Welk model spijkerbroek?
+4
NerdChic
Pompoen
Susan
Rush
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Welk model spijkerbroek?
Ik vind het zo moeilijk om een spijkerbroek te vinden die een beetje normaal zit. Ik ben redelijk slank, maar heb vrij brede heupen en bovendien al snel een rol boven mijn broekband. Mijn billen zijn niet rond, maar plat, dat maakt het nog moeilijker.
Heeft iemand een idee?
Heeft iemand een idee?
Gast- Gast
Re: Welk model spijkerbroek?
Nou. Ik wilde nooit H&M spijkerbroeken, zo goedkoop, dat kon nooit goed zitten.
Helemaal omdat ik al nooit een goede jeans kon vinden met m`n korte pootjes, volle bovenbenen en bolle kont.
Ik heb 1x bij H&M besteld en inmiddels heb ik er alleen nog maar jeans vandaan, terwijl ik eerde zweerde bij G-star.
Dus, tip van de dag, kijk ook eens ergens waar je het niet van verwacht
Helemaal omdat ik al nooit een goede jeans kon vinden met m`n korte pootjes, volle bovenbenen en bolle kont.
Ik heb 1x bij H&M besteld en inmiddels heb ik er alleen nog maar jeans vandaan, terwijl ik eerde zweerde bij G-star.
Dus, tip van de dag, kijk ook eens ergens waar je het niet van verwacht
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Misschien is Levi's ID wat voor je.
Daar hebben ze slight curve broeken. Dat is voor mensen die zeg maar aan de achterkant redelijk recht lopen. (Ze hebben ook bold curve.. dat is bijv. voor antiliaanse billen, die heel erg hol terug naar de rug lopen als je begrijpt wat ik bedoel haha)
Je kunt via hun website jezelf ook opmeten en dan weet je welke 'curve soort' je bent.
Ze hebben in die bepaalde curve dan weer allerlei wassingen en modellen.
Edit: even een plaatje. Die eerste vrouw is bijv. een slight curve en die meest rechtse een bold curve.
Daar hebben ze slight curve broeken. Dat is voor mensen die zeg maar aan de achterkant redelijk recht lopen. (Ze hebben ook bold curve.. dat is bijv. voor antiliaanse billen, die heel erg hol terug naar de rug lopen als je begrijpt wat ik bedoel haha)
Je kunt via hun website jezelf ook opmeten en dan weet je welke 'curve soort' je bent.
Ze hebben in die bepaalde curve dan weer allerlei wassingen en modellen.
Edit: even een plaatje. Die eerste vrouw is bijv. een slight curve en die meest rechtse een bold curve.
Gast- Gast
Zo`n Levi`s wil ik ook nog eens proberen idd!
Rush- Lady Post-a-lot
O, dat klinkt wel handig idd!
Het irritantste is nog wel een spijkerbroek kopen die in de winkel mooi strak zit en dan na 1 dag aan alle kanten om je heen lubbert
Het irritantste is nog wel een spijkerbroek kopen die in de winkel mooi strak zit en dan na 1 dag aan alle kanten om je heen lubbert
Gast- Gast
Ik draag m`n spijkerbroeken gewoon al niet meer langer dan 1 dag haha.
Rush- Lady Post-a-lot
Minneke schreef:O, dat klinkt wel handig idd!
Dan moet je even kijken hoeveel elastan erin zit. Als er meer dan 3 inzit pak ik altijd een maat kleiner. Dat loopt de eerste paar dagen vet klote.. en doet serieus pijn met fietsen.. maar daarnaaa.. zo hemels
(Nu moet ik wel zeggen dat ik mijn goede denims nooit was want dan blijven ze mooi en krijgen ze zo'n gedragen look). Ik weet niet hoe het zit als je ze dan elke keer wast
Gast- Gast
Punk'd schreef:Minneke schreef:O, dat klinkt wel handig idd!
Dan moet je even kijken hoeveel elastan erin zit. Als er meer dan 3 inzit pak ik altijd een maat kleiner. Dat loopt de eerste paar dagen vet klote.. en doet serieus pijn met fietsen.. maar daarnaaa.. zo hemels
(Nu moet ik wel zeggen dat ik mijn goede denims nooit was want dan blijven ze mooi en krijgen ze zo'n gedragen look). Ik weet niet hoe het zit als je ze dan elke keer wast
Serious? Wordt dat niet heel ranzig dan ?
Gast- Gast
Ik zweer ook bij spijkerbroeken van H&M.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Minneke schreef:Punk'd schreef:Minneke schreef:O, dat klinkt wel handig idd!
Serious? Wordt dat niet heel ranzig dan ?
Haha nee eigenlijk niet. Tenmiste geen vlekken o.i.d. Ik hang hem wel eens uit en spray dan met robijntje. Ik ga er ook geen zwaar werk in verrichten ofzo. (en ik heb natuurlijk geen kinderen die erop slijmen )
Gast- Gast
Ik stel wassen ook zolang mogelijk uit. Vind het zo zonde als ze gaan vervagen. Je kan wel proberen een maat kleiner te kopen, Minneke. Dan zit ie wel strak, maar zakt niet na 1 keer dragen af.
Gast- Gast
@Rush zijn die H&m jeans echt zo lekker dan? Ik heb ook korte pootjes en bolle billen en ik vind het een crime. Ik had een tijdje broeken van de C&A en dan de 'short' versie. Maar ik vind het model zo...zo...zo ouwewijverig ofzo. En later hadden ze die maar dan met flare legs, die zijn wel gaaf, maar die zijn er nu ook niet meer.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Rush schreef:Zo`n Levi`s wil ik ook nog eens proberen idd!
Die zijn echt super! Wil niks anders meer!
Gast- Gast
+1Cimic schreef:Rush schreef:Zo`n Levi`s wil ik ook nog eens proberen idd!
Echt de meest fijne broeken ooit. Ik heb er 2 en dat zijn ook eigenlijk de enige broeken die ik nog draag.
NerdChic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb die van Levi's ook gepast, maar vond ze eigenlijk niet zo bijzonder..
Mijn fijnste broeken zijn van G-Star, maar ik heb ook een heel fijne van de H&M!
Mijn fijnste broeken zijn van G-Star, maar ik heb ook een heel fijne van de H&M!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zweer bij de Levi's curve ID. Zitten mij als gegoten!
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10
Ja, ik vind ze echt heerlijk zitten. Heb toen in een maand 5 stuks gekocht ofzo, haha.тыквашка schreef:@Rush zijn die H&m jeans echt zo lekker dan? Ik heb ook korte pootjes en bolle billen en ik vind het een crime. Ik had een tijdje broeken van de C&A en dan de 'short' versie. Maar ik vind het model zo...zo...zo ouwewijverig ofzo. En later hadden ze die maar dan met flare legs, die zijn wel gaaf, maar die zijn er nu ook niet meer.
En dat terwijl ik al 2 jaar bijna geen jeans meer droeg omdat ik nooit 1 had die echt lekker zat.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik vind de jeans van America Today erg goed vallen.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ik wil ook een spijkerbroek van Levi's, kijken of ze echt zo lekker zitten...
Ik heb ook een hele fijne spijkerbroek bij de Mango vandaan, die zit echt heel lekker
Ik heb ook een hele fijne spijkerbroek bij de Mango vandaan, die zit echt heel lekker
Gast- Gast
NerdChic schreef:+1Cimic schreef:Rush schreef:Zo`n Levi`s wil ik ook nog eens proberen idd!
Echt de meest fijne broeken ooit. Ik heb er 2 en dat zijn ook eigenlijk de enige broeken die ik nog draag.
+100000000000
Gast- Gast
Hmmm ik moet dan toch maar eens zo'n Levi's gaan passen, met mijn megakont zit geen broek echt goed
Gast- Gast
Ik heb altijd broeken van de Esprit. Zitten lekker en staan goed!
Blondie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 80
Punten : 89
Registratiedatum : 07-06-11
Soortgelijke onderwerpen
» spijkerbroek
» Trainingsbroek of spijkerbroek?
» Grijze spijkerbroek
» maten spijkerbroek / jeanscentre
» Spijkerbroek blijft afgeven
» Trainingsbroek of spijkerbroek?
» Grijze spijkerbroek