Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ervaringen MTV Mobile?

+4
ButterflyEffect
Pannetoet
Zwerver
Beachgirl
8 plaatsers

Ga naar beneden

Ervaringen MTV Mobile? Empty Ervaringen MTV Mobile?

Bericht  Beachgirl za 19 maa 2011 - 1:18

Ik kan mijn telefoonabbo verlengen en nu ben ik aan het kijken voor een Iphone of een Blackberry.

Nu zie ik alleen dat ik bij HI 150 euro moet betalen voor het toestel (Iphone) als ik mijn abbo verleng, en dan heb ik nog niet eens onbeperkt internet.

Iemand wees me op MTV mobile, en die is inderdaad goedkoper. Ik betaal wel meer bij voor het toestel, maar ik krijg meer belminuten/sms en onbeperkt internet voor een lager bedrag per maand, dan ik bij HI zou krijgen.

Nu weet ik wel dat MTV mobile onderdeel is van Hi, maar toch mijn vraag of iemand hier ervaring mee heeft.

Zit er veel verschil in? Zit er geen addertje onder het gras? Waarom kan zoiets stukken goedkoper zijn, terwijl het een onderdeel is van HI? confused


Mijn 2e dilemma... kies ik voor eeen Iphone of een Blackberry. Ik hoor dat en Blackberry makkelijker is voor zakelijke dingen, en een Iphone een veel beter touchscreen heeft, en prettiger in gebruik.
Wie o wie helpt me kiezen?? Ik zie door de bomen het bos niet meer.... bounce

En dan heb k nog niet eens gekeken naar HTC, Samsung, Nokia e.d.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen MTV Mobile? Empty Re: Ervaringen MTV Mobile?

Bericht  Zwerver za 19 maa 2011 - 1:50

Je zou ipv iphone naar een Galaxy kunnen kijken. Deze is vele malen goedkoper maar komt zo dichtbij de iphone.

Verder heb ik een Galaxy gehad, het ligt er maar een beetje aan awt je met je telefoon wilt doen. Ik chat bijv heel veel met mijn telefoon, dan is een touchscreen gewoon niet handig. Ik heb mijn galaxy een half jaar gehad en mensen moesten echt puzzelen wat ik nou typ haha. Ik heb daarom weer een blackberry genomen. Galaxy/iphone hebben natuurlijk wel super leuke apps
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen MTV Mobile? Empty Re: Ervaringen MTV Mobile?

Bericht  Pannetoet za 19 maa 2011 - 2:53

Ik heb een blackberry alleen is deze al 6 weken weg voor reparatie :P Maar die vond ik erg fijn! Alléén start hij heel moeilijk en langzaam op.. je moet echt wel een paar minuten wachten voordat hij aan is en daarnaast is het scherm vrij klein.. Ik had eventjes de HTC Smart te leen van mijn zusje maar deze is vorige week overleden haha en nu heb ik sinds een paar dagen de Galaxy S te leen van een vriendin en deze vind ik erg fijn! Alleen zou ik, als ik jou was, voor een iPhone gaan! Vriend van mijn vriendin heeft deze en die werkt echt als de tierelier! Net even wat fijner en sneller dan de Galaxy S....

Ik heb ook een MTV-Mobile pack via Hi en ik ben er erg tevreden over.. smile Altijd goede ontvangst, internet werkt goed en snel!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen MTV Mobile? Empty Re: Ervaringen MTV Mobile?

Bericht  ButterflyEffect za 19 maa 2011 - 11:51

Ik zou een iphone nemen, mits je het handig typen vindt op touchscreen scherm.

Ik vraag me al tijden af wat er nou zo speciaal is aan dat MTV abonnement.. kan je ermee tv kijken op je mobiel?
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen MTV Mobile? Empty Re: Ervaringen MTV Mobile?

Bericht  Beachgirl zo 20 maa 2011 - 1:42

ButterflyEffect schreef:Ik zou een iphone nemen, mits je het handig typen vindt op touchscreen scherm.

Ik vraag me al tijden af wat er nou zo speciaal is aan dat MTV abonnement.. kan je ermee tv kijken op je mobiel?

Niks speciaals aan alleen wel een stukje goedkoper.

Ben trouwens gisteren even langs de winkel geweest. Mijn klantstatus blijkt te zijn veranderd, dus ik moet nu nog meer bijbetalen als ik een Iphone zou willen.
De man in de winkel adviseerde mij inderdaad om ook naar Samsung en HTC te kijken, omdat deze vaak toch vergelijkbaar zijn met een Iphone, en daarnaast nog goedkoper.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen MTV Mobile? Empty Re: Ervaringen MTV Mobile?

Bericht  Zwoesj zo 20 maa 2011 - 1:45

MTV mobile is alleen goedkoper wanneer je binnen je bundel blijft. Daarbuiten is hij vele malen duurder dan HI! En let op, zij belasten al per minuut en niet per seconde. Ook was de service slechter zodra je ergens vragen over hebt, bijvoorbeeld met het inloggen via internet.
Mijn vriend heeft hier heel veel gezeur mee gehad, en is uiteindelijk, door een actie van Hi zelf, over kunnen stappen. Hij is veel tevredener over Hi. Dus mocht je netjes altijd binnen je bundel blijven is het geen probleem, maar zodra je erbuiten gaat betaal je je scheel.
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen MTV Mobile? Empty Re: Ervaringen MTV Mobile?

Bericht  Toet zo 20 maa 2011 - 1:47

Daarbij heb je wel mega snel internet (Volgens mij heeft june het ook, maar ik weet het niet zeker.. Suspect)
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen MTV Mobile? Empty Re: Ervaringen MTV Mobile?

Bericht  Beachgirl zo 20 maa 2011 - 2:20

Zwoesj schreef:MTV mobile is alleen goedkoper wanneer je binnen je bundel blijft. Daarbuiten is hij vele malen duurder dan HI! En let op, zij belasten al per minuut en niet per seconde. Ook was de service slechter zodra je ergens vragen over hebt, bijvoorbeeld met het inloggen via internet.
Mijn vriend heeft hier heel veel gezeur mee gehad, en is uiteindelijk, door een actie van Hi zelf, over kunnen stappen. Hij is veel tevredener over Hi. Dus mocht je netjes altijd binnen je bundel blijven is het geen probleem, maar zodra je erbuiten gaat betaal je je scheel.

Vriend roept: (die heeft ook MTV mobile)

MTV mobile is van HI, dus inloggen op internet doe je nog steeds via HI.nl
HI rekent zelf bij nieuwe abbo's ook per minuut.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen MTV Mobile? Empty Re: Ervaringen MTV Mobile?

Bericht  Zwoesj zo 20 maa 2011 - 2:24

Dat werkte dus niet, en hij werd van de Hi klantenservice weer doorgestuurd, want MTV was toch geen abo wat onder Hi viel... Hij kon niet bij Hi inloggen, weet niet hoe dat nu is, maar dat was een paar maanden geleden.
Ik weet niet of Hi dat ook bij verlengingen doet, ik weet wel dat Hi abo's heeft die per minuut gaan, maar ook nog steeds per seconde, verschilt per abonement.
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen MTV Mobile? Empty Re: Ervaringen MTV Mobile?

Bericht  Beachgirl zo 20 maa 2011 - 2:27

Zwoesj schreef:Dat werkte dus niet, en hij werd van de Hi klantenservice weer doorgestuurd, want MTV was toch geen abo wat onder Hi viel... Hij kon niet bij Hi inloggen, weet niet hoe dat nu is, maar dat was een paar maanden geleden.
Ik weet niet of Hi dat ook bij verlengingen doet, ik weet wel dat Hi abo's heeft die per minuut gaan, maar ook nog steeds per seconde, verschilt per abonement.

Hmm bij mijn vriend werk het nu wel goed...

Ik weet dat oude abbonementen ineens zijn veranderd, en die ineens per minuut werden berekend. Daar kon je toen bezwaar tegen maken. Heb ik ook gedaan, en nu rekenen ze bij mij per seconde.

Maar elk nieuw abbo of nieuwe verlenging wordt per minuut geteld. Dus straks ook bij mijn nieuwe verlenging.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen MTV Mobile? Empty Re: Ervaringen MTV Mobile?

Bericht  ButterflyEffect zo 20 maa 2011 - 5:10

Mimpie schreef:
Ben trouwens gisteren even langs de winkel geweest. Mijn klantstatus blijkt te zijn veranderd, dus ik moet nu nog meer bijbetalen als ik een Iphone zou willen.
De man in de winkel adviseerde mij inderdaad om ook naar Samsung en HTC te kijken, omdat deze vaak toch vergelijkbaar zijn met een Iphone, en daarnaast nog goedkoper.
O jammer, maar ik vond het idd al raar dat de keuze was of BB of iPhone, laatste is nl veel duurder ja :P Is het niet zo dat er veel klachten waren over die samsung?
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen MTV Mobile? Empty Re: Ervaringen MTV Mobile?

Bericht  Atelier Madame zo 20 maa 2011 - 5:15

HTC en android I love you I love you

Ik ben echt helemaal gek van mijn htc legend.. maar ook over de samsung galaxy s heb ik veel goede verhalen gehoord. Ik denk altijd, je bent gek als je puur voor de Iphone gaat omdat het een Iphone is.. alle apps zijn ook gewoon op de androidmarket te downloaden, en android werkt heel snel.

Mijn vriend twijfelde tussen een Blackberry en een nokia met zon toetsenbord, voordeel van de BB is het pingen, dus als je veel mensen met een BB kent is dat veel goedkoper. Alleen betaal je gemiddeld voor bb-internet zon 10 euro per maand meer. Met een android/iphone-achtige kun je ook whatsapp instaleren, das ook gratis smsen en daar heb je vaker goedkoop internet!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen MTV Mobile? Empty Re: Ervaringen MTV Mobile?

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 5:23

Atelier Madame schreef:HTC en android I love you I love you

Ik ben echt helemaal gek van mijn htc legend.. maar ook over de samsung galaxy s heb ik veel goede verhalen gehoord. Ik denk altijd, je bent gek als je puur voor de Iphone gaat omdat het een Iphone is.. alle apps zijn ook gewoon op de androidmarket te downloaden, en android werkt heel snel.

Mijn vriend twijfelde tussen een Blackberry en een nokia met zon toetsenbord, voordeel van de BB is het pingen, dus als je veel mensen met een BB kent is dat veel goedkoper. Alleen betaal je gemiddeld voor bb-internet zon 10 euro per maand meer. Met een android/iphone-achtige kun je ook whatsapp instaleren, das ook gratis smsen en daar heb je vaker goedkoop internet!

Ik heb mtv mobile nadat ik al 5 jaar bij hi zat. Ben er heel tevreden over! Ik heb er met name voor gekozen omdat het veel goedkoper is en het internet onbeperkt is. Ik wilde heel graag een iphone maar vond dat ik teveel moest bijbetalen dus heb gekozen voor de samsung galaxy s. Mijn vriend heeft de iphone dus ik heb ze vergeleken en ik vind er eigenlijk geen verschil inzitten. Je kunt vaak ongeveer dezelfde apps downloaden en wij hebben allebei whatsapp geinstalleerd en smsen nu lekker gratis met elkaar. Ik kan nog gewoon inloggen via de hi site dus ik zou het doen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen MTV Mobile? Empty Re: Ervaringen MTV Mobile?

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 5:25

Zwoesj schreef:MTV mobile is alleen goedkoper wanneer je binnen je bundel blijft. Daarbuiten is hij vele malen duurder dan HI! En let op, zij belasten al per minuut en niet per seconde. Ook was de service slechter zodra je ergens vragen over hebt, bijvoorbeeld met het inloggen via internet.
Mijn vriend heeft hier heel veel gezeur mee gehad, en is uiteindelijk, door een actie van Hi zelf, over kunnen stappen. Hij is veel tevredener over Hi. Dus mocht je netjes altijd binnen je bundel blijven is het geen probleem, maar zodra je erbuiten gaat betaal je je scheel.

Klopt wel, maar heb daarom een hoger abo genomen en door whatsapp kom ik er nou nooit meer boven. Als ik er bij HI overheen ging betaalde ik overigens ook de hoofdprijs!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen MTV Mobile? Empty Re: Ervaringen MTV Mobile?

Bericht  Beachgirl zo 20 maa 2011 - 5:33

Dat is ook de grootste reden waarom ik nadenk over MTV Mobile: Goedkoper (dus kan dan een hoger abbo nemen) en onbeperkt internet!

Maar omdat het aanbod zo groot is ben ik in eerste instantie alleen gaan kijken naar een Iphone of Blackberry. Maar merk nu dat er dus meer meiden zijn met een andere smartphone, en deze dus vaak vergelijkbaar zijn.

Nog een voorwaarde voor mij: ik wil heel graag dat er bluetooth op zit, heb namelijk een autoradio met bluetooth waardoor ik handsfree kan bellen.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen MTV Mobile? Empty Re: Ervaringen MTV Mobile?

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 5:34

Mimpie schreef:Dat is ook de grootste reden waarom ik nadenk over MTV Mobile: Goedkoper (dus kan dan een hoger abbo nemen) en onbeperkt internet!

Maar omdat het aanbod zo groot is ben ik in eerste instantie alleen gaan kijken naar een Iphone of Blackberry. Maar merk nu dat er dus meer meiden zijn met een andere smartphone, en deze dus vaak vergelijkbaar zijn.

Nog een voorwaarde voor mij: ik wil heel graag dat er bluetooth op zit, heb namelijk een autoradio met bluetooth waardoor ik handsfree kan bellen.

Op de galaxy s zit bluetooth smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen MTV Mobile? Empty Re: Ervaringen MTV Mobile?

Bericht  Beachgirl zo 20 maa 2011 - 5:36

appeltje schreef:
Mimpie schreef:Dat is ook de grootste reden waarom ik nadenk over MTV Mobile: Goedkoper (dus kan dan een hoger abbo nemen) en onbeperkt internet!

Maar omdat het aanbod zo groot is ben ik in eerste instantie alleen gaan kijken naar een Iphone of Blackberry. Maar merk nu dat er dus meer meiden zijn met een andere smartphone, en deze dus vaak vergelijkbaar zijn.

Nog een voorwaarde voor mij: ik wil heel graag dat er bluetooth op zit, heb namelijk een autoradio met bluetooth waardoor ik handsfree kan bellen.

Op de galaxy s zit bluetooth smile

Fijn!

En omdat de Samsung met Android werkt kun je toch zowel Apps van de Iphone als van de BB erop zetten? Of begrijp ik dat verkeerd? Embarassed Snap er weinig van haha
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen MTV Mobile? Empty Re: Ervaringen MTV Mobile?

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 10:08

Mimpie schreef:
appeltje schreef:
Mimpie schreef:Dat is ook de grootste reden waarom ik nadenk over MTV Mobile: Goedkoper (dus kan dan een hoger abbo nemen) en onbeperkt internet!

Maar omdat het aanbod zo groot is ben ik in eerste instantie alleen gaan kijken naar een Iphone of Blackberry. Maar merk nu dat er dus meer meiden zijn met een andere smartphone, en deze dus vaak vergelijkbaar zijn.

Nog een voorwaarde voor mij: ik wil heel graag dat er bluetooth op zit, heb namelijk een autoradio met bluetooth waardoor ik handsfree kan bellen.

Op de galaxy s zit bluetooth smile

Fijn!

En omdat de Samsung met Android werkt kun je toch zowel Apps van de Iphone als van de BB erop zetten? Of begrijp ik dat verkeerd? Embarassed Snap er weinig van haha

Nee je hebt gewoon een android market maar de apps komen gewoon overeen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen MTV Mobile? Empty Re: Ervaringen MTV Mobile?

Bericht  Beachgirl zo 20 maa 2011 - 10:12

appeltje schreef:
Mimpie schreef:
appeltje schreef:
Mimpie schreef:Dat is ook de grootste reden waarom ik nadenk over MTV Mobile: Goedkoper (dus kan dan een hoger abbo nemen) en onbeperkt internet!

Maar omdat het aanbod zo groot is ben ik in eerste instantie alleen gaan kijken naar een Iphone of Blackberry. Maar merk nu dat er dus meer meiden zijn met een andere smartphone, en deze dus vaak vergelijkbaar zijn.

Nog een voorwaarde voor mij: ik wil heel graag dat er bluetooth op zit, heb namelijk een autoradio met bluetooth waardoor ik handsfree kan bellen.

Op de galaxy s zit bluetooth smile

Fijn!

En omdat de Samsung met Android werkt kun je toch zowel Apps van de Iphone als van de BB erop zetten? Of begrijp ik dat verkeerd? Embarassed Snap er weinig van haha

Nee je hebt gewoon een android market maar de apps komen gewoon overeen smile

Ok! Is het bij Android ook zo dat je voor veel apps moet betalen, zoals bij Apple? Haha vraag de oren van je kop, sorry hoor! Embarassed
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen MTV Mobile? Empty Re: Ervaringen MTV Mobile?

Bericht  TukTuk zo 20 maa 2011 - 10:26

Mimpie schreef:
appeltje schreef:
Mimpie schreef:
appeltje schreef:
Mimpie schreef:Dat is ook de grootste reden waarom ik nadenk over MTV Mobile: Goedkoper (dus kan dan een hoger abbo nemen) en onbeperkt internet!

Maar omdat het aanbod zo groot is ben ik in eerste instantie alleen gaan kijken naar een Iphone of Blackberry. Maar merk nu dat er dus meer meiden zijn met een andere smartphone, en deze dus vaak vergelijkbaar zijn.

Nog een voorwaarde voor mij: ik wil heel graag dat er bluetooth op zit, heb namelijk een autoradio met bluetooth waardoor ik handsfree kan bellen.

Op de galaxy s zit bluetooth smile

Fijn!

En omdat de Samsung met Android werkt kun je toch zowel Apps van de Iphone als van de BB erop zetten? Of begrijp ik dat verkeerd? Embarassed Snap er weinig van haha

Nee je hebt gewoon een android market maar de apps komen gewoon overeen smile

Ok! Is het bij Android ook zo dat je voor veel apps moet betalen, zoals bij Apple? Haha vraag de oren van je kop, sorry hoor! Embarassed

Officieel wel, maar er bestaat een gratis market, waarbij je dus niet hoeft te betalen voor alles waar je normaal wel voo rmoet betalen:)
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen MTV Mobile? Empty Re: Ervaringen MTV Mobile?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum