Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke baan past bij de forummer?

+7
Oasis
Discordia
Sweety
Blond
Nana
Rush
Marin
11 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Welke baan past bij de forummer?  - Pagina 3 Empty Re: Welke baan past bij de forummer?

Bericht  Rovine vr 20 apr 2012 - 21:00

Antibes schreef:Ik had pompoen wel willen hebben als megacreatieve CKV-docente..

Inderdaad! Of handwerkjuf op een basisschool.

Cimic zie ik iets in de zorg doen omdat je begaan overkomt. Met ouderen, denk ik dan.

Marin weet goed wat ze zelf wil, weet al wat die doet, dus daar kan ik niks over zeggen omdat ik te bevooroordeeld ben daardoor, zelfde voor Rush.

Pippa iets met horeca of koken. Of een taartjeswinkel. Very Happy Komt misschien ook door je avatar, die stijl doet me een beetje denken daaraan.

Punk'd zoiets als binnenhuisarchitect, maar volgens mij doe je al zoiets?
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke baan past bij de forummer?  - Pagina 3 Empty Re: Welke baan past bij de forummer?

Bericht  Antibes vr 20 apr 2012 - 21:03

Yoyo schreef:
Antibes schreef:Haha, echt? Ik kan me niets ergers voorstellen. Ik moet niet denken aan onderwijs, maar helemaal niet in sociale vakken! Een of ander beta iets dan liever.. Hoe kom je hier zo bij?

Ja hoe kom ik daar eigenlijk bij? Gevoelskwestie. Ik kon ook niet zo voor de geest halen wat jij ook maar weer doet. Ik vind jou een leuk en interessant iemand en ik kan me zo voorstellen dat jij dingen heel goed over kan brengen. Dat sociale was eigenlijk meer een gokje.. Embarassed

Haha, ok, thanks! Heb ook totaal geen geduld en ben sociaal nog best vaak niet handig. Dat wordt echt een ramp joh! Ik studeer nu biomedische wetenschappen trouwens. Wink

Bij jou zie ik dan weer wel iets sociaals, maar niet in het onderwijs (hoewel ik jou er eerder zie dan mijzelf). Wellicht in de zorg; verpleeg/verloskunde?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke baan past bij de forummer?  - Pagina 3 Empty Re: Welke baan past bij de forummer?

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 21:33

Ik zie Antibes wel in een laboratorium.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke baan past bij de forummer?  - Pagina 3 Empty Re: Welke baan past bij de forummer?

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 22:26

Birgit schreef:Ik zie Antibes wel in een laboratorium.



Jou zie ik ook wel iets in de zorg doen Birgit, ik vind je altijd zo lief en sociaal overkomen. Volgens mij ben jij echt lief en behulpzaam voor andere mensen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke baan past bij de forummer?  - Pagina 3 Empty Re: Welke baan past bij de forummer?

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 22:28

Antibes schreef:
Yoyo schreef:
Antibes schreef:Haha, echt? Ik kan me niets ergers voorstellen. Ik moet niet denken aan onderwijs, maar helemaal niet in sociale vakken! Een of ander beta iets dan liever.. Hoe kom je hier zo bij?

Ja hoe kom ik daar eigenlijk bij? Gevoelskwestie. Ik kon ook niet zo voor de geest halen wat jij ook maar weer doet. Ik vind jou een leuk en interessant iemand en ik kan me zo voorstellen dat jij dingen heel goed over kan brengen. Dat sociale was eigenlijk meer een gokje.. Embarassed

Haha, ok, thanks! Heb ook totaal geen geduld en ben sociaal nog best vaak niet handig. Dat wordt echt een ramp joh! Ik studeer nu biomedische wetenschappen trouwens. Wink

Bij jou zie ik dan weer wel iets sociaals, maar niet in het onderwijs (hoewel ik jou er eerder zie dan mijzelf). Wellicht in de zorg; verpleeg/verloskunde?

Haha zeker niet in het onderwijs nee. Lijkt me best leuk hoor, informatie overbrengen maar ik heb daar het geduld niet voor. Zorg is ook niks voor mij. Iets sociaals klopt dan weer wel Wink Doe nu ook een sociale studie en wil straks richting de hulpverlening (Jeugdzorg, Politie, Gevangeniswezen)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke baan past bij de forummer?  - Pagina 3 Empty Re: Welke baan past bij de forummer?

Bericht  Gast za 21 apr 2012 - 9:40

Joan schreef:Punk'd: Volgens mij kun jij wel goed onder druk werken en hou je wel van wat actie, dus geen kantoorbaan. Misschien bij een evenementenbureau of in de horeca.

Neeeh niet in de horeca haha. Dat is het verschrikkelijkste werk wat ik ooit heb gedaan. Maar dat komt meer omdat ik niet hou fysiek zwaar werk, en in de horeca merkte ik toch wel dat mijn lichaam niet altijd meewerkte (als gevolg, ik chagerijnig :P )

Bij een evenementenbureau lijkt me wel weer erg leuk.

Ik hou er ook wel van om te rennen en regelen voor mijn werk. Het lijkt me bijv. echt super om een tijd personal assistent te zijn.


@Rejoy.. Administratief is niet zo veilig bij mij Laughing .. Ik ga mijzelf denk ik doodvervelen, veel te korte spanningsboog haha.


En Interieur/styling doe ik natuurlijk al. Dus dat past sowieso.

Heel grappig om zo te zien wat iedereen denkt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke baan past bij de forummer?  - Pagina 3 Empty Re: Welke baan past bij de forummer?

Bericht  Gast za 21 apr 2012 - 10:14

Pompoen: Workshopleider op beurzen en in winkeltjes
Antibes: Adviseur bij een onderwijscentrum/universiteit
Yoyo: Pedagoge of zorg
Punk'd: Planner of organisator bij modeshow/style-events
Birgit: Zorg, ouderen of ziekenhuis
Cimic: Administratieve functie bij een mannenbedrijf (met werkplaats), niet op een groot kantoor.
Rovine: Maatschappelijk werker of loopbaancoach.

Ik heb alleen deze pagina genomen, anders werd het heel veel smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke baan past bij de forummer?  - Pagina 3 Empty Re: Welke baan past bij de forummer?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum