Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

zwarte petticoatrokje met wat te dragen?

5 plaatsers

Ga naar beneden

zwarte petticoatrokje met wat te dragen? Empty zwarte petticoatrokje met wat te dragen?

Bericht  duckie ma 16 apr 2012 - 9:30

pfff ik heb een heel leuk zwart petticoat rokje voor A. Liggen maar nu zit ik te kijken maar vind het erg moeileijk wat ik er op en onder kan doen... Iemand tips? Qua trui en legging? En welke kleuren....
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zwarte petticoatrokje met wat te dragen? Empty Re: zwarte petticoatrokje met wat te dragen?

Bericht  Star007 ma 16 apr 2012 - 9:32

Fuchsia of rood?
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

zwarte petticoatrokje met wat te dragen? Empty Re: zwarte petticoatrokje met wat te dragen?

Bericht  Susan ma 16 apr 2012 - 9:35

Yrsa heeft een zwart rokje met bijpassend zwart knoopvestje en dat combineer ik meestal met roze of rood. Ze heeft een maillot van de Hema, zwart met gekleurde stippen, die staat daar heel leuk bij, die is nu misschien wel wat winters, maar volgens mij is ie er ook als legging. Een leuke gekleurde legging of dunne maillot is ook leuk. Bij H&M hebben ze leuke.

Ik vind bijna alles wel kunnen bij zwart eigenlijk.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zwarte petticoatrokje met wat te dragen? Empty Re: zwarte petticoatrokje met wat te dragen?

Bericht  duckie ma 16 apr 2012 - 9:37

bedankt... Denk dat ik gewoon eens wat op elkar moet leggen... Heb 2 leuke druk gekleurde leggings van de hema en 1 donker grijze met zilverenn stipjes... En misschien een wit truitje met een spijker spencer?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zwarte petticoatrokje met wat te dragen? Empty Re: zwarte petticoatrokje met wat te dragen?

Bericht  PapillonRose ma 16 apr 2012 - 9:39

Bij zwart staat eigenlijk alles toch wel?

Hier heb ik een fuchsia petticoatrokje, dat vind ik een stuk lastiger combineren. Meestal doe ik er een leuk shirtje/truitje op waar ook iets van fuchsia in terugkomt. En dan een legging in een andere kleur uit het shirt. Bijvoorbeeld een grijs shirt waar fuchsia in zit erop, en een grijze legging eronder. Zo kun je ook iets met zwart combineren.

Ik vind zelf altijd zwart altijd wel leuk combineren met iets fels in het roze of paars.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

zwarte petticoatrokje met wat te dragen? Empty Re: zwarte petticoatrokje met wat te dragen?

Bericht  PiP ma 16 apr 2012 - 18:55

Ik vind het eigenlijk meer iets voor de feestdagen. Femke heeft hem dan ook alleen met de kerst en nieuwjaarsdag aan gehad.
Ze had er een zwarte glitterlegging onder, een wit shirt en een grijze blazer van sweatstof.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zwarte petticoatrokje met wat te dragen? Empty Re: zwarte petticoatrokje met wat te dragen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum