All you need is Love!!!
+7
Pompoen
Lies
Lejow
Pepper
Silver
ExpressoB
JD
11 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
All you need is Love!!!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik zit er klaar voor!!!
op de bank, onder een fleecedekentje, warme chocolademelk, veel chocola, en een doos tissues....mijn hoogtepunt van de kerst is dit haha!
nog meer kijkers....of ben ik de enige sentimentele doos die dit leuk vind?
op de bank, onder een fleecedekentje, warme chocolademelk, veel chocola, en een doos tissues....mijn hoogtepunt van de kerst is dit haha!
nog meer kijkers....of ben ik de enige sentimentele doos die dit leuk vind?
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Re: All you need is Love!!!
haha nou geniet ervan:P
ik ga niet kijken..
ik ga niet kijken..
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Haha geniet ervan! Ik kijk nu toevallignog wel even naar het optreden van Trijntje wat me wel kippenvel bezorgd
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Ik kijk ook!
Pepper- Fluisteraar
- Aantal berichten : 112
Punten : 131
De portiekbel ging hier net toen de eindtune van GTST werd ingezet.... Nu doe ik nooit open, dus ik heb hem maar laten gaan. Bedacht ik me dat ik vroeger gek was geworden als dit was gebeurd, haha. Want stel je toch voor dat RdB voor de deur stond. (Trouwens, RdB is een grap van mij en een vriend. Sindsdien zie ik Robert ten Brink als RdB. )
Gast- Gast
Ik kijk ooooooooook!!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik ook!
Lies- Prater
- Aantal berichten : 767
Punten : 885
Nou ik pak de tissues er maar bij...mensen kinderen ik ben helemaal lek!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Woehoe! Marco B!!
Lejow- Lady Post-a-lot
Ahwww hoe leuk
Lejow- Lady Post-a-lot
тыквашка schreef:Nou ik pak de tissues er maar bij...mensen kinderen ik ben helemaal lek!
Elk jaar zeg ik:"Dat sentimentele gedoe, nergens voor nodig". En dan is het weer zover... En janken dat ik dan kan. Of althans, ik voel ze opkomen. Ik weet ze nog te onderdrukken, maar mijn god.... Haha!
Gast- Gast
Ik zit hier ook echt op mn lip te bijten om niet in huilen uit te barsten haha
Lejow- Lady Post-a-lot
De mijne ook
Lejow- Lady Post-a-lot
Isa schreef:тыквашка schreef:Nou ik pak de tissues er maar bij...mensen kinderen ik ben helemaal lek!
Elk jaar zeg ik:"Dat sentimentele gedoe, nergens voor nodig". En dan is het weer zover... En janken dat ik dan kan. Of althans, ik voel ze opkomen. Ik weet ze nog te onderdrukken, maar mijn god.... Haha!
Ja echt hoor, ik vind dit soort programma's echt helemaal niks, maar toevallig had ik verder niet echt iets om naar te kijken vanavond...En dan he...dan blijk ik dus toch zo lek als een mandje. Echt elke keer als twee mensen elkaar in de armen sluiten stromen de tranen over mijn wangen...wat is dat toch? Sentimenteel trutje ben ik!
Pompoen- Lady Post-a-lot
тыквашка schreef:Isa schreef:тыквашка schreef:Nou ik pak de tissues er maar bij...mensen kinderen ik ben helemaal lek!
Ja echt hoor, ik vind dit soort programma's echt helemaal niks, maar toevallig had ik verder niet echt iets om naar te kijken vanavond...En dan he...dan blijk ik dus toch zo lek als een mandje. Echt elke keer als twee mensen elkaar in de armen sluiten stromen de tranen over mijn wangen...wat is dat toch? Sentimenteel trutje ben ik!
Dat van nu vind ik ook leuk. Drie mannen, drie vrouwen. En weer bijna die tranen en ze zijn elkaar nog niet eens in de armen gevlogen, haha. Misschien gaat het nu dan wel gebeuren....
Gast- Gast
Mijn vriend en ik kijken ook samen.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ja hoor...daar zijn ze weer...
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ik vind het eigenlijk een stom programma. Geen tranen voor mij dus.
Gast- Gast
Als ze mn vriend nou hier heen hadden gestuurd had ik t leuk gevonden
nee ik kan op het moment slecht tegen andere stelletjes omdat ik dan besef hoeveel ik mn eigen vriend mis. Heel egoistisch, ik weet het.
nee ik kan op het moment slecht tegen andere stelletjes omdat ik dan besef hoeveel ik mn eigen vriend mis. Heel egoistisch, ik weet het.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Vriend wilde het niet zien; maar uiteindelijk heeft het de hele avond opgestaan én heeft hij het gewoon zitten kijken en volgen. Ik moest me ook echt inhouden om niet te gaan huilen En besefte toen hoe fijn het is dat ik samenwoon en kerst gewoon samen kan vieren.
Gast- Gast
Mijn man wilde het ook graag zien, hij heeft de deuren op het werk er zelfs een half uurtje eerder voor gesloten, onder het mom dat zijn collega's dan op tijd thuis zouden zijn om met hun gezin All you need is love te kijken.
Wordt het nog herhaald? Meestal wel dacht ik!? Wij hebben het niet afgekeken aangezien de wekker vanmorgen om 5 uur weer ging.
Wordt het nog herhaald? Meestal wel dacht ik!? Wij hebben het niet afgekeken aangezien de wekker vanmorgen om 5 uur weer ging.
Gast- Gast
+1 Hoewel ik niet weer of ik tranen zou hebben gelaten, want ik heb het gewoon niet gekeken.Smikkell schreef:Ik vind het eigenlijk een stom programma. Geen tranen voor mij dus.
Yzma- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 392
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» All you need is love down under
» Love is in the Air
» Miracle of Love
» Second Love
» In love with Sterretje.
» Love is in the Air