Wat is jouw talent?
+31
Paper Crown
Guus
bolus26
Chocoholic
Dennenappel
ThinkPink
Muis
mzcharlotte
Pompoen
Lima
Mystique
Blond
Prosecco
Monte
minoessepoes
Rovine
applestar
Rush
Caro
Mermaid
Caroow
Lieke128
SuperGrover
Parisienne
Lejow
Discordia
Flippin' Bitch
Marin
Roza
VeryCherry
Tinus
35 plaatsers
Pagina 1 van 5
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Wat is jouw talent?
Laatst iets gelezen over dat iedereen een of meerdere talenten heeft in het leven. Ik pieker me suf, maar ik kan zo gauw niet bedenken in iets waar ik heel goed in ben..Anderen zeggen dat ik goed met kinderen om kan gaan, dus ik zie dat maar een beetje als een talent van mij.
Hebben jullie een talent, en zo ja welke?
Hebben jullie een talent, en zo ja welke?
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Re: Wat is jouw talent?
Euhm, ik denk dat ik wel creatief ben. Ik doe er helaas (nog niet) zo veel mee.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
VeryCherry schreef:Euhm, ik denk dat ik wel creatief ben. Ik doe er helaas (nog niet) zo veel mee.
Je dénkt dat? Weg met die twijfels! Jij bent ontzettend creatief!!
Laatst aangepast door Roza op di 17 apr 2012 - 1:15; in totaal 1 keer bewerkt
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
VeryCherry schreef:Euhm, ik denk dat ik wel creatief ben. Ik doe er helaas (nog niet) zo veel mee.
Doe je er niet veel mee? Volgens mij ben jij alleen maar leuk aan het haken en dingen opknappen enzo! Jij bent volgens mij echt een en al creatieve bom!
Ik geloof dat ik wel talent heb voor fotografie
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
-Me helemaal de blubber haasten en dan quasi nonchalant precies op tijd binnen wandelen.
-Altijd voor de zeelandbrug staan.
-Iets grondig willen opruimen en dan op het moment dat de hele vloer vol ligt, ineens geen zin meer hebben.
-Altijd voor de zeelandbrug staan.
-Iets grondig willen opruimen en dan op het moment dat de hele vloer vol ligt, ineens geen zin meer hebben.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Nja, in het opzicht dat ik er niet zoveel mee doe. Ik maak de meeste dingen voor mezelf, terwijl ik ook zo graag voor anderen wil maken.
VeryCherry schreef:Nja, in het opzicht dat ik er niet zoveel mee doe. Ik maak de meeste dingen voor mezelf, terwijl ik ook zo graag voor anderen wil maken.
Jij zou een webwinkel moeten beginnen.
Discordia- Prater
- Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12
Eigenlijk wel, maar ik heb geen flauw idee hoe te beginnen en of het überhaupt wel mag en zo.
Eerst maar is in de Flow komen
Leuk VeryCherry, ik zou ook zo graag creatief willen zijn! Als je het echt leuk vind, en je krijgt positieve reacties zou ik het er gewoon op wagen hoor!
Tinus- Prater
Ja, ik ga ook wel voor mijn creativiteit denk ik..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Waarom zou het niet mogen, VC? Ik denk ook dat het even wat werk kost om zoiets op te zetten, maar dat je er zeker wel wat mee kan!
Marin- Lady Post-a-lot
VeryCherry schreef:Eigenlijk wel, maar ik heb geen flauw idee hoe te beginnen en of het überhaupt wel mag en zo.
Ik hoop dat er iets gebeurt dat die twijfels wegneemt. Je hebt er volgens mij genoeg tijd voor, je moet alleen iemand treffen die wat dingen met je kan en wil uitzoeken.
Discordia- Prater
Niet quoten please
*weg*
*weg*
Laatst aangepast door VeryCherry op di 17 apr 2012 - 1:27; in totaal 1 keer bewerkt
Mijn talent is denk ik ook mijn creativiteit, alleen doe ik er weinig mee.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ah daar heb ik geen verstand van. Lijkt me niet echt meespelen, als ik het formulier van de KvK zo bekijk. Goede manier toch juist om een zakcentje bij te verdienen?
Marin- Lady Post-a-lot
Ja maar goed, alle winst die ik er mee verdien zal rechtstreeks naar de schuldeiser gaan. Dan ben ik er wel met een jaar van af waarschijnlijk.
Je kunt het toch altijd uitzoeken of het mag VC?
Ik heb het er net met mijn vriend over dat ik niet echt een talent heb, denk ik. Behalve luisteren naar mensen.
Ik heb het er net met mijn vriend over dat ik niet echt een talent heb, denk ik. Behalve luisteren naar mensen.
Gast- Gast
Luisteren naar mensen is toch ook zeker een talent Powerbabe. Daar kunnen veel mensen nog wat van leren!
Tinus- Prater
Ik zou daar zeker achteraan gaan, VC! Klinkt eigenlijk wel goed, op die manier het oplossen. Hoe persoonlijk is dat, dan heb je 't echt zelf gedaan!
Marin- Lady Post-a-lot
Hmmm, daar zullen we mensen voor zijn toch? Met wie ik het uit kan zoeken. Het liefst zou ik alles zwart doen qua inkomen. Maar een webshop is dan niet haalbaar.
Mijn talent is statistiek. Triest, maar waar, ik word blij van statistiek. En ik heb een 10 op mijn SPSS tentamen :p
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
SuperGrover schreef:Mijn talent is statistiek. Triest, maar waar, ik word blij van statistiek. En ik heb een 10 op mijn SPSS tentamen :p
Oee dan weet ik waar ik moet zijn als ik écht gek word (word op moment al behoorlijk knetter van SPSS)
Lieke128- Fluisteraar
- Aantal berichten : 308
Punten : 346
Registratiedatum : 08-12-10
VeryCherry schreef:Hmmm, daar zullen we mensen voor zijn toch? Met wie ik het uit kan zoeken. Het liefst zou ik alles zwart doen qua inkomen. Maar een webshop is dan niet haalbaar.
Dát lijkt me sowieso een bijzonder slecht idee. Dan ben je straks van je schuldeisers af, krijg je de belastingsdienst op je dak. Ga het eens uitzoeken als je het zou willen. Ik denk dat je zelfs nog wel dames hier mee kunt krijgen wat betreft de organisatie ervan. Kunnen jullie een V.O.F. opstarten bijv.
Discordia- Prater
Ik ben gewoon echt bang dat ik nooit "mijn plek" vind. Ik studeer wel en dat gaat niet fantastisch maar ook zeker niet slecht. Ik vind het alleen niet leuk. Het lukt me gewoon niet mijn schouders er onder te zetten en te denken nog heel even en dan ben ik er van af. Ik wil ook ergens echt gepassioneerd over zijn en daar helemaal voor kunnen gaan, maar dat heb ik niet.Tinus schreef:Luisteren naar mensen is toch ook zeker een talent Powerbabe. Daar kunnen veel mensen nog wat van leren!
Gast- Gast
SuperGrover schreef:Mijn talent is statistiek. Triest, maar waar, ik word blij van statistiek. En ik heb een 10 op mijn SPSS tentamen :p
Nerd.
Marin- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» The next pop talent
» Imitatie-talent
» Hoe lang heeft jouw baby bij jouw op de kamer geslapen?
» SPOED: dicht-talent gezocht
» Britain's Got Talent; prachtig filmpje!
» Imitatie-talent
» Hoe lang heeft jouw baby bij jouw op de kamer geslapen?
» SPOED: dicht-talent gezocht
» Britain's Got Talent; prachtig filmpje!
Pagina 1 van 5
Permissies van dit forum: