Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zouden jullie zo'n foto op internet zetten?

+23
Tazz
Filoria
Supertalentje
Fearie
Makamba
Curious
meisje
Toet
Printje
Teddyaapje
Twellie
Susan
schuddebuikje
Annemie
Muis
Liadan
Bruintje Beer
hellowkitty
LDJ
M@niek
TukTuk
Flip Fluitketel
Monte
27 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Zouden jullie zo'n foto op internet zetten? - Pagina 3 Empty Re: Zouden jullie zo'n foto op internet zetten?

Bericht  Printje za 14 apr 2012 - 0:07

Ik zou zo'n foto ook nooit op internet zetten, ik vind het zelf sowieso raar om kinderen bloot te laten rondlopen (behalve eventueel thuis in de tuin dan) Op het strand/zwembad vind ik het wel zo netjes, ook voor het kindje zelf, om iets aan te hebben.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zouden jullie zo'n foto op internet zetten? - Pagina 3 Empty Re: Zouden jullie zo'n foto op internet zetten?

Bericht  Gast za 14 apr 2012 - 0:21

Printje schreef:Ik zou zo'n foto ook nooit op internet zetten, ik vind het zelf sowieso raar om kinderen bloot te laten rondlopen (behalve eventueel thuis in de tuin dan) Op het strand/zwembad vind ik het wel zo netjes, ook voor het kindje zelf, om iets aan te hebben.
Ja dat vind ik ook. Thuis heb ik er totaal geen moeite mee, maar buiten doe ik mijn zoontje minstens een zwembroekje aan.

Gast
Gast

Bericht  Toet za 14 apr 2012 - 0:34

Jeetje AngelNyn, wat kun jij dingen uit z'n verband rukken en invullen voor een ander zeg. :shock:

OT: Ik zou zo'n foto niet plaatsen, te bloot.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  meisje za 14 apr 2012 - 0:47

Zelda schreef:
Printje schreef:Ik zou zo'n foto ook nooit op internet zetten, ik vind het zelf sowieso raar om kinderen bloot te laten rondlopen (behalve eventueel thuis in de tuin dan) Op het strand/zwembad vind ik het wel zo netjes, ook voor het kindje zelf, om iets aan te hebben.
Ja dat vind ik ook. Thuis heb ik er totaal geen moeite mee, maar buiten doe ik mijn zoontje minstens een zwembroekje aan.

Hier ben ik het ook mee eens.
meisje
meisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10

Bericht  Curious za 14 apr 2012 - 0:57

Nou idd, vind het ook niet echt slim om het op internet te zetten. Het idee dat iemand daar opgewonden van zou kunnen raken...

En denk echt dat het naief is om te denken dat dat niet gebeurd. Ik kan me nog goed herinneren dat dat een client (met pedofiele gevoelens) me vertelde er moeite mee te hebben dat hij een meisje van 7 in badpak zag omdat hij daar 'zucht' van kreeg.
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Makamba za 14 apr 2012 - 2:04

Flip Fluitketel schreef:Nee, z'on foto zou ik nooit insturen. Zelfs niet op mijn eigen hyves/FB plaatsen denk ik daarvoor zou ik hem nog te bloot vinden.

+1
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  Makamba za 14 apr 2012 - 2:09

Susan schreef:
Charlie schreef:Ik vind het echt belachelijk ver gaan dat mensen hier durven te beweren dat Eucalypta haar kinderen bewust zou laten schaden door de mening die ze vertegenwoordigt. Overdrijven is ook een vak.

Heel erg eens. Fijn als je het niet met haar eens bent, maar ik vind sommige reacties echt respectloos.

+1. Ik schrok echt van bepaalde reacties. Overigens vind ik dat iemand zelf moet bepalen wat er wel en niet op internet wordt gezet. Mijn voorkeur heeft het niet, maar ik denk niet gelijk bij het zien van zo'n foto 'die ouders schaden het kind hiermee'. Geloof ook niet dat dat de intentie is.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  Gast za 14 apr 2012 - 2:25

Makamba schreef:
Susan schreef:
Charlie schreef:Ik vind het echt belachelijk ver gaan dat mensen hier durven te beweren dat Eucalypta haar kinderen bewust zou laten schaden door de mening die ze vertegenwoordigt. Overdrijven is ook een vak.

Heel erg eens. Fijn als je het niet met haar eens bent, maar ik vind sommige reacties echt respectloos.

+1. Ik schrok echt van bepaalde reacties. Overigens vind ik dat iemand zelf moet bepalen wat er wel en niet op internet wordt gezet. Mijn voorkeur heeft het niet, maar ik denk niet gelijk bij het zien van zo'n foto 'die ouders schaden het kind hiermee'. Geloof ook niet dat dat de intentie is.

Hier ben ik het ook mee eens.

Gast
Gast

Bericht  Fearie za 14 apr 2012 - 3:35

Ik zou de foto (sowieso foto's met veel bloot bij D.) niet op internet zetten, die foto zwerft eeuwig rond en wie weet wat er tegenwoordig mee gebeurd.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Supertalentje za 14 apr 2012 - 4:14

Eens met Euc en Sunprinces.

Ik zou een dergelijke foto niet plaatsen om zijn privacy, stel dat een werkgever ofzo hem vindt of hij minister president wordt, dan zou ik het niet leuk voor hem vinden als zo'n foto opduikt.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  Filoria zo 15 apr 2012 - 4:52

Inderdaad. Dat jochie heet Warre. Niet zo'n veel voorkomende naam. Het zou zomaar kunnen dat iemand die foto tegenkomt op internet als hij ouder is.

Vind het daarom ook slim dat veel meiden hier alleen de voorletter van hun kind gebruiken of puntjes in de naam zetten.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Tazz zo 15 apr 2012 - 8:17

Eucalypta schreef:Naief? Had ik al gemeld dat ik onder mijn clienten ook veroordeelde pedofielen had? En dat ik dus precies weet hoe gruwelijk dat is? Maar daar ga je toch niet je hele leven door laten leiden?

Ik let op mijn kinderen, zorg goed voor ze, als er iets is dan merk ik dat hopelijk. Maar ik hou me écht niet zo bezig met enge mannen in bosjes. Ja, ik leer ze dat ze altijd eerst naar mij toe moeten komen als ze met iemand meegaan, of ze diegene nou kennen of niet. Niet eens zozeer voor enge mannen, maar ik wil weten waar ze zijn, ook als ze bij een vriendje gaan spelen. En ik leer ze dat bloot thuis kan, maar daarbuiten niet. Niet vanwege enge mannen, maar vanwege in mijn ogen algemeen fatsoen en privacy. Ik leer ze dat er grenzen zijn en hoe ze die kunnen aangeven. Niet met het oog op enge mannen, maar ook gewoon met vriendjes en vriendinnetjes. Lijkt me heel normaal toch? Maar ik ga ze níet waarschuwen voor pedo's. Gewoon omdat dat niet zo relevant is en ik ze niet bang ga maken voor 'kinderlokkers'.

+1.

Ik vind deze foto ook vooral niet kunnen doordat het de privacy van dit jongetje schaadt. Dat de foto bij de verkeerde mensen terecht kan komen komt bij mij op de tweede plaats.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  RYW zo 15 apr 2012 - 8:35

Ik hou persoonlijk wel rekening met wat ik op Facebook zet, en mijn vriend ook. Hij heeft in een tbs-kliniek gewerkt, en het zou kunnen dat eventuele (oud)patiënten hem kunnen opzoeken op internet. Daarom staan er bij hem geen foto's van mijn kinderen en is mijn profiel afgeschermd. Ook staat er niet op dat wij een relatie hebben om die reden.

Maar dat komt vooral dus vanwege zijn werkachtergrond. Als je bij wijze van spreken accountant bent of serveerster, dan is het minder riskant om zo'n foto op Facebook te zetten als je dat leuk vind. Ik zou het zelf ook niet doen, omdat ik het ook niet iets vind voor het openbaar, maar ik vind iemand die het wel doet echt niet gelijk naïef of schadelijk ofzo.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Gast zo 15 apr 2012 - 22:09

RYW schreef:Ik hou persoonlijk wel rekening met wat ik op Facebook zet, en mijn vriend ook. Hij heeft in een tbs-kliniek gewerkt, en het zou kunnen dat eventuele (oud)patiënten hem kunnen opzoeken op internet. Daarom staan er bij hem geen foto's van mijn kinderen en is mijn profiel afgeschermd. Ook staat er niet op dat wij een relatie hebben om die reden.

Maar dat komt vooral dus vanwege zijn werkachtergrond. Als je bij wijze van spreken accountant bent of serveerster, dan is het minder riskant om zo'n foto op Facebook te zetten als je dat leuk vind. Ik zou het zelf ook niet doen, omdat ik het ook niet iets vind voor het openbaar, maar ik vind iemand die het wel doet echt niet gelijk naïef of schadelijk ofzo.

Ik ben om dezelfde reden ook niet te vinden. Je ziet van mij als het goed is niets. Mijn man en kinderen hebben een andere achternaam, en ik wil gewoon niet dat via mij mijn man en kinderen te vinden zijn. Want ik werk en werkte idd ook met dergelijke mensen. En nu ben ik niet bang of wantrouwend, maar dat ik hier naief word genoemd vind ik wel apart smile

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 15 apr 2012 - 22:51

Uhh nee ik zou niet zo'n foto plaatsen!

Gast
Gast

Bericht  SarahKey zo 15 apr 2012 - 23:18

Anniej_S schreef:Uhh nee ik zou niet zo'n foto plaatsen!

Ik ook niet.

En namen van kinderen en dan een puntje er tussen is volgens mij ook wel achterhaald. Als je echt iemand persé wilt vinden is het ook wel logisch dat je een naam met een puntje ook gebruikt om te zoeken.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  ekjir@M ma 16 apr 2012 - 2:40

Ik zou zo'n foto ook niet direct plaatsen maar dat is meer voor j's privacy. Net als euc vind ik sommige opmerkingen erg ver gezocht en zijn pedo's eerder opzoek naar andere foto's...

Verder zet ik zijn naam ook nergens bij. Hij moet later nog wel kunnen solliciteren zonder dat er gegoogled wordt op zijn naam. Bekend voorbeeld is het jongetje met de middelvinger in een feyenoord shirtje, die wordt 15 jaar later nog steeds als hooligan gezien.

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Supertalentje ma 16 apr 2012 - 2:48

Ach nee joh, dat jongetje is toch gewoon grappig?

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 2:49

Ik vind het een beetje een rare foto.. Ik vind het al niks voor in een fotoboek, laat staan voor een fotowedstrijd !

Gast
Gast

Bericht  *Lookie* ma 16 apr 2012 - 8:17

Ik denk dat dit zeker wel 'pedofielenvoer' is, en zou dit dus absoluut niet plaatsen van mijn kind. Ik snap ook echt niet dat mensen dit op internet zetten. En dat is helemaal niet hysterisch of overdreven, het is je kind en dat hoor je te beschermen. Los van dat het kind er later enorm mee geplaagd kan worden, weten pedo's dit echt wel te vinden en te verspreiden. Je moet er toch niet aan denken dat een foto van je kind in die netwerken circuleert?
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 20:22

Ooit bij stil gestaan dat het voor sommige pedofiele mensen niet eens nodig is om persé een naakt kind te zien. Als je zo gaat denken kun je geen één foto meer van jezelf of je kind plaatsen. Er is altijd wel íemand die het 'interessant' kan vinden op een foute manier.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: