Zouden jullie zo'n foto op internet zetten?
+23
Tazz
Filoria
Supertalentje
Fearie
Makamba
Curious
meisje
Toet
Printje
Teddyaapje
Twellie
Susan
schuddebuikje
Annemie
Muis
Liadan
Bruintje Beer
hellowkitty
LDJ
M@niek
TukTuk
Flip Fluitketel
Monte
27 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Zouden jullie zo'n foto op internet zetten?
Bij roompot vakanties hebben ze een fotowedstrijd en ik zat de foto's eens te bekijken en kwam deze tegen:
https://apps.facebook.com/fotocontest-roompot/?pid=438
Zouden jullie zo'n foto op internet plaatsen?(en ook nog eens opsturen voor een fotowedstrijd?) Persoonlijk vind ik deze foto veel te bloot en zou ik bang zijn dat hij in verkeerde handen valt. Ik snap dus niet dat een moeder zo'n foto plaatst/instuurt.
https://apps.facebook.com/fotocontest-roompot/?pid=438
Zouden jullie zo'n foto op internet plaatsen?(en ook nog eens opsturen voor een fotowedstrijd?) Persoonlijk vind ik deze foto veel te bloot en zou ik bang zijn dat hij in verkeerde handen valt. Ik snap dus niet dat een moeder zo'n foto plaatst/instuurt.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Zouden jullie zo'n foto op internet zetten?
Nee, z'on foto zou ik nooit insturen. Zelfs niet op mijn eigen hyves/FB plaatsen denk ik daarvoor zou ik hem nog te bloot vinden.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Vind het inderdaad ook geen slimme zet..
De kans is zo groot dat de verkeerde mensen deze foto ook bekijkt
De kans is zo groot dat de verkeerde mensen deze foto ook bekijkt
Laatst aangepast door AngelNyn op vr 13 apr 2012 - 7:51; in totaal 1 keer bewerkt
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
nee ik zou zoiets nooit opsturen/plaatsen.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Nee, ik vind hem te bloot en dit hoeft niet iedereen te zien.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Nee echt niet
hellowkitty- Fluisteraar
- Aantal berichten : 330
Punten : 355
Registratiedatum : 27-02-12
En wat gebeurt er dan precies, als die foto 'in verkeerde handen valt'? De wereld wordt overigens echt niet bevolkt door alleen enge mensen hoor.
Gast- Gast
Dan ben ik gelukkig niet de enige. Ik vond het zelf een hele ''rare'' foto en ik zou zo'n foto waarschijnlijk niet eens maken van mijn kind, waarom zou je je kind zo bloot nog terug willen zien?
Monte- Ratel
Nee zoiets zou ik niet op internet zetten.
Zou hem ook nooit zo'n soort foto maken van mijn kind.
Zou hem ook nooit zo'n soort foto maken van mijn kind.
Laatst aangepast door Bruintje Beer op vr 13 apr 2012 - 7:55; in totaal 1 keer bewerkt
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Nee, zo'n foto zou ik zeker niet opsturen naar zo'n fotowedstrijd.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Vind jij de foto wel kunnen dan? En ook deze in te sturen voor een wedstrijd? Ik ben wel heel benieuwd naar jouw redenen dan.Eucalypta schreef:En wat gebeurt er dan precies, als die foto 'in verkeerde handen valt'? De wereld wordt overigens echt niet bevolkt door alleen enge mensen hoor.
Laatst aangepast door Monte op vr 13 apr 2012 - 7:55; in totaal 1 keer bewerkt
Monte- Ratel
Eucalypta schreef:En wat gebeurt er dan precies, als die foto 'in verkeerde handen valt'? De wereld wordt overigens echt niet bevolkt door alleen enge mensen hoor.
Dus jij zou er niks kwaads in zien als jou kind naakt op een foto staat en dat die foto door pedofielen bekeken wordt?
Marin heeft hier toch wel eens verteld, dat haar vriend een foto van zijn reis in Azië op flickr had geloof ik, waar lokale kindjes in het water speelden, ook (half) naakt. Van al zijn foto's was die foto het meest bekeken.. En dat in combinatie met de gebruikte zoekwoorden, maakte wel duidelijk dat die foto niet bekeken werd om de foto zelf, maar om de kindjes die er op stonden..
TukTuk- Ratel
Het is gewoon een klein bloot ventje. Is toch niet raar ofzo? Wat een hysterisch gedoe. Zou zelf zulke foto's niet snel plaatsen, maar ik vind er ook écht niets van als anderen dat doen. En net 'enge mannen' hou ik al helemaal geen rekening.
Gast- Gast
Eucalypta schreef:Het is gewoon een klein bloot ventje. Is toch niet raar ofzo? Wat een hysterisch gedoe. Zou zelf zulke foto's niet snel plaatsen, maar ik vind er ook écht niets van als anderen dat doen. En net 'enge mannen' hou ik al helemaal geen rekening.
Lekker naïef..
TukTuk- Ratel
Ik zou zulke foto's nooit insturen, maar snap wel wat Euc bedoeld.
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Ja inderdaad. Dus jij zou het niet erg vinden als een of andere pedo jouw blote kindje op zijn comp heeft staan en daar op geilt en weet ik veel wat met zichzelf doet. En deze foto wordt dan waarschijnlijk ook gestuurd binnen allerlei netwerken.AngelNyn schreef:Eucalypta schreef:Het is gewoon een klein bloot ventje. Is toch niet raar ofzo? Wat een hysterisch gedoe. Zou zelf zulke foto's niet snel plaatsen, maar ik vind er ook écht niets van als anderen dat doen. En net 'enge mannen' hou ik al helemaal geen rekening.
Lekker naïef..
Monte- Ratel
Monte schreef:Ja inderdaad. Dus jij zou het niet erg vinden als een of andere pedo jouw blote kindje op zijn comp heeft staan en daar op geilt en weet ik veel wat met zichzelf doet. En deze foto wordt dan waarschijnlijk ook gestuurd binnen allerlei netwerken.AngelNyn schreef:Eucalypta schreef:Het is gewoon een klein bloot ventje. Is toch niet raar ofzo? Wat een hysterisch gedoe. Zou zelf zulke foto's niet snel plaatsen, maar ik vind er ook écht niets van als anderen dat doen. En net 'enge mannen' hou ik al helemaal geen rekening.
Lekker naïef..
Ik vind ook dat je met dit soort dingen niet voorzichtig genoeg kan zijn. Dan maar "hysterisch" doen, liever dat dan maar enig risico lopen..
Er is niks mis met de foto zelf, het is een onschuldige foto, maar hou het in privékringen, niet open en bloot voor alles en iedereen beschikbaar..
TukTuk- Ratel
ja? en dus? lijkt me ook overdreven trouwens. Pedofielen die willen geilen op kinderen zoeken meestal wel iets heftigers dan dat. Plus, ik ga mijn leven tóch niet laten bepalen door die enkele vieze kerel? tegenwoordig wordt er gedaan alsof het wemelt van de pedofielen. En enge vreemde mannen. Is niet zo. Terwijl de meeste gevallen van misbruik niet door enge mannen worden gepleegd maar door eigen vaders, broers, ooms enzovoorts. Daar ga ik mijn levenswijze iig niet op aanpassen.AngelNyn schreef:Eucalypta schreef:En wat gebeurt er dan precies, als die foto 'in verkeerde handen valt'? De wereld wordt overigens echt niet bevolkt door alleen enge mensen hoor.
Dus jij zou er niks kwaads in zien als jou kind naakt op een foto staat en dat die foto door pedofielen bekeken wordt?
Marin heeft hier toch wel eens verteld, dat haar vriend een foto van zijn reis in Azië op flickr had geloof ik, waar lokale kindjes in het water speelden, ook (half) naakt. Van al zijn foto's was die foto het meest bekeken.. En dat in combinatie met de gebruikte zoekwoorden, maakte wel duidelijk dat die foto niet bekeken werd om de foto zelf, maar om de kindjes die er op stonden..
Gast- Gast
Leuk dat je voor jezelf dat bepaald, maar moet dat ten koste van je kinderen gaan?Eucalypta schreef:ja? en dus? lijkt me ook overdreven trouwens. Pedofielen die willen geilen op kinderen zoeken meestal wel iets heftigers dan dat. Plus, ik ga mijn leven tóch niet laten bepalen door die enkele vieze kerel? tegenwoordig wordt er gedaan alsof het wemelt van de pedofielen. En enge vreemde mannen. Is niet zo. Terwijl de meeste gevallen van misbruik niet door enge mannen worden gepleegd maar door eigen vaders, broers, ooms enzovoorts. Daar ga ik mijn levenswijze iig niet op aanpassen.AngelNyn schreef:Eucalypta schreef:En wat gebeurt er dan precies, als die foto 'in verkeerde handen valt'? De wereld wordt overigens echt niet bevolkt door alleen enge mensen hoor.
TukTuk- Ratel
Dat werkt niet helemaal zo. Maar goed. Naïef ben ik niet. Heb met oa pedofielen gewerkt, weet tot in detail god die kinderen misbruikt hebben. En nog ben ik niet bang. Mijn kind wordt niet beschadigd doordat een me andere kerel naar die foto kijkt. Ik plaats dat soort dingen overigens niet, bloot vind ik privé. Maar dat heeft niets met pedofielen te maken.Monte schreef:Ja inderdaad. Dus jij zou het niet erg vinden als een of andere pedo jouw blote kindje op zijn comp heeft staan en daar op geilt en weet ik veel wat met zichzelf doet. En deze foto wordt dan waarschijnlijk ook gestuurd binnen allerlei netwerken.AngelNyn schreef:Eucalypta schreef:Het is gewoon een klein bloot ventje. Is toch niet raar ofzo? Wat een hysterisch gedoe. Zou zelf zulke foto's niet snel plaatsen, maar ik vind er ook écht niets van als anderen dat doen. En net 'enge mannen' hou ik al helemaal geen rekening.
Lekker naïef..
Gast- Gast
Tsja dan verschillen we van mening, ik zie daar wel degelijk kwaad in.Eucalypta schreef:ja? en dus? lijkt me ook overdreven trouwens. Pedofielen die willen geilen op kinderen zoeken meestal wel iets heftigers dan dat. Plus, ik ga mijn leven tóch niet laten bepalen door die enkele vieze kerel? tegenwoordig wordt er gedaan alsof het wemelt van de pedofielen. En enge vreemde mannen. Is niet zo. Terwijl de meeste gevallen van misbruik niet door enge mannen worden gepleegd maar door eigen vaders, broers, ooms enzovoorts. Daar ga ik mijn levenswijze iig niet op aanpassen.AngelNyn schreef:Eucalypta schreef:En wat gebeurt er dan precies, als die foto 'in verkeerde handen valt'? De wereld wordt overigens echt niet bevolkt door alleen enge mensen hoor.
Monte- Ratel
Op welke manier schaad ik mijn kinderen dan precies?
Gast- Gast
Sunprincess schreef:Nee, ik zou de foto al niet maken.
+1.. Hele "rare" foto.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Grens qua foto's online zetten (n.a.v. foto lijk op twitter)
» Foto van iPhone op laptop zetten
» foto's op computer zetten (Samsung Galaxy SII)
» Foto's op facebook zetten van andere mensen...
» Foto's van je kind op internet
» Foto van iPhone op laptop zetten
» foto's op computer zetten (Samsung Galaxy SII)
» Foto's op facebook zetten van andere mensen...
» Foto's van je kind op internet
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: