Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Infolijstje over de forummer boven je.

+19
Zwerver
RYW
Toet
SuperGrover
SleepingBeauty
Penny Blossom
Blond
Guus
Phileine
Lejow
Roza
Susan
Sugarfall
Discordia
Caresses
Mermaid
Curious
Marin
Monte
23 plaatsers

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Infolijstje over de forummer boven je. - Pagina 5 Empty Re: Infolijstje over de forummer boven je.

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 8:11

Forumnaam: _Chance
Leeftijd: 24
Woont in de regio: regio Utrecht
Werk/studie: Pabo, onderwijskunde? en binnenkort nieuwe baan op een makelaarskantoor
Relatie: geen
Woonsituatie: thuis
Hobby's: Sporten, winkelen
Droomt over: Geen idee
Kledingstijl: Netjes
Muzieksmaak: Top 40
Veel te vinden in de pijler: Beauty en Mode, Algemeen
Favoriete emoticon: geen
Dit wil ik nog kwijt: Je lijkt me een leuke meid, ik vind jouw posts altijd leuk om te lezen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Infolijstje over de forummer boven je. - Pagina 5 Empty Re: Infolijstje over de forummer boven je.

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 8:12

Wat lief YouandI! I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Infolijstje over de forummer boven je. - Pagina 5 Empty Re: Infolijstje over de forummer boven je.

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 8:21

Chipp schreef:We zijn goed bezig met de evaluatie van het forum in andere topics. Daar komt natuurlijk ook de andere forummer dan jijzelf voorbij, positief en negatief. Maar wat weten we eigenlijk van elkaar?

Forumnaam: Minneke
Leeftijd: 27?
Woont in de regio: Utrecht - vlakbij de stad zelf.smile
Werk/studie: Heeft een fulltime baan, maar ik weet niet precies wat eigenlijk.
Relatie: Ja
Woonsituatie: Woont met haar gezin
Hobby's: Oehhh, geen idee... o.a. schoppen schat ik in, gezien haar kledingstijl.smile
Droomt over: Een carrière die blijft groeien/bloeien, een fijne toekomst voor haar kinderen en gewoon een gelukkig gezinsleven.
Kledingstijl: Beetje hetzelfde als ik, vrouwelijk, klassieke look/zakelijk.
Muzieksmaak:Ik gok op soft-rock-achtige voorkeur
Veel te vinden in de pijler: Algemeen (en wellicht zwangerschaps & mamapijler, maar daar kom ik zelf nooit en ik heb geen idee of die pijler echt zo heet, bedenk ik me nu), werk& studie.
Favoriete emoticon: ?
Dit wil ik nog kwijt: Ik ben heel erg benieuwd naar je en zou je graag een keertje willen ontmoeten, omdat wij inhoudelijk volgens mij (qua karakter) best wel op elkaar lijken, met het verschil dat jij tactischer bent dan ik, iig wel op het forum.;-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Infolijstje over de forummer boven je. - Pagina 5 Empty Re: Infolijstje over de forummer boven je.

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 8:34

Wat lief Nour Embarassed.

Ik zou jou ook weleens willen meeten, omdat ik erg nieuwsgierig naar je ben. Al moet ik heel eerlijk zeggen dat jij zo'n beetje de enige forummer bent die mij zodanig imponeert dat ik niet goed weet of ik wel durf Infolijstje over de forummer boven je. - Pagina 5 827601.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Infolijstje over de forummer boven je. - Pagina 5 Empty Re: Infolijstje over de forummer boven je.

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 8:40

Even heel triest om mezelf lachen... jouw hobby is dus schoppen, volgens wat ik hierboven heb gezet ipv shoppen, Minneke. Wink Oeps! Meen je dat nou dat ik je met mijn reacties hier op het forum imponeer? Jee, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, want er wordt volgens mij vaak gedacht dat ik weloverwogen reacties neerzet, maar dat is dus niet zo. Het is wat in me op komt op dat moment en soms zou ik juist wat dieper erover na moeten denken... Ik wil jou ook graag ontmoeten, dus dan gaan we dat regelen. Ik kan je nu al wel zeggen dat je je absoluut niet hoeft laten te imponeren, want ik ben niet zo serieus ingesteld als wat ik hier vaak laat zien. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Infolijstje over de forummer boven je. - Pagina 5 Empty Re: Infolijstje over de forummer boven je.

Bericht  SuperGrover di 17 apr 2012 - 8:41

Forumnaam: Nour
Leeftijd: 30
Woont in de regio: Utrecht
Werk/studie: Werkt, heeft vrouwenstudies gedaan
Relatie: Nee
Woonsituatie: Alleen in een appartement
Hobby's: Winkelen, lezen, wijntjes drinken op een terras
Droomt over: Oh moeilijk... Verre reizen?
Kledingstijl: Fantastisch
Muzieksmaak: Licht alternatief, geen death metal, maar wat meer kleinere, alternatieve bandjes.
Veel te vinden in de pijler: Persoonlijk, Beauty&Mode
Favoriete emoticon: Geen idee, volgens mij gebruik jij nauwelijks emoticons
Dit wil ik nog kwijt: Ik vind je een heel slimme en prachtige vrouw.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Infolijstje over de forummer boven je. - Pagina 5 Empty Re: Infolijstje over de forummer boven je.

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 8:44

Nour schreef:Even heel triest om mezelf lachen... jouw hobby is dus schoppen, volgens wat ik hierboven heb gezet ipv shoppen, Minneke. Wink Oeps! Meen je dat nou dat ik je met mijn reacties hier op het forum imponeer? Jee, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, want er wordt volgens mij vaak gedacht dat ik weloverwogen reacties neerzet, maar dat is dus niet zo. Het is wat in me op komt op dat moment en soms zou ik juist wat dieper erover na moeten denken... Ik wil jou ook graag ontmoeten, dus dan gaan we dat regelen. Ik kan je nu al wel zeggen dat je je absoluut niet hoeft laten te imponeren, want ik ben niet zo serieus ingesteld als wat ik hier vaak laat zien. Infolijstje over de forummer boven je. - Pagina 5 561177

Dat is dan nog erger, want jij hoeft dus niet eens na te denken over die diepzinnige reacties van je Infolijstje over de forummer boven je. - Pagina 5 166342

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Infolijstje over de forummer boven je. - Pagina 5 Empty Re: Infolijstje over de forummer boven je.

Bericht  Blond di 17 apr 2012 - 8:46

Princess, je hebt heel veel goed! Ik houd alleen niet echt van sporten (dat doe ik alleen omdat het goed voor me is :P ).
Ik vind jou ook een hele leuke meid en zou je graag een xtje in het echt willen meeten smile
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Infolijstje over de forummer boven je. - Pagina 5 Empty Re: Infolijstje over de forummer boven je.

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 8:49

Wat een leuk topic! (Ik moet bekennen dat ik de laatste tijd heel erg weinig weet van de mensen om een lijstje in te vullen. Sorry!)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Infolijstje over de forummer boven je. - Pagina 5 Empty Re: Infolijstje over de forummer boven je.

Bericht  Roza di 17 apr 2012 - 8:50

Lejow schreef:Dank je, Roza!

Graag gedaan. Ik vond het leuk om zoiets een keer tegen je te zeggen Very Happy Maar dacht er eigenlijk nooit om het zo te zeggen.. Tis niet iets wat je ff tussendoor in een topic gooit :P

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Infolijstje over de forummer boven je. - Pagina 5 Empty Re: Infolijstje over de forummer boven je.

Bericht  Roza di 17 apr 2012 - 8:51

Eucalypta schreef:Ik haal nog steeds teveel namen door elkaar om zo'n lijstje goed te kunnen invullen. smile

Hier had ik ook last van, dus ik wachtte gewoon totdat er een forumster reageerde die ik wil 'ken'.. Very Happy

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Infolijstje over de forummer boven je. - Pagina 5 Empty Re: Infolijstje over de forummer boven je.

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 8:56

_Chance schreef:Princess, je hebt heel veel goed! Ik houd alleen niet echt van sporten (dat doe ik alleen omdat het goed voor me is :P ).
Ik vind jou ook een hele leuke meid en zou je graag een xtje in het echt willen meeten smile

Haha echt? Ik heb aardig wat gegokt, en een aantal dingen heb ik een ergens voorbij zien komen!
Ga je naar de Utrecht meeting die eraan gaat komen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Infolijstje over de forummer boven je. - Pagina 5 Empty Re: Infolijstje over de forummer boven je.

Bericht  Toet di 17 apr 2012 - 8:58

Oké ik ga Roza doen, volgens mij word je overgeslagen, ik weet alleen heel weinig van jou haha.

Forumnaam: Roza
Leeftijd: 20
Woont in de regio: Limburg.
Werk/studie: Oh eh.. deed jij niet pabo of iets in die richting?
Relatie: Nee
Woonsituatie: Bij haar ouders?
Hobby's: Shoppen is wel een standaard antwoord hè..
Droomt over: Ik weet dat ze eerst in het buitenland wilde gaan werken, of die droom er nog steeds is, geen idee?
Kledingstijl: ?
Muzieksmaak: Ik vind haar wel een beetje een rockchick, niet te hard, beetje 80's ofzo.
Veel te vinden in de pijler: Algemeen vooral.
Favoriete emoticon: Welke niet haha.
Dit wil ik nog kwijt: Dat ik het leuk vind dat ze weer terug is!
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Infolijstje over de forummer boven je. - Pagina 5 Empty Re: Infolijstje over de forummer boven je.

Bericht  Blond di 17 apr 2012 - 9:12

Princess schreef:
_Chance schreef:Princess, je hebt heel veel goed! Ik houd alleen niet echt van sporten (dat doe ik alleen omdat het goed voor me is :P ).
Ik vind jou ook een hele leuke meid en zou je graag een xtje in het echt willen meeten smile

Haha echt? Ik heb aardig wat gegokt, en een aantal dingen heb ik een ergens voorbij zien komen!
Ga je naar de Utrecht meeting die eraan gaat komen?

Ik heb wel een topic voorbij zien komen. Denk het eigenlijk niet, want de datum die genoemd wordt kan ik niet.. Ik woon trouwens ook niet in Utrecht, meer tussen Utrecht en Arnhem in.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Infolijstje over de forummer boven je. - Pagina 5 Empty Re: Infolijstje over de forummer boven je.

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 9:13

Chance schreef:
Princess schreef:
_Chance schreef:Princess, je hebt heel veel goed! Ik houd alleen niet echt van sporten (dat doe ik alleen omdat het goed voor me is :P ).
Ik vind jou ook een hele leuke meid en zou je graag een xtje in het echt willen meeten smile

Haha echt? Ik heb aardig wat gegokt, en een aantal dingen heb ik een ergens voorbij zien komen!
Ga je naar de Utrecht meeting die eraan gaat komen?

Ik heb wel een topic voorbij zien komen. Denk het eigenlijk niet, want de datum die genoemd wordt kan ik niet.. Ik woon trouwens ook niet in Utrecht, meer tussen Utrecht en Arnhem in.

Ik woon ook niet in Utrecht, meer de kant van Dordt op Wink. Maar Utrecht is prima te doen. Ik had nog niet door dat er een datum was genoemd in dat topic eigenlijk, haha!
Anders gaan wij gewoon een x een terrasje pakken in Utrecht!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Infolijstje over de forummer boven je. - Pagina 5 Empty Re: Infolijstje over de forummer boven je.

Bericht  Blond di 17 apr 2012 - 9:15

Princess schreef:
Chance schreef:
Princess schreef:
_Chance schreef:Princess, je hebt heel veel goed! Ik houd alleen niet echt van sporten (dat doe ik alleen omdat het goed voor me is :P ).
Ik vind jou ook een hele leuke meid en zou je graag een xtje in het echt willen meeten smile

Haha echt? Ik heb aardig wat gegokt, en een aantal dingen heb ik een ergens voorbij zien komen!
Ga je naar de Utrecht meeting die eraan gaat komen?

Ik heb wel een topic voorbij zien komen. Denk het eigenlijk niet, want de datum die genoemd wordt kan ik niet.. Ik woon trouwens ook niet in Utrecht, meer tussen Utrecht en Arnhem in.

Ik woon ook niet in Utrecht, meer de kant van Dordt op Wink. Maar Utrecht is prima te doen. Ik had nog niet door dat er een datum was genoemd in dat topic eigenlijk, haha!
Anders gaan wij gewoon een x een terrasje pakken in Utrecht!

Ja leuk!! Twee witblonde vrouwen op t terras Very Happy
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Infolijstje over de forummer boven je. - Pagina 5 Empty Re: Infolijstje over de forummer boven je.

Bericht  Roza di 17 apr 2012 - 9:16

Toet schreef:Oké ik ga Roza doen, volgens mij word je overgeslagen, ik weet alleen heel weinig van jou haha.


Groot gelijk hebben ze.. De 'oude' garde kent me nog wel, maar de nieuwere niet denk ik.. En daarbij laat ik nu ook niet meer echt iets persoonlijks los.. Ik kies zelf ook de forumsters uit die ik invul hier nerd Ik weet ook nog maar heel weinig!

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Infolijstje over de forummer boven je. - Pagina 5 Empty Re: Infolijstje over de forummer boven je.

Bericht  Roza di 17 apr 2012 - 9:17

Toet schreef:Oké ik ga Roza doen, volgens mij word je overgeslagen, ik weet alleen heel weinig van jou haha.

Forumnaam: Roza
Leeftijd: 20
Woont in de regio: Limburg.
Werk/studie: Oh eh.. deed jij niet pabo of iets in die richting?
Relatie: Nee
Woonsituatie: Bij haar ouders?
Hobby's: Shoppen is wel een standaard antwoord hè..
Droomt over: Ik weet dat ze eerst in het buitenland wilde gaan werken, of die droom er nog steeds is, geen idee?
Kledingstijl: ?
Muzieksmaak: Ik vind haar wel een beetje een rockchick, niet te hard, beetje 80's ofzo.
Veel te vinden in de pijler: Algemeen vooral.
Favoriete emoticon: Welke niet haha.
Dit wil ik nog kwijt: Dat ik het leuk vind dat ze weer terug is!

Ik heb niet de pabo gedaan, maar onderwijsassistent. En ik wilde idd naar het buitenland, maar kreeg toen een baan aangeboden. Die baan bleek alleen vreselijk te zijn laughcry En ik ben geen rockchick Wink Hahaha. De rest klopt wel Very Happy!

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Infolijstje over de forummer boven je. - Pagina 5 Empty Re: Infolijstje over de forummer boven je.

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 9:18

Chance schreef:
Princess schreef:
Chance schreef:
Princess schreef:
_Chance schreef:Princess, je hebt heel veel goed! Ik houd alleen niet echt van sporten (dat doe ik alleen omdat het goed voor me is :P ).
Ik vind jou ook een hele leuke meid en zou je graag een xtje in het echt willen meeten smile

Haha echt? Ik heb aardig wat gegokt, en een aantal dingen heb ik een ergens voorbij zien komen!
Ga je naar de Utrecht meeting die eraan gaat komen?

Ik heb wel een topic voorbij zien komen. Denk het eigenlijk niet, want de datum die genoemd wordt kan ik niet.. Ik woon trouwens ook niet in Utrecht, meer tussen Utrecht en Arnhem in.

Ik woon ook niet in Utrecht, meer de kant van Dordt op Wink. Maar Utrecht is prima te doen. Ik had nog niet door dat er een datum was genoemd in dat topic eigenlijk, haha!
Anders gaan wij gewoon een x een terrasje pakken in Utrecht!

Ja leuk!! Twee witblonde vrouwen op t terras Very Happy

Leuk, gaan we contact over houden Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Infolijstje over de forummer boven je. - Pagina 5 Empty Re: Infolijstje over de forummer boven je.

Bericht  Toet di 17 apr 2012 - 9:18

Oh haha dan zat ik toch aardig in de buurt! Nu ben ik wel benieuwd welke muziek je dan wél leuk vindt?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Infolijstje over de forummer boven je. - Pagina 5 Empty Re: Infolijstje over de forummer boven je.

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 9:20



Dudes, verklap niet steeds alles nu kan ik niet de volgende doen want het is al verklapt >_< mehhhh!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Infolijstje over de forummer boven je. - Pagina 5 Empty Re: Infolijstje over de forummer boven je.

Bericht  Roza di 17 apr 2012 - 9:21

Toet schreef:Oh haha dan zat ik toch aardig in de buurt! Nu ben ik wel benieuwd welke muziek je dan wél leuk vindt?

Mij maak je echt met alles blij. Top 40, Nederlandstalig, 80's, 90's.. Maar zo af en toe rock/trance etc. vind ik ook leuk! Hahaha. Vrij uitgebreid dus. Zaterdag ga ik naar Guus Meeuwis en Nick & Simon (treden op op het personeelsfeest van mijn vader) daar kijk ik echt naar uit. Maar in de zomer vind hier een dancefestival plaats, daar kijk ook echt heel erg naar uit! Heb er zelfs mijn verjaardagsfeestje voor verzet nerd En oh dan hebben we nog een festival hier met onbekende acts (bands vooral, maar ook ander soort 'vermaak') en dat is ook altijd érg leuk..

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Infolijstje over de forummer boven je. - Pagina 5 Empty Re: Infolijstje over de forummer boven je.

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 9:40

Wat lief van je SuperGrover wat je allemaal over me zegt/schrijft. Kledingstijl: Fantastisch.;-) Thanks!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Infolijstje over de forummer boven je. - Pagina 5 Empty Re: Infolijstje over de forummer boven je.

Bericht  RYW di 17 apr 2012 - 9:44

Ik kan meer invullen dan Nour lief is Twisted Evil
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Infolijstje over de forummer boven je. - Pagina 5 Empty Re: Infolijstje over de forummer boven je.

Bericht  Toet di 17 apr 2012 - 9:45

Roza schreef:
Toet schreef:Oh haha dan zat ik toch aardig in de buurt! Nu ben ik wel benieuwd welke muziek je dan wél leuk vindt?

Mij maak je echt met alles blij. Top 40, Nederlandstalig, 80's, 90's.. Maar zo af en toe rock/trance etc. vind ik ook leuk! Hahaha. Vrij uitgebreid dus. Zaterdag ga ik naar Guus Meeuwis en Nick & Simon (treden op op het personeelsfeest van mijn vader) daar kijk ik echt naar uit. Maar in de zomer vind hier een dancefestival plaats, daar kijk ook echt heel erg naar uit! Heb er zelfs mijn verjaardagsfeestje voor verzet nerd En oh dan hebben we nog een festival hier met onbekende acts (bands vooral, maar ook ander soort 'vermaak') en dat is ook altijd érg leuk..

Toch een beetje goed gegokt! Maar met zo'n waslijst is het wel heel moeilijk kiezen natuurlijk.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Infolijstje over de forummer boven je. - Pagina 5 Empty Re: Infolijstje over de forummer boven je.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum