In love with Sterretje.
+30
Jeanette
M@niek
Puggle
Happinaz
Ibbeltje
Coco
Elysia
Mermaid
loura
Caramba
Kaboutertje
Pannetoet
Lima
Gympie
Lejow
Poubelle
ixis
Inge
ExpressoB
Bliss
luisa
Summerlovin
Siem
Minx
Zwerver
Atelier Madame
Bazinga
Rush
Pompoen
Caribbeanlover
34 plaatsers
Pagina 6 van 8
Pagina 6 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: In love with Sterretje.
Gympie_ schreef:Hahahahaha, inderdaad. Ik vond haar al zo'n herkenbaar gezicht hebben. Nu snap ik het.
Gast- Gast
Mandy heeft wel iets ordinairs.. Maar op en top zeker niet. Ik vind het een leuke meid en ik snap niet wat ze in Tony ziet. Hoop wel dat zij het word.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Carrie, haha die neus was me ook al opgevallen. Desondanks vind ik haar wel leuk en mooi. Niemand mag haar, maar ja veel wordt ook zo gemaakt dat het lijkt alsof zij echt een bitch is.
Maura, wedden dat het Daisy wordt?!
Heel gek, maar laatst in het nieuws zag je heel kort beelden op het strand en het leek wel of zijn dat was in roze bikini en volgens mij heeft ze die in de villa ook aan gehad.
Vond het wel sneu voor Stephanie, want iedereen ziet haar borsten incl. haar ouders. Hadden z wel mogen blocken ipv continu te herhalen ook in het programma zelf.
Ze zei dat ze alleen had doorgene%^&*! Denk wel dat ze de waarheid spreekt, maar Tony laat wel weer zijn oh oh cherso kant zien door met 4 meiden te zoenen en 2 op 1 avond.
Heel gek, maar laatst in het nieuws zag je heel kort beelden op het strand en het leek wel of zijn dat was in roze bikini en volgens mij heeft ze die in de villa ook aan gehad.
Vond het wel sneu voor Stephanie, want iedereen ziet haar borsten incl. haar ouders. Hadden z wel mogen blocken ipv continu te herhalen ook in het programma zelf.
Ze zei dat ze alleen had doorgene%^&*! Denk wel dat ze de waarheid spreekt, maar Tony laat wel weer zijn oh oh cherso kant zien door met 4 meiden te zoenen en 2 op 1 avond.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Caribbeanlover schreef:Carrie, haha die neus was me ook al opgevallen. Desondanks vind ik haar wel leuk en mooi. Niemand mag haar, maar ja veel wordt ook zo gemaakt dat het lijkt alsof zij echt een bitch is.
Ja vind je haar mooi? Het klinkt onaardig dat weet ik, maar ik vind haar juist helemaal niet mooi. Kan niks bedenken wat ik mooi aan haar vind. Eigenlijk
Gast- Gast
Vind haar niet lelijk ofzo, maar vind jou wel mooier iig
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Vind haar niet lelijk ofzo, maar vind jou wel mooier iig
Pfoe, gelukkig!
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:
Ergens had ik dat idee in het begin wel. Maar ik vind haar gewoon niet zo leuk. Ze is niet aardig, snel op de kast, dramaqueen en provoceert graag. Soms moet je ook weten wanneer je moet stoppen.
Ik vind Mandy niet ordinair, maar ze heeft wel een bepaalde attitude. Ze doet me ontzettend veel denken aan een ex-collega van mij. Ze heeft of geen angst of is toch een beetje dommig. Want er is geen haar op mijn hoofd die voor een televisieprogramma, een man en mijn verjaardag een sterretje (of iets anders) laat tatoeren.
Gast- Gast
Carrie schreef:Caribbeanlover schreef:Carrie, haha die neus was me ook al opgevallen. Desondanks vind ik haar wel leuk en mooi. Niemand mag haar, maar ja veel wordt ook zo gemaakt dat het lijkt alsof zij echt een bitch is.
Ja vind je haar mooi? Het klinkt onaardig dat weet ik, maar ik vind haar juist helemaal niet mooi. Kan niks bedenken wat ik mooi aan haar vind. Eigenlijk
Ik vind ook echt helemaal niks mooi aan die meid
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Dat van die tattoo vind ik erg dom, stel als zij het niet wordt dan wordt ze er wel steeds aan herinnerd daardoor.
Caribbeanlover- Ratel
Vaarwel Daisy
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Dag Daisy! Halleluja!
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
Tony lijkt wel veel afgevallen in vergelijking met aan het begin, of ligt dat aan mij?
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Het programma slaat toch ook nergens op hè. Stel nou dat hij Daisy leuker had gevonden dan één van de andere twee, dan is het toch raar dat zij weg moet omdat ze er iets langer over deed?! Nou ja, ik hoop maar dat ie voor Mandy gaat.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Ja idd bliss dat is wel een goeie! Ik vond het einde ook nogal afgeraffeld overkomen.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Dat vond ik ook een vreemd onderdeel. Maar misschien dat ze ervan uitgingen dat ze sowieso de langzaamste was? Want qua dat is ze altijd de langzaamste gebleken.
Ik vind de winnares leuk!
Gast- Gast
Bliss schreef:Het programma slaat toch ook nergens op hè. Stel nou dat hij Daisy leuker had gevonden dan één van de andere twee, dan is het toch raar dat zij weg moet omdat ze er iets langer over deed?! Nou ja, ik hoop maar dat ie voor Mandy gaat.
Maar ik hoorde hem zeggen "maar dan moet je wel gevoelens voor die persoon hebben" en dat vond ik overkomen alsof hij dus ergens wel een keuze gemaakt heeft van te voren, en ze wisten dat zij wat langzamer zou zijn oid?
Gast- Gast
Maura schreef:
Ik ook, alleen ik vraag me af of ze echt bij elkaar passen.
Gast- Gast
Ik vind Mandy leuk!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Pippa schreef:Maura schreef:
Durf het niet te zeggen, maar ze hebben elkaar net nog even de liefde verklaard op twitter. Vond ik wel schattig.
Gast- Gast
Maura schreef:Pippa schreef:Maura schreef:
Durf het niet te zeggen, maar ze hebben elkaar net nog even de liefde verklaard op twitter. Vond ik wel schattig.
Linkje?
Gast- Gast
https://twitter.com/#!/DJ_Tony_Star
https://twitter.com/#!/X_MDK
Daar! haha
Daar! haha
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Pippa schreef:Maura schreef:Pippa schreef:Maura schreef:
Linkje?
Ik zal even kijken online. Bekijk het altijd even op mijn telefoon....
Dan de bovenste. Sweet!
Gast- Gast
https://twitter.com/DJ_Tony_Star/status/209727625286000640
Ik vond het best raar hoe Daisy eruit ging. Alsof hij niet kon kiezen tussen Daisy en Mandy en dan het lot dan maar liet beslissen door de meid met de langzaamste tijd weg te sturen.
Ik vond het best raar hoe Daisy eruit ging. Alsof hij niet kon kiezen tussen Daisy en Mandy en dan het lot dan maar liet beslissen door de meid met de langzaamste tijd weg te sturen.
Gast- Gast
Pagina 6 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» In Love With Sterretje
» I love the 90's ...
» Herhaling All you need is love?
» All you need is Love!!!
» All you need is love down under
» I love the 90's ...
» Herhaling All you need is love?
» All you need is Love!!!
» All you need is love down under