Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie weet een lekker recept met deze producten?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Wie weet een lekker recept met deze producten? Empty Wie weet een lekker recept met deze producten?

Bericht  Julia di 11 jan 2011 - 3:32

Ik ben sinds een week bezig met gezond en enigzins slank eten en wil vandaag wat maken met de producten die ik thuis heb. Ik heb spruitjes en boontjes die beide op korte termijn op moeten. Verder heb ik nog talapia filet/zalm plakjes/ gehakt. Heeft iemand enig idee? Ik heb natuurlijk wel rijst en pasta thuis enz.
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet een lekker recept met deze producten? Empty Re: Wie weet een lekker recept met deze producten?

Bericht  Verona di 11 jan 2011 - 3:36

Kijk anders even op de ah site. Als je de ingrediënten intypt krijg je vanzelf recepten/
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet een lekker recept met deze producten? Empty Re: Wie weet een lekker recept met deze producten?

Bericht  Julia di 11 jan 2011 - 3:38

Aah kijk, dat wist ik niet. Ga ik meteen ff doen, bedankt voor de tip! Very Happy
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet een lekker recept met deze producten? Empty Re: Wie weet een lekker recept met deze producten?

Bericht  minoessepoes di 11 jan 2011 - 3:56

Pilaf? Dan fruit je een ui en wat knoflook, daar gaat dan de rijst bij, vervolgens een blikje tomatenblokjes, peper en zout en bijvoorbeeld Italiaanse kruiden en bouillon zodat de rijst goed onder het vocht staat en zo kook je de rijst gaar, wel op letten dat het niet aanbrand! De laatste minuten de boontjes meekoken (in kleine stukjes) en eventueel ook nog andere groenten bijvoorbeeld (gele) paprika, zelf vind ik het lekker om kerstomaatjes gehalveerd erin te gooien net nadat ik de pan van het vuur haal. Daarbij een stukje tilapiafilet ingesmeerd met groene pesto uit de oven! Maar dan moet je deze ingrediënten natuurlijk wel in huis hebben!

Spruitjes ben ik niet zo'n fan van, dus wat dat betreft heb ik niet echt originele ideeën!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet een lekker recept met deze producten? Empty Re: Wie weet een lekker recept met deze producten?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum