Afscheiding
+15
MamaDaan
Shopaholic
Ayla
Caroow
Pompoen
Flip Fluitketel
munk
sanne-84
SarahKey
Liadan
Printje
_Jet
Annemie
Lejow
slaatje
19 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Afscheiding
Sorry, beetje vieze vraag. Maar hadden jullie in de laatste weken ook zo'n last van afscheiding? Het komt er met klodders uit en af en toe heb ik ook het idee dat ik heel veel vocht verlies vanuit mijn pruttel zeg maar. Soms is mijn slip vrij nat. Het is dat ik weet dat je vruchtwater veel meer is....Hebben jullie dit ook gehad?
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Re: Afscheiding
Vruchtwater kun je ook in scheutjes verliezen.
Ennem.. Je pruttel?
Ennem.. Je pruttel?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Herkenbaar. Ik had tijdens de zwangerschap ook last van veel afscheiding. Soms zo erg dat het door mijn ondergoed heen kwam en zelfs mijn broek er nattig van werd Vreselijk. Ik droeg dan een inlegkruisje om het op te vangen.
Gast- Gast
Pluto schreef:Herkenbaar. Ik had tijdens de zwangerschap ook last van veel afscheiding. Soms zo erg dat het door mijn ondergoed heen kwam en zelfs mijn broek er nattig van werd Vreselijk. Ik droeg dan een inlegkruisje om het op te vangen.
+1
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Annemie schreef:Pluto schreef:Herkenbaar. Ik had tijdens de zwangerschap ook last van veel afscheiding. Soms zo erg dat het door mijn ondergoed heen kwam en zelfs mijn broek er nattig van werd Vreselijk. Ik droeg dan een inlegkruisje om het op te vangen.
+1
+1
_Jet- Prater
- Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10
Bij mij begon de bevalling daarmee.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Zijn die klodders niet je slijmprop?
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Ik heb 1 keer, 1,5 week voor de bevalling, veel slijm verloren. Incl bloed erbij en dat bleek de slijmprop te zijn.
Maar voor de rest heb ik er weinig last van gehad. Op de ochtend van de bevalling begon het weer en toen zette het allemaal wel door.
Maar voor de rest heb ik er weinig last van gehad. Op de ochtend van de bevalling begon het weer en toen zette het allemaal wel door.
Ik heb de laatste weken ook meer afscheiding dan in het begin. Heeeeel soms zie ik het idd ook in mn gewone broek. En 2x ook gevoeld dat het iets meer was, dat was niet echt een pretje.
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Ik kreeg er rond de 32 weken ineens heel veel last van. Dan ging ik tijdens mijn werk even snel naar huis om te douchen en te verschonen, want ik voelde me meteen vies. Toen, een echte luxe dat ik tegenover mijn werk woon.
munk- Fluisteraar
- Aantal berichten : 252
Punten : 314
Registratiedatum : 29-10-12
_Jet schreef:Annemie schreef:Pluto schreef:Herkenbaar. Ik had tijdens de zwangerschap ook last van veel afscheiding. Soms zo erg dat het door mijn ondergoed heen kwam en zelfs mijn broek er nattig van werd Vreselijk. Ik droeg dan een inlegkruisje om het op te vangen.
+1
+1
+1
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Haha, ik wilde het even netjes houden. Woonde jaren geleden met een vriendin in een huis met jonge kinderen, toen die benaming gevonden :p
Slijmprop verlies je volgens mij in een keer, en volgens mij zit daar ook bloed bij gelijk.
De afscheiding waar ik last van heb, heb ik al een paar weken, ook dat verlies van vocht. En idd zit het ook vaak in mijn gewone broek, de wasmachine en droger maken hier overuren :-0
Slijmprop verlies je volgens mij in een keer, en volgens mij zit daar ook bloed bij gelijk.
De afscheiding waar ik last van heb, heb ik al een paar weken, ook dat verlies van vocht. En idd zit het ook vaak in mijn gewone broek, de wasmachine en droger maken hier overuren :-0
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Wat weet je het toch weer lekker te brengen met je klodders en je pruttel .
Ik begreep dat je vruchtwater ook in kleine beetjes kunt verliezen, dan moest je toch op je hand blazen en als het dan meer werd dan was het vruchtwater? Je kunt trouwens ook wat urine verliezen doordat je spieren slapper worden en je kindje op je blaas drukt. Maar dat verklaart geen klodders.
Ik begreep dat je vruchtwater ook in kleine beetjes kunt verliezen, dan moest je toch op je hand blazen en als het dan meer werd dan was het vruchtwater? Je kunt trouwens ook wat urine verliezen doordat je spieren slapper worden en je kindje op je blaas drukt. Maar dat verklaart geen klodders.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Heel herkenbaar, klodders uit je pruttel. Zolang het geen grote klonten (al dan niet met bloed) zijn en het ook niet zo dun als water is, is het normaal volgens mijn vk.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Als ik 's morgens opstond was het ooit wel zo dun als water... Bahbah. Mijn vliezen zijn pas tijdens de bevalling gebroken met 4-5 cm ontsluiting, dus vruchtwater was het niet.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Ayla schreef:Als ik 's morgens opstond was het ooit wel zo dun als water... Bahbah. Mijn vliezen zijn pas tijdens de bevalling gebroken.
Ja dan moet je het tussen je vingers doen en er een beetje aan prutsen en als het goed is wordt het dan een beetje plakkerig en is het geen vruchtwater.
(Overigens vind ik het echt ranzig om te doen en ga ik echt niet elke keer in mijn onderbroek roeren, maar als je echt twijfelt kan je het proberen natuurlijk..)
Caroow- Lady Post-a-lot
Dus ik zeg roeeeeren in je pruttel!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
Jawel, we kunnen weer lekker gaan broekloeren dames !
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Pompoen schreef:Jawel, we kunnen weer lekker gaan broekloeren dames !
Neee
Broekroeren!
Lejow- Lady Post-a-lot
Bluhhhhhh hier ook een dikke +1...wat een ellende gadverrrrrFlip Fluitketel schreef:_Jet schreef:Annemie schreef:Pluto schreef:Herkenbaar. Ik had tijdens de zwangerschap ook last van veel afscheiding. Soms zo erg dat het door mijn ondergoed heen kwam en zelfs mijn broek er nattig van werd Vreselijk. Ik droeg dan een inlegkruisje om het op te vangen.
+1
+1
+1
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Haha lejow
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Lejow schreef:Pompoen schreef:Jawel, we kunnen weer lekker gaan broekloeren dames !
Neee
Broekroeren!
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Lejow schreef:Pompoen schreef:Jawel, we kunnen weer lekker gaan broekloeren dames !
Neee
Broekroeren!
Gadverdamme!
Dat lees je nou nooit he, dat je van die vieze dingen moet doen tijdens je zwangerschap. (Behalve op dit forum dan )
Caroow- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Veel afscheiding na eisprong
» kleur afscheiding veranderd
» Afscheiding Baby
» waterige afscheiding
» Melkachtige afscheiding uit tepels
» kleur afscheiding veranderd