anders was ik naar haar toe gegaan. Zag dat er hier in de buurt best veel van die massage bijeenkomsten zijn. Zowiezo van de thuiszorg waar ik ook mijn zwangerschapscursus heb gedaan. Dus misschien ga ik daar wel heen.
@Fruit; Fijn om te weten dat ik fruit dus gewoon kan invriezen, echt nooit geweten. En ook wel fijn dat de smaak hetzelfde blijft, anders heeft het natuurlijk nog geen nut om het T. te laten proeven. Hoe doen jullie het trouwens, helemaal pureren of raspen of wat... Anders moet ik nog even een staafmixer halen, heb wel een blender maar daar kan ik echt niet mee overweg.
Oh, en op wat voor tijdstip geven jullie fruit... T. krijgt 4 flessen, eerste als ze uit bed komt en dan steeds zo'n 4 of 5 uur ertussen (net wat ze zelf aangeeft).
Wat leuk trouwens dat je broer fotograaf is, krijg je vast heel veel mooie foto's met L.
Wij hebben besloten elkaar voor vader/moederdag een fotoshoot met T. te geven... leek ons wel leuk, straks allemaal mooie foto's van haar en van ons drie'tjes te hebben.
Star; Beterschap. En wat zag ik op fb je krijgt al gauw de sleutel he!! Wat knap dat D. al staat.
Studie; Nou hoop voor je dat de meiden even lekker gaan slapen...
Floor; Jammer dat je vriendin hier niet in de buurt woont anders was ik naar haar toe gegaan. Zag dat er hier in de buurt best veel van die massage bijeenkomsten zijn. Zowiezo van de thuiszorg waar ik ook mijn zwangerschapscursus heb gedaan. Dus misschien ga ik daar wel heen.
@Fruit; Fijn om te weten dat ik fruit dus gewoon kan invriezen, echt nooit geweten. En ook wel fijn dat de smaak hetzelfde blijft, anders heeft het natuurlijk nog geen nut om het T. te laten proeven. Hoe doen jullie het trouwens, helemaal pureren of raspen of wat... Anders moet ik nog even een staafmixer halen, heb wel een blender maar daar kan ik echt niet mee overweg.
Oh, en op wat voor tijdstip geven jullie fruit... T. krijgt 4 flessen, eerste als ze uit bed komt en dan steeds zo'n 4 of 5 uur ertussen (net wat ze zelf aangeeft).
MissD- Prater
MissD ik ga er ff met de staafmixer door heen, maar ik maak het niet glad, er zitten stukjes in en dan geef ik het aan de dames. Qua tijd, geen idee net wanneer het uitkomt. Wel in de ochtend.
Star wat leuk dat jullie gaan trouwen! Wanneer is de grote dag?
En nicci zijn jullie net getrouwd?
Star wat leuk dat jullie gaan trouwen! Wanneer is de grote dag?
En nicci zijn jullie net getrouwd?
studiebol- Ratel
Louise wordt een vampiertje. Ze had net weer ontzettend veel last van haar tandjes, ze was echt superhard aan het krijsen. Dus ik die tandengel opsmeren, voel ik bovenaan, op de plaats waar normaal de hoektanden zouden komen echt dikke, dikke bobbels.
Ik dacht eerder witte puntjes gezien te hebben in haar mond, maar denk dat ik me heb vergist, want nu zie ik het niet meer, was ook best ver achter in haar mond. Morgen langs Kind&Gezin en eens laten zien aan de arts wat zij ervan zegt :p Nu twijfel ik of die bobbels bovenaan wel tandjes zullen zijn.
Ik dacht eerder witte puntjes gezien te hebben in haar mond, maar denk dat ik me heb vergist, want nu zie ik het niet meer, was ook best ver achter in haar mond. Morgen langs Kind&Gezin en eens laten zien aan de arts wat zij ervan zegt :p Nu twijfel ik of die bobbels bovenaan wel tandjes zullen zijn.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Ik denk dat ik het probleem van niet te genieten heb ontdekt, ten eerste wat slaap te kort van vannacht, maar goed ze hebben tussen de middag goed geslapen.
Ik denk dat het honger is.. een half uur/drie kwartier voor de fles beginnen ze al te huilen en echt hard te huilen en ook echt het honger huiltje. Ze krijgen vier flessen op een dag..dus qua hoeveelheid mag ik ze 210 geven.. dat heb ik net twee keer geprobeerd maar dan gaat de fles niet helemaal leeg.. omdat ze dan dus wel echt vol zitten. Meer fruit geven is ook geen optie, want ze eten met zijn tweeen ongeveer een hele peer(zoals vanochtend) maar dan geven ze ook wel duidelijk aan dat ze niet meer hoeven, dit ook zo met groente, ze geven duidelijk aan dat ze op een gegeven niet meer hoeven.
Iemand een ideetje hiervoor? Tja anders moet ik die flessen maar geven als ze honger hebben dat is het probleem niet hoor.
Ik denk dat het honger is.. een half uur/drie kwartier voor de fles beginnen ze al te huilen en echt hard te huilen en ook echt het honger huiltje. Ze krijgen vier flessen op een dag..dus qua hoeveelheid mag ik ze 210 geven.. dat heb ik net twee keer geprobeerd maar dan gaat de fles niet helemaal leeg.. omdat ze dan dus wel echt vol zitten. Meer fruit geven is ook geen optie, want ze eten met zijn tweeen ongeveer een hele peer(zoals vanochtend) maar dan geven ze ook wel duidelijk aan dat ze niet meer hoeven, dit ook zo met groente, ze geven duidelijk aan dat ze op een gegeven niet meer hoeven.
Iemand een ideetje hiervoor? Tja anders moet ik die flessen maar geven als ze honger hebben dat is het probleem niet hoor.
studiebol- Ratel
Studie ik zou het echt niet weten, onze zoon eet 200gr in z'n eentje op per dag (dus 2 peren ter vergelijking), hij krijgt het 2x per dag aangeboden, 's morgens en 's avonds/laat in de middag. voor de rest krijgt hij 5 ( of 6) flessen.
Floor- Ratel
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
» foto topic begin en eind 2012
» Whaah een goed eind van 2011
» Mama's met kids uit 2011