Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Noem 5 positieve dingen in jouw leven?

+22
Bolleke
Dennenappel
Mermaid
Oasis
Rush
Pompoen
Lieke128
Rovine
Laced
SparklingEyes
Parisienne
Burn
Stuiterbal
Monte
Marin
Caresses
Star007
Mees
Ella
Bazinga
RYW
Roza
26 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Noem 5 positieve dingen in jouw leven? - Pagina 3 Empty Re: Noem 5 positieve dingen in jouw leven?

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 3:34

Dat ik (althans probeer) om 4 x per week te sporten

Dat ik samenwoon met mijn vriend, heel veel van hem houd, in een huis waar ik tevreden mee ben

Dat mijn vriend en ik een paar keer per jaar leuke reizen en reisjes kunnen maken (mag altijd vaker natuurlijk Noem 5 positieve dingen in jouw leven? - Pagina 3 827601 )

Dat ik mezelf steeds beter leer kennen/begrijpen en dat dat soms ook leidt tot eureka momenten :P

Dat ik weliswaar niet veel vrienden heb, maar de vrienden die ik heb me erg dierbaar zijn

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Noem 5 positieve dingen in jouw leven? - Pagina 3 Empty Re: Noem 5 positieve dingen in jouw leven?

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 3:46

Kat, gezondheid, vrienden, baan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Noem 5 positieve dingen in jouw leven? - Pagina 3 Empty Re: Noem 5 positieve dingen in jouw leven?

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 3:52

1. Man. Hij is meestal erg geduldig. Ik zou mezelf soms niet kunnen uitstaan. Hij wel.
2. Paard. Zonder paard geen ontspanning. Op mijn 17e is mijn pony plotsklaps overleden en daar heb ik járenlang verdriet van gehad. Het paard daarna paste niet bij mij. Het paard dat ik nu heb, heeft een geweldig goed karakter, waarin ik mijn pony terugzie. Dat geeft rust, op één of andere manier.
3. Baan. Een fijne baan, met gezellige collega's en een fijne baas.
4. Ouders. Begripvol en steunend. Is vroeger, voor mijn gevoel wel eens anders geweest, maar hun bedoelingen zijn goed. Ze zijn gewoon ultra-zorgzaam. Ik ben heel bang om ze te verliezen.
5. Broer en zus. Ik kan niet zonder ze. In de periode van de ziekte van mijn zus, is me echt duidelijk geworden hoe hecht we zijn, ondanks dat we elkaar niet heel vaak zien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Noem 5 positieve dingen in jouw leven? - Pagina 3 Empty Re: Noem 5 positieve dingen in jouw leven?

Bericht  Caroow wo 18 apr 2012 - 4:08

Vriend, familie, huis, genoeg geld, vrienden.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Noem 5 positieve dingen in jouw leven? - Pagina 3 Empty Re: Noem 5 positieve dingen in jouw leven?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum