Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gaat dit verdriet echt (een keer) over?

+13
Flip Fluitketel
Puggle
nillis
Lejow
Pandora
Muppetje
Amber-
juffie001
*Troela*
CCC
Weegschaal
Thunder
Makamba
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Gaat dit verdriet echt (een keer) over?  - Pagina 2 Empty Re: Gaat dit verdriet echt (een keer) over?

Bericht  Liadan wo 11 apr 2012 - 20:57

Hier ook geen woorden, maar wel een dikke knuffel hug .

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaat dit verdriet echt (een keer) over?  - Pagina 2 Empty Re: Gaat dit verdriet echt (een keer) over?

Bericht  SarahKey wo 11 apr 2012 - 21:01

Ik vind het ook rot dat je nog zoveel verdriet erover hebt. En dat mag ook, het is niet nix wat je moest beslissen. Vooral omdat je hart wat anders zei dan je verstand. En 4,5 maand is nog héél kort als je zoiets emtioneels hebt meegemaakt. Hopenlijk krijg je steeds meer goede dagen dan slechte dagen en dat je het een plekje kan geven. Ik denk niet dat het verdriet ooit helemaal weggaat, maar dat de scherpe randjes er wel vanaf gaan. MAar dat heeft tijd nodig, veel tijd. hug hug hug
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaat dit verdriet echt (een keer) over?  - Pagina 2 Empty Re: Gaat dit verdriet echt (een keer) over?

Bericht  Makamba do 12 apr 2012 - 8:17

Dank jullie wel voor alle knuffels en jullie lieve woorden. I love you

SarahKay, ik heb misschien ook wel teveel druk op mezelf gelegd zo van 'het moet over zijn, dat verdriet'. Maar het klopt inderdaad, de scherpe randjes gaan ervan af. Dat moet ik voor ogen blijven houden.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaat dit verdriet echt (een keer) over?  - Pagina 2 Empty Re: Gaat dit verdriet echt (een keer) over?

Bericht  LDJ do 12 apr 2012 - 8:40

Ook ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen.
Maar wil je wel een dikke Gaat dit verdriet echt (een keer) over?  - Pagina 2 699888 geven.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaat dit verdriet echt (een keer) over?  - Pagina 2 Empty Re: Gaat dit verdriet echt (een keer) over?

Bericht  Gast do 12 apr 2012 - 8:41

Ik denk dat zo veel mogelijk tijd ervoor moet nemen als je nodig hebt. Geef het de ruimte en de tijd. Je gaat door een rouwproces en dat duurt per persoon verschillend. Ik denk dat je te hoge verwachtingen hebt als je denkt dat je er nu wel 'overheen' moet zijn. Heel veel sterkte!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gaat dit verdriet echt (een keer) over?  - Pagina 2 Empty Re: Gaat dit verdriet echt (een keer) over?

Bericht  Makamba do 12 apr 2012 - 20:24

Rood schreef:Ik denk dat zo veel mogelijk tijd ervoor moet nemen als je nodig hebt. Geef het de ruimte en de tijd. Je gaat door een rouwproces en dat duurt per persoon verschillend. Ik denk dat je te hoge verwachtingen hebt als je denkt dat je er nu wel 'overheen' moet zijn. Heel veel sterkte!

Ik denk dat ik daar onbewust ook teveel druk op heb gelegd idd! Die pijn, die wil je (soms) gewoon (even) niet meer voelen.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaat dit verdriet echt (een keer) over?  - Pagina 2 Empty Re: Gaat dit verdriet echt (een keer) over?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum