Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
+21
_Lana_
Kamperseboekenwurm
Pien
joyce0606
Happydobby
Aimee
Twellie
Poisongirl
Slakje
Supertalentje
Floor
MissD
mickey
Ayla
pindaatje
hellowkitty
pitbullgup
blondje1313
Papillio
studiebol
Star007
25 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
Star, Gefeliciteerd! fijn dat je bent aangenomen zeg. En lekker dat je gewoon rustig alles kan afsluiten.
Ik ga ook lekker bank hangen en hollands got talent kijken hoor, heerlijk niks!
Ayla en Star jullie geven toch ook al wat anders te drinken dan melk? Ik wil ook wat anders aanbieden, gewoon voor het aanbieden kijken wat ze er mee doen. Maar ik was dus in de supermarkt op zoek naar diksap, tenminste dat lees ik veel hier op het forum. Nou in het schap met alle babyvoeding, staat heel veel biologische dingen, maar je die zijn 2x zo duur dus heb ik niet gedaan(heb voor mezelf ook niks biologisch) er stond roosvice, en er stond dixsap van covelt.. uiteindelijk heb ik die maar meegenomen. Wat bieden jullie de kids aan? Nu ik thuis ben denk ik waarom heb ik niet gewoon roosvice gepakt? Maar ja dat is toch geen diksap?
Ik ga ook lekker bank hangen en hollands got talent kijken hoor, heerlijk niks!
Ayla en Star jullie geven toch ook al wat anders te drinken dan melk? Ik wil ook wat anders aanbieden, gewoon voor het aanbieden kijken wat ze er mee doen. Maar ik was dus in de supermarkt op zoek naar diksap, tenminste dat lees ik veel hier op het forum. Nou in het schap met alle babyvoeding, staat heel veel biologische dingen, maar je die zijn 2x zo duur dus heb ik niet gedaan(heb voor mezelf ook niks biologisch) er stond roosvice, en er stond dixsap van covelt.. uiteindelijk heb ik die maar meegenomen. Wat bieden jullie de kids aan? Nu ik thuis ben denk ik waarom heb ik niet gewoon roosvice gepakt? Maar ja dat is toch geen diksap?
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
@Studiebol: Ik had precies hetzelfde dilemma toen ik in de supermarkt stond , toen ik dat voor de eerste keer ging kopen haha. Ik heb ook dixap van covelt in de koelkast staan. Met appelsmaak. Ik bied het bijna altijd s'middags rond 14.30 ( na haar middagdutje) aan. Soms krijgt ze dan ook een broodkorstje, berenkoekje of soepstengel. Mijn ervaring is wel dat D. altijd wat spuugt na het drinken van diksap. Maar dat komt door haar reflux denk ik, want tja diksap kan ik niet indikken
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Ik heb ook appelsmaak... pff ik vind het soms maar lastig hoor als ik voor dat schap sta...L zal dan ook wel wat gaan spugen want ja ik dik haar melk ook altijd in, ik zal wel is zien.
Mijn moeder had trouwens aardbeien gekocht, vroeg ze of die meiden dat mochten hebben. Ik googlen, kon geen duidelijk antwoord vinden. Toen zat ik te denken dat ze ook aardbeien toetjes verkopen voor 6+ maanden. Dus ik heb het gewoon geprobeerd bij V.. en die vond het toch lekker... ze zat te genieten niet normaal. Mijn moeder en ik zeiden ook al als ze een reactie krijgt dan merken we dat nu wel en dan maar niet meer geven.
Mijn moeder had trouwens aardbeien gekocht, vroeg ze of die meiden dat mochten hebben. Ik googlen, kon geen duidelijk antwoord vinden. Toen zat ik te denken dat ze ook aardbeien toetjes verkopen voor 6+ maanden. Dus ik heb het gewoon geprobeerd bij V.. en die vond het toch lekker... ze zat te genieten niet normaal. Mijn moeder en ik zeiden ook al als ze een reactie krijgt dan merken we dat nu wel en dan maar niet meer geven.
studiebol- Ratel
Ik lees op de site van het voedingscentrum, dat je aarbeien mag geven. Mooi dat ik dat nu ook weet, dan krijgt D. van de week aarbeien. Bakje komt anders toch wel op door mama
Star007- Kletskop
Star007 schreef:Ik lees op de site van het voedingscentrum, dat je aarbeien mag geven. Mooi dat ik dat nu ook weet, dan krijgt D. van de week aarbeien. Bakje komt anders toch wel op door mama
Waar las je dat dan, ik had dat zitten zoeken op die site, vind ik namelijk over het algemeen een betrouwbare site, maar dan heb ik er over heen gelezen.
studiebol- Ratel
Wat is diksap?
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
@Studie: http://www.voedingscentrum.nl/nl/mijn-kind-en-ik/eerste-hapjes/wat-kun-je-je-kind-geven-.aspx
@Slakje:Diksap is vruchtensapconcentraat zonder extra suikers.
Laatst aangepast door Star007 op vr 11 mei 2012 - 8:18; in totaal 1 keer bewerkt
Star007- Kletskop
Slakje schreef:Wat is diksap?
ik zou het uitleggen als limonadesiroop die je dan aanmengt met water en dan heb je een keer wat ander drinken.
Laatst aangepast door studiebol op vr 11 mei 2012 - 8:19; in totaal 1 keer bewerkt
studiebol- Ratel
Star007 schreef:@Studie: http://www.voedingscentrum.nl/nl/mijn-kind-en-ik/eerste-hapjes/wat-kun-je-je-kind-geven-.aspx
@Slakje:Diksap is geconcentreerd vruchtensap. Je lengt het aan met water .
Totaal over het woordje aardbeien heen gelezen
studiebol- Ratel
Studie ik geef haar ook wel is thee, maar echt drinken doet ze er nog niet van. Ook 's middags met een soepstengel niet.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
WEG
Graag niet quoten, haal het zo weer weg.
(verder lees ik hier nog trouw mee hoor! Maar Luuk is nog zoveel kleiner als jullie kindjes, dus heb zo weinig te melden...)
Graag niet quoten, haal het zo weer weg.
(verder lees ik hier nog trouw mee hoor! Maar Luuk is nog zoveel kleiner als jullie kindjes, dus heb zo weinig te melden...)
Laatst aangepast door Aimee op vr 11 mei 2012 - 10:46; in totaal 1 keer bewerkt
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Star007 schreef:@Studie: http://www.voedingscentrum.nl/nl/mijn-kind-en-ik/eerste-hapjes/wat-kun-je-je-kind-geven-.aspx
Star dat is niet helemaal waar, er zitten namelijk flink wat suikerklontjes in een fles diksap hoor! De tip is dan ook om het heel lichtjes te mengen. Als je het echt suikervrij wil doen kan je aan de Slimpie enzo, al weet ik niet of dat bij baby´s mag.
Gefeliciteerd met je nieuwe baan! En je mindere loon
Jaaaaaaa, jullie denken te weten wat ik ga doen, maar helaassssss mijn vriend is de hort op! Dus we verplaatsen het naar volgende week hahaha
Studie, bij de Kruidvat heb je qua diksap meer keus. Ik heb gewoon mijn merk diksap van de kruidvat geloof ik.
Wij hebben zo´n matje (Nannycare) onder L haar matras, dat als ze stopt met ademen gaan de alarmbellen af. Van de week was hij bij mijn vriend al afgegaan maar er was niks aan de hand, dus hij schrok zich rot. En zojuist, GING IE WEER! Ik sprintte naar de kamer, L schrok zich rot, was wakker geschrokken en die koooooookte joh! Had haar in een zomerslaapzak met lange pyama(broek) gelegd en een dekentje eroverheen, en ze had gewoon 39.5! Heb haar gelijk een zetpil gegeven het was zo zielig. Nu even in de gaten houden. Gaf haar ook haar papfles, maar daar dronk ze met moeite 60cc van op, en nu ligt ze te zingen in bed dus ik wacht wel af wat de nacht ons gaat brengen ..
Gast- Gast
Ayla, das ook een goede ja thee..thanks
Parel oke volgende keer check ik de kruidvat, was ik vanmiddag ook al geweest maar daar dan niet aan gedacht! Ooh maar hopen dat L niet ziek wordt!
Aimee wat vervelend zeg, kan me voorstellen dat je hier flink van baalt! Sterkte ermee!
Parel oke volgende keer check ik de kruidvat, was ik vanmiddag ook al geweest maar daar dan niet aan gedacht! Ooh maar hopen dat L niet ziek wordt!
Aimee wat vervelend zeg, kan me voorstellen dat je hier flink van baalt! Sterkte ermee!
studiebol- Ratel
Ach Aimee! Stiekem moest ik wel lachen dat je hem per ongeluk hebt geslagen Kan je toch niks aan doen! Het is wel heel klote, dat snap ik wel! Weet je al wanneer je hem weer gewoon kan gebruiken? Of is dat afwachten?
Ohja, L. drinkt hier btw ook gewoon diksap, of water, uit een tuitbeker van Nuby met zachte tuit.
Ohja, L. drinkt hier btw ook gewoon diksap, of water, uit een tuitbeker van Nuby met zachte tuit.
Gast- Gast
@Parel: Die info had ik van internet.. is dus niet altijd even betrouwbaar blijkt wel
Oehh dat wel even schrikken geweest zijn dat ze zo warm was en dat het alarm af ging. Hopelijk gaat ze niet een griepje krijgen ofzo
Oehh dat wel even schrikken geweest zijn dat ze zo warm was en dat het alarm af ging. Hopelijk gaat ze niet een griepje krijgen ofzo
Star007- Kletskop
@Aimee: Ach dat is balen ja . Voel je niet schuldig.. ongelukje kan gebeuren he!
@Parel: Hier geef ik het ook met zo'n tuitbeker van nuby. Daar drinkt ze het ook prima uit. Ik vind het wel altijd een geknoei met drinken, omdat het zoveel vloeibaarder is als ingedikte melk.
@Parel: Hier geef ik het ook met zo'n tuitbeker van nuby. Daar drinkt ze het ook prima uit. Ik vind het wel altijd een geknoei met drinken, omdat het zoveel vloeibaarder is als ingedikte melk.
Star007- Kletskop
Dank jullie wel hoor, hoop het ook niet! Ze is wel echt ontzettend lief & vrolijk. Maar vanmiddag had ik haar te slapen gelegd, en ze werd wakker voor haar speen, dus 1ste keer een speentje gegeven en een half uur later werd ze weer wakker en heb ik haar uit bed gehaald, mijn schoonouders kwamen namelijk afscheid nemen (serieus, dit hebben ze in 6 jaar nog niet gedaan en ze gaan een WEEKENDJE weg).
Nou, ze heeft het geweten, mijn schoonmoeder ging boven haar hangen dus eten wilde ze niet, en ze huilde alleen maar. Ik heb dr dus gauw weer naar bed gedaan, niet voordat mijn moeder dr plat wilde knuffelen, ze krijstte heel de boel bij elkaar. Echt, ik walg zo van dat mens, ik kan er niks aan doen, ze bedoeld het goed maar is zo anders sinds L is geboren, zo klef en dat jaagt me echt de stuipen op het lijf. Komt ook omdat mijn moeder niet zo is hoor, ik ben helemaal niet klef opgevoed. Mijn vriend ook niet, maar tegen alles en iedereen moet ze zo`n perfect gezinnetje spelen, terwijl het dat gewoon NIET is, en dat is niet erg..
ZO. Als we toch aan het klagen zijn
Nou, ze heeft het geweten, mijn schoonmoeder ging boven haar hangen dus eten wilde ze niet, en ze huilde alleen maar. Ik heb dr dus gauw weer naar bed gedaan, niet voordat mijn moeder dr plat wilde knuffelen, ze krijstte heel de boel bij elkaar. Echt, ik walg zo van dat mens, ik kan er niks aan doen, ze bedoeld het goed maar is zo anders sinds L is geboren, zo klef en dat jaagt me echt de stuipen op het lijf. Komt ook omdat mijn moeder niet zo is hoor, ik ben helemaal niet klef opgevoed. Mijn vriend ook niet, maar tegen alles en iedereen moet ze zo`n perfect gezinnetje spelen, terwijl het dat gewoon NIET is, en dat is niet erg..
ZO. Als we toch aan het klagen zijn
Gast- Gast
Star007 schreef:@Aimee: Ach dat is balen ja . Voel je niet schuldig.. ongelukje kan gebeuren he!
Ze vindt het wel fantastisch! En idd, vaak is dr hele shirt nat, maar ze drinkt ook wel echt!
Gast- Gast
Klagen is af en toe zooooo fijn. HEt is dan ik mijn schoonmoeder allang niet heb gezien anders had ik ook heel wat te klagen
studiebol- Ratel
Dankjullie wel Hij ligt alweer lekker te slapen, maar voelde me zo stom en onhandig... We hebben even samen zitten huilen, haha
balen Parels, van je schoonmoeder! Herkenbaar ook
balen Parels, van je schoonmoeder! Herkenbaar ook
Aimee- Ratel
Nou, dat snap ik hoor Aimee! |
Daarnet met dat matje ook dat afging, schrok me rot, terwijl L. allang weer lag te kraaien en zingen in bed, heb ik me toch boven haar bedje een potje staan huilen! Ik was zò geschrokken!
Daarnet met dat matje ook dat afging, schrok me rot, terwijl L. allang weer lag te kraaien en zingen in bed, heb ik me toch boven haar bedje een potje staan huilen! Ik was zò geschrokken!
Gast- Gast
Parel schreef:Nou, dat snap ik hoor Aimee! |
Dat is helemaal schrikken! Fijn om zo'n matje te hebben, maar kan me voorstellen dat je hart in je keel zit als hij afgaat... Brrr!
Aimee- Ratel
Aimee, raar is het hoor, want op de doos staat dat je het kan zien als de batterijen leeg zijn, maar zo hoef ik het niet te horen haha
Was jullie nog een kapselfoto schuldig, al is dit wel een hele slechte, ik kom regelrecht uit bed, met blote billen gezicht én mijn haar was nat toen ik ermee ging slapen haha
Was jullie nog een kapselfoto schuldig, al is dit wel een hele slechte, ik kom regelrecht uit bed, met blote billen gezicht én mijn haar was nat toen ik ermee ging slapen haha
Laatst aangepast door Parel op vr 11 mei 2012 - 21:10; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Parel zo goed zie ik er niet uit als ik net mijn nest uit kom... en zeker niet als ik met nat haar ben gaan slapen!
studiebol- Ratel
studiebol schreef: Parel zo goed zie ik er niet uit als ik net mijn nest uit kom... en zeker niet als ik met nat haar ben gaan slapen!
+1 Ik zie er echt als een spook uit met blote billen gezicht. Ook echt niemand , behalve mijn vriend en familie heeft mij ooit met blote billen gezicht gezien hahah Maar jij kan het goed hebben hoor Parel ! En je haar zit leuk zo.
Edit: Oja de verpleegkundige in het ziekenhuis hebben me natuurlijk ook met blote billen gezicht gezien. Nouja lekker boeiend.. ben zelfs gedoucht door een verpleegkundige , terwijl ik zelf normaal mensen moet douchen haha
Laatst aangepast door Star007 op vr 11 mei 2012 - 10:02; in totaal 1 keer bewerkt
Star007- Kletskop
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
» foto topic begin en eind 2012
» Whaah een goed eind van 2011
» Mama's met kids uit 2011