Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke vragen stellen? (vacature cursusmateriaal)

2 plaatsers

Ga naar beneden

Welke vragen stellen? (vacature cursusmateriaal) Empty Welke vragen stellen? (vacature cursusmateriaal)

Bericht  Arwyn ma 16 apr 2012 - 20:45

Dankzij een vriend zag ik een vacature die me wel leuk lijkt.
Het gaat om 'het overzetten van digitaal cursusmateriaal naar een nieuw online systeem.
Hiervoor beoordeel je de teksten en herschrijf je de teksten waar nodig.
Je maaktén.a.v. de inhoud een inschatting wat je waar moet plaatsen.'

Het is een vacature via een uitzendbureau voor een aantal maanden. In de vacature staat niet voor welk bedrijf het is, maar er staat wel een nummer dat je kunt bellen voor meer informatie. Nou leek dat me wel een idee, zodat ze mijn naam vast kennen, maar dan moet ik er natuurlijk wel een fatsoenlijk gesprek van weten te maken! Dit is echter de eerste keer dat ik op iets dergelijks solliciteer, dus ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik zou moeten vragen.. Ja, voor welk bedrijf het is, maar verder?

Moet daarna nog een motivatie schrijven, daar ben ik ook al zo goed in, haha Welke vragen stellen? (vacature cursusmateriaal) 394967

Iemand misschien tips/ideeën om me op weg te helpen?
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke vragen stellen? (vacature cursusmateriaal) Empty Re: Welke vragen stellen? (vacature cursusmateriaal)

Bericht  Marin ma 16 apr 2012 - 21:04

Klinkt als een leuke vacature. Wel beetje saai op den duur misschien, maar voor een uitzendbaan best heel leuk.

Ik zou zeker vragen waar het bedrijf zit. Ik weet niet of je mag vragen welk bedrijf het is, maar als dat gebruikelijk is, zeker doen. Dan kan je voor een gesprek natuurlijk meer informatie opzoeken. Ook zou ik willen weten hoeveel tijd het in beslag neemt, of je dit werk thuis kunt doen, of je daar speciale programma's voor nodig hebt op de computer en met name of je ook inhoudelijke kennis moet hebben van het cursusmateriaal. Waar gaat de cursus over en heb je die kennis zelf ook nodig om de teksten te herschrijven? Krijg je hier begeleiding bij?

Nou ja dat zijn misschien wat veel vragen voor een telefoongesprek, maar het zijn wel dingen die ik zou willen weten voordat ik er ga werken Wink

Hopelijk heb je er wat aan.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke vragen stellen? (vacature cursusmateriaal) Empty Re: Welke vragen stellen? (vacature cursusmateriaal)

Bericht  Arwyn ma 16 apr 2012 - 21:09

De plaats weet ik. Het is in mijn eigen stad, dus dat is wel handig Welke vragen stellen? (vacature cursusmateriaal) 561177

Dit is de hele vacature trouwens.
*weg*
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke vragen stellen? (vacature cursusmateriaal) Empty Re: Welke vragen stellen? (vacature cursusmateriaal)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum