Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Als niets meer lekker zit raad ik deze aan...

3 plaatsers

Ga naar beneden

Als niets meer lekker zit raad ik deze aan... Empty Als niets meer lekker zit raad ik deze aan...

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 22:04

Heb net deze broek binnen. Ok, het is niet de meest charmante maar hij zit HEERLIJK en staat best leuk in de zomer met een hemdje en slippers ofzo. En voor dat geld.

http://www.hm.com/nl/product/98992?article=98992-A

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Als niets meer lekker zit raad ik deze aan... Empty Re: Als niets meer lekker zit raad ik deze aan...

Bericht  Sylvana di 17 apr 2012 - 22:12

Jaa leuk met een slippertje en een hemdje. Het enige wat we dan nog nodig hebben is een graadje of 20 erbij. :P

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Als niets meer lekker zit raad ik deze aan... Empty Re: Als niets meer lekker zit raad ik deze aan...

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 22:14

wat een slim topic smile Alleen vind ik de broek helemaal niks haha. Heb wel al goede verhalen gehoord over deze hema hempjes:

Als niets meer lekker zit raad ik deze aan... Zwangerschaps-singlet-45524400-normal

Gast
Gast

Bericht  loesje di 17 apr 2012 - 22:30

nee dat is niet echt mijn smaak lijkt net een pyjama broek Embarassed
dan zou ik eerder voor een leuk jurkje gaan
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Jezzie di 17 apr 2012 - 22:35

Ziet er uit als een broek de lekker zit!
Heeft iemand ook een tip voor een bh die lekker zit?
Ik heb er nu een van de hema...maar heb liever een voorgevormde.
Alleen vind ik die beugels niet meer fijn zitten nu!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 22:36

mijn bh`s komen van de livera. Die vind ik het fijnst, zijn voorgevormd maar er zit wel een beugel in. Kan je anders ook niet de beugels er gewoon uithalen?

Gast
Gast

Bericht  Jezzie di 17 apr 2012 - 22:38

Lily schreef:mijn bh`s komen van de livera. Die vind ik het fijnst, zijn voorgevormd maar er zit wel een beugel in. Kan je anders ook niet de beugels er gewoon uithalen?

Ga vanmiddag met een vriendin de stad in...dus dan ga ik wel even kijken of ik iets kan vinden!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 22:45

oke en ik heb meestal livera eigen merk smile Scheelt een hoop geld aangezien ze daar ook van die dure merk bh`s verkopen.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: