Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke baan past bij de forummer?

+7
Oasis
Discordia
Sweety
Blond
Nana
Rush
Marin
11 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Welke baan past bij de forummer?  - Pagina 2 Empty Re: Welke baan past bij de forummer?

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 6:43

Haha, leuke beredenering. Ik heb er nooit over nagedacht en ken ook niemand die het doet. In films is het een beetje een vertekend beeld, maar echt stom vind ik het niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke baan past bij de forummer?  - Pagina 2 Empty Re: Welke baan past bij de forummer?

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 9:39

Rush: Jij komt wel goed tot je recht in een winkel. Niet als verkoopmedewerker maar in een leidinggevende functie. Ik denk dat je dat wel in je hebt!

Pippa: Ik denk dat jij verbaal sterk bent en goed met mensen kunt praten. Ik zie je wel bij een uitzendbureau werken of makelaardij.

Punk'd: Volgens mij kun jij wel goed onder druk werken en hou je wel van wat actie, dus geen kantoorbaan. Misschien bij een evenementenbureau of in de horeca.

Zoey: Jou ken ik nog niet zo heel goed. Ik denk dat je wel een zacht persoon bent dus een leidinggevende functie is denk ik niet echt jouw ding. Volgens mij ben je wel creatief en vind je het fijn om alleen te werken. Misschien iets bij een reclamebureau of tijdschrift!

Marin: Ik vind jou altijd zo ondernemend overkomen, dus ik zie jou wel je eigen bedrijfje openen! Een klein, lief bakkerijtjes waar mensen ook gezellig thee en koffie kunnen drinken. Natuurlijk hangen er zelf gemaakte foto's aan de muur Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke baan past bij de forummer?  - Pagina 2 Empty Re: Welke baan past bij de forummer?

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 10:43

Joan: dierenarts! smile Dat is het eerste waar ik aan denk bij jou.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke baan past bij de forummer?  - Pagina 2 Empty Re: Welke baan past bij de forummer?

Bericht  Sweety wo 18 apr 2012 - 11:57

Nour: Psycholoog, je verwoordt goed wat je wilt zeggen op een heldere en duidelijke manier. Recht door zee, zonder omweg. Je moet daar natuurlijk wel van houden, maar hoe je tegen mij sprak, ja dat kon ik wel waarderen.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke baan past bij de forummer?  - Pagina 2 Empty Re: Welke baan past bij de forummer?

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 19:42

Sweety schreef:Nour: Psycholoog, je verwoordt goed wat je wilt zeggen op een heldere en duidelijke manier. Recht door zee, zonder omweg. Je moet daar natuurlijk wel van houden, maar hoe je tegen mij sprak, ja dat kon ik wel waarderen.

Thanks, Sweety. smile De associatie die je hebt, vind ik wel een compliment. Een goede psycholoog om mee te praten, kan ik namelijk zelf ook waarderen en ben er regelmatig mee in aanraking gekomen. Vanuit mijn eigen vakgebied train ik namelijk psychologen in een bepaald gebied.

Bij jou vind ik een baan waarin je met kinderen werkt goed passen. Ik weet niet precies waar ik dan aan moet denken, maar ik zie je stiekem ook rondlopen op een kinderdagverblijf, waar ook een leidinggevende functie vervult. Ik denk dat ik deze associatie maak, doordat ik van je weet dat je een leidinggevende functie had en omdat je op mij overkomt als lief, zorgzaam en zachtaardig (en dat laatste bedoel ik dus positief, dus niet als 'watje' dat over zich heen laat lopen).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke baan past bij de forummer?  - Pagina 2 Empty Re: Welke baan past bij de forummer?

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 19:49

Nour ik zie jou ook wel als een zakenvrouw. Even los van psychologie vind ik dat je mensen goed en duidelijk advies kan geven maar denk ook dat je veel kan regelen om zelfstandig een besdrijfje te runnen en je personeel goed daarin kan onderhouden en adviseren. Weet het even niet goed te onderbouwen maar zie het wel voor me.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke baan past bij de forummer?  - Pagina 2 Empty Re: Welke baan past bij de forummer?

Bericht  Discordia wo 18 apr 2012 - 19:51

Ik zie Cimic wel coach worden smile
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke baan past bij de forummer?  - Pagina 2 Empty Re: Welke baan past bij de forummer?

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 20:01

Discordia schreef:Ik zie Cimic wel coach worden smile
Van het Nederlands vollybal team, cool! Cool

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke baan past bij de forummer?  - Pagina 2 Empty Re: Welke baan past bij de forummer?

Bericht  Discordia wo 18 apr 2012 - 20:03

Cimic schreef:
Discordia schreef:Ik zie Cimic wel coach worden smile
Van het Nederlands vollybal team, cool! Cool


Nee, van een groep mensen dat wat structuur nodig heeft. Denk dat dat voor jezelf ook een goede les is.
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke baan past bij de forummer?  - Pagina 2 Empty Re: Welke baan past bij de forummer?

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 20:14

Discordia schreef:
Cimic schreef:
Discordia schreef:Ik zie Cimic wel coach worden smile
Van het Nederlands vollybal team, cool! Cool


Nee, van een groep mensen dat wat structuur nodig heeft. Denk dat dat voor jezelf ook een goede les is.
Hoe zie jij dat dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke baan past bij de forummer?  - Pagina 2 Empty Re: Welke baan past bij de forummer?

Bericht  Oasis wo 18 apr 2012 - 20:30

ik doe ook even een poging..

Cimic Jij bent stoer en lief tegelijk. Ik zie jou als verpleegster in het ziekenhuis, of als een begeleider van kinderen op een survival kamp haha!

Rush: Als secretaresse oid in een bedrijf waar je veel vrijheid krijgt, waar je mag laten zien wat je kunt. Of misschien zelfs als ICT-er/webdesigner!

Pippa: Ik vind jou heel lief en geduldig overkomen. Jou zou ik bijvoorbeeld zien als kleuterjuf, of als activiteitenbegeleider van kinderen op een camping.

Punk'd: Ik weet van jou dat je van interieurontwerpen en mode houd. Dus dan vanzelfsprekend: interieurontwerpster, of kleding ontwerpen voor een modeshow.

Zoey: Wat ik tot nu toe van jou heb gelezen, vind ik jou medelevend en goed in het geschreven woord. Jou zie ik wel als lerares Nederlands!

Marin: Fotograaf, of een eigen winkeltje met boeken, eten, ect.

Joan Gek op haar kat, dus ik zeg ook dierenarts!

Nour Ik vind de onderbouwing van jouw meningen altijd heel goed, en je weet ook goed de vinger op de gevoelige plek te leggen. Maar volgens mij kan je ook juist heel zakelijk zijn. Ik zie jou wel als zakenvrouw bij een groot bedrijf, waarvoor je dan veel mag reizen bv.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke baan past bij de forummer?  - Pagina 2 Empty Re: Welke baan past bij de forummer?

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 20:37

Oasis schreef:
Zoey: Wat ik tot nu toe van jou heb gelezen, vind ik jou medelevend en goed in het geschreven woord. Jou zie ik wel als lerares Nederlands!


Wat leuk, daar heb ik echt wel eens over nagedacht!

Ik vind uit jouw post blijken dat jij goed bent in het inschatten van eigenschappen. Is een baantje als intercedent niet iets voor jou?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke baan past bij de forummer?  - Pagina 2 Empty Re: Welke baan past bij de forummer?

Bericht  Discordia wo 18 apr 2012 - 20:40

Cimic schreef:
Discordia schreef:
Cimic schreef:
Discordia schreef:Ik zie Cimic wel coach worden smile
Van het Nederlands vollybal team, cool! Cool


Nee, van een groep mensen dat wat structuur nodig heeft. Denk dat dat voor jezelf ook een goede les is.
Hoe zie jij dat dan?

Door je ADD (toch?) heb je zelf ook structuur nodig. Door het aanleren van zaken die mensen een duwtje in de rug geven, leer je zelf ook meer om orde in je hoofd te brengen.
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke baan past bij de forummer?  - Pagina 2 Empty Re: Welke baan past bij de forummer?

Bericht  Poisongirl wo 18 apr 2012 - 20:57

Hmm. Ik ken Discordia niet (goed) dus dat is een hele moeilijke... Ik denk er nog even over na.
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke baan past bij de forummer?  - Pagina 2 Empty Re: Welke baan past bij de forummer?

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 21:31

Ik vind Discordia een type voor het organiseren van evenementen en pr.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke baan past bij de forummer?  - Pagina 2 Empty Re: Welke baan past bij de forummer?

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 23:08

Charlie: ik vind een maatschappelijk relevante baan bij je passen, waarvoor je bijvoorbeeld een studie sociologie moet hebben als achtergrond. Wat ik me voorstel is bijvoorbeeld groepen bestuderen in een bepaalde context. Groepsgedrag bedoel ik dan dus; zoals probleemjongeren in bepaalde wijken en hoe zij tot dit gedrag zijn gekomen wat de rust in de buurt heeft verstoord.

Verder reageer ik later even op de anderen, maar dat van zakenvrouw vind ik wel grappig om te lezen, want heb een jaar bij een grote multinational gewerkt en moest daar idd hard en zakelijk zijn. Het wierp wel vruchten af, doordat ik heel snel 'promotie' kreeg en grote stappen heb kunnen maken in korte tijd, maar het paste niet bij me om een beetje rond te lopen bitchen.;-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke baan past bij de forummer?  - Pagina 2 Empty Re: Welke baan past bij de forummer?

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 23:11

Oh dat lijkt me inderdaad heel erg leuk! Knappe analyse!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke baan past bij de forummer?  - Pagina 2 Empty Re: Welke baan past bij de forummer?

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 23:14

Cool! Cool Ja, ik herinnerde me ons msn-gesprek van een paar jaartjes terug over mijn studie, die je interessant vond. Maar sociologie vind ik beter bij je passen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke baan past bij de forummer?  - Pagina 2 Empty Re: Welke baan past bij de forummer?

Bericht  Pompoen wo 18 apr 2012 - 23:23

Wie moet ik nou analyseren?

Edit: ok dit is niet pro-actief! Ik doe wel gewoon wat!

Nour: Ik zie Nour wel in een maatschappelijk betrokken baan, een baan waarin ze adviezen geeft over hoe er met bepaalde groeperingen moet worden omgegaan bijvoorbeeld.

Charlie: Ik zie Charlie wel voor zichzelf beginnen als onderwijsadviseur of een andere baan waarin ze advies moet geven over de begeleiding van bepaalde leerlingen of groepen leerlingen. Voor zichzelf zodat ze zich kan ontplooien en haar zwakke punten haar sterke punten kan laten worden. Charlie kan uit the box denken en dat moet ruimte krijgen in plaats van ingekaderd worden.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke baan past bij de forummer?  - Pagina 2 Empty Re: Welke baan past bij de forummer?

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 8:53

Door je naam en foto vind ik reisleidster wel bij Onleesbare naam ;-) passen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke baan past bij de forummer?  - Pagina 2 Empty Re: Welke baan past bij de forummer?

Bericht  Pompoen vr 20 apr 2012 - 9:48

Haha, oh jee, laten we dat maar niet doen. Ik ben wel gek op reizen en ik heb idd een onleesbare naam, maar geloof dat ik daar toch niet zo erg geschikt voor zou zijn :-).
Mijn tante is reisleidster, wel grappig!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke baan past bij de forummer?  - Pagina 2 Empty Re: Welke baan past bij de forummer?

Bericht  Antibes vr 20 apr 2012 - 20:36

Ik had pompoen wel willen hebben als megacreatieve CKV-docente..
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke baan past bij de forummer?  - Pagina 2 Empty Re: Welke baan past bij de forummer?

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 20:40

Antibes zie ik wel als een docent op een hogeschool en dan wel de sociale vakken e.d.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke baan past bij de forummer?  - Pagina 2 Empty Re: Welke baan past bij de forummer?

Bericht  Antibes vr 20 apr 2012 - 20:43

Haha, echt? Ik kan me niets ergers voorstellen. Ik moet niet denken aan onderwijs, maar helemaal niet in sociale vakken! Een of ander beta iets dan liever.. Hoe kom je hier zo bij?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke baan past bij de forummer?  - Pagina 2 Empty Re: Welke baan past bij de forummer?

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 20:46

Antibes schreef:Haha, echt? Ik kan me niets ergers voorstellen. Ik moet niet denken aan onderwijs, maar helemaal niet in sociale vakken! Een of ander beta iets dan liever.. Hoe kom je hier zo bij?

Ja hoe kom ik daar eigenlijk bij? Gevoelskwestie. Ik kon ook niet zo voor de geest halen wat jij ook maar weer doet. Ik vind jou een leuk en interessant iemand en ik kan me zo voorstellen dat jij dingen heel goed over kan brengen. Dat sociale was eigenlijk meer een gokje.. Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke baan past bij de forummer?  - Pagina 2 Empty Re: Welke baan past bij de forummer?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum