Afscheiding Baby
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Afscheiding Baby
Mijn dochter heeft laatste week vaak wat groenige/doorzichtige afscheiding uit haar vagina. Is dat normaal? De kleur lijkt me namelijk niet helemaal normaal..
Laatst aangepast door Star007 op ma 16 apr 2012 - 8:44; in totaal 1 keer bewerkt
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Re: Afscheiding Baby
Hier een jongetje, maar groenige afscheiding klinkt mij als een schimmeltje.
Even de huisarts bellen
Even de huisarts bellen
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Zat ik ook aan te denken inderdaad. Maar is afscheiding uberhaupt normaal bij baby-meisjes?
Star007- Kletskop
Mijn collega heeft een baby-meisje die nu 10 maanden is en die is vorige week bij de huisarts geweest omdat zij (haar dochtertje dus) rode schaamlipjes had met gekleurde afscheiding. Dat bleek een schimmeltje te zijn.
Denk dat het dus wel kan
Denk dat het dus wel kan
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Kan ook zijn dat je niet goed genoeg schoon maakt. Heb het wel eens gezien op het KDV bij meisjes, dan was het niet goed gepoetst bij verschonen. Al was dat niet groenig, maar eerder wit.
Anyway: als je het niet verrtouwt, gewoon ff naar de dokter. Wie weet kan de assistente je al genoeg vertellen als je het verhaal aan de telefoon uitlegt.
Anyway: als je het niet verrtouwt, gewoon ff naar de dokter. Wie weet kan de assistente je al genoeg vertellen als je het verhaal aan de telefoon uitlegt.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Ik poets het altijd heel goed daar haha.. en ik zag het bijvoorbeeld vanavond ook, nadat ze een uur eerder in bad was geweest. Maar ik ga morgen even de huisarts bellen, dan weten we zeker hoe of wat
Star007- Kletskop
Nee, dan zal het daar niet aan liggen. Dan zou ik inderdaad de dokter ff bellen morgen.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Is gewone afscheiding dan niet normaal? Niet dat E.lena dat heeft, maar toen ze net geboren was zei de kraamhulp dat ze dat nog kon hebben van mijn hormonen? Of van dat lichaamsvet?
Star ik denk ook een schimmeltje, morgen even dokter bellen lijkt me een goed idee
Star ik denk ook een schimmeltje, morgen even dokter bellen lijkt me een goed idee
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
@Ayla: Dat een pasgeboren baby afscheiding ( of zelfs vaginaal wat bloed verliest) kan hebben, dat vertelde ze mij in het zh ook inderdaad. Aangezien onze (grote) kleine meid alweer 6 maanden is, vind ik het vreemd. Het is in ieder geval geen wit smeer spul nee, meer afscheiding zoals volwassenen ook hebben, maar dan met een rare kleur. Maargoed morgen dus even de dok bellen.
Star007- Kletskop
Ja en echt afscheiding krijg je als meisje pas als je in de pubertijd komt... Is het verder niet rood ofzo?
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Niet echt nee.
Star007- Kletskop
Ik denk ook aan een schimmeltje, ben je al geweest? In de 1e dagen had Yenthe ook last van iets afscheiding, dit kwam wel vaker voor zei de kraamhulp toen.
Gast- Gast
Ze heeft er nu 2 dagen geen last van gehad. CB arts vertelde net dat het normaal is, als een baby af en toe wat afscheiding verliest. Ze heeft haar van onder ook even bekeken en dacht dat er niets aan de hand was. Mocht het weer regelmatig terug komen en een vreemde kleur hebben, dan moest toch even naar de huisarts.
Star007- Kletskop
Soortgelijke onderwerpen
» Afscheiding
» waterige afscheiding
» Is er iets te doen tegen afscheiding?
» Vruchtwater of afscheiding (stomme vraag)
» Veel afscheiding na eisprong
» waterige afscheiding
» Is er iets te doen tegen afscheiding?
» Vruchtwater of afscheiding (stomme vraag)
» Veel afscheiding na eisprong
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: