Haartips
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Haartips
Mijn haar is op dit moment tot op mijn schouders en er zit een aardige slag in. Nu wil ik het weer wat langer laten groeien, maar wanneer ik dat doe, wordt het vaak te zwaar, zodat het dan (vooral bovenop) plat op m'n hoofd gaat liggen en er geen volume meer inzit. Ik vind het dan zelf ook vettig lijken, terwijl dat dan niet het geval is. Ook pluist het soms bovenop..
Ik gebruik (volgens mij) wel goede shampoo en conditioner, fohn het wanneer ik heb gedoucht (anders blijft het echt plat op mijn hoofd liggen), dat doe ik door op de kop te hangen en dan te drogen en verder doe ik er een beetje haarlak in.
Hebben jullie goede tips voor mij? Welke shampoo en conditioner raden jullie aan? Welke haarproducten doen jullie verder in je haar? Hoe houd je het vol volume? Ik zag in een ander topic de volgende foto voorbij komen, wat ik heel erg mooi vond... Hebben jullie goede tips om mijn haar te verzorgen, zodat het er net zo mooi uitziet?
Ik gebruik (volgens mij) wel goede shampoo en conditioner, fohn het wanneer ik heb gedoucht (anders blijft het echt plat op mijn hoofd liggen), dat doe ik door op de kop te hangen en dan te drogen en verder doe ik er een beetje haarlak in.
Hebben jullie goede tips voor mij? Welke shampoo en conditioner raden jullie aan? Welke haarproducten doen jullie verder in je haar? Hoe houd je het vol volume? Ik zag in een ander topic de volgende foto voorbij komen, wat ik heel erg mooi vond... Hebben jullie goede tips om mijn haar te verzorgen, zodat het er net zo mooi uitziet?
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Haartips
Ik had hetzelfde als jou. Maar ik kan je ook geen tips geven, want ik heb mijn haar kort geknipt. Wel is de wax van Syoss heel goed en houdt er goed de versteviging in.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik gerbuik afwisselend de volume shampoo van John Frieda en L'oreal. Misschien moet je eens naar de kapper, het voorleggen en er goed veel lagen in laten knippen.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb echt hetzelfde haar als jou!!! Vanboven heel erg zwaar, en vanonder krult het. Wat wel enigszins helpt is om de cremespoeling alleen in de punten te doen. Uitdunnen kan je ook doen, maar mijn ervaring is eigenlijk dat je dan echt bezig blijft, en ik het toch wel zonde vind, dik,vol haar is juist zo mooi..
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: