Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Geen boxkind

+10
Limburg85
Mamsie
Supertalentje
pindaatje
Liadan
Pussycat
Floor
Fiebje
Linda
SparklingEyes
14 plaatsers

Ga naar beneden

Geen boxkind Empty Geen boxkind

Bericht  SparklingEyes di 17 apr 2012 - 8:32

T wil maar heel weinig in de box liggen, na een paar minuutjes (soms ook al gelijk) zet hij het op het schreeuwen als hij er ingelegd wordt. Het liefst hangt hij bij je of zit hij in de wipper.

Hem op z'n buik leggen om lekker te oefenen? Bekijk het maar meneer zet gelijk een keel op dat hij dat niet wil...

Meer kinderen die dat hebben? Hoe doe je dat..? Soms gewoon maar even laten huilen of toch maar steeds in de wipper of bij je?

SE
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen boxkind Empty Re: Geen boxkind

Bericht  Linda di 17 apr 2012 - 8:37

Wij hadden een kleed op de grond. Mijn dochter heeft bijna nooit in de box gelegen, ze vond er niks aan. We hebben dat ding ook weer snel weggedaan.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Fiebje di 17 apr 2012 - 8:39

Hier heeft hij ook een periode gehad dat hij er niet in wilde spelen.
Dus toen veel in de wipper en op het kleed.

Ik probeerde het wel iedere keer in de box, maar als het echt brullen was haalde ik hem eruit. En nu speelt hij graag in de box, hij kan zichzelf er goed in vermaken.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 8:40

Ja is een kleed op de grond een idee? Dat vind mijn zoontje ook erg leuk. De box vindt hij trouwens wel prima maar daar heeft hij het sneller allemaal gezien

Gast
Gast

Bericht  Floor di 17 apr 2012 - 8:42

Onze zoon vond de box ook niet veel aan, hij ligt/hangt graag bij me of ligt op een kleed op de grond. Wipper zit hij nooit in (die staat in de badkamer).
Sinds een week of 3 vind hij de box wat leuker, we hebben een box met wieltjes (zelf eronder gezet), nu verplaats ik de box sinds een week of 3 regelmatig. Ook staat hij nu vaak voor het raam s morgens, dan kijkt hij wat naar buiten en speelt hij wat. De rest van de tijd staat hij overal/nergens in de huiskamer (ja ook vreselijk in de weg want we hebben geen grote huiskamer, maar hij vind het zo tenminste leuk). De plek waar de box het allerbeste staat tussen de 2 banken langs de muur vind hij vreselijk (waarschijnlijk te saai want hij ziet te muur, stukje van de zijkanten van de bank, dus hij moet er erg overheen kijken om echt wat te zien).

Misschien helpt het bij jou ook als je de box verplaatst?
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  Pussycat di 17 apr 2012 - 8:43

Linda schreef:Wij hadden een kleed op de grond. Mijn dochter heeft bijna nooit in de box gelegen, ze vond er niks aan. We hebben dat ding ook weer snel weggedaan.

Helemaal + 1.

En iedereen maar zeggen dat is zo handig. En wat gek dat ze dat niet wilt. Blij te lezen dat er dus WEL meerdere zijn die een kind hebben die niet graag in de box zitten.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 8:43

S. vond het altijd heerlijk in de box. Hij moest weer niks van de wipstoel hebben Wink

En als je 'm nu gewoon op een kleed legt in de kamer?

Gast
Gast

Bericht  Liadan di 17 apr 2012 - 8:45

Onze dochter lag ook vrijwel nooit in de box, ze speelde vooral op de grond en als ze daar geen zin meer in had dan zat ze bij ons.
Onze zoon zit niet veel in de box, alleen af en toe zodat hij even rustig kan spelen zonder dat z'n zus af pakt waar hij mee speelt of bovenop hem gaat zitten ofzo Rolling Eyes . Hij vindt het dan wel fijn in de box en als hij geen zin meer heeft gaat hij staan en laat zich horen.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  pindaatje di 17 apr 2012 - 8:46

Pussycat schreef:
Linda schreef:Wij hadden een kleed op de grond. Mijn dochter heeft bijna nooit in de box gelegen, ze vond er niks aan. We hebben dat ding ook weer snel weggedaan.

Helemaal + 1.

En iedereen maar zeggen dat is zo handig. En wat gek dat ze dat niet wilt. Blij te lezen dat er dus WEL meerdere zijn die een kind hebben die niet graag in de box zitten.

Ook helemaal +1, voor beide bovenstaande stukjes!

Edit: dit geldt voor onze dochter, zoon vind het tot nu toe wel erg leuk in de box.

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Supertalentje di 17 apr 2012 - 10:34

SparklingEyes schreef:Hem op z'n buik leggen om lekker te oefenen? Bekijk het maar meneer zet gelijk een keel op dat hij dat niet wil...

Ik heb een geweldige mobiel die hij superinteressant vindt, dus in de box gaat ie wel.

Op zn buik om te 'trainen' vindt ie niks, gaat ie ook huilen. Hij maakt zeg maar wel een kruipbeweging met zn voeten/benen, maar zn armen gaan niet mee, dus na 5 sec ligt hij op zn wang op zn armen en kan geen kant op. Sinds ik zn armen meebeweeg houdt ie het 1 minuutje vol, dan komt ie nl wel vooruit. Als het gewoon liggen en huilen is draai ik hem op zn rug, dat trainen komt wat mij betreft allemaal vanzelf wel...

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  Mamsie di 17 apr 2012 - 10:42

Toen ze hier nog baby baby waren vonden ze het ook niks. Daarna toen ze konden zitten moesten ze gewoon en vonden ze het toch wel leuk. S is nu 1.5 en hij zit nog regelmatig 1.5 a 2 uur in de box.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476

Bericht  Limburg85 di 17 apr 2012 - 18:06

R. heeft de box nooit leuk gevonden, altijd een drama als hij daar in moest (maar hij moest van wel iedere dag even), hij lag op een kleed op de grond, of op zijn wipstoel of op een kleedje op de bank (wij hebben een grote hocker aan de bank zitten) waar wij dan bij zaten.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 19:44

onze dochter heeft ook maar weinig in de box gelegen, ze speelde meer op de grond, bij de 2e zetten we helemaal geen box meer neer.

Gast
Gast

Bericht  Happydobby di 17 apr 2012 - 21:51

M. zit smorgens in de box en als ik schoonmaak, hij vind het ook niks maar ik zal toch eens moeten schoonmaken.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  loesje di 17 apr 2012 - 21:54

a vond het ook niks in de box en ging dan ook standaard huilen als hij in de box lag. Hij heeft dus ook niet veel in de box gelegen.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932

Bericht  teletascha di 17 apr 2012 - 22:14

Oh, wat ben ik blij dat F. wel af en toe een half uurtje in de box wil.
Lijkt me erg lastig om niet ff je handen vrij te hebben om naar toilet te gaan of een kop koffie te maken. Want op het moment dat ze uit de box is gaat ze de hele kamer door, en dan naar alles wat ze niet mag (gordijnen opeten, kast waarvan de klep tegen haar hoofd kan schieten etc)
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 23:23

H. vond het heerlijk in de box. Daar sliep ze de eerste weken ook meestal overdag.
A. vond het de eerste 7 weken een ramp. Maar dat vond ie met alles.
Daarna vond hij het leuker en zeker nu hij wat kan draaien en vooruit komt en zijn speelgoed kan pakken wat hij wil hebben vermaakt hij zich opperbest.

Gast
Gast

Bericht  _Lana_ wo 18 apr 2012 - 3:02

Mijn kindjes zijn natuurlijk nog heel klein, dsu ze liggen nog niet zo heel veel in de box, alleen een kwartiertje / 20 minuten na de voeding. We hebben een mobiel erboven en dat vinden ze wel heel leuk nu ( sinds kort ). Ik kan ze ook wel even op schoot houden ( en dat doe ik ook ), maar op schoot vallen ze vaak meteen weer een slaap en in de box worden ze even wakker, dat is ook wel eens goed voor ze. Als ze moe worden, gaan ze trouwens meteen weer naar bed en uit de box.

Als je kindje er niets aan vindt, zou ik inderdaad zo'n speelkleed proberen, met van die speeltjes erboven? Ik hoop dat ze hier de box wel leuk blijven / gaan vinden, want het is toch wel handig als je even je handen vrij hebt. Of in mijn geval, met het andere kindje bezig ben.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud