Haartips
+5
Viva
Darius
maiadebij
Dora
Linda
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Haartips
Mijn dochter heeft een flinke bos haar, daar heb ik al die niks mee gedaan. Ik ben niet zo'n haarfrutseltype.
Maar nu begint het echt lang te worden en ik vind het ook niet leuk om er weer een bloempotten kapsel van te laten knippen. De kapper zei ook dat we het beter konden laten groeien, omdat ze een kruin in haar nek heeft, die valt dan minder op.
Vandaag zit ze de hele dag aan me vastgeplakt en ik heb een hoop elastiekjes ed in huis. Dus ik ben een beetje op haar aan het oefenen. Maar ik bak er niks van, haha!
Net had ze 2 staartjes, nu eentje.
Hebben jullie nog leuke haartips?
Maar nu begint het echt lang te worden en ik vind het ook niet leuk om er weer een bloempotten kapsel van te laten knippen. De kapper zei ook dat we het beter konden laten groeien, omdat ze een kruin in haar nek heeft, die valt dan minder op.
Vandaag zit ze de hele dag aan me vastgeplakt en ik heb een hoop elastiekjes ed in huis. Dus ik ben een beetje op haar aan het oefenen. Maar ik bak er niks van, haha!
Net had ze 2 staartjes, nu eentje.
Hebben jullie nog leuke haartips?
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Haartips
Heb je facebook?
Dan zet ik even snel wat foto's erop van een paar kapseltjes van A.
En hoe lang is het?
In het begin had ze hier van die palmboompjes, met een paar speldjes het haar 'opzij' geschoven.
Dan zet ik even snel wat foto's erop van een paar kapseltjes van A.
En hoe lang is het?
In het begin had ze hier van die palmboompjes, met een paar speldjes het haar 'opzij' geschoven.
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Bij H. doe ik vanalles.
Een staart opzij, een zigzag scheiding, een invlecht, twee staartjes, twee knotjes, een grote staart in het midden, een franse staart, twee staartjes bovenop en dan samen pakken tot 1 grote staart etc etc.
Een staart opzij, een zigzag scheiding, een invlecht, twee staartjes, twee knotjes, een grote staart in het midden, een franse staart, twee staartjes bovenop en dan samen pakken tot 1 grote staart etc etc.
Gast- Gast
J heeft een flinke bos krullen dus hier staat vrijwel alles Als ik makkelijk wil doen of ze er geen zin in heeft maak ik een schuine scheiding en schuif er een speltje in. wat ook wel grappig is, aan de zijkant een klein staartje (bij haar oor ongeveer), dan ff hoger nog zo,n staartje en daar de eerste bijknopen. daar boven nog een staartje en die eerdere er weer bijknopen en zo totaan haar andere oor. Ziet er heel kunstig uit maar is simpel!
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Och jee, die toestand krijg ik straks ook....
*krijgt visioenen van eigen moeder die hardhandig haren kamt*
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Ik doe vanalles bij onze dochter, allerlei vlechtjes.
Maar toen ze nog jong was gewoon staartjes, 2 of 1...
Maar toen ze nog jong was gewoon staartjes, 2 of 1...
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
yvonne schreef:Ik ben toch blij dat ik 2 jongens heb als ik dit zo lees..
Haha, ik had er meer moeite mee om A. zijn haren in model te krijgen dan die van H. hoor.
Zeker toen hij nog lang haar had.
Gast- Gast
Yara heeft krullen en dat zit gelukkig ook al snel goed met een paar speldjes.
Ze heeft ook vaak gewoon een staart, regelmatig een scheve staart bij haar oor.
Verder vlecht ik haar haren af en toe in, gewoon 2 vlechtjes, 2 staarten aan beide kanten van haar hoofd en dan nog een staart met die andere staartjes erbij, een haarband.
Ik bakte er eerst ook niks van, maar hoe vaker ik het deed, hoe beter het eruit ging zien .
Ze heeft ook vaak gewoon een staart, regelmatig een scheve staart bij haar oor.
Verder vlecht ik haar haren af en toe in, gewoon 2 vlechtjes, 2 staarten aan beide kanten van haar hoofd en dan nog een staart met die andere staartjes erbij, een haarband.
Ik bakte er eerst ook niks van, maar hoe vaker ik het deed, hoe beter het eruit ging zien .
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
TBIB schreef:yvonne schreef:Ik ben toch blij dat ik 2 jongens heb als ik dit zo lees..
Haha, ik had er meer moeite mee om A. zijn haren in model te krijgen dan die van H. hoor.
Is ie nu al naar de kapper geweest?
Gast- Gast
Ik heb hier ook meer moeite gehad met de haren van Kian. Het is bij hem nu ook weer te lang eigenlijk, dus moet hoognodig weer worden geknipt.TBIB schreef:yvonne schreef:Ik ben toch blij dat ik 2 jongens heb als ik dit zo lees..
Liadan- Ratel
yvonne schreef:TBIB schreef:yvonne schreef:Ik ben toch blij dat ik 2 jongens heb als ik dit zo lees..
Ja en hij heeft er zelfs zijn knipdiploma voor gekregen, haha.
Gast- Gast
Liadan schreef:Ik heb hier ook meer moeite gehad met de haren van Kian. Het is bij hem nu ook weer te lang eigenlijk, dus moet hoognodig weer worden geknipt.TBIB schreef:yvonne schreef:Ik ben toch blij dat ik 2 jongens heb als ik dit zo lees..
Doe jij er gel in?
Ik wil niet teveel rotzooi er in smeren omdat hij nog last heeft van berg.
Al is dat gelukkig bijna weg!
Gast- Gast
hier is het óf een knipje in haar lok, of haar lok achterover met een staartje. We zijn bezig met lang laten groeien, dus het is inmiddels te lang om het los te laten. Dochter vindt het gepruts aan het haar alleen vreselijk, dus veel meer dan dit lukt niet.
Gast- Gast
TBIB schreef:yvonne schreef:TBIB schreef:yvonne schreef:Ik ben toch blij dat ik 2 jongens heb als ik dit zo lees..
Ja en hij heeft er zelfs zijn knipdiploma voor gekregen, haha.
Bleef ie stil zitten?
Denk dat ik ook bijna wel met Z. er heen mag want het zit nu al tot over zijn oren.
Gast- Gast
.
Ja, ik doe er meestal wel gel in, dat ziet er zo stoer uit bij hem .TBIB schreef:Liadan schreef:Ik heb hier ook meer moeite gehad met de haren van Kian. Het is bij hem nu ook weer te lang eigenlijk, dus moet hoognodig weer worden geknipt.TBIB schreef:yvonne schreef:Ik ben toch blij dat ik 2 jongens heb als ik dit zo lees..
Doe jij er gel in?
Ik wil niet teveel rotzooi er in smeren omdat hij nog last heeft van berg.
Al is dat gelukkig bijna weg!
Liadan- Ratel
Ja, hij keek vol bewondering naar zichzelf in de spiegel haha.
Hij was zelfs niet bang voor de tondeuse.
Hier was zijn haar zo lang dat H. een paar keer gepresteerd heeft om er knipjes in te doen
Hij was zelfs niet bang voor de tondeuse.
Hier was zijn haar zo lang dat H. een paar keer gepresteerd heeft om er knipjes in te doen
Gast- Gast
Het is toch niet zo dat je dat alleen met meisjes hebt? Ezra heeft echt een ultrabos krullen, bij Yrsa begint het nu eindelijk een beetje te groeien, die krijgt nu net een paar krulletjes op haar hoofd.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik gebruik bij N. vaak dit ding, de 'ponytail loop'. Leuk, ideaal en heel simpel! Kijk maar eens op Youtube naar wat voorbeelden.
Ik zal het je zaterdag wel laten zien, kan je het proberen
Ik zal het je zaterdag wel laten zien, kan je het proberen
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Bestaat dat ding nog?
Die heb ik vroeger ook gehad haha. Noemde het toen niet de Twister?
Die heb ik vroeger ook gehad haha. Noemde het toen niet de Twister?
Gast- Gast
Ja, ik heb deze vroeger ook gehad. Ik kwam hem vorig jaar tegen bij de Kruidvat of de Etos geloof ik en dacht: die MOET ik hebben voor N. Mijn moeder vond het ook geweldig toen ze hem weer zag, zij heeft dit ook jaren bij mij en mijn zusjes gebruikt.
Een simpel staartje wordt binnen twee seconden een 'bijzonder staartje'. Iedereen vraagt ook aan me: wauw, hoe doe je dat? Je bent zeker altijd lang bezig met haar haar. Ehm.. nee hoor
Edit: ik gebruik hem soms bij mezelf ook nog wel eens.
Een simpel staartje wordt binnen twee seconden een 'bijzonder staartje'. Iedereen vraagt ook aan me: wauw, hoe doe je dat? Je bent zeker altijd lang bezig met haar haar. Ehm.. nee hoor
Edit: ik gebruik hem soms bij mezelf ook nog wel eens.
Parisienne- Ratel
Teigetje, ik ga je zo even een pb sturen!
Susan, nee hoor. Maar ik heb alleen een dochter, dus vandaar. Ze heeft altijd al flink wat haar gehad, maar nu we het laten groeien moet ik er echt iets mee doen.
Parisienne, oh ja graag! Ik ken dat ding niet. Maar het klinkt in ieder geval handig en leuk!
Het zak inderdaad een kwestie van oefenen zijn, maar m'n dochter vind dat gefrunnik niet zo leuk.
Mijn moeder kon vroeger de mooiste creaties maken, ik zal het ook eens aan haar vragen. Hoewel haar haar daar nog wel te kort voor is.
Susan, nee hoor. Maar ik heb alleen een dochter, dus vandaar. Ze heeft altijd al flink wat haar gehad, maar nu we het laten groeien moet ik er echt iets mee doen.
Parisienne, oh ja graag! Ik ken dat ding niet. Maar het klinkt in ieder geval handig en leuk!
Het zak inderdaad een kwestie van oefenen zijn, maar m'n dochter vind dat gefrunnik niet zo leuk.
Mijn moeder kon vroeger de mooiste creaties maken, ik zal het ook eens aan haar vragen. Hoewel haar haar daar nog wel te kort voor is.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Ik doe na het aankleden 's ochtends gelijk N.'s haar. Ik zit op de bank, zij op een stoeltje voor me. Tv aan, een cracker of zakje knijpfruit in haar handen en ze zit wel even stil. Het verbaast me dat ze blijft zitten tot het klaar is, ze vind het gefrunnik aan haar haar volgens mij wel prima. Behalve als we net beginnen: dan kom ik met een plantenspuit aanzetten om het even nat te spuiten
Edit: ik heb het trouwens vanaf het begin al vrij 'hardhandig' gedaan. Eerst zei ze bij elk plukje haar wat ik vastpakte 'auwww'. Nu kan ik aardig hard borstelen en de elastiekjes straks vastbinden zonder dat ze roept dat het pijn doet.
Edit: ik heb het trouwens vanaf het begin al vrij 'hardhandig' gedaan. Eerst zei ze bij elk plukje haar wat ik vastpakte 'auwww'. Nu kan ik aardig hard borstelen en de elastiekjes straks vastbinden zonder dat ze roept dat het pijn doet.
Parisienne- Ratel
Hahaha heeel herkenbaar jouw post Wat dat betreft hoop ik toch op een jongetje!Darius schreef:Och jee, die toestand krijg ik straks ook....
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: