Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zooo onwerkelijk, maar zo blij!

+85
Jelin
yes1984
_Jet
mezzoforte
Vlinderjoy
SleepingBeauty
Coccinelle
meisje
kwak
Aggi
Makamba
Ibbeltje
Annie24
PapillonRose
Teddyaapje
MADDIE
Jade
Rouge
Limburg85
Clapperdie
bolus26
Rebecca
Bloem86
Bimbam
Tiara
Smaragdje
Inge
Silver
_Lana_
Creabea_28
SarahKey
Weegschaal
Monnie
Muis
Twellie
Ugly Betty
nillis
L!ND@
moepie
Puggle
Shy
Fearie
Jasmine
MissD
Puzzle
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
lief
slaatje
LDJ
LindaK
Lindsya
Viva
Annemie
Sofie
Susan
Liadan
Wennes
Papillio
Parisienne
Monte
juffie001
Lejow
Happydobby
Marin
Le Chat Noir
Paper Crown
Laced
Muppetje
Poisongirl
Filoria
CCC
Amber-
Koffieleut
Pandora
MAS
myloon
Jules
liesje
Flower_L
Highway
koNijntje
TukTuk
Aimee
Alyssa
89 plaatsers

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Zooo onwerkelijk, maar zo blij! - Pagina 4 Empty Re: Zooo onwerkelijk, maar zo blij!

Bericht  Inge do 12 apr 2012 - 3:52

Wat super

Gefeliciteerd!!!!
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zooo onwerkelijk, maar zo blij! - Pagina 4 Empty Re: Zooo onwerkelijk, maar zo blij!

Bericht  Smaragdje do 12 apr 2012 - 4:21

Gefeliciteerd!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Muis do 12 apr 2012 - 4:23

Alys, ik ben trouwens wel benieuwd naar het verhaal? Gister die ene post, en nu dit? Nogmaals gefeliciteerd!
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11

Bericht  Gast do 12 apr 2012 - 4:52

Proficiat!

Gast
Gast

Bericht  Tiara do 12 apr 2012 - 4:54

Gefeliciteerd! Wat een goed nieuws!
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643

Bericht  Bimbam do 12 apr 2012 - 5:13

Super! Ik krijg er kippevel van!

cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Bloem86 do 12 apr 2012 - 5:15

Gefeliciteerd! Very Happy
Bloem86
Bloem86
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 907

Bericht  Alyssa do 12 apr 2012 - 5:55

Dankjewel voor de felicitaties dames! Ik ga even op jullie vragen proberen te antwoorden, want het was voor ons ook totaal onverwacht hoor.

Aimee: Ik had op de echo's inderdaad geen eisprong, geen groeiend eitje, helemaal niets. Maar blijkbaar heb ik dan toch een hele late eisprong gehad.

Konijntje: Ik was 2,5 week geleden gestart met het kuurtje om mijn menstruatie op te wekken zodat we weer een nieuwe ronde in konden gaan. Normaal kreeg ik altijd 6 dagen na het laatste pilletje mijn menstruatie. Maar nu, na 10 dagen na mijn laatste pilletje, was ik nog steeds niet ongesteld. Ik wilde dus mijn gynaecoloog gaan bellen vandaag met de vraag wat ik moet doen, ik was namelijk bang dat de medicatie zijn effect zou missen bij mij omdat ik het al te vaak had ingenomen ofzo. Omdat de standaardvraag bij gynaecologen toch vaak is of je niet zwanger bent, deed ik gisterenavond maar snel een test zodat ik hem kon vertellen dat ik een test had gedaan en echt niet zwanger was. Kreeg ik plots na 10 sec al die knalpositieve streep Very Happy

Filoria: Ik vermoed zelf dat ik tussen de 5 en de 6 weken ben nu, ik denk eerder 5.

LCN: Geen idee dus hoever ik zwanger ben, omdat ik geen flauw idee heb wanneer mijn eisprong is geweest. Ik vermoed dat ik 5 weken ben.

Viva: Ik kom snel bij jullie meekletsen hoor Very Happy

Happydoddy: Ik heb in januari een operatie ondergaan, ovariële drilling noemde het dus. Ze hebben dan een deel van de PCO-blaasjes doorboort (klinkt enger dan het is hoor). En dat heeft dus zijn gewenste effect gehad.

Tuinstoel: Je zit bijna juist met je verhaal. Ik had eerst geen eisprong, hormonen hielpen niet. Daarom ovariëlle drilling gehad, daarna na 4 weken spontaan ongesteld geworden, weer met Clomid begonnen, geen groeiend eitje te zien dus was ik op dag 35 gestart met mijn medicatie om mijn menstruatie op te wekken. Maar ik weet nog goed dat ik rond dag 29/30 echt ontzettend veel slijmverlies had, ik moest echt een inlegkruisje vervangen per dag, zo erg. Achteraf gezien is het wellicht vruchtbaar slijm geweest, al had ik dat toen niet door. Mijn vriend en ik hebben precies (onbewust) in die periode een keer seks gehad en daar zit nu het resultaat van in mijn buik Very Happy

Muis: Die ene post gisteren, ik was toen niet van plan om te testen. Maar ik zou sowieso vandaag mijn gynaecoloogo bellen om te vragen wat ik nu moest doen omdat die medcatie maar niet wilde helpen. Dus toen kwam ik op het idee om gisterenavond snel even een test te doen, zodat ik tegen hem kon zeggen dat ik al een test had gedaan en die negatief was, zodat we konden kijken of hij misschien iets anders kon geven qua medicatie. Maar toen bleek die dus positief te zijn!

Het is echt niet te bevatten. Daarstraks een bloedname gehad in het ziekenhuis en mijn HCG-waarde is 14 000. Ik krijg over 1,5 week al een echo, ik ben heel erg benieuwd! Nog even mijn mond houden tegen iedereen, maar dat moet wel lukken. We zwijgen nu al 14 maanden tegen onze omgeving, die 1,5 week kan er ook nog wel bij Very Happy
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  Lejow do 12 apr 2012 - 6:00

WOEHOEHOEHOEHOEHOEHOEHOEHOEHEOHEOE cheers cheers Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Puggle do 12 apr 2012 - 6:04

Ik vind het zo'n bijzonder verhaal hè! Echt zo geweldig voor je Very Happy
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Muppetje do 12 apr 2012 - 6:07

Puggle schreef:Ik vind het zo'n bijzonder verhaal hè! Echt zo geweldig voor je Very Happy

Ik ook Very Happy

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Lejow do 12 apr 2012 - 6:07

Ik vond dit Alyssa:
tussen 500 en 5000 --> 5 zwangerschapsweken
tussen 3000 en 19000 --> 6 zwangerschapsweken
tussen 14000 en 169000 --> 10 zwangerschapsweken
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Rebecca do 12 apr 2012 - 6:08

Wauw, wat een geweldig nieuws!
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340

http://www.cakesbyrebecca.nl

Bericht  Lejow do 12 apr 2012 - 6:09

Oh, dat is een beetje koffiedik kijken zie ik al, vind ook verhalen van mensen die met 6 wkn al op 14.000 zaten.
Wat grappig dat dat gemeten wordt trouwens.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  slaatje do 12 apr 2012 - 6:10

Wat een bijzonder verhaal. En dan die post van Lejow....Houd ons op de hoogte en ik blijf het zeggen. Blijdschap voor jullie alom.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Lejow do 12 apr 2012 - 6:13

Hier een officieler lijstje

http://www.betabase.info/showBasicChart.php?type=Single

Dat zou betekenen dat je al ongeveer 29/30 dagen na je ovulatie zit. Zou dat kunnen?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  bolus26 do 12 apr 2012 - 6:15

gefeliciteerd meis!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Amber- do 12 apr 2012 - 6:19

Muppetje schreef:
Puggle schreef:Ik vind het zo'n bijzonder verhaal hè! Echt zo geweldig voor je Very Happy

Ik ook Very Happy

Ik ook Very Happy
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Clapperdie do 12 apr 2012 - 6:19

Wat een goed nieuws!

Fijn dat je over 1,5 week een echo krijgt! Spannend hoor!

Mooi wondertje dit! cheers
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Limburg85 do 12 apr 2012 - 6:21

Super!!! Van harte gefeliciteerd!!
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  Rouge do 12 apr 2012 - 6:22

Gefeliciteerd! echt een wonder inderdaad. Kan het verder geen kwaad dat je medicatie hebt genomen om je menstruatie op te wekken?
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Jade do 12 apr 2012 - 6:22

Wauw wat super! Van harte gefeliciteerd! cheers

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Clapperdie do 12 apr 2012 - 6:26

Rouge schreef:Gefeliciteerd! echt een wonder inderdaad. Kan het verder geen kwaad dat je medicatie hebt genomen om je menstruatie op te wekken?

Ja dat vroeg ik me ook af! Maar blijkbaar niet want anders heb je niet zo'n knaltest!
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  MADDIE do 12 apr 2012 - 6:27

Gefeliciteerd!! Wat een fijn bericht!!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Muppetje do 12 apr 2012 - 6:29

Clapperdie schreef:
Rouge schreef:Gefeliciteerd! echt een wonder inderdaad. Kan het verder geen kwaad dat je medicatie hebt genomen om je menstruatie op te wekken?

Ja dat vroeg ik me ook af! Maar blijkbaar niet want anders heb je niet zo'n knaltest!

De gyn heeft Alyssa vandaag verteld dat het absoluut geen kwaad kan en ze zich hier geen zorgen om mag maken.

Sorry voor het antwoord geven Alyssa! Wink

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: