In love with Sterretje.
+30
Jeanette
M@niek
Puggle
Happinaz
Ibbeltje
Coco
Elysia
Mermaid
loura
Caramba
Kaboutertje
Pannetoet
Lima
Gympie
Lejow
Poubelle
ixis
Inge
ExpressoB
Bliss
luisa
Summerlovin
Siem
Minx
Zwerver
Atelier Madame
Bazinga
Rush
Pompoen
Caribbeanlover
34 plaatsers
Pagina 3 van 8
Pagina 3 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: In love with Sterretje.
Ik kan nu nog totaal niet inschatten wie hij zal kiezen, eigenlijk houd ik me daar ook niet mee bezig.
Kiki vond ik niet mooi zingen, knettervals af en toe, maar wel knap dat ze het durfde.
En verder: leg niet op alle slakken zout. Jij wist niet dat Osama Bin Laden al een jaar dood was en zo weet Sterretje andere dingen weer niet.
Kiki vond ik niet mooi zingen, knettervals af en toe, maar wel knap dat ze het durfde.
En verder: leg niet op alle slakken zout. Jij wist niet dat Osama Bin Laden al een jaar dood was en zo weet Sterretje andere dingen weer niet.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Dat wist ik wel hoor, maar zag het kopje op de startpagina en las eroverheen. Heb regelmatig dislextie (hoe schrijf je dat?) en lees totaal wat anders dan dat er staat.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Caribbeanlover schreef:Dat wist ik wel hoor, maar zag het kopje op de startpagina en las eroverheen. Heb regelmatig dislextie (hoe schrijf je dat?) en lees totaal wat anders dan dat er staat.
Mooie bak :-)
Gast- Gast
Haha, ben je mooi klaar mee inderdaad.Birgit schreef:Caribbeanlover schreef:Dat wist ik wel hoor, maar zag het kopje op de startpagina en las eroverheen. Heb regelmatig dislextie (hoe schrijf je dat?) en lees totaal wat anders dan dat er staat.
Mooie bak :-)
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Dat wist ik wel hoor, maar zag het kopje op de startpagina en las eroverheen. Heb regelmatig dislextie (hoe schrijf je dat?) en lees totaal wat anders dan dat er staat.
Bedoel je dyslexie?
Daar heb je niet regelmatig last van maar altijd bij het lezen van teksten.
Ik denk dat het bij jou meer regelmatig te snel lezen is, waardoor je niet goed leest wat er staat.
Heb ik ook regelmatig last van, zie dan hele gekke topictitels staan dan!
Poubelle- Ratel
Valt dyslexie ook onder snel lezen? Dacht dat het juist was at je woorden verkeerd schreef en woorden in de zinnen anders neerzet. Ik ben ook een te snelle lezer maar om heel eerlijk te zijn denk ik niet dat je Dyslexie hebt CBL. Geen aanval hoor maar van snel lezen kun je dingen ook anders interperteren.
Laatst aangepast door Cimic op wo 2 mei 2012 - 21:10; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Dyslexie heb je, of heb je niet. Niet af en toe een beetje.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
OMG ze gaan dichten
Poubelle- Ratel
Omg die daisy
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Zet meiden met het IQ van een doperwt bij elkaar en je hebt een vermakelijk programma! Ik heb geen idee voor wie hij gaat. Ik vraag me ook de hele tijd af, waarom ze wel allemaal voor hem gaan :p
Lima- Fluisteraar
- Aantal berichten : 110
Punten : 127
Registratiedatum : 06-09-11
Gympie_ schreef:Omg die daisy
+1
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Ah, ik grijp mijn kans om hier een waardeloze comment aan toe te voegen: er zit een uit -knop op elke tv!
Gast- Gast
Op wie doel je?PurpleSparkle schreef:Ah, ik grijp mijn kans om hier een waardeloze comment aan toe te voegen: er zit een uit -knop op elke tv!
Gast- Gast
Klopt maar het is mooie achtergrond tv voor desperate housewives begint :-DPurpleSparkle schreef:Ah, ik grijp mijn kans om hier een waardeloze comment aan toe te voegen: er zit een uit -knop op elke tv!
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Niemand specifiek, why?Zelda schreef:Op wie doel je?PurpleSparkle schreef:Ah, ik grijp mijn kans om hier een waardeloze comment aan toe te voegen: er zit een uit -knop op elke tv!
Gast- Gast
Haha idd!Inge schreef:Klopt maar het is mooie achtergrond tv voor desperate housewives begint :-DPurpleSparkle schreef:Ah, ik grijp mijn kans om hier een waardeloze comment aan toe te voegen: er zit een uit -knop op elke tv!
Gast- Gast
Inge schreef:Gympie_ schreef:Omg die daisy
+1
+2! Jee wat word/is zij arrogant!
Mandy vind ik een superleuke meid..! En Kim heeft een irritant verwend stemmetje..
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Ik ken de meiden niet eens bij naam. Het lukte me vanavond om een discussie/ruzie te volgen. Maar dat puur, omdat ze de boosdoeners aanwezen.
Gast- Gast
De namen staan in koeienletters in beeld als er eentje aan het woord is.Maura schreef:Ik ken de meiden niet eens bij naam. Het lukte me vanavond om een discussie/ruzie te volgen. Maar dat puur, omdat ze de boosdoeners aanwezen.
Gympie- Kletskop
Die Daisy denkt echt dat ze alles is.. omg! Had trouwens niet verwacht dat Lynn eruit zou gaan eigenlijk.
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Gympie_ schreef:De namen staan in koeienletters in beeld als er eentje aan het woord is.Maura schreef:Ik ken de meiden niet eens bij naam. Het lukte me vanavond om een discussie/ruzie te volgen. Maar dat puur, omdat ze de boosdoeners aanwezen.
Klopt hoor. Maar op de één of andere manier lees ik dat niet. Dan gaat het over een ruzie tussen persoon a en b, komt er commentaar van de meiden met inderdaad de namen in koeienletters erbij, maar dat ben ik alweer vergeten op het moment dat ze weer verder gaan met kissebissen.
Gast- Gast
Kaboutertje schreef:Die Daisy denkt echt dat ze alles is.. omg! Had trouwens niet verwacht dat Lynn eruit zou gaan eigenlijk.
Ik had eerder verwacht, van die 2 die nog overbleven dat Kim naar huis zou gaan. Vind haar totaal geen typ voor sterretje. Vond Lynn dan wel beter bij hem passen denk ik, maar ik volg het niet, heb het gister dan toevallig gezien en volgens mij heb ik de eerste aflevering gezien, maar dat was maar half.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Als wij iemand ontmoette zijn beide personen vaak al verliefd op elkaar en ontstaat er dan pas een relatie. Nu kiest Tony een meid uit waar hij misschien verliefd op is en zij op hem, maar het lijkt me eerder van niet van beide. Hoe kan je dan een relatie beginnen als je elkaar alleen leuk vind en (nog) niet verliefd op elkaar bent?
Caribbeanlover- Ratel
Haha inderdaad, CLB. Uberhaupt, zoveel moeite voor een jongen? Dat zou ik echt nooit doen .
Gympie- Kletskop
Daisy, is gemeen (zie volgende week, eerst ruzie maken met Stephanie, goedmaken en volgende week weer ruzie maken met haar).
Kim, praat raar en zo sloom. Mandy, is echt een mooie meid om te zien, gister bij de ceremonie was ze erg mooi opgemaakt, niet teveel, gewoon mooi.
Kiki, is veels te jong voor hem.
Tony, is respectloos ''na de ceremonie ga ik er misschien een bespringen''. Hij wilde de borsten van Daisy vasthouden en zegt tegen Joanna iets over slikken. Kom op, doe normaal denk ik dan zeg dat maar als je een meid gekozen hebt en houd je nu ff in.
Hij misbruikt/gebruikt meisjes aan de lopende band.
Kim, praat raar en zo sloom. Mandy, is echt een mooie meid om te zien, gister bij de ceremonie was ze erg mooi opgemaakt, niet teveel, gewoon mooi.
Kiki, is veels te jong voor hem.
Tony, is respectloos ''na de ceremonie ga ik er misschien een bespringen''. Hij wilde de borsten van Daisy vasthouden en zegt tegen Joanna iets over slikken. Kom op, doe normaal denk ik dan zeg dat maar als je een meid gekozen hebt en houd je nu ff in.
Hij misbruikt/gebruikt meisjes aan de lopende band.
Caribbeanlover- Ratel
Pagina 3 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» In Love With Sterretje
» Miracle of Love
» Second Love
» All you need is Love!!!
» All you need is love down under
» Miracle of Love