Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Trainingsbroek of spijkerbroek?

+23
Silver
Barbabella
Cheesegirl
Esperanza
TukTuk
Marsy28
Blond
Caramba
luisa
Summerlovin
Shisha
Ella
Arwyn
Ibbeltje
Mermaid
Nora
Marin
Jezzie
Mees
Mizz_S
Rush
Lejow
Jade
27 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Trainingsbroek of spijkerbroek?  - Pagina 2 Empty Re: Trainingsbroek of spijkerbroek?

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 4:24

Gewoon legging met jurkje, zoals altijd. Meestal een relaxed vest erbij als ik niet lekker ben, daar kruip ik dan helemaal in weg. Ik heb eigenlijk bijna nooit mijn joggingbroek aan, voel me dan altijd zo'n slons of me echt ziek, dat voelt nooit zo fijn. Vriend gelukkig ook (bijna) nooit, die trekt wel lekker een vest met spijkerbroek ipv zijn pak aan aan het einde van de dag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trainingsbroek of spijkerbroek?  - Pagina 2 Empty Re: Trainingsbroek of spijkerbroek?

Bericht  Arwyn wo 18 apr 2012 - 4:26

Als ik ziek ben, zit ik wel in m'n joggingbroek. Verder is die echt alleen om in te sporten. Oh, ik lieg trouwens, ik doe hem ook wel eens aan als ik op weg naar huis zeiknat geregend ben.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trainingsbroek of spijkerbroek?  - Pagina 2 Empty Re: Trainingsbroek of spijkerbroek?

Bericht  Ella wo 18 apr 2012 - 4:27

als ik niet lekker ben kleed ik me grwoon aan. maar als ik echt hondsberoerd ben trek ik mijn huispak aan
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trainingsbroek of spijkerbroek?  - Pagina 2 Empty Re: Trainingsbroek of spijkerbroek?

Bericht  Shisha wo 18 apr 2012 - 4:28

Als ik een bankdag/relaxdag hou heb ik meestal een huiskloffie aan. En 's avonds na het douchen.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Trainingsbroek of spijkerbroek?  - Pagina 2 Empty Re: Trainingsbroek of spijkerbroek?

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 4:30

_Liv schreef:Als ik me niet lekker voel, trek ik makkelijke kleding aan. Als mijn groen dan thuis komt, hou ik dat gewoon aan. Dat maakt hem echt niet uit.

Bijzonder koosnaampje nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trainingsbroek of spijkerbroek?  - Pagina 2 Empty Re: Trainingsbroek of spijkerbroek?

Bericht  Summerlovin wo 18 apr 2012 - 4:30

Ik trek dan lekker mijn joggingbroek aan.
Mijn vriend trekt ook regelmatig 's avonds zijn joggingsbroek aan als hij op de bank gaat hangen, hij zal dus wel de laatste zijn die erover gaat zeuren als ik er een aan heb.
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Het noorden van Noord-Holland.

Terug naar boven Ga naar beneden

Trainingsbroek of spijkerbroek?  - Pagina 2 Empty Re: Trainingsbroek of spijkerbroek?

Bericht  luisa wo 18 apr 2012 - 4:33

Rush schreef:
Lily schreef:
Rush schreef:
Lily schreef:Ik bedoel voor thuis hoef ik er voor niemand speciaal leuk uit te zien. Ja voor m`n man maar zodra hij uit het werk komt trekt hij ook een joggingbroek met shirt of sweater aan.
f
Echt? Dat vind ik wel verschrikkelijk.

Ow ik niet, heb liever dat hij 'frisse kleren' aandoet dan met die bezwete en vieze kleren van zijn werk samen op de bank hangen.
Ik ook, maar ik vind een joggingbroek echt sjonnie en anita. Zou er echt niet blij van worden als hij iedere avond in zo`n outfit op de bank zit. No
O haha, ik trek ook altijd zodra ik thuis kom mijn oude relaxoutfit aan. Enorm lelijk, maar zit wel erg prettig en zie niet in waarom ik er thuis op de bank mooi gekleed bij moet zitten.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Trainingsbroek of spijkerbroek?  - Pagina 2 Empty Re: Trainingsbroek of spijkerbroek?

Bericht  Caramba wo 18 apr 2012 - 4:34

Ik trek dan mijn nette kleren aan.
Joggingsbroek een week aangehad nadat ik aan mijn knie was geopereerd, maar wat was ik blij dat ik mijn spijkerbroek weer aan had en kon.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Trainingsbroek of spijkerbroek?  - Pagina 2 Empty Re: Trainingsbroek of spijkerbroek?

Bericht  Blond wo 18 apr 2012 - 5:14

Ik kleed me aan zoals ik altijd zou doen. Eventueel wil ik mijn make-up ritueel wat verkorten.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trainingsbroek of spijkerbroek?  - Pagina 2 Empty Re: Trainingsbroek of spijkerbroek?

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 5:16

Trainingsbroek, als ik niet lekker ben wil ik echt niet zon strakke broek aan hebben.

En wat mn vriend daarvan vindt, zal me mn reet roesten laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trainingsbroek of spijkerbroek?  - Pagina 2 Empty Re: Trainingsbroek of spijkerbroek?

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 5:19

Lekker in mijn trainingsbroek. Mijn vriend geeft daar verder ook totaal niet om.
Hij loopt zelf thuis ook het liefst in z'n trainingsbroek, tenzij we nog weg moeten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trainingsbroek of spijkerbroek?  - Pagina 2 Empty Re: Trainingsbroek of spijkerbroek?

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 21:18

Wij trekken elke dag na werktijd lekker zittend kleding aan! En we zien er dan opeens heus niet uit als 2 aso's. Mijn man heeft een joggingbroek die ik serieus sexy vind en een wit shirt meestal aan, en ik heb ook best leuke chillbroeken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trainingsbroek of spijkerbroek?  - Pagina 2 Empty Re: Trainingsbroek of spijkerbroek?

Bericht  Marsy28 wo 18 apr 2012 - 21:24

Zowel ik als mijn vriend doen allebei makkelijke kleren aan als we thuiskomen. Mijn vriend ziet mij het liefst zo naturel mogelijk in de meest makkelijke kleren. En andersom heb ik er al helemaal geen problemen mee!
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Trainingsbroek of spijkerbroek?  - Pagina 2 Empty Re: Trainingsbroek of spijkerbroek?

Bericht  TukTuk wo 18 apr 2012 - 21:25

Zodra ik thuis kom trek ik altijd een makkelijk zittende broek aan, gewoon van die sportbroeken. Kan er totaal niet tegen om met spijkerbroek ofzo op de bank te zitten, dat zit gewoon niet lekker en dan irriteer ik me daar aan.
Mijn vriend trekt ook meestal een trainingsbroek aan zodra hij thuis komt. Geen enkel probleem toch? Als je zelfs in je eigen huis, als je geen bezoek krijgt, je nog druk moet maken over hoe je er uit ziet.. Rolling Eyes
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trainingsbroek of spijkerbroek?  - Pagina 2 Empty Re: Trainingsbroek of spijkerbroek?

Bericht  Rush wo 18 apr 2012 - 21:33

AngelNyn schreef: Als je zelfs in je eigen huis, als je geen bezoek krijgt, je nog druk moet maken over hoe je er uit ziet.. Rolling Eyes
Daar gaat het toch helemaal niet om?

Of tenminste, in mijn geval niet, haha!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Trainingsbroek of spijkerbroek?  - Pagina 2 Empty Re: Trainingsbroek of spijkerbroek?

Bericht  Esperanza wo 18 apr 2012 - 22:05

Als ik een dag de deur niet uit hoef of als ik me niet lekker voel dan loop ik gewoon de hele dag in m'n pyjama. Ik heb geen relatie, maar als dat wel zo was dan zou ik dat ook gewoon doen.
Als ik uit m'n werk kom, hou ik eigenlijk gewoon m'n werk kleding aan. Soms verwissel ik m'n colbertje voor een lekker zittend vest. Als ik 's avonds gedoucht heb dan doe ik wel m'n pyjama aan.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Trainingsbroek of spijkerbroek?  - Pagina 2 Empty Re: Trainingsbroek of spijkerbroek?

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 22:42

Ik zie dat soort kleren tegenwoordig als 'thuisuniform'. Ik zit toch binnen no time onder de kwijl en spuug, zonde van mijn goede kleding.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trainingsbroek of spijkerbroek?  - Pagina 2 Empty Re: Trainingsbroek of spijkerbroek?

Bericht  Cheesegirl wo 18 apr 2012 - 22:47

Als ik uit mijn werk kom trek ik eigenlijk direct mijn relaxbroek aan en doe ik een lekker vest aan. Mijn vriend doet dit niet altijd en als hij het doet dan sowiezo pas na het eten. Wij vinden het allebei prima bij elkaar. Vind het niet lekker om op de bank te hangen met een legging/panty aan, dit zit gemakkelijker.
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trainingsbroek of spijkerbroek?  - Pagina 2 Empty Re: Trainingsbroek of spijkerbroek?

Bericht  Barbabella wo 18 apr 2012 - 22:49

Op een hangdag (ziek/na het stappen/gewoon lui) loop ik ook in mn "chillbroek" en mijn vriend ook. Maar wel een redelijk mooie van bjorn borg en niet echt een slobberbroek. Ik heb wel 1 echte slobberbroek maar die is eigelijk 7 maten te groot dus ziet er echt niet uit maar zit heeeerlijk I love you
Als ik er elke dag zo bij zou lopen zou mn vriend dat niet echt leuk vinden, en andersom trouwens ookniet.
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trainingsbroek of spijkerbroek?  - Pagina 2 Empty Re: Trainingsbroek of spijkerbroek?

Bericht  Silver wo 18 apr 2012 - 22:57

Als ik ziek ben en niet de deur uit hoef, doe ik een joggingbroek/trainingsbroek aan. Maar als ik weg moet of visite krijg dan hijs ik mezelf wel in een spijkerbroek.
Vriend maakt het niet uit wat ik aan heb. Hij doet zelf ook wel na het douchen gemakkelijke kleren aan. Waarom jezelf opdotten als je toch op de bank zit, en vervolgens daarna op bed moet Rolling Eyes
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trainingsbroek of spijkerbroek?  - Pagina 2 Empty Re: Trainingsbroek of spijkerbroek?

Bericht  Rush wo 18 apr 2012 - 22:59

Wij douchen trouwens altijd voor het slapen gaan, dus dan hoef je ook niets meer aan daarna :P


Laatst aangepast door Rush op wo 18 apr 2012 - 23:05; in totaal 1 keer bewerkt
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Trainingsbroek of spijkerbroek?  - Pagina 2 Empty Re: Trainingsbroek of spijkerbroek?

Bericht  Flippin' Bitch wo 18 apr 2012 - 23:04

Haha, mijn vriend vindt juist dat ik een lekkere kont heb in mijn joggingbroek.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trainingsbroek of spijkerbroek?  - Pagina 2 Empty Re: Trainingsbroek of spijkerbroek?

Bericht  Silver wo 18 apr 2012 - 23:06

Ik wil niet met nat haar op geföhnd haar op bed. Dus na het douchen even op de bankhangen en dan op bed.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trainingsbroek of spijkerbroek?  - Pagina 2 Empty Re: Trainingsbroek of spijkerbroek?

Bericht  Rovine wo 18 apr 2012 - 23:13

Zeker nu ik alleen woon heb ik mijn trainingsbroek vaak aan. Het stamt nog heel erg uit mijn studententijd. Daar hadden we 2 wasmachines op 400 studenten, dus je moest een week vantevoren reserveren om een wasje te draaien. Dat is behoorlijk lastig en als ik bijvoorbeeld de trein miste, kon het voorkomen dat ik ook mijn beurt miste. Spaarde de was dus meestal op tot ik 2 trommels had, dan kon ik 2 wassen tegelijk draaien. Maar om die reden was ik dus best zuinig op mijn goede kleding, want als ik een beurt zou missen zou die ene broek misschien wel vies zijn als ik hem aan wilde. Dus thuis meteen in relaxoutfit om te zorgen dat mijn kleding relatief schoon bleef en ik het meerdere dagen kon dragen.

Hoewel ik nu mijn was op elk willekeurig tijdstip in de machine kan mikken zit het er nog steeds een beetje in. Inmiddels gooi ik mijn kleding niet meteen meer uit zodra ik thuiskom, maar na het douchen trek ik meestal wel wat gemakkelijkers aan. Dat is meestal rond een uur of 7/8.

Overigens heb ik nog wel iets overgehouden aan die wastic; er ligt amper vuile was hier omdat ik alles meteen was zodra de trommel vol zit, waardoor ik ook minder snel wat aantrek. Vind het zonde om iets schoons en nets aan te trekken als ik toch niemand zie die dag.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trainingsbroek of spijkerbroek?  - Pagina 2 Empty Re: Trainingsbroek of spijkerbroek?

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 23:48

Maar je gooit toch niet alle kleuren bij elkaar Rovine? Ik spaar mijn kleding op tot ik een volle trommel heb en heb verschillende wasjes. Dus rood/roze, wit, zwart, donkerbont, lichtbont, ik was meestal pas als ik genoeg was heb anders vind ik het zonde van het water en de stroom. Alleen soms als ik echt iets nodig heb komt het wel eens voor dat ik een kleinere was draai.

Als ik me niet goed voel en de hele dag thuis zit dan zou ik lekker mijn joggingbroek aan doen!

Ik vind het overigens ook altijd gek als iemand meteen in een joggingbroek stapt zodra hij/zij thuis komt. Dat je dat af en toe doet snap ik wel, maar altijd? Dan zit je er toch ook zo ongezellig bij? Nou zie ik dan wel meteen van die adidasslippers met witte sportsokken, een joggingbroek en zo'n lelijk wit t-shirt voor me hahaha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trainingsbroek of spijkerbroek?  - Pagina 2 Empty Re: Trainingsbroek of spijkerbroek?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum