Wat is jouw talent?
+31
Paper Crown
Guus
bolus26
Chocoholic
Dennenappel
ThinkPink
Muis
mzcharlotte
Pompoen
Lima
Mystique
Blond
Prosecco
Monte
minoessepoes
Rovine
applestar
Rush
Caro
Mermaid
Caroow
Lieke128
SuperGrover
Parisienne
Lejow
Discordia
Flippin' Bitch
Marin
Roza
VeryCherry
Tinus
35 plaatsers
Pagina 2 van 5
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Wat is jouw talent?
Ik zou het ook nooit doen hoor, maar het idee lijkt me soms wel is lekker
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
IK kan echt niks bedenken, wat erg
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Haha, ik heb nooit statistiek gehad. Bij rechten doen ze daar niet aan. Lijkt het op de statistiek die je vroeger bij wiskunde kreeg? Haha!Marin schreef:SuperGrover schreef:Mijn talent is statistiek. Triest, maar waar, ik word blij van statistiek. En ik heb een 10 op mijn SPSS tentamen :p
Nerd.
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Ik zou het ook nooit doen hoor, maar het idee lijkt me soms wel is lekker
Ja, cocaïne en heroïne zijn ook lekker.
Discordia- Prater
- Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12
Flippin' Bitch schreef:-Me helemaal de blubber haasten en dan quasi nonchalant precies op tijd binnen wandelen.
-Altijd voor de zeelandbrug staan.
-Iets grondig willen opruimen en dan op het moment dat de hele vloer vol ligt, ineens geen zin meer hebben.
Ik wil het je toch eens zeggen, helemaal niet lullig bedoeld maar me valt iets op. Jij zet jezelf altijd neer als het verwarde, rare, artistieke, beetje wereldvreemde meisje. Ik denk dat je je daarmee veel te kort doet want je komt helemaal niet over als een meisje, maar als een vrouw die voor zichzelf kan staan en zorgen. En al helemaal niet als een wazige.
Gast- Gast
Discordia schreef:VeryCherry schreef:Ik zou het ook nooit doen hoor, maar het idee lijkt me soms wel is lekker
Zit geen smaak aan Het effect kan lekker zijn...
Mijn talent is denk ik dat ik verbaal sterk ben.
Heeft veel voordelen, maar wel het nadeel dat mensen me vaak slimmer en uitgekookter inschatten dan ik werkelijk ben en op den duur presteer.
Heeft veel voordelen, maar wel het nadeel dat mensen me vaak slimmer en uitgekookter inschatten dan ik werkelijk ben en op den duur presteer.
Gast- Gast
Haha, kom maar op :p Een vriendin van me zei laatst dat SPSS dezelfde uitwerking op me heeft als alcohol :pLieke128 schreef:SuperGrover schreef:Mijn talent is statistiek. Triest, maar waar, ik word blij van statistiek. En ik heb een 10 op mijn SPSS tentamen :p
Oee dan weet ik waar ik moet zijn als ik écht gek word (word op moment al behoorlijk knetter van SPSS)
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Puh hoor wie het zegt.Marin schreef:SuperGrover schreef:Mijn talent is statistiek. Triest, maar waar, ik word blij van statistiek. En ik heb een 10 op mijn SPSS tentamen :p
Nerd.
SuperGrover- Ratel
dingen uitzoeken/regelen. Nadeel is dat ik ook een heel groot talent heb voor uitstellen.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
SuperGrover schreef:Haha, kom maar op :p Een vriendin van me zei laatst dat SPSS dezelfde uitwerking op me heeft als alcohol :pLieke128 schreef:SuperGrover schreef:Mijn talent is statistiek. Triest, maar waar, ik word blij van statistiek. En ik heb een 10 op mijn SPSS tentamen :p
Oee dan weet ik waar ik moet zijn als ik écht gek word (word op moment al behoorlijk knetter van SPSS)
Hahaha! Is dat even lekker goedkoop! Maar één keer 17,25!
Lieke128- Fluisteraar
- Aantal berichten : 308
Punten : 346
Registratiedatum : 08-12-10
VeryCherry schreef:Discordia schreef:VeryCherry schreef:Ik zou het ook nooit doen hoor, maar het idee lijkt me soms wel is lekker
Zit geen smaak aan Het effectkanis lekkerzijn...
Je snapt mijn punt wel. Je kunt niet alles doen "omdat dat je wel lekker lijkt". Ik hoop dat je wat gaat doen met je creatieve gedachtes en creaties.
Discordia- Prater
Eeuwig zonde, statistiek is praktisch en helemaal fantastisch. Statistiek lijkt inderdaad op de statistiek van wiskunde op de middelbare school, die wiskunde is de basis. Het bouwt verder op die kennis, hypothese toetsen staat nog steeds centraal, alleen de manieren waarop je dat doet, die zijn 'nieuw'. SPSS is een programma die voor je rekent, zodat je dat zelf niet meer hoeft te doen.Powerbabe schreef:Haha, ik heb nooit statistiek gehad. Bij rechten doen ze daar niet aan. Lijkt het op de statistiek die je vroeger bij wiskunde kreeg? Haha!Marin schreef:SuperGrover schreef:Mijn talent is statistiek. Triest, maar waar, ik word blij van statistiek. En ik heb een 10 op mijn SPSS tentamen :p
Nerd.
SuperGrover- Ratel
Ach, beter als wanneer je blij wordt van het kapot scheuren van jassen met bontkragen toch?SuperGrover schreef:Mijn talent is statistiek. Triest, maar waar, ik word blij van statistiek. En ik heb een 10 op mijn SPSS tentamen :p
Gast- Gast
Maar ik zeg toch ook dat ik het niet doe?
SuperGrover schreef:Puh hoor wie het zegt.Marin schreef:SuperGrover schreef:Mijn talent is statistiek. Triest, maar waar, ik word blij van statistiek. En ik heb een 10 op mijn SPSS tentamen :p
Nerd.
Say what?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Uhuh...Lieke128 schreef:SuperGrover schreef:Haha, kom maar op :p Een vriendin van me zei laatst dat SPSS dezelfde uitwerking op me heeft als alcohol :pLieke128 schreef:SuperGrover schreef:Mijn talent is statistiek. Triest, maar waar, ik word blij van statistiek. En ik heb een 10 op mijn SPSS tentamen :p
Hahaha! Is dat even lekker goedkoop! Maar één keer 17,25!
SuperGrover- Ratel
True true.Stofzuiger schreef:Ach, beter als wanneer je blij wordt van het kapot scheuren van jassen met bontkragen toch?SuperGrover schreef:Mijn talent is statistiek. Triest, maar waar, ik word blij van statistiek. En ik heb een 10 op mijn SPSS tentamen :p
Marin: Need that shirt! Waar heb je die weg???
SuperGrover- Ratel
SuperGrover schreef:
Zelfgemaakt en aan vriendinnen cadeau gegeven aantal jaar geleden
(er staat ook woot woot op de mouwtjes)
Marin- Lady Post-a-lot
Ooh... Super vet, hoe heb je dat gedaan?Marin schreef:SuperGrover schreef:
SuperGrover- Ratel
Mijn talent is vooral dingen me persoonlijk aantrekken. Daar ben ik een kei in...
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn talent is het mogelijk maken van dingen. Ervaringen, situaties, ontmoetingen enz.
Discordia- Prater
SuperGrover schreef:Ooh... Super vet, hoe heb je dat gedaan?Marin schreef:SuperGrover schreef:
Gewoon via de Copyshop. Plaatje gemaakt van de tekst en dat beestje (boekenwurm) en gevraagd of ze dat er op konden drukken.
Marin- Lady Post-a-lot
Ik ben enorm creatief, maar dat weet bijna niemand en ik doe er ook niets mee.
Vroeger zat ik uren te knutselen en te prutsen.
Vroeger zat ik uren te knutselen en te prutsen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ahh zo. Meteen weer een doel voor deze vakantieMarin schreef:SuperGrover schreef:Ooh... Super vet, hoe heb je dat gedaan?Marin schreef:SuperGrover schreef:
Gewoon via de Copyshop. Plaatje gemaakt van de tekst en dat beestje (boekenwurm) en gevraagd of ze dat er op konden drukken.
SuperGrover- Ratel
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» The next pop talent
» Imitatie-talent
» Hoe lang heeft jouw baby bij jouw op de kamer geslapen?
» SPOED: dicht-talent gezocht
» Britain's Got Talent; prachtig filmpje!
» Imitatie-talent
» Hoe lang heeft jouw baby bij jouw op de kamer geslapen?
» SPOED: dicht-talent gezocht
» Britain's Got Talent; prachtig filmpje!
Pagina 2 van 5
Permissies van dit forum: