Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

muziek mobile

+9
Flemy
Flip Fluitketel
Susan
PapillonRose
Parisienne
Pien
Diese
meisjesmama
Darius
13 plaatsers

Ga naar beneden

muziek mobile Empty muziek mobile

Bericht  Darius di 25 jan 2011 - 21:23

Welke kunnen jullie aanraden? Ik ben op zoek naar een mobiel die je aan de box vast kunt maken en die rond draait en muziek afspeelt. (cadeautje van mijn schoonouders voor de baby). Ik heb er bij Laurens geen gehad.
Toevallig kreeg ik gister bij Wij jonge ouders kortingsstickers bij de Prenatal, dus ik wil even eerst op internet prijzen vergelijken voordat ik die stickers ga gebruiken!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

muziek mobile Empty Re: muziek mobile

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 22:10

Als ik nu een nieuwe zou moeten kopen, dan zou ik er eentje kiezen die je elektrisch aan en uit kunt zetten. Wij hebben er nu eentje die je zelf op moet winden met zo'n wieltje en hij speelt maar een seconde of 30, dus in het begin ben ik hele dagen bezig geweest om dat ding op te winden :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

muziek mobile Empty Re: muziek mobile

Bericht  meisjesmama di 25 jan 2011 - 22:12

Die van Tiny love zijn echt super!!
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

muziek mobile Empty Re: muziek mobile

Bericht  Diese di 25 jan 2011 - 22:19

meisjesmama schreef:Die van Tiny love zijn echt super!!

Vind ik (en mijn dochterje smile) ook! Er is voor de kleintjes veel te zien, verschillende gekleurde figuurtjes die op een andere manier bewegen. Is inderdaad electrisch, zodat je het niet steeds op hoeft te winden. Er zit zelfs een afstandsbediening bij (die wij overigens nog nooit gebruikt hebben).

Wij hebben deze:
http://ep.yimg.com/ca/I/genius-babies_2138_311683670.gif

Heel verantwoord met Bach en Mozart muziek :P maar moet heel eerlijk bekennen dat wij op het uiterlijk hebben geselecteerd haha
Diese
Diese
Prater
Prater

Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

muziek mobile Empty Re: muziek mobile

Bericht  Pien di 25 jan 2011 - 22:24

wij hebben er vorige week 1 gekocht! van tiamo, de serie dani. is een nieuwe serie en ik vond hem helemaal geweldig!

muziek mobile AjKiiRigVHezGXRbzmQE0w==

ze hebben er ook veel andere dingen van en wij willen nog wel het één en ander uit deze serie hebben!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

muziek mobile Empty Re: muziek mobile

Bericht  Parisienne di 25 jan 2011 - 22:39

Hier hebben we ook zo'n muziek mobiel die je telkens aan moet draaien. Je blijft dat telkens heen en weer lopen om hem aan te zetten. We hadden hem cadeau gekregen en vind hem heel erg leuk en hij heeft een leuk melodietje, maar ik zou de volgende keer ook een automatische kopen die je gewoon met een knopje aan en uit kan zetten.. scheelt heel veel heen en weer geloop!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

muziek mobile Empty Re: muziek mobile

Bericht  PapillonRose di 25 jan 2011 - 22:42

Ik heb er ook eentje die je zelf moet opwinden. Van nijntje, erg leuk! Leuke figuurtjes en een leuk melodietje, mijn meisje vind het ontzettend interessant!

Het opwinden is inderdaad niet altijd handig, deze speelt 3 minuten en dan kan je hem weer opnieuw opwinden. Eentje op batterijen kan handig zijn als je hem langer dan die tijd wilt laten spelen.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

muziek mobile Empty Re: muziek mobile

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 22:46

Dromertje schreef:Als ik nu een nieuwe zou moeten kopen, dan zou ik er eentje kiezen die je elektrisch aan en uit kunt zetten. Wij hebben er nu eentje die je zelf op moet winden met zo'n wieltje en hij speelt maar een seconde of 30, dus in het begin ben ik hele dagen bezig geweest om dat ding op te winden :P

+1 Zo irritant Sad haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

muziek mobile Empty Re: muziek mobile

Bericht  Susan di 25 jan 2011 - 22:48

Ik vond die van Fisher-Price altijd erg fijn, die speelt mooie rustige muziek en volgens mij zit daar zelfs een afstandsbediening bij.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

muziek mobile Empty Re: muziek mobile

Bericht  Flip Fluitketel di 25 jan 2011 - 23:12

Dromertje schreef:Als ik nu een nieuwe zou moeten kopen, dan zou ik er eentje kiezen die je elektrisch aan en uit kunt zetten. Wij hebben er nu eentje die je zelf op moet winden met zo'n wieltje en hij speelt maar een seconde of 30, dus in het begin ben ik hele dagen bezig geweest om dat ding op te winden :P

+1! Ben nu bezig om m'n dochter te vermaken met de muziekmobiel. Ze volgt hem helemaal en brabbelt er lekker bij totdat hij afgelopen is...............
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

muziek mobile Empty Re: muziek mobile

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 1:08

Hier had ik er eentje van nijntje (nieuwste serie met een heel leuk melodietje). T. vond het helemaal geweldig, maar ik kon na een paar minuten het mobieltje weer opwinden. Ik heb heel wat afgelopen naar de box! Ik besloot na 2 weken eens rond te kijken naar een electrische!

En dat is de volgende geworden:
muziek mobile Vtechmobiel

Magisch licht mobiel van Vtech. T. vind hem helemaal het einde. Er zitten 45 melodietjes op (hele mooie rustige muziek), natuurgeluiden, en gezongen liedjes (welke niet irritant zijn, haha). Daarnaast zit er nog een lampje op welke je aan of uit kan zetten welke van kleur veranderd. Een ideaal ding. Ik heb hem uiteindelijk van MP voor €15,-. Let wel op, electrische mobiels zijn batterijen verslinders. Het is dan ok raadzaam om oplaadbare batterijen te kopen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

muziek mobile Empty Re: muziek mobile

Bericht  Flemy wo 26 jan 2011 - 1:22

Wij hebben deze (Van Kaloo, gekocht bij daffodille; http://www.daffodille.nl/shop/Kaloo-Liberty-Mobiel-p-10112.html ), maar dan meer in het roze. Die hebben ze nu niet meer, want dit is de nieuwe collectie en wij hadden 'm al voor onze oudste. Ik heb puur gekeken naar hoe hij eruit zag, ik wilde graag iets 'zacht en liefs' zeg maar, niet zo'n felgekleurde plastic. Ik heb 'm bijna nooit aan, ze vindt het al leuk genoeg om naar te kijken.

muziek mobile 9620607
Flemy
Flemy
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

muziek mobile Empty Re: muziek mobile

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 1:53

Susan schreef:Ik vond die van Fisher-Price altijd erg fijn, die speelt mooie rustige muziek en volgens mij zit daar zelfs een afstandsbediening bij.

Die heeft mijn zusje ook, en die is erg fijn. Ik had ook altijd zo'n opwindbare, die is nu kapot, dus wij willen nu ook 1 die aanblijft.

Foutje, volgens mij heeft ze van tiny love, en daar zit een afstandsbediening bij. Die van Fisher Price weet ik niet.


Laatst aangepast door _MamaRosa_ op wo 26 jan 2011 - 1:55; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

muziek mobile Empty Re: muziek mobile

Bericht  PapillonRose wo 26 jan 2011 - 1:54

Zomersproetjes schreef:Hier had ik er eentje van nijntje (nieuwste serie met een heel leuk melodietje). T. vond het helemaal geweldig, maar ik kon na een paar minuten het mobieltje weer opwinden. Ik heb heel wat afgelopen naar de box! Ik besloot na 2 weken eens rond te kijken naar een electrische!

En dat is de volgende geworden:
muziek mobile Vtechmobiel

Magisch licht mobiel van Vtech. T. vind hem helemaal het einde. Er zitten 45 melodietjes op (hele mooie rustige muziek), natuurgeluiden, en gezongen liedjes (welke niet irritant zijn, haha). Daarnaast zit er nog een lampje op welke je aan of uit kan zetten welke van kleur veranderd. Een ideaal ding. Ik heb hem uiteindelijk van MP voor €15,-. Let wel op, electrische mobiels zijn batterijen verslinders. Het is dan ok raadzaam om oplaadbare batterijen te kopen!

Die uit de nieuwe serie van Nijntje heb ik hier ook, echt een leuke! Maar die elektrische die je hier hebt neergezet lijkt me ook helemaal geweldig, leuk ding met veel mogelijkheden. Wat voor batterijen gaan erin? En gaat het verwisselen makkelijk?
Wil zelf misschien ook voor een elektrische erbij gaan kijken, mijn moeder heeft er ook eentje maar daar moeten van die enorme batterijen in en het halve ding moet opengeschroefd worden voordat je ze kunt verwisselen. Dat is niet heel handig, hopelijk hoeven ze niet vaak verwisseld te worden. Zoek nu voor hier iets wat bij voorkeur op AA batterijen gaat en niet op 5 plaatsen hoeft te worden opengeschroefd angel
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

muziek mobile Empty Re: muziek mobile

Bericht  meisjesmama wo 26 jan 2011 - 2:00

Voor de mama's die nog een op baterijen zoeken. Ik heb een mooie tiny love op MP staan. Want mijn jongste begon er aan te trekken dus ik heb hem weggehaald
ps. ik weet niet hoe ik een foto plaats anders had ik dat ook wel even gedaan.
.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

muziek mobile Empty Re: muziek mobile

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 2:03

meisjesmama schreef:Voor de mama's die nog een op baterijen zoeken. Ik heb een mooie tiny love op MP staan. Want mijn jongste begon er aan te trekken dus ik heb hem weggehaald
ps. ik weet niet hoe ik een foto plaats anders had ik dat ook wel even gedaan.
.

Ik heb belangstelling!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

muziek mobile Empty Re: muziek mobile

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 2:18

PapillonRose schreef:
Zomersproetjes schreef:Hier had ik er eentje van nijntje (nieuwste serie met een heel leuk melodietje). T. vond het helemaal geweldig, maar ik kon na een paar minuten het mobieltje weer opwinden. Ik heb heel wat afgelopen naar de box! Ik besloot na 2 weken eens rond te kijken naar een electrische!

En dat is de volgende geworden:
muziek mobile Vtechmobiel

Magisch licht mobiel van Vtech. T. vind hem helemaal het einde. Er zitten 45 melodietjes op (hele mooie rustige muziek), natuurgeluiden, en gezongen liedjes (welke niet irritant zijn, haha). Daarnaast zit er nog een lampje op welke je aan of uit kan zetten welke van kleur veranderd. Een ideaal ding. Ik heb hem uiteindelijk van MP voor €15,-. Let wel op, electrische mobiels zijn batterijen verslinders. Het is dan ok raadzaam om oplaadbare batterijen te kopen!

Die uit de nieuwe serie van Nijntje heb ik hier ook, echt een leuke! Maar die elektrische die je hier hebt neergezet lijkt me ook helemaal geweldig, leuk ding met veel mogelijkheden. Wat voor batterijen gaan erin? En gaat het verwisselen makkelijk?
Wil zelf misschien ook voor een elektrische erbij gaan kijken, mijn moeder heeft er ook eentje maar daar moeten van die enorme batterijen in en het halve ding moet opengeschroefd worden voordat je ze kunt verwisselen. Dat is niet heel handig, hopelijk hoeven ze niet vaak verwisseld te worden. Zoek nu voor hier iets wat bij voorkeur op AA batterijen gaat en niet op 5 plaatsen hoeft te worden opengeschroefd angel

Er gaan 4 gewone (is dat AA?) batterijen in doormiddel van een klepje aan de achterkant. Er zit wel één schroefje in, deze kan je met een muntje opendraaien. Geen schroevendraaier nodig dus. De mobiel is tevens heel makkelijk van de box te halen en opnieuw te bevestigen. Ik heb nu hele goede batterijen erin zitten en die gaan nu al 1,5 week mee en hij staat echt heel vaak aan. Ook handig is de timer die erop zit. Je kan kiezen tussen 10,15 en 20 minuten en je kan hem zo instellen dat hij opnieuw aangaat wanneer je kindje begint te huilen. T. is helemaal weg van het vogeltje. Elke keer wanneer die voorbij komt, komt er een enorme grijns op zijn gezicht (en op die van mij ook, haha)

Die van nijntje heb ik trouwens ook nog in de box hangen. Hij vind het geweldig om daar naar te kijken. Heel af en toe zet ik hem aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

muziek mobile Empty Re: muziek mobile

Bericht  meisjesmama wo 26 jan 2011 - 2:24

_MamaRosa_ schreef:
meisjesmama schreef:Voor de mama's die nog een op baterijen zoeken. Ik heb een mooie tiny love op MP staan. Want mijn jongste begon er aan te trekken dus ik heb hem weggehaald
ps. ik weet niet hoe ik een foto plaats anders had ik dat ook wel even gedaan.
.

Ik heb belangstelling!

Ik heb je een pm gestuurd.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

muziek mobile Empty Re: muziek mobile

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 2:40

Ik had gewoon een simpel opdraaiding van Woezel en Pip.

Het scheelt dat mijn dochter weinig tot niet huilde waardoor ik niet extreem veel op en neer hoefde te lopen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

muziek mobile Empty Re: muziek mobile

Bericht  PiP wo 26 jan 2011 - 6:32

Hier ook 1 van TinyLove! Is erg goed bevallen.
Bij mijn schoonmoeder hing er ook 1 die je moest opdraaien, ow wat heb ik me daaraan geërgerd....

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

muziek mobile Empty Re: muziek mobile

Bericht  Darius wo 26 jan 2011 - 6:36

Ik vind die Tinylove wel heel duur vergeleken met die van Vtech. Scheelt zo 40 euro. Wat is er nu zo veel beter aan de Tinylove?
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

muziek mobile Empty Re: muziek mobile

Bericht  PiP wo 26 jan 2011 - 7:05

Die van ons kostte 40,- Toen kwam er net een nieuw model uit.
Volgens mij is dithttp://www.babywebshopmamaloes.nl/a-14840662/tinylove/opruiming-symphony-in-motion-new-classic die nieuwe. Hij is in de opruiming voor 44.99
Staat er ook 1 met afstandsbediening voor 49.99.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

muziek mobile Empty Re: muziek mobile

Bericht  moepie wo 26 jan 2011 - 7:10

Die van tinny love vind ik ook geweldig!! Ook originele liedjes!!
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

muziek mobile Empty Re: muziek mobile

Bericht  sheila123 wo 26 jan 2011 - 20:20

Wij hebben de Tiny Love Symphony in motion Farmyard (is een mulifunctionele muziekmobiel met 3 verschillende klassieke melodieen.)

http://www.babybaby.be/product_info.php?products_id=6272

J. was er helemaal weg van en kon er heel lang naar kijken. Top ding! Wel prijzig maar ik heb hem van mijn vader gehad :P Ga hem voor deze baby zeker ook weer gebruiken!

sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

muziek mobile Empty Re: muziek mobile

Bericht  Tania wo 26 jan 2011 - 20:52

Wij hadden eerst een fisher price. Op zich een leuk ding maar hij was na een maand al rare piepgeluidjes aan het maken. Daarna ging hij ook slechter ronddraaien en na 5 maanden deed hij het echt niet meer. Omdat mijn zoontje het nog wel erg leuk vond hebben we toen die van vtech gekocht en die vindt hij ook helemaal leuk. We gebruiken hem ook nogsteeds. Wel een stuk minder maar hij ligt er soms nogsteeds met veel interesse naar te kijken.
Boven de commode hebben we zo'n mobiel van nijntje die je op moet winden en die valt ook in de smaak maar die zou ik niet boven de box willen omdat je dan inderdaad heen en weer blijft lopen.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

muziek mobile Empty Re: muziek mobile

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum