Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

welke gordijnen en lamp

+11
studiebol
_Jet
PiP
Sophiee
Roodkapje
Mida4you
Puggle
Bruintje Beer
Ayla
Makamba
Wennes
15 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

welke gordijnen en lamp - Pagina 2 Empty Re: welke gordijnen en lamp

Bericht  Gast vr 13 apr 2012 - 20:51

mama2be schreef:
Charlie schreef:Ik heb tot nu toe echt nog geen één leuke kinderkamer-plafondlamp gezien. Ik vind het zo moeilijk!
Wil je perse een lamp die voor kinderen is dan? Wij hebben dezelfde als op onze slaapkamer en met de spulletjes in zijn kamertje is het gewoon een babykamer geworden. Ik hou juist niet zo van van die echte kinderkamer lampen. Hoewel er soms best leuke zijn maar niet voor ons

Nee wat jij zegt inderdaad....het zal een gewone lamp worden. Probleem is alleen dat boven onze plafonds vrij laag zijn, en dan wordt het al snel zo'n platte plafonniere en die zijn gewoon eigenlijk nooit mooi.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

welke gordijnen en lamp - Pagina 2 Empty Re: welke gordijnen en lamp

Bericht  Gast vr 13 apr 2012 - 20:55

Charlie schreef:
mama2be schreef:
Charlie schreef:Ik heb tot nu toe echt nog geen één leuke kinderkamer-plafondlamp gezien. Ik vind het zo moeilijk!
Wil je perse een lamp die voor kinderen is dan? Wij hebben dezelfde als op onze slaapkamer en met de spulletjes in zijn kamertje is het gewoon een babykamer geworden. Ik hou juist niet zo van van die echte kinderkamer lampen. Hoewel er soms best leuke zijn maar niet voor ons

Nee wat jij zegt inderdaad....het zal een gewone lamp worden. Probleem is alleen dat boven onze plafonds vrij laag zijn, en dan wordt het al snel zo'n platte plafonniere en die zijn gewoon eigenlijk nooit mooi.



Hoe hoog zijn jullie plafonds dan? Wij hebben een oud huis, beneden zijn de plafonds wel bijna 2.80. Alleen boven wat lager als normaal volgens mij. Daar hebben we 2.35. Ik vind het nog hoog genoeg. Daar hebben we dus wel een hanglamp. We hebben wel de ketting flink ingekort anders kon het ook niet. Ik hou ook niet zo van plafonnieres nee. Op de 1 of andere manier zitten daar nooit mooie tussen. Maar goed we hebben dus met 2.35 een hanglamp en ik heb er echt geen last van. Hij hangt prima. Maar zal er misschien ook wel aan liggen hoe je de kamer indeelt en waar de aansluiting precies zit, of het handig is of niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

welke gordijnen en lamp - Pagina 2 Empty Re: welke gordijnen en lamp

Bericht  Tania vr 13 apr 2012 - 22:00

Bij J. deze lamp:
welke gordijnen en lamp - Pagina 2 Wolk_maan_sterre_4d7a0333d160c_135x150

Bij M. deze:
welke gordijnen en lamp - Pagina 2 12669

Verder hebben ze allebei een wit rolgordijn en geen overgordijn want in hun kamers zit een dakraam.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

welke gordijnen en lamp - Pagina 2 Empty Re: welke gordijnen en lamp

Bericht  _Jet za 14 apr 2012 - 1:19

Floor schreef:bedankt, jammer dat die er alleen met roze is.

Wij wisten niet wat het werd, dus met groen, blauw en roze konden we alle kanten op Wink
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

welke gordijnen en lamp - Pagina 2 Empty Re: welke gordijnen en lamp

Bericht  Gast za 14 apr 2012 - 1:22

Wij hebben deze voor S.

welke gordijnen en lamp - Pagina 2 17409

En hij heeft alleen luxaflex op zijn kamertje (donker grijs)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

welke gordijnen en lamp - Pagina 2 Empty Re: welke gordijnen en lamp

Bericht  Nijntje za 14 apr 2012 - 6:53

wij hebben deze lamp http://www.kinderlampenwinkel.nl/product/2790/plafondlamp-vlinders-geel.html

en voor het raam hebben wij lamellen en hebben er een verduisterd rolgordijn bij gekocht.
Nijntje
Nijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 512
Punten : 519
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

welke gordijnen en lamp - Pagina 2 Empty Re: welke gordijnen en lamp

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum