Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Leuke dingen in je leven.

+8
Kaboutertje
Sterre
myloon
Lotus
Zonnetje
SoGood
Lynn_
mzcharlotte
12 plaatsers

Ga naar beneden

Leuke dingen in je leven. Empty Leuke dingen in je leven.

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 9:10

En wat zijn dan de leuk(st)e dingen die je, tot nu toe, in je leven hebt meegemaakt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke dingen in je leven. Empty Re: Leuke dingen in je leven.

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 9:11

Voor mij is dat mijn diploma halen na veel doorzettingsvermogen; het leren kennen van mijn vriend, en mijn nieuwe leven hier in de stad, met hem.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke dingen in je leven. Empty Re: Leuke dingen in je leven.

Bericht  mzcharlotte zo 14 aug 2011 - 9:15

Onze tijd in Londen. Daarnaast geniet ik enorm van het vrijwilligerswerk dat ik doe.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke dingen in je leven. Empty Re: Leuke dingen in je leven.

Bericht  Lynn_ zo 14 aug 2011 - 9:17

Pippa schreef:Voor mij is dat mijn diploma halen na veel doorzettingsvermogen; het leren kennen van mijn vriend, en mijn nieuwe leven hier in de stad, met hem.
Hoe ver woon jij nu van je ouders af en mis je ze nu niet?

Mijn leukste momenten... Het kopen van ons huis (en het samenwonen), het halen van mijn diploma's, vakanties en eigenlijk mijn hele kindertijd. Ik weet zeker dat ik een hoop vergeet.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke dingen in je leven. Empty Re: Leuke dingen in je leven.

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 9:18

M'n vorige werk heeft wel impact op me gemaakt en ik heb er veel van geleerd. Aan de ene kant was dat wel mooi. Ook omdat ik er mijn huidige vriend heb ontmoet. En we hebben nu samen een zoon die ook voor veel leuke momenten zorgt en heeft gezorgt smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke dingen in je leven. Empty Re: Leuke dingen in je leven.

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 9:25


Onze bruiloft en de geboorte van onze kinderen.

En als ik iets van nu moet noemen, dan is dat mijn zoon die twee armpjes om mijn nek heen slaat en zijn warme koppie heerlijk vertrouwd in mijn nek legt. En dat ik dan voel dat ik de belangrijkste persoon in zijn leventje ben.
En mijn dochter die de meest lieve dingen tegen me kan zeggen. Zoals vandaag nog; ik had me gesneden aan een gebroken bord en mijn vinger lag open. Toen kwam ze me echt verzorgen: 'Ga maar even rustig op de bank zitten mama, ik pak wel even een pleister voor jou!' Toen kreeg ik nog een knuffel en zei ze; 'Ik vind jou zo schattig, mama!'

Op dat soort momenten stroom ik over van geluk!

I love you I love you I love you (Ja, ik ben een beetje sentimenteel vanavond haha).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke dingen in je leven. Empty Re: Leuke dingen in je leven.

Bericht  SoGood zo 14 aug 2011 - 9:27

Haha, Minneke wat lief!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke dingen in je leven. Empty Re: Leuke dingen in je leven.

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 9:30

Lynn_ schreef:
Pippa schreef:Voor mij is dat mijn diploma halen na veel doorzettingsvermogen; het leren kennen van mijn vriend, en mijn nieuwe leven hier in de stad, met hem.
Hoe ver woon jij nu van je ouders af en mis je ze nu niet?
.

Met het OV is het 2 uur van deur tot deur, met de auto 1 uur. Ik mis ze wel eens, soms heb je gewoon even behoefte om bij je ouders te zijn en ze even te zien, al is het alleen kopje koffie. Maar dat is met werken / gezondheid / eigen leven niet zo gemakkelijk te combineren en ik ben dus ook sinds april niet meer bij hun thuis geweest, omdat het best een stuk reizen is! Dus ik spreek ze wel (bijna) dagelijks, en ze komen vaak hierheen, maar het is toch anders.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke dingen in je leven. Empty Re: Leuke dingen in je leven.

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 9:31

Ah Minneke, wat een lieve kinderen heb jij als ik dat zo lees!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke dingen in je leven. Empty Re: Leuke dingen in je leven.

Bericht  Lynn_ zo 14 aug 2011 - 9:33

Ik kan me voorstellen dat je ze dan soms mist. Twee uur met een OV is toch behoorlijk lang. Zeker als je op en neer gaat. Dat neemt vier uur van je dag in beslag. Gelukkig komen ze vaak naar jou toe!
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke dingen in je leven. Empty Re: Leuke dingen in je leven.

Bericht  Zonnetje zo 14 aug 2011 - 9:33

Het moment waarop ik mijn vriend leerde kennen en de tijd daarna waarin je elkaar beter leert kennen. Ook het gaan samenwonen met hem is een van de leuke momenten uit mijn leven.
Verder de vele mooie vakanties die ik gehad heb o.a. naar Portugal, Kos, Rhodos, Sicilie, Istrie, Spanje, Hongarije, etc. Ik kan daar echt niet uit kiezen.
Ook ben ik heel blij dat ik zo'n leuke baan gevonden heb, die heel afwisselend is, met leuke collega's, waarin ik veel van mezelf kan laten zien, veel uitdaging heb en veel zelfstandigheid.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke dingen in je leven. Empty Re: Leuke dingen in je leven.

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 9:35

Lynn_ schreef:Ik kan me voorstellen dat je ze dan soms mist. Twee uur met een OV is toch behoorlijk lang. Zeker als je op en neer gaat. Dat neemt vier uur van je dag in beslag. Gelukkig komen ze vaak naar jou toe!

En dat red ik niet qua tijd, daar hebben we echt de auto voor nodig samen. En ze vinden het heel erg leuk hier in de stad, dus komen ook gewoon even een kopje koffie drinken en gaan daarna naar het strand toe, of wat leuks doen samen. Erg lief en fijn dat ze dat doen, want ik zou mijn ouders niet maanden willen missen. Maar ze is nu bijna jarig, en dan ga ik haar uiteraard verrassen met een bezoekje I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke dingen in je leven. Empty Re: Leuke dingen in je leven.

Bericht  Lotus zo 14 aug 2011 - 19:31

Mijn basisschooltijd (op school en met vriendjes en vriendinnetjes spelen, twee keer kamp op Terschelling), mijn vakantie in Zeeland en op Terschelling met een vriendin, mijn eerste vakantie in Schotland, het halen van mijn VWO-diploma, Romereis met school, leuke feestjes, gezellige/goede gesprekken met vriendinnen. Er is eigenlijk zoveel.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke dingen in je leven. Empty Re: Leuke dingen in je leven.

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 19:33

-Mijn huwelijk (al is het voorbij)
- mijn studententijd
- mijn vorige baan

- Mag het nog niet zeggen maar ik denk dat mijn nieuwe studie ook in een leuke tijd zal zijn omdat mijn leven nu zo nieuw is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke dingen in je leven. Empty Re: Leuke dingen in je leven.

Bericht  myloon zo 14 aug 2011 - 19:38

- Het halen van diploma's
- Onze verkeringstijd toen we nog niet samen woonde!
- Samen een huis kopen
- onze rondreis door Maleisië met als hoogtepunt het aanzoek
- De voorbereidingen op onze grote dag!

Ik hoop dat ik hier over een paar weken nog wat dingen kan toevoegen Wink Zoals het trouwen en onze rondreis door zuid-afrika!
myloon
myloon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 311
Punten : 319
Registratiedatum : 13-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke dingen in je leven. Empty Re: Leuke dingen in je leven.

Bericht  Sterre zo 14 aug 2011 - 19:44

- Mijn studententijd: op kamers wonen, nieuwe vriendschappen, veeeeelll memorabele feestjes, bestuursjaar. En ook de keerzijde: mezelf heel hard tegenkomen. Maar daar kan ik nu goed op terugkijken gelukkig.
- Verschillende vakanties: uitwisselingen naar Spanje en Slovenie/Hongarije, mijn reis naar Mexico/Guatemala, de reis naar Indonesië samen met mijn vriend
- Toen ik net in deze stad woonde: relatie met mijn ex ging uit, ik woonde in een stad waar ik nog niemand kende en voelde me zowel alleen als heeell vrij! Lekker los gegaan een paar maanden.
- Het leren kennen van mijn vriend, het gaan samenwonen.
- Nu: samen een huis kopen, verbouwen, inrichten, nieuwe baan... ik moet nog kijken hoe het allemaal uitpakt maar voor nu voel ik me er heel goed over!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke dingen in je leven. Empty Re: Leuke dingen in je leven.

Bericht  Kaboutertje zo 14 aug 2011 - 23:08

Ik ben blij dat ik na moeilijke periodes er bovenop heb weten te komen. Ook dat ik de stap heb genomen een punt achter mijn vorige relatie te zetten en op mezelf te gaan wonen. Het is zo fijn een eigen plekje te hebben. Ik voel me hier helemaal mezelf, op mijn gemak :-)

Verder ben ik heel blij dat ik mijn huidige vriend heb leren kennen. Het klinkt misschien erg zoetsappig maar ik denk echt dat hij HET is... I love you
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke dingen in je leven. Empty Re: Leuke dingen in je leven.

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 23:18

-het leren kennen van mijn huidige vriend, waar ik inmiddels al 9 jaar een relatie mee heb

-de vele reizen en reisjes die ik de afgelopen jaren heb mogen maken. Had me vroeger nooit durven voorstellen dat ik nog eens wat van de wereld zou gaan zien, als tiener ging ik soms dood van saaiheid en verveling

-De zonsverduistering in 1999. Mijn ouders besloten spontaan mij, mijn broertjes, tentjes etc. in de auto te laden en naar Noord Frankrijk te rijden om de zonsverduistering mee te maken. Het was een geweldige ervaring.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke dingen in je leven. Empty Re: Leuke dingen in je leven.

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 23:35

Ik denk ook dat hij HET voor jou is hoor Kaboutertje Wink

Ik ben blij dat ik nieuwe vriendschappen heb gekregen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke dingen in je leven. Empty Re: Leuke dingen in je leven.

Bericht  TNMN zo 14 aug 2011 - 23:54

zegmaar_ schreef:Onze tijd in Londen. Daarnaast geniet ik enorm van het vrijwilligerswerk dat ik doe.
cheers nou weet ik eindelijk wie je bent, leuk!
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke dingen in je leven. Empty Re: Leuke dingen in je leven.

Bericht  Flippin' Bitch zo 14 aug 2011 - 23:56

Pfoe, er zijn zoveel leuke dingen. Dus even een selectie.

Fijne herinneringen van toen ik kind was: 's zomers kamperen in de grote tuin met buurkinderen en stoofpeertjes eten, rolschaatsbaan in een leegstaand gebouw, ponykampen, uren tekenen.
Heel veel toneelspelen, diverse producties, jeugdtheater, mijn dramasolo, soms wel 5 dagen per week mee bezig. De tijd waarin ik mijn vriend leerde kennen, hij als gitarist, ik als zangeres. Dat mijn kat ons als nieuwe baasjes koos. Leuke stage in het tweede jaar van mijn opleiding, met mensen waar ik nog steeds contact mee heb. Afgelopen zaterdag waren ze hier en het was weer als vanouds huilen van de lach. De ontdekking van Buitenkunst. Mijn regenboogmeisjestijd. En nu: mijn heerlijke, o zo Flippin' Bitch achtige museum-huis, midden in het centrum.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke dingen in je leven. Empty Re: Leuke dingen in je leven.

Bericht  Phileine zo 14 aug 2011 - 23:59

Het leren kennen van mijn vriendin, dat is echt met stip het beste wat mij ooit is overkomen. Daarnaast ben ik heel blij dat onze vier katten in ons leven zijn gekomen. Ik zou ze voor geen goud meer willen missen. Het starten met een nieuwe studie heeft mij ook veel goed gedaan. En de stap naar een nieuw huis voor ons samen is ook een goede keuze geweest. Van een klein, donker appartement naar een groot, licht appartement is een geweldig grote, mooie overgang.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke dingen in je leven. Empty Re: Leuke dingen in je leven.

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 0:16

Veel...smile

Het wonen en leven in Nederland in het algemeen, dat ik mijn man heb ontmoet, het werken met 'mijn' peutertjes, onze vakantie naar New York twee jaar geleden, zwanger zijn.smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke dingen in je leven. Empty Re: Leuke dingen in je leven.

Bericht  Flinder ma 15 aug 2011 - 5:29

- mijn middelbare schooltijd en dan met name vanaf de bovenbouw; leuke vriendschappen, eerste vriendje, eerste keer alleen op vakantie.
- mijn studententijd; feestjes, vriendinnen en in bed blijven liggen als je eigenlijk naar colleges moest. Fijn die vrijheid!
- het leren kennen van mijn vriend, het samenwonen, de reis naar Thailand die we samen hebben gemaakt, de vele keren dat we samen opnieuw zijn begonnen in een andere stad

Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke dingen in je leven. Empty Re: Leuke dingen in je leven.

Bericht  mzcharlotte ma 15 aug 2011 - 5:37

TNMN schreef:
zegmaar_ schreef:Onze tijd in Londen. Daarnaast geniet ik enorm van het vrijwilligerswerk dat ik doe.
cheers nou weet ik eindelijk wie je bent, leuk!

Muhahaha, daar ben ik niet echt geheimzinnig over geweest hoor. Laughing
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke dingen in je leven. Empty Re: Leuke dingen in je leven.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum