Wat is jouw talent?
+31
Paper Crown
Guus
bolus26
Chocoholic
Dennenappel
ThinkPink
Muis
mzcharlotte
Pompoen
Lima
Mystique
Blond
Prosecco
Monte
minoessepoes
Rovine
applestar
Rush
Caro
Mermaid
Caroow
Lieke128
SuperGrover
Parisienne
Lejow
Discordia
Flippin' Bitch
Marin
Roza
VeryCherry
Tinus
35 plaatsers
Pagina 3 van 5
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Wat is jouw talent?
Waarom nu niet meer dan Rush?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik las een paar talenten en dacht:"Oef, ik heb ook een talent". Namelijk...
Hoe vroeg ik ook uit bed ga, hoe netjes op tijd ik aan mijn ontbijt en mijn thee zit, hoeveel zeeen van tijd ik ook heb. Ik presteer het altijd om op het laatste moment de deur uit te gaan, om me vervolgens in de auto te beseffen dat ik weleens te laat zou kunnen komen. En ik kom dan ook altijd op de laatste snik binnen.
Hoe vroeg ik ook uit bed ga, hoe netjes op tijd ik aan mijn ontbijt en mijn thee zit, hoeveel zeeen van tijd ik ook heb. Ik presteer het altijd om op het laatste moment de deur uit te gaan, om me vervolgens in de auto te beseffen dat ik weleens te laat zou kunnen komen. En ik kom dan ook altijd op de laatste snik binnen.
Gast- Gast
Rush schreef:Ik ben enorm creatief, maar dat weet bijna niemand en ik doe er ook niets mee.
Vroeger zat ik uren te knutselen en te prutsen.
+1. Ik heb nu zoveel dingetjes liggen die ik eens uit wil voeren. Maar steeds als ik wil beginnen zie ik de afwas staan. Of moet er gestofzuigd worden. Of is er iets op TV. Of denk ik te weinig tijd te hebben omdat ik na een paar uur weg moet. Soms denk ik er tijd voor te hebben omdat ik de hele dag vrij heb met maar een uurtje aan klussen en toch gebeurt er dan amper wat. Heel stom eigenlijk.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Charlie schreef:Flippin' Bitch schreef:-Me helemaal de blubber haasten en dan quasi nonchalant precies op tijd binnen wandelen.
-Altijd voor de zeelandbrug staan.
-Iets grondig willen opruimen en dan op het moment dat de hele vloer vol ligt, ineens geen zin meer hebben.
Ik wil het je toch eens zeggen, helemaal niet lullig bedoeld maar me valt iets op. Jij zet jezelf altijd neer als het verwarde, rare, artistieke, beetje wereldvreemde meisje. Ik denk dat je je daarmee veel te kort doet want je komt helemaal niet over als een meisje, maar als een vrouw die voor zichzelf kan staan en zorgen. En al helemaal niet als een wazige.
Dat mag je zeker zeggen en het klopt ook. Ik heb een volwassen serieuze kant, kan voor mezelf opkomen en prima voor mezelf zorgen. Maar ik ben ook iemand die niet vies is van een beetje zelfspot en dan is een opsomming als bovenstaande natuurlijk makkelijk gemaakt. Ik zal zo wel even het serieuze lijstje plaatsen
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
mijn talent is denk ik dat ik goed met kinderen om kan gaan. Ook ben ik ontzettend geduldig/heb een heel lang lontje en dat vind ik ook wel fijn.
Gast- Gast
Ik ben wel heel blij dat ik een stukje van de slaapkamer heb opgeofferd voor een werkplek. Het stelt niet zoveel voor hoor, het is alleen maar een tafel en een kast, maar ik kan mijn werk nu wel laten liggen. Voorheen deed ik alles aan de eettafel, maar dan had ik vaak het idee dat ik net zo goed niet kon beginnen "want de tafel moet toch zo leeg" Gelukkig nu geen last meer van. Haken doe ik sowieso op de bank.
Ik denk toch ook wel voornamelijk mijn creativiteit.
Zowel in koken, als naaien, als meubels opknappen, breien, tekenen enz, het lukt meestal ook wel aardig. Bovenstaande tas is mijn laatste project, patroon heb ik zelf getekend en hij is van echt leer. Ik maak ook weleens dingen op verzoek, maar wil dat niet te veel doen, aangezien ik het wel als hobby wil blijven zien en het leuk moet blijven.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Vroeger werkte ik nog geen 40 uren in de week, had ik nog geen huishouden en maakte m`n moeder het eten nogVeryCherry schreef:Waarom nu niet meer dan Rush?
Ik heb er gewoon geen tijd meer voor. En ik zou ook niet weten wat ik moet maken. Ik vind het zonde om iets te maken en dat vervolgens weg te gooien.
Vorige week heb ik een luiertaart gemaakt, dat vind ik echt super leuk om te doen, maar dat geef je weg!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Zoiets zou ik ook wel willen, VC. Mijn kat bemoeit zich overal mee, dus als ik ermee stop moet ik alles opbergen, anders ligt alles binnen een paar uur verspreid door de hele kamer, met de kleinere onderdelen in zijn maag. Vorige week heb ik een kast in etappes in elkaar gezet (vond het zo leuk dat ik het heel traag deed ), maar elke keer als ik stopte moest ik dus alle schroefjes weer in de kast leggen en alles zo opstapelen dat mijn kat niks kon slopen of zich bezeren. Dat is superonhandig. Dat maakt dat ik al geen zin heb alles tevoorschijn te toveren omdat ik zeker weet dat hij een greep zal doen in mijn speldenbakje of draadjes gaat lopen verorberen.
Rovine- Ratel
Ah ja, das waar. Ik werk niet, maar ik heb wel een redelijk strak schema.
Wat maakte je allemaal?
Wat maakte je allemaal?
Kan je niet alles in afsluitbare bakken doen Rovine? Dan kan je het in ieder geval laten liggen.
Ik merk er qua ruimte trouwens niks van, maar ik heb een hele grote slaapkamer. Wil de tafel alleen nog wit verven, dan kan ik beter zien waar ik mee bezig ben. Alles komt dan mooier uit
Ik merk er qua ruimte trouwens niks van, maar ik heb een hele grote slaapkamer. Wil de tafel alleen nog wit verven, dan kan ik beter zien waar ik mee bezig ben. Alles komt dan mooier uit
Rush schreef:Vroeger werkte ik nog geen 40 uren in de week, had ik nog geen huishouden en maakte m`n moeder het eten nogVeryCherry schreef:Waarom nu niet meer dan Rush?
Ik heb er gewoon geen tijd meer voor. En ik zou ook niet weten wat ik moet maken. Ik vind het zonde om iets te maken en dat vervolgens weg te gooien.
Vorige week heb ik een luiertaart gemaakt, dat vind ik echt super leuk om te doen, maar dat geef je weg!
Ow dat herken ik heel goed, ik kom er vaak gewoon niet aan toe.
Maar aan de andere kant kan ik me 's avonds na een lange werkdag vaak niet meer concentreren op bijvoorbeeld de tv en ben ik snel verveeld/ afgeleid, dus doe ik er dan iets naast, bijvoorbeeld breien en tv kijken.
Overigens geef ik wel heel veel cadeau, bovenstaande tas heb ik aan mijn moeder gegeven, zo maar, ze was er heel blij mee en dat vind ik dan echt leuk en ik ben weer een paar avonden bezig geweest.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Dat sowieso, dat heb ik ook met mijn schroefjes van de kast gedaan. Maar soms wil je gewoon even een kwartiertje stoppen, even wat te drinken pakken ofzo. Dan moet ik hem dus in de gaten blijven houden. Maar anderzijds is het ook weer een excuus, eigenlijk vind ik het te veel moeite al mijn spullen te pakken. Ik heb er al een tijd niks meer mee gedaan, dus grote kans dat ik spullen kwijt ben, dus dat zou ik eerst na moeten kijken. Die drempel is gewoon vrij groot. Met voedsel probeer ik wel altijd wat creatiefs te maken, dat voorkomt ook dat ik een huis vol zelfgemaakte troepjes krijg.
Rovine- Ratel
- Coachen, mensen ondersteunen, mensen motiveren. Onderzoeken waar iemand's krachten liggen, welke successen hij/zij heeft behaald en wat dat over zijn/haar krachten zegt. Als het ware naast de cliënt gaan staan, om voorwaarden te scheppen waarmee de cliënt zo veel mogelijk zelf verder kan. Motiveren, vertrouwen geven, sterker maken. Duidelijk zijn waarom ik iets wel/niet doe, goed kunnen luisteren, respectvol zijn, veel geduld hebben. Maar ook opkomen voor mezelf en mijn grenzen aangeven.
- Creativiteit: Soms meer tekenen/schilderen, soms meer acteren, soms meer schrijven. Op het moment ben ik vooral bezig met acteren (tijdje terug in shortfilm geacteerd en binnenkort weer opnamen voor een nieuwe) en foto's maken & bewerken.
- Creativiteit: Soms meer tekenen/schilderen, soms meer acteren, soms meer schrijven. Op het moment ben ik vooral bezig met acteren (tijdje terug in shortfilm geacteerd en binnenkort weer opnamen voor een nieuwe) en foto's maken & bewerken.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
VeryCherry schreef:Ah ja, das waar. Ik werk niet, maar ik heb wel een redelijk strak schema.
Wat maakte je allemaal?
Vooral 3D kaarten, maar ik deed ook bloempotjes met servetten en glas beschilderen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik help heel erg graag mensen en wil altijd dingen verbeteren/goedmaken. En daarbij kan ik wel van mijzelf zeggen dat ik blij ben met mijn (hoge) algemene kennis, dat maakt me zekerder.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb niet echt een talent. mijn talent is dat ik heel veel dingen best goed kan, maar niks echt heel erg goed.
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Uhm talent niet echt. Wel dingen waar ik wel goed in ben maar of dat nu echt talent is? Ben gek op sporten en kan ook redelijk ver gaan als ik wil maar dat zie ik dan weer als doorzettingsvermogen. Verder geen idee? Valt mensen helpen ook onder talent? Als ik kijk naar het werk wat ik nu doe, kan en durf ik te zeggen dat ik mensen geholpen heb. Sta graag klaar voor mensen heb alleen de afgelopen tijd geleerd om eens aan mezelf te denken. Want de keerzijde is dat ik mezelf altijd op de laatste plaats zal zetten.
Gast- Gast
Ik ben goed in organiseren en plannen. Vind dat ook erg leuk, en, vet leuk, as donderdag begint mijn nieuwe baan waarbij dat centraal staat
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik kan heel probleemoplossend denken Ook heb ik mensen best snel door en kan ik verbanden leggen met gedrag zegmaar
Gast- Gast
Mijn talent is vooral dat ik goed kan luisteren. Ik probeer zaken/situaties van verschillende kanten te bekijken en zal ook niet snel veroordelend zijn naar een ander toe. Dat zijn de talenten waarin ik voor mijn gevoel meer ''uitblink''.
Mystique- Fluisteraar
- Aantal berichten : 152
Punten : 156
Registratiedatum : 04-01-11
expirimenteel/creatief koken
In bepaalde situaties de spanning breken door een grappige opmerking
Ik vind mezelf af en toe best grappig
Ik ben best creatief en dat kan ik gelukkig op mijn werk dagelijks uitvoeren
In bepaalde situaties de spanning breken door een grappige opmerking
Ik vind mezelf af en toe best grappig
Ik ben best creatief en dat kan ik gelukkig op mijn werk dagelijks uitvoeren
Lima- Fluisteraar
- Aantal berichten : 110
Punten : 127
Registratiedatum : 06-09-11
Ik heb soms het idee dat ik ter compensatie van mijn talenten ook een soort leemtes heb van dingen waar ik echt heel erg slecht in ben, slechter dan andere mensen...
Maar mijn talent is mijn creativiteit en het daarvan kunnen gebruiken op vele verschillende manieren, onder andere in mijn illustraties, houtsnedes, linosnedes etc.
@VC, wat houd je tegen om er wat mee te gaan doen?
Maar mijn talent is mijn creativiteit en het daarvan kunnen gebruiken op vele verschillende manieren, onder andere in mijn illustraties, houtsnedes, linosnedes etc.
@VC, wat houd je tegen om er wat mee te gaan doen?
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
VeryCherry schreef:Eigenlijk wel, maar ik heb geen flauw idee hoe te beginnen en of het überhaupt wel mag en zo.
Eerst maar is in de Flow komen
Ik kan je hier wel mee helpen hoor, ik weet er redelijk wat van! En ja, dat mag!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» The next pop talent
» Imitatie-talent
» Hoe lang heeft jouw baby bij jouw op de kamer geslapen?
» SPOED: dicht-talent gezocht
» Britain's Got Talent; prachtig filmpje!
» Imitatie-talent
» Hoe lang heeft jouw baby bij jouw op de kamer geslapen?
» SPOED: dicht-talent gezocht
» Britain's Got Talent; prachtig filmpje!
Pagina 3 van 5
Permissies van dit forum: