Ons huis! (Before foto's)
+3
Oasis
Marin
TukTuk
7 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Ons huis! (Before foto's)
Een likje verf snap ik heus wel, tuurlijk da's toch normaal. Ik kreeg alleen doordat je before foto's plaatste de indruk dat het om een grootschalig klusproject ging. En als dat zo is, in een huurhuis, zou ik zelf persoonlijk een ánder huurhuis hebben gezocht waarin niet zoveel gedaan moet worden. That's all.
Gast- Gast
Charlie schreef:Een likje verf snap ik heus wel, tuurlijk da's toch normaal. Ik kreeg alleen doordat je before foto's plaatste de indruk dat het om een grootschalig klusproject ging. En als dat zo is, in een huurhuis, zou ik zelf persoonlijk een ánder huurhuis hebben gezocht waarin niet zoveel gedaan moet worden. That's all.
Maar popje, huurhuizen liggen toch niet voor het oprapen en zeker in Angelnyns situatie waar veel haast bij was aangezien ze hun huis moesten ze niet zoveel te kiezen en te willen hadden.
Maar before & after doet ook al hoop verschil met een likje verf.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Is dat zo? Zijn er zo weinig huurhuizen? Hier in de regio juist véél te veel. Nouja, dan snap ik 't wel.
Gast- Gast
Charlie schreef:Is dat zo? Zijn er zo weinig huurhuizen? Hier in de regio juist véél te veel. Nouja, dan snap ik 't wel.
Hier ook heel weinig helaas.. Ik snap wel dat je iets in het huisje wil doen, je moet er toch een beetje je eigen plekje van maken. En dus wellicht wat meer doen dan alleen een likje verf.
Gast- Gast
Yoyo schreef:Charlie schreef:Is dat zo? Zijn er zo weinig huurhuizen? Hier in de regio juist véél te veel. Nouja, dan snap ik 't wel.
Hier ook heel weinig helaas.. Ik snap wel dat je iets in het huisje wil doen, je moet er toch een beetje je eigen plekje van maken. En dus wellicht wat meer doen dan alleen een likje verf.
Hier wordt maar gebouwd en gebouwd en gebouwd (huur en koop), snap er niks van want er staat al zóóveel leeg en mensen krijgen hun huizen en woningen aan de straatstenen niet kwijt.
Gast- Gast
Charlie schreef:Is dat zo? Zijn er zo weinig huurhuizen? Hier in de regio juist véél te veel. Nouja, dan snap ik 't wel.
Haha in mijn woonplaats *ik woon in P.ur.mer.end* is de wachttijd voor een huurhuis 8-10 jaar. Vrije sector heb je zo te pakken maar dan betaal je €1000,- huur.. en de flats die vrijkomen hier zijn verkrachtflatten waar moorden gepleegd worden..
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Charlie schreef:Een likje verf snap ik heus wel, tuurlijk da's toch normaal. Ik kreeg alleen doordat je before foto's plaatste de indruk dat het om een grootschalig klusproject ging. En als dat zo is, in een huurhuis, zou ik zelf persoonlijk een ánder huurhuis hebben gezocht waarin niet zoveel gedaan moet worden. That's all.
Misschien had je dan even de tekst moeten lezen die er bij stond
De reden waarom ik de foto's plaatste was omdat ik zo blij was dat we een huis hadden omdat de kans anders heel groot was dat we begin juni geen huis meer hadden.. En dus op straat stonden. We moeten hier, geheel onverwachts begin juni uiterlijk uit zijn en het huidige huuraanbod is minimaal. De afgelopen maand is alleen deze woning beschikbaar gekomen, terwijl voorheen iedere week wel 2/3 woningen minimaal beschikbaar kwamen. Omdat ik nog studeer was particuliere huur geen optie geweest dus hadden naar een camping gemoeten bijv.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Ah, dat verklaart een hoop. Ik snapte je topic laatst al niet dat je zo blij was met je nieuwe huis terwijl in de beschrijving alles behalve de tuin eigenlijk minder was dan het oude huis.
Gast- Gast
Charlie schreef:Ah, dat verklaart een hoop. Ik snapte je topic laatst al niet dat je zo blij was met je nieuwe huis terwijl in de beschrijving alles behalve de tuin eigenlijk minder was dan het oude huis.
Alles? Alleen de woonkamer is kleiner, meer niet, de slaapkamers zijn vergelijkbaar en we hebben nu een zolder, en dat hadden we in ons huidige huis niet. Maar ik was zelfs al blij geweest met een appartementje, omdat alles beter is dan op straat komen te staan
Enne huurhuizen voor het oprapen.. Ja particuliere huur misschien, maar sociale huur echt niet hoor! Tenminste, niet in ons dorp op dit moment.
Mijn vriend heeft 10 jaar ingeschreven gestaan en dat was onze "redding" , en daarom werden we nummer 1 van de 206 mensen.. De zoon van de huidige huurder had ook gereageerd op de woning, die stond ruim 7 jaar ingeschreven en was 10de geworden.
TukTuk- Ratel
Zelda schreef:Leuk AngelNyn! Ben jaloers, zou ook wel zo'n huisje willen
Thanks Ja realiseer me ook wel al te goed dat we wel geluk hebben dat we gelijk een 1gezinswoning hebben, meeste mensen beginnen toch met een appartement en ons eerste huis was ook al gelijk een 1gezinswoning (anti kraak). Maar komt ook omdat hier bijna geen appartementen te vinden zijn, want de appartementen/flats die aangeboden worden, zijn of 55+ of tot 21 of 23 jaar bijvoorbeeld.
Heel af en toe komt er eens een appartement voorbij waar je wel op kan reageren, maar dat is gemiddeld 1x in de zoveel maanden eens.
TukTuk- Ratel
Ik lees net in een ander topic dat je gisteren verhuist bent! Is het helemaal naar jullie zin geworden? Of zijn jullie nog niet klaar?
Gast- Gast
Leuk dat je er naar vraagt! We zijn inderdaad gister verhuisd, we moeten nog het grootste gedeelte uitpakken en schilderijen etc ophangen, dus nog genoeg te doen!
Maar het begint wel heel erg als ons thuis al te voelen. Onze slaapkamer is erg mooi geworden, 2 muren grijs en 2 muren bordeauxrood, moeten hem nog wel verder aankleden. Helaas konden we niet het tapijt neerleggen wat we wilden, want het oude tapijt bleek volledig verlijmd te zijn, ipv alleen langs de randen, zoals de vorige bewoner gezegd had , dus geen tijd meer gehad om alles er uit te halen. Dus hebben er nu ff een goedkoper tapijt overheen gelegd en over een jaartje of 2 of wanneer het niet goed meer is, halen we het er wel volledig uit en leggen we er iets anders neer.
Verder is er 1 muur in de woonkamer, en de deuren in de woonkamer, die zijn grijs gemaakt, een hele verbetering na 1,5 jaar in een woning gewoond te hebben waar de muren alleen wit mochten zijn.
Helaas hadden we te weinig tijd, dus de gang (boven en beneden), de trap en 1 kamer zijn nog niet gewit / geschilderd. De ene kamer kan ook nog niet want tijdens het behang afhalen zijn hele stukken muur mee gekomen, en dat wordt vrijdag pas gemaakt.
Verder moeten er nog 4 radiatoren geschilderd worden, maar dat komt allemaal nog wel.
Als het van de week wat meer klaar is zal ik wel foto's maken!
Maar het begint wel heel erg als ons thuis al te voelen. Onze slaapkamer is erg mooi geworden, 2 muren grijs en 2 muren bordeauxrood, moeten hem nog wel verder aankleden. Helaas konden we niet het tapijt neerleggen wat we wilden, want het oude tapijt bleek volledig verlijmd te zijn, ipv alleen langs de randen, zoals de vorige bewoner gezegd had , dus geen tijd meer gehad om alles er uit te halen. Dus hebben er nu ff een goedkoper tapijt overheen gelegd en over een jaartje of 2 of wanneer het niet goed meer is, halen we het er wel volledig uit en leggen we er iets anders neer.
Verder is er 1 muur in de woonkamer, en de deuren in de woonkamer, die zijn grijs gemaakt, een hele verbetering na 1,5 jaar in een woning gewoond te hebben waar de muren alleen wit mochten zijn.
Helaas hadden we te weinig tijd, dus de gang (boven en beneden), de trap en 1 kamer zijn nog niet gewit / geschilderd. De ene kamer kan ook nog niet want tijdens het behang afhalen zijn hele stukken muur mee gekomen, en dat wordt vrijdag pas gemaakt.
Verder moeten er nog 4 radiatoren geschilderd worden, maar dat komt allemaal nog wel.
Als het van de week wat meer klaar is zal ik wel foto's maken!
TukTuk- Ratel
Eline schreef:Leuk! Ik ben benieuwd naar de foto's
+1. Veel inricht- en woonplezier!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Verschil tussen ouderlijk huis en huidig huis
» eerst huis huren en dan zelfde huis kopen.
» Stelling: Van huis huis uit......
» Kerstsfeer fotos
» kerstkaarten fotos
» eerst huis huren en dan zelfde huis kopen.
» Stelling: Van huis huis uit......
» Kerstsfeer fotos
» kerstkaarten fotos
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: