In love with Sterretje.
+30
Jeanette
M@niek
Puggle
Happinaz
Ibbeltje
Coco
Elysia
Mermaid
loura
Caramba
Kaboutertje
Pannetoet
Lima
Gympie
Lejow
Poubelle
ixis
Inge
ExpressoB
Bliss
luisa
Summerlovin
Siem
Minx
Zwerver
Atelier Madame
Bazinga
Rush
Pompoen
Caribbeanlover
34 plaatsers
Pagina 2 van 8
Pagina 2 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: In love with Sterretje.
Lily schreef:ik vind het vooral vervelend dat nu Oh Oh Cherso en Tirol is afgelopen dat je ze allemaal weer in andere programma`s ziet. En ik geloof dat er nu weer een nieuwe docu komt om de zwangerschap van barbie te volgen.
Moet dat?
Daisy houd van stevige brede mannen, nou zeg maar dat Tony gewoon dik is.
Kim komt me bekend voor.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Cimic schreef:Ben je op Gran Canaria geweest, CBL?Caribbeanlover schreef:Die ruzieende meiden in het begin, wat verschrikkelijk zeg.
Btw, in het voorstukje werd gezegd ''in love with Sterretje op een tropische bestemming''.
Ze zitten op Gran Canaria for christ sakes, wtf is daar tropisch aan? Niks hoor.
Ja en dat is niet tropisch hoor. Tropisch is de caribbean, Bora Bora, Figi, Malediven etc etc etc.
Sommigen zijn echt ordinair!
Caribbeanlover- Ratel
Subtropisch klimaat is ook tropischCaribbeanlover schreef:Cimic schreef:Ben je op Gran Canaria geweest, CBL?Caribbeanlover schreef:Die ruzieende meiden in het begin, wat verschrikkelijk zeg.
Btw, in het voorstukje werd gezegd ''in love with Sterretje op een tropische bestemming''.
Ze zitten op Gran Canaria for christ sakes, wtf is daar tropisch aan? Niks hoor.
Ja en dat is niet tropisch hoor. Tropisch is de caribbean, Bora Bora, Figi, Malediven etc etc etc.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Als je het zo ziet wel, maar dat andere niet.
Lynn is achterbaks, want ze zei tegen die meid waar ze ruzie mee had dat ze niet over haar achter haar rug praat. In de jacuzzi zei Lynn toch echt dat ze lelijk was. Wat een vuil wijf!
Lynn is achterbaks, want ze zei tegen die meid waar ze ruzie mee had dat ze niet over haar achter haar rug praat. In de jacuzzi zei Lynn toch echt dat ze lelijk was. Wat een vuil wijf!
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Lily schreef:ik vind het vooral vervelend dat nu Oh Oh Cherso en Tirol is afgelopen dat je ze allemaal weer in andere programma`s ziet. En ik geloof dat er nu weer een nieuwe docu komt om de zwangerschap van barbie te volgen.
Moet dat?
Daisy houd van stevige brede mannen, nou zeg maar dat Tony gewoon dik is.
Kim komt me bekend voor.
Ik vind hem ook niet echt dik. En al zou die nou heel dik zijn dan kan ze toch gewoon op hem vallen? Het kan best een hele lieve jongen zijn.
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Allemaal het hardst lopen bleren dat jullie niet snappen dat meiden zich opgeven en dat ze met hem uit willen gaan ed, maar zodra ik wat zeg is het ineens niet goed. Dan is het ineens ''hij is niet dik, misschien is hij wel lief'' en dat terwijl jullie hem net zo goed niet leuk vinden. Beetje raar he!
Caribbeanlover- Ratel
Andere mensen brengen het normaal, jij wordt meteen grof en begint schreeuwerig te doen.
Misschien zit daar het verschil
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Allemaal het hardst lopen bleren dat jullie niet snappen dat meiden zich opgeven en dat ze met hem uit willen gaan ed, maar zodra ik wat zeg is het ineens niet goed. Dan is het ineens ''hij is niet dik, misschien is hij wel lief'' en dat terwijl jullie hem net zo goed niet leuk vinden. Beetje raar he!
huh? Dit was mijn eerste reactie in dit topic... Heb je mij horen zeggen dat ik sterretje niet leuk vind?
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Ik vind Sterretje wel cool haha!
Rush- Lady Post-a-lot
Ik niet, ik vind al die oh oh Cherso, Take me Out figuren verschrikkelijk. Behalve Bibi, dat lijkt me wel een leuk en beschaafd meisje. Niet zo dommig en ordinair als de rest.Rush schreef:Ik vind Sterretje wel cool haha!
Gast- Gast
Ik vind het wel vermakelijke TV, verder heb ik er ook niks mee.
Vanavond Britt en Ymke, whaha!
Vanavond Britt en Ymke, whaha!
Rush- Lady Post-a-lot
Gaan die 2 meiden cavia's eten? Zie de hele tijd een voorstukje met cavia's en er wordt dan gezegd dat je ze met huid en haar eet?
Gast- Gast
Ik vind hem ook wel dik hoor en absoluut niet aantrekkelijk, maar dat komt voornamelijk door wat hij zegt.
Volgens mij is hij voonamelijk in love with zichzelf.
Volgens mij is hij voonamelijk in love with zichzelf.
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
Birgit schreef:Andere mensen brengen het normaal, jij wordt meteen grof en begint schreeuwerig te doen.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Jaya schreef:Ze weten uit gekkigheid gewoon niet meer wat voor programma's ze moeten maken, en dan krijg je dit.
zo zit het niet in elkaar maar ga het niet openbaar zetten, mijn vriend sprak een tijd geleden tony
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Birgit schreef:Gaan die 2 meiden cavia's eten? Zie de hele tijd een voorstukje met cavia's en er wordt dan gezegd dat je ze met huid en haar eet?
Jij denkt dat dat zo hoort met huid en haar? Trap niet overal in joh.
Caribbeanlover- Ratel
Birgit schreef:Andere mensen brengen het normaal, jij wordt meteen grof en begint schreeuwerig te doen.
Misschien zit daar het verschil ;)
Ik zie nergens waar ik beide doe hoor dus wat zeur je nou?!
Caribbeanlover- Ratel
Birgit schreef:En welk wijf was leuk genoeg volgens jou?
Jij wilt zeggen dat je dat woord nooit gebruikt?! Doe normaal zeg. Ik kan verdomme niks zeggen en krijg gelijk commentaar. Het is een woord wat dagelijks wordt gebruikt zoals ''lekker wijf'' oid. Mag dat ook niet van mw Birgit?
Caribbeanlover- Ratel
Relaxt!
Kansloos programma maar wel vermakelijk als je niks te doen hebt
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Inge schreef:Relaxt!
+1
ixis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10
Caribbeanlover schreef:Birgit schreef:En welk wijf was leuk genoeg volgens jou?
Jij wilt zeggen dat je dat woord nooit gebruikt?! Doe normaal zeg. Ik kan verdomme niks zeggen en krijg gelijk commentaar. Het is een woord wat dagelijks wordt gebruikt zoals ''lekker wijf'' oid. Mag dat ook niet van mw Birgit?
Ik gebruik bijna nooit het woord wijf. Ik zeg eigenlijk altijd vrouw, meisje, meid of iets in die trant.
Wijf neigt voor mij al snel naar asociaal taalgebruik.
En om op je andere vraag te antwoorden: je taalgebruik komt vaak grof over, dat is wat ik er mee bedoelde te zeggen. De manier waarop je op iemand reageert is daar een goed voorbeeld van .
Gast- Gast
CBL take a chillpill!
Ik vind Tony ook dik hoor. Hij was al vadsig, maar nu vind ik hem echt dik geworden. Zou me niks verbazen als hij sinds het 1e seizoen van Oh oh Cherso 20 kilo is aangekomen.
Ik vind Tony ook dik hoor. Hij was al vadsig, maar nu vind ik hem echt dik geworden. Zou me niks verbazen als hij sinds het 1e seizoen van Oh oh Cherso 20 kilo is aangekomen.
Gast- Gast
Ik denk dat hij voor Daisy kiest. Jullie? Wel lastig, want hij kan net zoals met The Bachelor niet over straat met haar zolang het programma niet is afgelopen. Het duurt niet lang aangezien er elke week 2 uit gaan.
Vind wel dat hij denkt dat hij ineens alles weet. Hij zegt dat er kaviaar op de sushi zit, maar echte kaviaar is giga duur en dat zit echt niet op sushi!
Hij deed ook bijdehand dat kreeft geen vis is, tja niet alle meiden weten dat.
Vond Kiki helemaal niet mooi zingen. Jullie? De tekst kende ze geen eens goed.
Vind wel dat hij denkt dat hij ineens alles weet. Hij zegt dat er kaviaar op de sushi zit, maar echte kaviaar is giga duur en dat zit echt niet op sushi!
Hij deed ook bijdehand dat kreeft geen vis is, tja niet alle meiden weten dat.
Vond Kiki helemaal niet mooi zingen. Jullie? De tekst kende ze geen eens goed.
Caribbeanlover- Ratel
Pagina 2 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» In Love With Sterretje
» Miracle of Love
» Second Love
» All you need is Love!!!
» All you need is love down under
» Miracle of Love