welke gordijnen en lamp
+11
studiebol
_Jet
PiP
Sophiee
Roodkapje
Mida4you
Puggle
Bruintje Beer
Ayla
Makamba
Wennes
15 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: welke gordijnen en lamp
mama2be schreef:Wil je perse een lamp die voor kinderen is dan? Wij hebben dezelfde als op onze slaapkamer en met de spulletjes in zijn kamertje is het gewoon een babykamer geworden. Ik hou juist niet zo van van die echte kinderkamer lampen. Hoewel er soms best leuke zijn maar niet voor onsCharlie schreef:Ik heb tot nu toe echt nog geen één leuke kinderkamer-plafondlamp gezien. Ik vind het zo moeilijk!
Nee wat jij zegt inderdaad....het zal een gewone lamp worden. Probleem is alleen dat boven onze plafonds vrij laag zijn, en dan wordt het al snel zo'n platte plafonniere en die zijn gewoon eigenlijk nooit mooi.
Gast- Gast
Charlie schreef:mama2be schreef:Wil je perse een lamp die voor kinderen is dan? Wij hebben dezelfde als op onze slaapkamer en met de spulletjes in zijn kamertje is het gewoon een babykamer geworden. Ik hou juist niet zo van van die echte kinderkamer lampen. Hoewel er soms best leuke zijn maar niet voor onsCharlie schreef:Ik heb tot nu toe echt nog geen één leuke kinderkamer-plafondlamp gezien. Ik vind het zo moeilijk!
Nee wat jij zegt inderdaad....het zal een gewone lamp worden. Probleem is alleen dat boven onze plafonds vrij laag zijn, en dan wordt het al snel zo'n platte plafonniere en die zijn gewoon eigenlijk nooit mooi.
Hoe hoog zijn jullie plafonds dan? Wij hebben een oud huis, beneden zijn de plafonds wel bijna 2.80. Alleen boven wat lager als normaal volgens mij. Daar hebben we 2.35. Ik vind het nog hoog genoeg. Daar hebben we dus wel een hanglamp. We hebben wel de ketting flink ingekort anders kon het ook niet. Ik hou ook niet zo van plafonnieres nee. Op de 1 of andere manier zitten daar nooit mooie tussen. Maar goed we hebben dus met 2.35 een hanglamp en ik heb er echt geen last van. Hij hangt prima. Maar zal er misschien ook wel aan liggen hoe je de kamer indeelt en waar de aansluiting precies zit, of het handig is of niet.
Gast- Gast
Bij J. deze lamp:
Bij M. deze:
Verder hebben ze allebei een wit rolgordijn en geen overgordijn want in hun kamers zit een dakraam.
Bij M. deze:
Verder hebben ze allebei een wit rolgordijn en geen overgordijn want in hun kamers zit een dakraam.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Floor schreef:bedankt, jammer dat die er alleen met roze is.
Wij wisten niet wat het werd, dus met groen, blauw en roze konden we alle kanten op
_Jet- Prater
- Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10
Wij hebben deze voor S.
En hij heeft alleen luxaflex op zijn kamertje (donker grijs)
En hij heeft alleen luxaflex op zijn kamertje (donker grijs)
Gast- Gast
wij hebben deze lamp http://www.kinderlampenwinkel.nl/product/2790/plafondlamp-vlinders-geel.html
en voor het raam hebben wij lamellen en hebben er een verduisterd rolgordijn bij gekocht.
en voor het raam hebben wij lamellen en hebben er een verduisterd rolgordijn bij gekocht.
Nijntje- Prater
- Aantal berichten : 512
Punten : 519
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Welke lamp is leuker?
» Duizend gordijnen, maar welke?
» Gordijnen
» In between i.pv. gordijnen
» Gordijnen
» Duizend gordijnen, maar welke?