Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Trainingsbroek of spijkerbroek?

+23
Silver
Barbabella
Cheesegirl
Esperanza
TukTuk
Marsy28
Blond
Caramba
luisa
Summerlovin
Shisha
Ella
Arwyn
Ibbeltje
Mermaid
Nora
Marin
Jezzie
Mees
Mizz_S
Rush
Lejow
Jade
27 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Trainingsbroek of spijkerbroek?  - Pagina 3 Empty Re: Trainingsbroek of spijkerbroek?

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 23:51

Powerbabe schreef:Maar je gooit toch niet alle kleuren bij elkaar Rovine?
Color Catcher doekje erbij en het kan smile

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Trainingsbroek of spijkerbroek?  - Pagina 3 Empty Re: Trainingsbroek of spijkerbroek?

Bericht  Gast do 19 apr 2012 - 0:06

Stofzuiger schreef:
Color Catcher doekje erbij en het kan smile
Haha dat vertrouw ik niet. Werkt dat serieus? En blijft je lichtroze ook echt lichtroze en je wit echt wit?

Gast
Gast

Bericht  Rovine do 19 apr 2012 - 0:15

Alle kleuren bij elkaar en geen enkel probleem. Handdoeken zijn een beetje grauw, maar het zijn maar handdoeken en die heb ik al 10 jaar. Als ik meerdere trommels heb sorteer ik eventueel wel op temperatuur. Handdoeken en beddengoed bijvoorbeeld op kookwas. Maar er belanden ook vaak genoeg handdoeken bij de kleding.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Rush do 19 apr 2012 - 0:41

Handdoeken en kleding doe ik echt niet, dan heb ik allemaal pluisjes! Rolling Eyes
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast do 19 apr 2012 - 0:47

Ik doe sowieso mijn handdoeken niet bij mijn kleding want de handdoeken gaan op 60 graden en mijn kleding echt niet warmer dan 40.

Heb je pluisjes van je handdoeken ja, rush? Elke keer met wassen?

Gast
Gast

Bericht  Toet do 19 apr 2012 - 0:48

Ik heb thuis bijna altijd een joggingbroek aan, lekker toch?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Rush do 19 apr 2012 - 0:50

Powerbabe schreef:

Heb je pluisjes van je handdoeken ja, rush? Elke keer met wassen?
Nou als ik handdoeken en zwarte boxershorts bij elkaar in doe, dan worden die boxershorts er niet mooier van. Niet dat ze vol pluisjes zitten, maar ik denk dat er weinig moois van over blijft als ik die boxers altijd bij de handdoeken zou gooien.

Dus met gewone kleding zou ik dat sowieso niet doen. Maar dat gaat ook niet warmer dan 40 graden idd.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  luisa do 19 apr 2012 - 4:34

Stofzuiger schreef:
Color Catcher doekje erbij en het kan Trainingsbroek of spijkerbroek?  - Pagina 3 561177
gewoon nieuwe kleren in handwas zodat niet meer afgeeft. Dan kunnen kleuren prima samen, doe ik altijd. Alleen wit doe ik apart.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Bericht  Linda do 19 apr 2012 - 5:06

Flippin' Bitch schreef:Haha, mijn vriend vindt juist dat ik een lekkere kont heb in mijn joggingbroek.

Haha, hier nog 1!

Mijn man trekt ook altijd gelijk zijn makkelijke broek aan als hij thuis komt.
Het maakt hem niks uit wat ik aan heb, zelfs met een vuilniszak vindt hij me nog leuk. Maar ik doe dat niet, want daar voel ik me niet prettig bij.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  TukTuk do 19 apr 2012 - 5:47

luisa schreef:
Stofzuiger schreef:
Color Catcher doekje erbij en het kan Trainingsbroek of spijkerbroek?  - Pagina 3 561177
gewoon nieuwe kleren in handwas zodat niet meer afgeeft. Dan kunnen kleuren prima samen, doe ik altijd. Alleen wit doe ik apart.

Even nachtje in de azijn laten staan werkt schijnbaar ook om te voorkomen dat de kleuren afgeven smile
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Marin do 19 apr 2012 - 5:48

Powerbabe schreef:

Ik vind het overigens ook altijd gek als iemand meteen in een joggingbroek stapt zodra hij/zij thuis komt. Dat je dat af en toe doet snap ik wel, maar altijd? Dan zit je er toch ook zo ongezellig bij? Nou zie ik dan wel meteen van die adidasslippers met witte sportsokken, een joggingbroek en zo'n lelijk wit t-shirt voor me hahaha.

Tssss je kent m´n broeken toch!

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Flippin' Bitch do 19 apr 2012 - 7:07

Als ik me niet lekker voel, zou ik gewoon lekker zittende kleding aan doen. Ga ik even de stad in of iets, dan doe ik wel een gewone broek aan. Mijn joggingbroek draag ik eigenlijk alleen buiten als ik ga skeeleren of als ik naar de sportschool ga. Ik heb trouwens een donkergrijze, die gewoon aansluit en die dan bij je onderbenen wat wijder is.

Als je thuis iets aan wilt wat lekker zit, hoeft dat natuurlijk niet per se meteen een wijde, oncharmante outfit te zijn. Ik heb bijvoorbeeld ook wel eens een wollen jurkje aan met een legging en dikke sokken. Zit ook heerlijk smile
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Mermaid do 19 apr 2012 - 7:21

Zelda schreef:
Lizardje schreef:ja gewoon relaxkleding als ik me niet lekker voel of de deur niet uit hoef.
Mijn vriend vind het niet heel leuk als ik mijn slobberkleren (zoals hij het noemt) aan heb, maar als ik ziek ben of het niet te aak doe vind hij het echt niet erg.
Hij vind de transformatie soms wel heel fascinerend, hoe ik binnen een uur van mijn slobberlook naar een galalook kan veranderen.
Waarom vindt hij dat niet leuk? Vindt hij je dan minder mooi?

Hij vind het zonde als ik van die vormloze kleding draag, inderdaad omdat het minder mooi is. Is omdat ik soms wel eens rond liep met een veel te grote trui in het openbaar. Gewoon thuis vind hij het niet heel erg, maar hij ziet me liever in wat anders.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 19 apr 2012 - 8:41

Ik vind het heerlijk om een trainingsbroek aan te trekken. Merk wel dat ik deze sneller aan doe als ik mezelf 'dik' vind. Ik trek dus vaak een trainingsbroek aan op dikvoelmomenten. Mijn vriend vindt het niet erg.

Hij komt thuis en schiet meteen in zijn trainingsbroek. Elke dag. Maakt mij verder ook niet uit. Zit gewoon lekker.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: