spijkerbroek
+5
Minx
Arwyn
Siem
Aimee
Monte
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
spijkerbroek
Ik ben al tijden op zoek naar een nette knappe spijkerbroek, het liefst niet te duur.
Maar heb qua broeken constant miskopen.
Dus ik ben wel benieuwd waar jullie slagen voor een spijkerbroek.
Maar heb qua broeken constant miskopen.
Dus ik ben wel benieuwd waar jullie slagen voor een spijkerbroek.
woezel- Prater
- Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11
Re: spijkerbroek
Misschien is het ook handig erbij te zetten wat voor figuur je hebt. Ik vind het ook zeer lastig kopen(en ik heb dikkere bovenbenen en kuiten en een slanke taille)
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Vroegerrr (toen ik nog slank was ) kocht ik altijd broeken bij de Zara. Zijn erg lang en niet duur.
Maar het ligt er natuurlijk een beetje aan wat voor een model je zoekt!
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Ik slaag meestal bij esprit, daar laat ik ze ook direct korter maken want zelfs lengtemaat 30 is te lang voor mij
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
Ik heb broeken van GStar die me goed zitten, maar lang niet alle modellen.
Het blijft veel passen.
Het blijft veel passen.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Aimee schreef:Vroegerrr (toen ik nog slank was ) kocht ik altijd broeken bij de Zara. Zijn erg lang en niet duur.
Die zijn inderdaad erg fijn, de kwaliteit is voor de prijs echt goed. Broeken zijn ook allemaal in Spanje/Portugal of Marokko gemaakt. Het enigste is dat ze redelijk smal gesneden zijn en dus iets meer (in mijn ogen) voor rechte figuren zijn. Ik zit altijd te stoeien met de maat bij Zara en sommige broeken lopen behoorlijk uit.
Gast- Gast
Punk'd schreef:Aimee schreef:Vroegerrr (toen ik nog slank was ) kocht ik altijd broeken bij de Zara. Zijn erg lang en niet duur.
Die zijn inderdaad erg fijn, de kwaliteit is voor de prijs echt goed. Broeken zijn ook allemaal in Spanje/Portugal of Marokko gemaakt. Het enigste is dat ze redelijk smal gesneden zijn en dus iets meer (in mijn ogen) voor rechte figuren zijn. Ik zit altijd te stoeien met de maat bij Zara en sommige broeken lopen behoorlijk uit.
Ja, met alles eens! De broeken vallen vrij laag, dus lovehandels zijn niet zo'n hele flateuze combi. En de maten is altijd erg zoeken. Van het ene model paste ik een 38, terwijl ik van een ander model 42 moest hebben. Maar dat vind ik altijd wel een nadeel met broeken die geen aparte lengte en breedte maat hebben.
Aimee- Ratel
Figuur wel stevige bovenbenen en de broek mag niet te laag vallen ivm afterzwangerschapsrol.
Wil graag een broek waarvan de broekspijpen in lage laarsjes kunnen.
Wil graag een broek waarvan de broekspijpen in lage laarsjes kunnen.
woezel- Prater
Wat voor kleur jeans zoek je?
Miss etam heeft veel broeken die wel vrij skinny pijpen hebben onderaan, maar bovenaan wel gewoon normaal en ze vallen wat hoger. En niet duur.
Zoals dit:
http://www.missetam.nl/500.aspx?aspxerrorpath=/slimfit-denim-32/nl/product/22249/
Miss etam heeft veel broeken die wel vrij skinny pijpen hebben onderaan, maar bovenaan wel gewoon normaal en ze vallen wat hoger. En niet duur.
Zoals dit:
http://www.missetam.nl/500.aspx?aspxerrorpath=/slimfit-denim-32/nl/product/22249/
Aimee- Ratel
http://www.missetam.nl/superfitt-denim-32/nl/product/20540/
Of deze! Hoge taille en lift de billen, wat wil je nog meer?
Of deze! Hoge taille en lift de billen, wat wil je nog meer?
Aimee- Ratel
Aimee schreef:Wat voor kleur jeans zoek je?
Zoals dit:
Deze ziet er wel leuk. Wil graag een donkere. Ga morgen de stad is, dus kan dan mooi even kijken daar.
woezel- Prater
Ik zal ook de we niet over slaan daar heb ik de laatste tijd een paar fijne broeken weg, Miss etam vind ik dan weer echt verschrikkelijk zitten
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Je moet NU (oké morgen) naar de Men at Work. Daar heb je weer van die spijkerbroekdagen. Dat is zo fijn. Veel goede spijkerbroeken voor veel minder geld. Oh en Open 32 en Blue 32 hebben dat momenteel geloof ik ook .
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Vandaag op zoek geweest. Ben bij de trendsetter geslaagt. Nu hopen dat hij ook zo mooi blijft zitten na verloop van tijd.
woezel- Prater
De broeken van Gstar vind ik erg fijn zitten en vandaag een broek van Levi 's gekocht.
Daar werd je helemaal opgemeten en aan de hand van je maten werd dan het beste model broek gezocht. En inderdaad en broek waar ze mee aan kwam zat perfect!
Normaal pas ik minstens 6 verschillende modellen. Ik geloof dat ik nog nooit zo snel een spijkerbroek heb gekocht!
Daar werd je helemaal opgemeten en aan de hand van je maten werd dan het beste model broek gezocht. En inderdaad en broek waar ze mee aan kwam zat perfect!
Normaal pas ik minstens 6 verschillende modellen. Ik geloof dat ik nog nooit zo snel een spijkerbroek heb gekocht!
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Ik koop al mn spijkerbroeken bij de WE. Zitten goed, blijven lang mooi en qua maat zijn ze ideaal.
Verona- Prater
- Aantal berichten : 581
Punten : 708
Soortgelijke onderwerpen
» Grijze spijkerbroek
» Trainingsbroek of spijkerbroek?
» Welk model spijkerbroek?
» maten spijkerbroek / jeanscentre
» Spijkerbroek blijft afgeven
» Trainingsbroek of spijkerbroek?
» Welk model spijkerbroek?