Wat is jouw talent?
+31
Paper Crown
Guus
bolus26
Chocoholic
Dennenappel
ThinkPink
Muis
mzcharlotte
Pompoen
Lima
Mystique
Blond
Prosecco
Monte
minoessepoes
Rovine
applestar
Rush
Caro
Mermaid
Caroow
Lieke128
SuperGrover
Parisienne
Lejow
Discordia
Flippin' Bitch
Marin
Roza
VeryCherry
Tinus
35 plaatsers
Pagina 4 van 5
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Wat is jouw talent?
VeryCherry schreef:Ja maar goed, alle winst die ik er mee verdien zal rechtstreeks naar de schuldeiser gaan. Dan ben ik er wel met een jaar van af waarschijnlijk.
De vraag is of je ook gelijk winst maakt. Als jij dingen verkoopt maar ook hoge kosten hebt (je moet ook materialen kopen!) dan maak je en dat is in het begin zeker vrij waarschijnlijk, ook niet echt veel winst. En je hoeft je trouwens ook niet gelijk in te schrijven bij de Kvk, dat is echt een misvatting!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Ik geloof niet dat ik een talent heb...
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ook niet. Misschien een zeer goed verborgen talent wat ik zelf ook niet kan vindenmzcharlotte schreef:Ik geloof niet dat ik een talent heb...
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Ik ook niet. Misschien een zeer goed verborgen talent wat ik zelf ook niet kan vindenmzcharlotte schreef:Ik geloof niet dat ik een talent heb...
How about platte buik terugkrijgen na bevalling van tweeling?
Gast- Gast
Dat zijn genenCharlie schreef:Stofzuiger schreef:Ik ook niet. Misschien een zeer goed verborgen talent wat ik zelf ook niet kan vindenmzcharlotte schreef:Ik geloof niet dat ik een talent heb...
How about platte buik terugkrijgen na bevalling van tweeling?
Gast- Gast
Ik heb niet echt een talent geloof ik? Al hoewel, ik ben wel heel goed in ureeeeeeeeeen in bad liggen
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Mijn talent is om het ene gewricht na het andere naar de gallemootjes te helpen...
En fotografie, dat ook
En fotografie, dat ook
Gast- Gast
Wat ik nog wel eens moeilijk vind, is dat ik denk dat ik niet iets bijdraag aan deze wereld. En dat klinkt heel groot, maar terugkijkend denk ik wel eens, wat heb ik nou echt betekend voor iemand. Ik zou zo graag iets hebben waarmee ik andere mensen kan helpen. En dat hoeft niet meteen het oplossen van de honger te zijn, maar gewoon iets wat ik zelf of met anderen heb gedaan. Dat soort talent mis ik, bedoel ik ermee te zeggen. Hmm, beetje wazig verhaal zie ik nu, maar misschien snappen jullie me wel.
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Dit en in slapen. Ik kan mensen ook goed aan het janken krijgen maar of dat een talent is.Muis schreef:Ik heb niet echt een talent geloof ik? Al hoewel, ik ben wel heel goed in ureeeeeeeeeen in bad liggen
Gast- Gast
Mijn creativiteit en ik kan goed plannen en organiseren. Heb gelukkig een baan gevonden waar ik al deze elementen in kwijt kan
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10
Mijne is dat ik vrij breed georiënteerd ben en dingen snel mijn interesse hebben.
Daarnaast mijn geheugen, ik onthoud vrij veel wat in mijn werk goed van pas komt.
Ik vroeg het even aan mijn vriend, die riep allemaal gare dingen. Hij vond wel dat ik vrij duidelijk ben en goed mijn mening geef.
Daarnaast mijn geheugen, ik onthoud vrij veel wat in mijn werk goed van pas komt.
Ik vroeg het even aan mijn vriend, die riep allemaal gare dingen. Hij vond wel dat ik vrij duidelijk ben en goed mijn mening geef.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Ik vroeg aan m`n vriend wat m`n talent is, maar dat had ik ook beter niet kunnen doen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Ik vroeg aan m`n vriend wat m`n talent is, maar dat had ik ook beter niet kunnen doen.
Lol, zo zou mijn vriend waarschijnlijk ook reageren.
Ik heb niet echt 1 bepaald iets waar ik heel goed in ben helaas. Ik heb wel een redelijke talenknobbel, maar that's it. Stiekem hoop ik dat ik ergens nog een verborgen talent heb die in de nabije toekomst spontaan naar boven komt drijven.
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Ik ben creatief. Dat uit zich voornamelijk in fotografie en beeldbewerking (ik noem mezelf ook computercreatief) maar soms ook in tekenen en cartoons. Ik wil niet zeggen dat ik daar talent voor heb, ik heb er aanleg voor. Het komt me namelijk niet vanzelf aanwaaien en ik maak ook echt nog lang niet foto's/creaties van het hoogste niveau. Ik weet dat ik nog zo veel beter kan worden, dus talent....
Nee. Aanleg.
Maar in principe vind ik wel dat ik talent heb voor het vertellen van een verhaal. Op welke manier ook. I've got a wicked mind
Oh, en een klein beetje schrijftalent misschien...?
Nee. Aanleg.
Maar in principe vind ik wel dat ik talent heb voor het vertellen van een verhaal. Op welke manier ook. I've got a wicked mind
Oh, en een klein beetje schrijftalent misschien...?
Laatst aangepast door Zero op di 17 apr 2012 - 22:51; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
тыквашка schreef:VeryCherry schreef:Ja maar goed, alle winst die ik er mee verdien zal rechtstreeks naar de schuldeiser gaan. Dan ben ik er wel met een jaar van af waarschijnlijk.
De vraag is of je ook gelijk winst maakt. Als jij dingen verkoopt maar ook hoge kosten hebt (je moet ook materialen kopen!) dan maak je en dat is in het begin zeker vrij waarschijnlijk, ook niet echt veel winst. En je hoeft je trouwens ook niet gelijk in te schrijven bij de Kvk, dat is echt een misvatting!
Ooooh je bent echt mijn held Mag dat echt?!
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Rush schreef:Ik vroeg aan m`n vriend wat m`n talent is, maar dat had ik ook beter niet kunnen doen.
Kwam hij ook met zulke leuke opmerkingen aan?
'Je talent moet zich denk ik nog ontwikkelen'
'Dat je altijd een grote mond hebt' en nog meer van zulke domme opmerkingen.
Mannen
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Dennenappel schreef:Rush schreef:Ik vroeg aan m`n vriend wat m`n talent is, maar dat had ik ook beter niet kunnen doen.
Mannen
Als ik dat ga vragen zal ik 100% zeker te weten horen....... zeuren!
Gast- Gast
Cimic schreef:Dennenappel schreef:Rush schreef:Ik vroeg aan m`n vriend wat m`n talent is, maar dat had ik ook beter niet kunnen doen.
Mannen
Volgens mijn vriend is mijn talent afwassen
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb talent voor
- muziek
- lekker en veel eten
- goeie seks
- taal
- bij de dag leven
- kinderen
- opruimen/schoonmaken
- muziek
- lekker en veel eten
- goeie seks
- taal
- bij de dag leven
- kinderen
- opruimen/schoonmaken
Gast- Gast
Mosterd na waarschijnlijk, maar jij bent écht wel slim, gek.Charlie schreef:Mijn talent is denk ik dat ik verbaal sterk ben.
Heeft veel voordelen, maar wel het nadeel dat mensen me vaak slimmer en uitgekookter inschatten dan ik werkelijk ben en op den duur presteer.
Gast- Gast
Caroow schreef:Cimic schreef:Dennenappel schreef:Rush schreef:Ik vroeg aan m`n vriend wat m`n talent is, maar dat had ik ook beter niet kunnen doen.
Mannen
Volgens mijn vriend is mijn talent afwassen
Met of zonder ketting?
Gast- Gast
Ik vroeg aan mijn vriend, wat is mijn talent? Zegt hij: "aardig zijn!" Eh oké.... Wat een talent
Gast- Gast
Ik vind het wel opvallend, en jammer ook, hoe veel van jullie jezelf beoordelen. Het is hier óf 'ik heb geen talent' of 'ik heb dit talent, maaaaaaarrrrrr...'. Wat is dat nu voor onzin? Iedereen heeft een talent, maar dat belandt nu eenmaal niet altijd op televisie of in de geschiedenisboeken. Er wordt ook niet gevraagd: 'waar blink jij in uit' of 'waarin ben jij beter dan anderen'? Nee, simpel: 'wat is je talent'. Kom op dames, een beetje girl confidence!
*tante-modus uit*
*tante-modus uit*
Gast- Gast
ik kan goed oplossingsgericht denken en ben creatief.
volgens mijn man heb ik ook een boel talenten;)
volgens mijn man heb ik ook een boel talenten;)
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Rood; Nou ja, ik zal het misschien wel hebben, maar ik weet niet precies wat dan. Ik denk dat ik goed kan schrijven en heel sociaal ben, goed met kinderen, geduldig en qua werk flexibel in omgang met collega's qua leeftijd ( of iemand nu 18 of 60 is, praatje maken en inleven kan ik zeker ), en een uitstekende telefoonetiquette. Maar dat vind ik geen talent. Dat is meer wie ik ben of wat ik heb geleerd.
Ik vind een talent iets wat niet iedereen kan, van nature bezit ( en evt ontwikkelt ) en waar je anderen mee verbaasd.
Ik vind een talent iets wat niet iedereen kan, van nature bezit ( en evt ontwikkelt ) en waar je anderen mee verbaasd.
Gast- Gast
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» The next pop talent
» Imitatie-talent
» Hoe lang heeft jouw baby bij jouw op de kamer geslapen?
» SPOED: dicht-talent gezocht
» Britain's Got Talent; prachtig filmpje!
» Imitatie-talent
» Hoe lang heeft jouw baby bij jouw op de kamer geslapen?
» SPOED: dicht-talent gezocht
» Britain's Got Talent; prachtig filmpje!
Pagina 4 van 5
Permissies van dit forum: