Geen weekendgevoel!
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Geen weekendgevoel!
Mijn vriend moet dit weekend werken (wij werken nooit in het weekend) en ik ben vanochtend thuis gekomen na een hotelovernachting omdat ik een feest had. Anyway.. Ik ben de hele dag maar gaan schoonmaken. Zomenteen komt mijn vriend, gaan we boodschappen doen en koken. Vanavond komt er sport op tv wat hij graag wil zien.. Ik heb daar geen zin in en wil die arme hardwerkende jongen dan maar laten kijken. Zelf dan maar ergens heen gaan nadat we elkaar bijna 2 dagen niet gezien hebben vind ik ook niet leuk. Hij zal wel vroeg gaan slapen vanavond en moet morgen weer vroeg op.. En ik heb morgen weinig plannen. Maandag is hij vrij en moet ik weer aan het werk.. Boehoe en het geklaag continues. Wat heb ik een rotleven.
Iemand tips voor een weekendverhogend gevoel of hebben jullie ook nog wat te klagen?
Iemand tips voor een weekendverhogend gevoel of hebben jullie ook nog wat te klagen?
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Re: Geen weekendgevoel!
Gewoon wat leuks gaan doen morgen, wat je anders ook op een vrije dag zou doen? Tja, ik ben het wel gewend. Ik werk sowieso 1 dag in het weekend, en ben dus doordeweeks meer vrij, en zie mijn vriend nooit een heel weekend. Dus genieten van de avonden dat je wél samen bent, en je hebt gewoon even tijd voor jezelf, ook lekker toch?
Gast- Gast
Ik wil alleen maar klagen over het feit dat ik wacht op een mail die niet komt. Maar dat is allemaal geen drama :-).
ohh en ik baal een beetje dat mijn man in bed ligt nu. Ik ben gaan sporten rond uurtje of 2, en ik kwam om half 5 thuis en hij ligt dus nu nog steeds te slapen....
ohh en ik baal een beetje dat mijn man in bed ligt nu. Ik ben gaan sporten rond uurtje of 2, en ik kwam om half 5 thuis en hij ligt dus nu nog steeds te slapen....
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Om even te reageren op je allerlaatste regel, ga ik heel bijdehand zeggen..........seksen!!!!!!! Das zeker weekend-verhogend
Gast- Gast
Cimic schreef:Om even te reageren op je allerlaatste regel, ga ik heel bijdehand zeggen..........seksen!!!!!!! Das zeker weekend-verhogend
Dat is zéker een goed idee! Ik ga zo lekker koken voor ons samen en dan krijgt hij gewoon een lekker toetje in de vorm van sex! Als hij lief is hoeft ie niet eens al het werk te doen.
SoGood- Ratel
Caro schreef:Ik wil alleen maar klagen over het feit dat ik wacht op een mail die niet komt. Maar dat is allemaal geen drama :-).
Oooh dat zou ik ook niet leuk vinden..!
SoGood- Ratel
Kun je niet lekker in bad gaan ofzo als hij voetbal gaat kijken? Of op je laptop een filmpje kijken. Lekker relaxen maar toch in de buurt zijn van je vriend en als voetbal dan afgelopen is, idd lekker naar bed gaan maar nog niet gelijk gaan slapen natuurlijk .
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Geen ouderlijk gezag, geen rechten?
» Geen zin in!
» Wel zin/geen zin
» Ik heb er geen zin in :-S ...
» Wel of geen bv?
» Geen zin in!
» Wel zin/geen zin
» Ik heb er geen zin in :-S ...
» Wel of geen bv?
Pagina 1 van 1