Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
+21
_Lana_
Kamperseboekenwurm
Pien
joyce0606
Happydobby
Aimee
Twellie
Poisongirl
Slakje
Supertalentje
Floor
MissD
mickey
Ayla
pindaatje
hellowkitty
pitbullgup
blondje1313
Papillio
studiebol
Star007
25 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
Tuinstoel schreef:Parel: mooie dochter en wat een leuke kleertjes weer. Ik heb me voorgenomen om niets voor de jongste te kopen, wegens al uitpuilende kast van wat ik van mijn oudste dochter nog had. Maar als ik zulke leuke dingen zie wil ik ook SHOPPEN.
Ach tuinstoel wat lief! Dit is ook een krijgertje hoor! Het is een heel dun, soepel vallend joggingpakje van mim pi. Het zit bij elkaar in een zakje (romper, broekje, truitje) en was geloof ik iets van 19,95. Het is van de vorige collectie, heb het al bij verschillende sites dik in de sale gezien, ook op mp nieuw.
Gast- Gast
Ik vind het moeilijk om hier te komen vanwege de zwangere dames, alhoewel ik iedereen gun wat ik ook heb (een kindje) Blijf ik er mee zitten, gelukkig is het een stuk minder...het is niet eerlijk van mij om zo te denken vandaar de afstand! Niks ernstigs..
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10
Maar waarom dan? (Als ik zo vrij mag zijn)
Omdat je jaloers bent? Je hebt een gezond kindje, en je weet ook dat er over niet al te lange tijd als het goed is nog een kindje bij komt, en dat je zwanger kán raken, dat is ook niet bij iedereen hier. Want zwangere vrouwen kan je niet ontwijken, loop je dan bijv ook een pad in de supermarkt voorbij omdat daar een zwangere vrouw staat en je dat niet kan handelen? Dus als er iemand uit de fb groep zwanger zou raken, zou je ook stoppen met schrijven? Puur nieuwsgierigheid hoor, aan de ene kant snap ik je wel, aan de andere kant vind ik het een beetje een overtrokken reactie. Niks tegen jou, maar ik ben gewoon benieuwd hoe het komt en gaat.
Omdat je jaloers bent? Je hebt een gezond kindje, en je weet ook dat er over niet al te lange tijd als het goed is nog een kindje bij komt, en dat je zwanger kán raken, dat is ook niet bij iedereen hier. Want zwangere vrouwen kan je niet ontwijken, loop je dan bijv ook een pad in de supermarkt voorbij omdat daar een zwangere vrouw staat en je dat niet kan handelen? Dus als er iemand uit de fb groep zwanger zou raken, zou je ook stoppen met schrijven? Puur nieuwsgierigheid hoor, aan de ene kant snap ik je wel, aan de andere kant vind ik het een beetje een overtrokken reactie. Niks tegen jou, maar ik ben gewoon benieuwd hoe het komt en gaat.
Gast- Gast
@parel, wat vervelend dat het zo’n drama is met de tandjes. Hier krijgt hij ook een tandje, hij kwijlt zich een ongeluk en bijt op alles wat in z’n buurt komt (en hard ook! Hij had vanmiddag m’n vinger in z’n mond). Die bijtringen hebben we een aantal verschillende, de ene keer wil hij er 1 met ribbels de andere keer een gladde.
Wat een schattige foto (en wat een roze hahaha dat ben ik niet gewend).
@studie, vervelend dat L de pokken heeft. Ben je nog weggeweest met ze?
@mickey, hij gaat echt snel ja, het is wel grappig om te zien wat hij allemaal kan en zowat elke week verzint hij weer wat nieuws wat hij dan dagenlang aan het oefenen is, tot hij het kan (dan is het niet meer zo boeiend, dan doet hij datgene alleen nog maar als het noodzakelijk is).
Hoe was het in Coo? Daar zijn ook de watervallen toch of zit ik nu fout?
@slakje en is ze thuis gebleven of naar het kdv?
@joyce wat vervelend dat je het gevoel blijft houden. Hopelijk kan je het goed een plekje geven en hier toch blijven komen.
@all, domme vraag maar geprakte/pureerde hapjes mag je die geven met een gewone lepel of moet dat met een plastic? ik heb ergens zo'n plastic lepeltje gekregen maar ik heb ook een eigen besteksetje met naam wat ik eigenlijk wou gebruiken.
en hoeveel mag je geven? hoeveel appel/banaan/peer/wortel/enz? Ik maak de voeding zelf klaar met een babycook en een gedeelte via rapley maar hoeveel mag hij opeten?
Vandaag kreeg hij een potje banaan olvarit van 125g en die heeft hij bijna helemaal opgegeten (denk dat hij hem wel op had gekund maar ik ben maar gestopt met geven) mag hij zoveel opeten per dag of is dat voor bijv. de ochtend en dan voor de avond nog zo'n hoeveelheid?
Wat een schattige foto (en wat een roze hahaha dat ben ik niet gewend).
@studie, vervelend dat L de pokken heeft. Ben je nog weggeweest met ze?
@mickey, hij gaat echt snel ja, het is wel grappig om te zien wat hij allemaal kan en zowat elke week verzint hij weer wat nieuws wat hij dan dagenlang aan het oefenen is, tot hij het kan (dan is het niet meer zo boeiend, dan doet hij datgene alleen nog maar als het noodzakelijk is).
Hoe was het in Coo? Daar zijn ook de watervallen toch of zit ik nu fout?
@slakje en is ze thuis gebleven of naar het kdv?
@joyce wat vervelend dat je het gevoel blijft houden. Hopelijk kan je het goed een plekje geven en hier toch blijven komen.
@all, domme vraag maar geprakte/pureerde hapjes mag je die geven met een gewone lepel of moet dat met een plastic? ik heb ergens zo'n plastic lepeltje gekregen maar ik heb ook een eigen besteksetje met naam wat ik eigenlijk wou gebruiken.
en hoeveel mag je geven? hoeveel appel/banaan/peer/wortel/enz? Ik maak de voeding zelf klaar met een babycook en een gedeelte via rapley maar hoeveel mag hij opeten?
Vandaag kreeg hij een potje banaan olvarit van 125g en die heeft hij bijna helemaal opgegeten (denk dat hij hem wel op had gekund maar ik ben maar gestopt met geven) mag hij zoveel opeten per dag of is dat voor bijv. de ochtend en dan voor de avond nog zo'n hoeveelheid?
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Floor ik geef gewoon wat ze op kan, maar niet meer als 200 gram. Fruit en groente.
Heb de boosdoener van al het leed deze week ontdekt hoor... Een tweede witte puntje. Lijkt het tandje wat naast de 2 ondertandjes zit te zijn. Hoop dat ze snel doorkomen. Vanmiddag heeft ze na de groente wel 3! happen yoghurt op, ze vind het niet zo lekker haha. Achja, even laten wennen aan de smaak. Ze had om 7 uur alweer honger dus ben benieuwd hoelaat ze morgen wakker is.
Studie hoe is het met de dames? En met jou?
Heb de boosdoener van al het leed deze week ontdekt hoor... Een tweede witte puntje. Lijkt het tandje wat naast de 2 ondertandjes zit te zijn. Hoop dat ze snel doorkomen. Vanmiddag heeft ze na de groente wel 3! happen yoghurt op, ze vind het niet zo lekker haha. Achja, even laten wennen aan de smaak. Ze had om 7 uur alweer honger dus ben benieuwd hoelaat ze morgen wakker is.
Studie hoe is het met de dames? En met jou?
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Heeft ze al tandjes Ayla?
Welke kindjes ..
.. rollen al?
.. hebben tandjes?
.. kunnen zitten?
Welke kindjes ..
.. rollen al?
.. hebben tandjes?
.. kunnen zitten?
Gast- Gast
Floor; Nee, ze is lekker thuisgebleven. Ze drinkt weer slecht. Deze ochtend heel hard liggen krijsen, ze had duidelijk honger, maar na 2 keer zuigen van de speen begon ze weer te krijsen. Uiteindelijk is ze in slaap gevallen, na een uurtje opnieuw fles aangeboden en toen heeft ze (met moeite) wel gedronken. Verder heeft ze vandaag nog maar 3x100 cc gedronken. Ze geeft ook weer terug. We wachten tot ze weer beter is met fruit, tot haar maag en darmen weer rustig zijn want nu komt er na elke fles weer veel melk uit.
Louise rolt van buik naar rug.
Louise rolt van buik naar rug.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Floor wat een snelle kleine man heb je toch! Ik heb geen idee hoeveel gram ze hier krijgen. Ze delen met zijn tweeën. Ze hebben een kwart meloen op met zijn tweeën. Fruit gaat hier erg goed groente iets minder maar ook best oke.
L zit behoorlijk onder de pokken en v klinkt als een oude oma met een roggel zo verkouden is zij. Ben alleen bij mijn ouders geweest daar hebben we gebbqed.
Ayla hoest bij jou? Eerste teleurstelling al te boven van het hypotheek gesprek? Nog wat gedaan vandaag?
Parel jij nog weg geweest??
En op jou vraag te antwoorden ze kunnen hier van rug naar buik ook wel van buik naar rug maar daar zijn ze meestal te lui voor ;-) geen tandjes hier en ze kunnen heel goed zitten als ik ze vast hou :-)
L zit behoorlijk onder de pokken en v klinkt als een oude oma met een roggel zo verkouden is zij. Ben alleen bij mijn ouders geweest daar hebben we gebbqed.
Ayla hoest bij jou? Eerste teleurstelling al te boven van het hypotheek gesprek? Nog wat gedaan vandaag?
Parel jij nog weg geweest??
En op jou vraag te antwoorden ze kunnen hier van rug naar buik ook wel van buik naar rug maar daar zijn ze meestal te lui voor ;-) geen tandjes hier en ze kunnen heel goed zitten als ik ze vast hou :-)
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Nope alleen witte puntjes Parel, vandaar dat ik hoop dat ze snel door komen, dan is ze ervan af! En wij ook van het drama haha. Zitten kan ze redelijk, kukelt nog naar links of rechts of naar voren soms. Rollen gaat sinds een paar weken vlot, rug naar buik, buik naar rug begint te komen.
Slakje wat tobt je meisje toch zeg... Let erop dat ze voldoende drinkt he, dat ze genoeg plasluiers heeft. En anders ORS geven denk ik (niet dat ik denk dat je niet oplet hoor, gewoon, beetje meeleven )
Studie ja hoor, teleurstelling weer te boven het was ook die hele dag die niet lekker liep. Vandaag even over de vrijmarkt gehobbelt, lopen kon ik het niet noemen haha, zoooooooooo druk. Veel rotzooi gezien, niks gekocht.
Ojee, ben bang dat het beeldscherm van mijn laptop het niet lang meer volhoud... Dat wordt afkicken haha.
Slakje wat tobt je meisje toch zeg... Let erop dat ze voldoende drinkt he, dat ze genoeg plasluiers heeft. En anders ORS geven denk ik (niet dat ik denk dat je niet oplet hoor, gewoon, beetje meeleven )
Studie ja hoor, teleurstelling weer te boven het was ook die hele dag die niet lekker liep. Vandaag even over de vrijmarkt gehobbelt, lopen kon ik het niet noemen haha, zoooooooooo druk. Veel rotzooi gezien, niks gekocht.
Ojee, ben bang dat het beeldscherm van mijn laptop het niet lang meer volhoud... Dat wordt afkicken haha.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Parel schreef:Heeft ze al tandjes Ayla?
Welke kindjes ..
.. rollen al?
.. hebben tandjes?
.. kunnen zitten?
Ze rolt van rug naar buik, maar niet andersom. Geen tandjes (kreeg de oudste ook pas een dag voor haar eerste verjaardag) en ze kan niet zelf zitten. Wel als ik haar onder een okseltje vast houd en dat vindt ze heel leuk. Dan gaat ze zo lachen dat haar hele hoofd begint te knikkebollen, dat wil ik nog even een keer filmen deze week .
Mickey: balen dat je dames zo ziek zijn! Heeft ze verder nog veel last van waterpokken? Denk je dat je andere dochter het ook krijgt?
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Lotte rolt wel goed van rug naar buik, andersom nog bijna nooit. Ik dacht trouwens dat de meeste kinderen eerst van buik naar rug draaiden, maar dat lijkt hier in elk geval dus niet zo te zijn!
Tandjes zijn er nog steeds niet, ze had er met 3 maanden al last van, maar ze zijn er nog niet door.
Zitten kan ze heel goed, in de kinderstoel kan ze echt een kwartier zitten. Zelfstandig gaan zitten nog niet zo goed.
We willen haar nu ook vaker op de grond leggen ipv in de box, wie weet gaat ze dan meer willen ontdekken.
Gisterenavond waren we ons rot geschrokken. Lotte lag tussen ons in op de bank te spelen en te brabbelen en opeens was ze stil. Ze lag ook helemaal stijf. Mijn man heeft haar meteen rechtop gepakt en toen was het weer goed, ik was zelf helemaal verstijfd van schrik.
Ik durfde haar ook niet zo goed in bed te leggen, maar ja, dat moest natuurlijk wel gewoon. Vanmorgen wilde mijn man haar graag uit bed halen omdat hij toch ook heel ongerust was geweest vannacht, maar er lijkt ook helemaal niks aan de hand. Ik denk dat er misschien een stukje wortel verkeerd zat ofzo.
Floor, ik wilde ook Rapley gaan doen, maar vind het toch ook nog wel een beetje eng. Is 5 maanden eigenlijk niet heel erg vroeg ivm kokhalsreflex?
Ik geef nu af en toe wat stukjes, maar meestal wel gepureerd. De meeste hapjes zijn tussen de 60 en 100 gram die ze eet.
Tandjes zijn er nog steeds niet, ze had er met 3 maanden al last van, maar ze zijn er nog niet door.
Zitten kan ze heel goed, in de kinderstoel kan ze echt een kwartier zitten. Zelfstandig gaan zitten nog niet zo goed.
We willen haar nu ook vaker op de grond leggen ipv in de box, wie weet gaat ze dan meer willen ontdekken.
Gisterenavond waren we ons rot geschrokken. Lotte lag tussen ons in op de bank te spelen en te brabbelen en opeens was ze stil. Ze lag ook helemaal stijf. Mijn man heeft haar meteen rechtop gepakt en toen was het weer goed, ik was zelf helemaal verstijfd van schrik.
Ik durfde haar ook niet zo goed in bed te leggen, maar ja, dat moest natuurlijk wel gewoon. Vanmorgen wilde mijn man haar graag uit bed halen omdat hij toch ook heel ongerust was geweest vannacht, maar er lijkt ook helemaal niks aan de hand. Ik denk dat er misschien een stukje wortel verkeerd zat ofzo.
Floor, ik wilde ook Rapley gaan doen, maar vind het toch ook nog wel een beetje eng. Is 5 maanden eigenlijk niet heel erg vroeg ivm kokhalsreflex?
Ik geef nu af en toe wat stukjes, maar meestal wel gepureerd. De meeste hapjes zijn tussen de 60 en 100 gram die ze eet.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
@ayla, ok 200 gram, dan moet ik nog een keukenweegschaal gaan aanschaffen zeg want ik zou niet weten hoeveel ik klaar maak met de babycook. Heb trouwens nu een gedeelte ingevroren in zo’n ijsblokjesbakje, hoeveel blokjes zou ik dan moeten ontdooien, wat is een beetje normaal?
@parel
Welke kindjes ..
.. rollen al? Beide kanten op (1 kant op deed hij met 2.5 maand)
.. hebben tandjes? Gisteren het eerste tandje ontdekt, het is nu een stukje door maar nog niet helemaal
.. kunnen zitten? Hij kan nog niet zitten, doet wel veel pogingen om te gaan zitten. Overigens zetten wij hem ook niet neer in een kinderstoel ofzo, hij gaat pas zitten als hij het zelf kan. Met rapley zit hij op schoot tegen me aan, tegen me aan rechterop zitten kan hij al een tijdje en dat vind hij erg leuk.
@slakje, vervelend dat zo zo’n last heeft van haar maag/darmen. Hopelijk wordt ze snel beter. Krijgt ze er wat voor of moet het vanzelf beter gaan?
@studie, hij heeft pas 2x wortel op maar dat vond hij geen succes. Peer, appel en banaan bevielen hem beter.
@blondje, maar wat vind je er dan eng aan? Bang dat ze gaat kokhalzen met rapley?
Je geeft echt een stuk ter grootte van een vuistje dus het zijn geen stukjes die je geeft.
Als ik hem stukjes geef verslikt hij zich sneller en hij verslikt zich nog sneller met gepureerd omdat hij dat naar binnen slurpt/zuigt van de lepel en dan schiet het zo z’n keel in (dan schrikt hij weer en spuugt de boel weer uit). Een groot stuk wat hij zelf kan vasthouden zit hij heerlijk op de sabbelen/bijten en als hij het wat te ver in z’n mond doet dan haalt hij het er weer uit. Het lastigste voor hem is dat glad is wat hij moet vasthouden, dus de stukken appel/peer vliegen hier in het rond hahaha.
Wat is er dan volgens jou met de kokhalsreflex waarom ik hem geen rapley mag geven?
@parel
Welke kindjes ..
.. rollen al? Beide kanten op (1 kant op deed hij met 2.5 maand)
.. hebben tandjes? Gisteren het eerste tandje ontdekt, het is nu een stukje door maar nog niet helemaal
.. kunnen zitten? Hij kan nog niet zitten, doet wel veel pogingen om te gaan zitten. Overigens zetten wij hem ook niet neer in een kinderstoel ofzo, hij gaat pas zitten als hij het zelf kan. Met rapley zit hij op schoot tegen me aan, tegen me aan rechterop zitten kan hij al een tijdje en dat vind hij erg leuk.
@slakje, vervelend dat zo zo’n last heeft van haar maag/darmen. Hopelijk wordt ze snel beter. Krijgt ze er wat voor of moet het vanzelf beter gaan?
@studie, hij heeft pas 2x wortel op maar dat vond hij geen succes. Peer, appel en banaan bevielen hem beter.
@blondje, maar wat vind je er dan eng aan? Bang dat ze gaat kokhalzen met rapley?
Je geeft echt een stuk ter grootte van een vuistje dus het zijn geen stukjes die je geeft.
Als ik hem stukjes geef verslikt hij zich sneller en hij verslikt zich nog sneller met gepureerd omdat hij dat naar binnen slurpt/zuigt van de lepel en dan schiet het zo z’n keel in (dan schrikt hij weer en spuugt de boel weer uit). Een groot stuk wat hij zelf kan vasthouden zit hij heerlijk op de sabbelen/bijten en als hij het wat te ver in z’n mond doet dan haalt hij het er weer uit. Het lastigste voor hem is dat glad is wat hij moet vasthouden, dus de stukken appel/peer vliegen hier in het rond hahaha.
Wat is er dan volgens jou met de kokhalsreflex waarom ik hem geen rapley mag geven?
Floor- Ratel
Ze krijgt iets om haar darmwanden te beschermen, verder regelmatig een flesje aanbieden.
Deze nacht is ze wakker geworden voor een flesje, ze heeft 150 gedronken, maar ook weer overgegeven.
Deze nacht is ze wakker geworden voor een flesje, ze heeft 150 gedronken, maar ook weer overgegeven.
Slakje- Ratel
Slakje wat vervelend dat Louise ziek is, beterschap!
Floor, ik had gewoon begrepen dat Rapley pas vanaf 6 maanden was. Maar dat kan ook zijn omdat het aansluit bij bv en dat ze aanraden om dat tot 6 maanden zonder bijvoeding te geven.
Ik vind het wel moeilijk hoe groot ik de dingen dan aan Lotte moet geven, want ze probeert alles helemaal in haar mond te stoppen.
Ik heb zo'n platte keukenweegschaal van de Blokker met een knopje erop dat je hem op 0 kunt zetten als er een bakje ofzo opstaat, dan is het heel makkelijk om het netto gewicht van iets te wegen (en het kostte in elk geval ook nog geen tientje).
Floor, ik had gewoon begrepen dat Rapley pas vanaf 6 maanden was. Maar dat kan ook zijn omdat het aansluit bij bv en dat ze aanraden om dat tot 6 maanden zonder bijvoeding te geven.
Ik vind het wel moeilijk hoe groot ik de dingen dan aan Lotte moet geven, want ze probeert alles helemaal in haar mond te stoppen.
Ik heb zo'n platte keukenweegschaal van de Blokker met een knopje erop dat je hem op 0 kunt zetten als er een bakje ofzo opstaat, dan is het heel makkelijk om het netto gewicht van iets te wegen (en het kostte in elk geval ook nog geen tientje).
blondje1313- Kletskop
Wat is Rapley?
Ik ga van morgen tot vrijdag naar Leeuwarden. Zijn daar leuke kinder(kleding)winkels?
Ik ga van morgen tot vrijdag naar Leeuwarden. Zijn daar leuke kinder(kleding)winkels?
Slakje- Ratel
Rapley is groente en fruit niet pureren maar in stukken aanbieden zodat een baby van het begin af aan zelf eet en zelf bepaalt hoeveel hij of zij eet.
Ik ben totaal niet bekend in Leeuwarden, dus ik zou het niet weten. Toch een hele reis vanuit België!
Ik ben totaal niet bekend in Leeuwarden, dus ik zou het niet weten. Toch een hele reis vanuit België!
blondje1313- Kletskop
Aah, zo! Ik geef eerst gepureerd met koekjesmeel en dan stukjes, de stukjes vindt Louise leuk, alleen het effectief opeten is nog niets voor haar, hihi.
Slakje- Ratel
Eigenlijk ook zo grappig om te zien hoeveel verschillen er zitten tussen richtlijnen in Nederland en Belgie. Ik woon vlakbij de grens en als ik in België potjes ga halen kan ik heel andere soorten al kiezen dan in Nederland.
blondje1313- Kletskop
Slakje schreef:Wat is Rapley?
Schweigmann, al moet je dan wel een dikke portemonnee hebben. Verder zijn er vooral de standaard kledingwinkels.
Papillio- Prater
- Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11
Goedemiddag,
ben ik ook weer een keertje :-)
hier gaat het enorm lekker.... de dagen vliegen helaas wel voorbij... dat is soms wel jammer!!
J.ace ligt lekker te slapen nu en de dames zijn aan het dansen. Ik heb maar gewerkt tot 13.30 vandaag ook wel ff lekker een half dagje haha...
J.ace is overigens een hele goed eter, hij eet met gemak een hele appel of peer op.. ik rasp deze dan.. Potjes hebben we ook en die eet ie ook zo leeg.. (ben ik niet gewend met men meiden)
Zal even terug gaan lezen!!
liefs
ben ik ook weer een keertje :-)
hier gaat het enorm lekker.... de dagen vliegen helaas wel voorbij... dat is soms wel jammer!!
J.ace ligt lekker te slapen nu en de dames zijn aan het dansen. Ik heb maar gewerkt tot 13.30 vandaag ook wel ff lekker een half dagje haha...
J.ace is overigens een hele goed eter, hij eet met gemak een hele appel of peer op.. ik rasp deze dan.. Potjes hebben we ook en die eet ie ook zo leeg.. (ben ik niet gewend met men meiden)
Zal even terug gaan lezen!!
liefs
Gast- Gast
@ parel, je kunt gengigel halen bij de apotheek of bestellen op internet werkt erg goed bij doorkomende tandjes. De gel blijft langer op het tandvlees zitten.
J.ace heeft 2 mooie witten strepen zitten die ik intussen al 1 maand omhoog kijk haha... helaas ze schieten nog niet door (althans ik heb nu al 2 dage niet in zijn mond gekeken)
J.ace kan heel even zitten, maar vaak kukkelt ie snel om omdat ie iets wil zien haha
rollen van buik naar rug prima andersom kan ie wel maar is ie te lui voor
@ studie, ik las dat je waterpokken in huis had.. echt balen zeg! en zeker omdat de kans groot is dat ze ze gewoon nog een keertje krijgt...
@ micky, een leuke dag gehad in plopsa?
@ slakje, wat blijft jullie meisje toch kwakkelen zo met haar gezondheid...
@ floor, plastic lepeltjes voelen voor een kindje vaak prettiger aan in het mondje. (moet je even nagaan dat er ijzer over jou tandvlees wordt gehaald)
@ ayla, ik snap dat E yoghurt nix vind haha die zure zooi
J.ace heeft 2 mooie witten strepen zitten die ik intussen al 1 maand omhoog kijk haha... helaas ze schieten nog niet door (althans ik heb nu al 2 dage niet in zijn mond gekeken)
J.ace kan heel even zitten, maar vaak kukkelt ie snel om omdat ie iets wil zien haha
rollen van buik naar rug prima andersom kan ie wel maar is ie te lui voor
@ studie, ik las dat je waterpokken in huis had.. echt balen zeg! en zeker omdat de kans groot is dat ze ze gewoon nog een keertje krijgt...
@ micky, een leuke dag gehad in plopsa?
@ slakje, wat blijft jullie meisje toch kwakkelen zo met haar gezondheid...
@ floor, plastic lepeltjes voelen voor een kindje vaak prettiger aan in het mondje. (moet je even nagaan dat er ijzer over jou tandvlees wordt gehaald)
@ ayla, ik snap dat E yoghurt nix vind haha die zure zooi
Gast- Gast
Parel schreef:Maar waarom dan? (Als ik zo vrij mag zijn)
het houdt mij echt niet dagelijks bezig, en het gaat echt een stuk beter sinds de bevalling, ik had nogal een naar gevoel vanwege zwangerschap en inleiding, en met een dosis hormonen deed dat ook niet veel goeds.
ik ontwijk niemand die zwanger is, en vindt het super leuk voor iedereen! ik ben dan ook echt niet jaloers. ik werk in een groot ziekenhuis en zie ik bijna dagelijks dikke buiken, en vindt dat alleen maar heel leuk om te zien! in mij omgeving worden ook regelmatig kindjes geboren en buiten om dat ik K dan alweer zo groot vind, voel ik zeker geen jaloezie.
in het begin had ik gewoon moeite om hier te komen vanwege die gevoelens, daardoor is de drempel om hier te komen hoger gekomen, en ook door drukke moeder bestaan, huishouden, werk, studie, man werk en man studie, ben ik soms al blij als ik een keer de stofzuiger door mijn huis kan halen...fb is dan wel makkelijker omdat ik dat even snel op mijn telefoon kan doen in de trein of zoiets.
maar niet omdat ik het hier niet meer leuk vind hoor! ik wil hier heel graag mee schrijven, als ik er aan denk zijn jullie al weer 2 pagina's verder en dan voel ik mij weer alsof ik stoor, en loop ik achter en stel ik stomme vragen die al 100 keer zijn gezegd...
Laatst aangepast door joyce0606 op di 1 mei 2012 - 5:21; in totaal 2 keer bewerkt
joyce0606- Kletskop
Ik lees wat over Rapley, zijn hier mama's die dat gaan doen?
ik zie het eigenlijk niet zo zitten, veelste bang dat hij erin stikt...en stikmomenten heb ik me iets te vaak meegemaakt..
hier verder nog geen tandjes, ook nog helemaal geen signaal dat ze er snel aan komen
K draait wel, van buik naar rug, van rug naar buik red hij net niet, maar wel volop aan het proberen.
volgende week weer naar CB, ik benieuwd hoe lang hij is! ik dek dat hij niet heel veel gegroeid aangezien hij al bijna 2 maanden in dezelfde maat zit!
hier verder druk druk druk! riool wordt morgen eindelijk gedaan!! pfff werd eens tijd!
vandaag heeft K wat peer gehad, en dat ging er wel in, ondanks de zure gezichten HAHA
ik zie het eigenlijk niet zo zitten, veelste bang dat hij erin stikt...en stikmomenten heb ik me iets te vaak meegemaakt..
hier verder nog geen tandjes, ook nog helemaal geen signaal dat ze er snel aan komen
K draait wel, van buik naar rug, van rug naar buik red hij net niet, maar wel volop aan het proberen.
volgende week weer naar CB, ik benieuwd hoe lang hij is! ik dek dat hij niet heel veel gegroeid aangezien hij al bijna 2 maanden in dezelfde maat zit!
hier verder druk druk druk! riool wordt morgen eindelijk gedaan!! pfff werd eens tijd!
vandaag heeft K wat peer gehad, en dat ging er wel in, ondanks de zure gezichten HAHA
joyce0606- Kletskop
@joyce, ik had je eerste reactie gelezen en die er nu staat. Ik snap dat de drempel hoog is, ik hoop dat je je gevoel een plekje kunt geven en af en toe hier een update kunt geven, hoe het met jullie is. enuh ik val hier ook maar af en toe binnen hoor, ik kan het ook allemaal niet bijhouden dus dump hier soms mijn vragen (waarschijnlijk vraag ik ook 100x hetzelfde) maar verder heb ik het vreselijk druk met werken en onze zoon.
Hoe is het nu met 'de stikmomenten'? Heeft hij er nu nog last van? Als je daarvoor bang bent kan ik me voorstellen dat je geen rapley wilt doen. Ik geef wel rapley gecombineerd met gepureerd.
Succes morgen met het riool, wat fijn dat dat eindelijk wordt gedaan, dat heeft wel erg lang geduurd zeg.
@beegee, tja dan is het eigenlijk wel logisch een plastic lepeltje, ik ga er nog maar een paar bij halen want hij houdt er graag zelf 1 vast.
Raspen van eten, is het dan hele fijne sliertjes en geef je het op die manier? of hoe gaat dat in z'n werk?
Hoe is het nu met 'de stikmomenten'? Heeft hij er nu nog last van? Als je daarvoor bang bent kan ik me voorstellen dat je geen rapley wilt doen. Ik geef wel rapley gecombineerd met gepureerd.
Succes morgen met het riool, wat fijn dat dat eindelijk wordt gedaan, dat heeft wel erg lang geduurd zeg.
@beegee, tja dan is het eigenlijk wel logisch een plastic lepeltje, ik ga er nog maar een paar bij halen want hij houdt er graag zelf 1 vast.
Raspen van eten, is het dan hele fijne sliertjes en geef je het op die manier? of hoe gaat dat in z'n werk?
Floor- Ratel
Floor en Joyce ik vind het best leuk hoor dat jullie gewoon af en toe binnen vallen en ff vertellen hoe het met jullie gaat! Dus wat mij betreft blijven doen
Over Rapley... ik heb ze vanaf het begin af aan wel zelf gevoerd maar ze krijgen geen glad gepureerd eten ze krijgen wel eten met stukjes. Ik heb ze ook wel eens een stuk gegeven maar ze weten niet zo goed wat ze er mee moeten en omdat ze dan in de stoeltjes zitten waar in ze eten krijgen, zitten ze steeds te happen zo van we krijgen nu altijd eten dus kom maar door. En dan snappen ze echt niet dat ze dat wat ze in hun handen hebben in hun mond moeten stoppen
Beegee, gezellig dat je weer ff komt vertellen hoe het met je gaat! Dus nog geen tandjes, stom eigenlijk waarom dat zo lang duurt, niemand wordt er blij van dus dat kan best wel wat sneller gaan, haha.
De meiden zijn vandaag bij mijn ouders geweest was vanmorgen al vroeg vertrokken kon ik lekker op tijd aan het werk en vandaag iets eerder naar huis. Ik zou ook bij mijn ouders eten dus ik ben eerst naar mijn eigen huis gegaan, ff snel stof gezogen en gedweild en de was opgeruimd.. heb ik morgen echt een soort van "vrij"
Over Rapley... ik heb ze vanaf het begin af aan wel zelf gevoerd maar ze krijgen geen glad gepureerd eten ze krijgen wel eten met stukjes. Ik heb ze ook wel eens een stuk gegeven maar ze weten niet zo goed wat ze er mee moeten en omdat ze dan in de stoeltjes zitten waar in ze eten krijgen, zitten ze steeds te happen zo van we krijgen nu altijd eten dus kom maar door. En dan snappen ze echt niet dat ze dat wat ze in hun handen hebben in hun mond moeten stoppen
Beegee, gezellig dat je weer ff komt vertellen hoe het met je gaat! Dus nog geen tandjes, stom eigenlijk waarom dat zo lang duurt, niemand wordt er blij van dus dat kan best wel wat sneller gaan, haha.
De meiden zijn vandaag bij mijn ouders geweest was vanmorgen al vroeg vertrokken kon ik lekker op tijd aan het werk en vandaag iets eerder naar huis. Ik zou ook bij mijn ouders eten dus ik ben eerst naar mijn eigen huis gegaan, ff snel stof gezogen en gedweild en de was opgeruimd.. heb ik morgen echt een soort van "vrij"
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
» foto topic begin en eind 2012
» Whaah een goed eind van 2011
» Mama's met kids uit 2011