Welke maat dekbed in meegroeibed?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Welke maat dekbed in meegroeibed?
De vraag zegt het al: Welke maat dekbed hebben jullie voor een meegroeibed?
Wij willen een bed gaan kopen voor onze dochter bij de ikea, maar daar verkopen ze alleen 1pers of babydekbedden (die overigens wel schijnen te passen als het bed nog niet is uitgeschoven) Zou een 1pers dekbed al kunnen als ik hem gewoon om het matras vouw? Of is het handiger ergens anders een peuterdekbed te halen? Bij de hema verkopen ze een dekbed van 120 x 150.
Wij willen een bed gaan kopen voor onze dochter bij de ikea, maar daar verkopen ze alleen 1pers of babydekbedden (die overigens wel schijnen te passen als het bed nog niet is uitgeschoven) Zou een 1pers dekbed al kunnen als ik hem gewoon om het matras vouw? Of is het handiger ergens anders een peuterdekbed te halen? Bij de hema verkopen ze een dekbed van 120 x 150.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Welke maat dekbed in meegroeibed?
ik heb er zelf geen ervaring mee, mnaar hoor toch vaak moeders die een 1 persoons dekbed omslaan onder het matras.
Maar misschien als je zegt ik ga het peuterbedje+peuterdekbed lang gebruiken evt voor een volgende kun je altijd overwegen om een peuterdekbedje te kopen.
Maar misschien als je zegt ik ga het peuterbedje+peuterdekbed lang gebruiken evt voor een volgende kun je altijd overwegen om een peuterdekbedje te kopen.
Nijntje- Prater
- Aantal berichten : 512
Punten : 519
Registratiedatum : 18-11-10
Hier heb ik ook een 1 persoons dekbed in het meegroeibedje. Maar ik heb het bedje op de middelste stand staan, dus niet op zijn kleinst.
Het overige dekbed heb ik gewoon onder het matras liggen.
Het overige dekbed heb ik gewoon onder het matras liggen.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10
We zijn voor een 1pers. dekbed gegaan, een vrij dunne wel. In de winkel waren een aantal bedjes opgemaakt met een 1pers. dekbed en dat zag er goed uit.
Coccinelle- Prater
Inmiddels gisteren een eerste poging gedaan om in haar nieuwe bed te slapen, helaas geen succes. Toen hij net in elkaar stond vond ze het allemaal leuk en spannend, maar toen ze moest gaan slapen was ze behoorlijk overstuur. Nog een paar keer geprobeerd haar terug te leggen maar dat haalde niks uit. Uiteindelijk heeft ze dus gewoon in haar ledikant geslapen, maar daar klimt ze sinds kort soms uit dus daar ben ik eigenlijk niet gerust op...
Coccinelle- Prater
Soortgelijke onderwerpen
» Welke maat dekbed in peuterbed?
» Meegroeibed of 'normaal' bed?
» vikare meegroeibed ikea
» welk beddengoed bij meegroeibed?
» Name it mini maat 98 of name it kids maat 98-104???
» Meegroeibed of 'normaal' bed?
» vikare meegroeibed ikea
» welk beddengoed bij meegroeibed?
» Name it mini maat 98 of name it kids maat 98-104???
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: