11 april, daar ben je dan.
+49
Beessie
Earane
Alex
Pien
kwak
Joss1
Sjaantje
SoGood
Alyssa
ExpressoB
Susan
*Troela*
Urban Naked
TukTuk
Jordana
LDJ
Shy
*Lookie*
Rush
Laced
MiKa
CCC
troela
Inge
Sanne
Weegschaal
Puggle
Marin
miss piggy
Stuiterbal
Liadan
Printje
nillis
Pandora
Happydobby
Viva
Oasis
_Lana_
Supertalentje
Jezzie
Koffieleut
Linda
Muis
Wennes
SarahKey
ekiaam87
Poisongirl
Bazinga
Lejow
53 plaatsers
Pagina 3 van 6
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: 11 april, daar ben je dan.
Poisongirl schreef:chococupcake schreef:Lejow schreef:Crap, seriously, ik ben echt blond..
Ehm, kan ik nog aanspraak maken op zwangerschapsdementie? (bevallingsdementie dan whaha)
Hihi tot 9 maanden na de bevalling kan je hier nog op terugvallen!
gelukkig wel, hihi
Ik gebruik het nu 2 jaar later nog hahaha bij mij is het nooit meer goedgekomen....
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Lekker positief vooruitzicht weer haha
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Printje schreef:Poisongirl schreef:chococupcake schreef:Lejow schreef:Crap, seriously, ik ben echt blond..
Ehm, kan ik nog aanspraak maken op zwangerschapsdementie? (bevallingsdementie dan whaha)
gelukkig wel, hihi
Ik gebruik het nu 2 jaar later nog hahaha bij mij is het nooit meer goedgekomen....
Ooh echt? Maar er is nog hoop voor andere moeders (bijna moeders)? Mijn man zegt dat ik altijd een wandelende agenda was maar dat er nu weinig van over is
Lejow: fijne dag vandaag, hoe gaat het nu met jullie meisje? En met jouw?
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Printje schreef:Poisongirl schreef:chococupcake schreef:Lejow schreef:Crap, seriously, ik ben echt blond..
gelukkig wel, hihi
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
B. doet het super goed, we zijn nu aan het overstappen van de prematurenvoeding, naar de normale voeding. Het wordt steeds meer een echte baby . Dit geeft soms alleen wel wat krampjes, maar het is nog te doen.
Morgen moeten we weer naar het zh, terug op controle bij de verpleegkundige van de neo! Dan zal ze ook weer gewogen en gemeten worden, ben echt heel erg benieuwd...
Verder is het zo'n lief, tevreden meisje, echt ongelofelijk. En natuurlijk lief, en mooi en alles haha!
Met mij gaat het redelijk, heb nu van mijn directrice gehoord dat ik echt pas na de zomer terug hoef te komen en jeetje, dat gaf me echt zo'n enorme rust! Er viel echt iets van mijn schouders af.
Langzaam begin ik ook te beseffen wat er nou eigenlijk gebeurd is, wat ons overkomen is de afgelopen 2,5 maand. Tis best pittig natuurlijk!
Al vind ik het wel erg raar om door haar ZH fotoboek te bladeren. Het is net alsof ik naar een verhaal kijk dat niet van ons is.
Ik ben nog wel erg bezig met de zwangerschap. Als een van de meiden hier 29w5d zwanger is, word ik nerveus. En als ze dan verder zijn dan 29w5d word ik 'jaloers'.
Terwijl ik het zwanger zijn zelf echt helemaal niet mis, want dat was zo absoluut niet mijn ding.
Zondag komt Oreo mooie foto's maken van ons en B. ik hoop dat dat helpt in het besef dat ze er echt is (zowel letterlijk echt, als figuurlijk echt).
Morgen moeten we weer naar het zh, terug op controle bij de verpleegkundige van de neo! Dan zal ze ook weer gewogen en gemeten worden, ben echt heel erg benieuwd...
Verder is het zo'n lief, tevreden meisje, echt ongelofelijk. En natuurlijk lief, en mooi en alles haha!
Met mij gaat het redelijk, heb nu van mijn directrice gehoord dat ik echt pas na de zomer terug hoef te komen en jeetje, dat gaf me echt zo'n enorme rust! Er viel echt iets van mijn schouders af.
Langzaam begin ik ook te beseffen wat er nou eigenlijk gebeurd is, wat ons overkomen is de afgelopen 2,5 maand. Tis best pittig natuurlijk!
Al vind ik het wel erg raar om door haar ZH fotoboek te bladeren. Het is net alsof ik naar een verhaal kijk dat niet van ons is.
Ik ben nog wel erg bezig met de zwangerschap. Als een van de meiden hier 29w5d zwanger is, word ik nerveus. En als ze dan verder zijn dan 29w5d word ik 'jaloers'.
Terwijl ik het zwanger zijn zelf echt helemaal niet mis, want dat was zo absoluut niet mijn ding.
Zondag komt Oreo mooie foto's maken van ons en B. ik hoop dat dat helpt in het besef dat ze er echt is (zowel letterlijk echt, als figuurlijk echt).
Lejow- Lady Post-a-lot
Wat fijn om te lezen dat het allemaal zo goed gaat nu.
En ook fijn dat je pas na de zomer weer hoeft te werken. Kan je alles rustig verwerken!
En vooral heel veel tijd doorbrengen met je lieve meisje.
En ook fijn dat je pas na de zomer weer hoeft te werken. Kan je alles rustig verwerken!
En vooral heel veel tijd doorbrengen met je lieve meisje.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Fijn om te horen dat alles goed gaat met haar!
En ook heel fijn dat je pas na de zomer terug hoeft te komen. Jullie hebben natuurlijk een heftige tijd achter de rug, goed dat er zo met je wordt mee geleefd.
Nou geniet lekker verder van vandaag, heeft b al een hapje taart op?
Ben benieuwd naar de foto van haar met de taart samen.
En ook heel fijn dat je pas na de zomer terug hoeft te komen. Jullie hebben natuurlijk een heftige tijd achter de rug, goed dat er zo met je wordt mee geleefd.
Nou geniet lekker verder van vandaag, heeft b al een hapje taart op?
Ben benieuwd naar de foto van haar met de taart samen.
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Jij denkt dat ik de taart ga delen
Lejow- Lady Post-a-lot
Wat ontzettend fijn dat B. het zo goed doet!!!
Super fijn van je werk dat ze je de rust gunnen om alles te laten bezinken, zo kan het dus ook.
Gefeliciteerd met deze mooie dag en lekker geniet van je mooie meisje!
.
Super fijn van je werk dat ze je de rust gunnen om alles te laten bezinken, zo kan het dus ook.
Gefeliciteerd met deze mooie dag en lekker geniet van je mooie meisje!
.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Wat fijn om te lezen dat B het zo goed doet.
Geniet lekker van deze dag. En ik ben nog steeds benieuwd naar de taart
Geniet lekker van deze dag. En ik ben nog steeds benieuwd naar de taart
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Wat ontzettend fijn dat het zo goed gaat met B! En natuurlijk met jou! Geweldig trouwens dat je pas na de zomer terug hoeft te komen. Want daar had je ook veel moeite mee hè. Wat zal dat een rust geven. En je kunt nog de hele zomer genieten van je mooie meisje.
Ik ben trouwens wel heel erg benieuwd naar de taart .
Ik ben trouwens wel heel erg benieuwd naar de taart .
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
troela schreef:persoonlijk vind ik dit wel een beetje ver gaan.. mijn zoontje is 2.5week te vroeg geboren en op de uitgerekende datum heb ik hier wel even bij stilgestaan, maar een taart bakken en een 'feestje vieren' slaat naar mijn mening nergens op..
ik snap dat je naar de uitgerekende datum toe leeft, maar hoeveel kindjes worden nou daadwerkelijk op deze dag geboren? natuurlijk is b. veel te vroeg geboren, maar dit is natuurlijk niet haar 'nulste' verjaardag, volgend jaar vier je haar verjaardag toch ook op haar geboortedag en niet op 11 april?
desalniettemin wens ik jullie een prettige dag, geniet ervan.
ik hoop voor je dat je deze datum daarna wat los kunt laten.
En jou reactie slaat naar waarschijnlijk iedereens mening hier, nergens op!
Ik kan het heel goed begrijpen dat ze ze een feestje viert, B heeft volgens mij keihard moeten knokken, en denk dat ze vlak voor en na de bevalling niet eens zeker wisten of ze het wel zou halen, dus TUURLIJK is dit een reden voor een feestje!
Ze is een klein vechtertje en dat mag gevierd worden!
De uitgerekende datum is toch iets waar je naar toe leeft lijkt me, dus snap heel goed dat dit ook een soort afsluiting is van een periode.
Enne Lejow, heel tof dat je weer een taart gebakken hebt, ben benieuwd naar de foto! En wat fijn dat het zo goed met B gaat en dat je pas na de zomervakantie weer hoeft te gaan werken! Wat lekker zeg! Extra lang van je meisje kunnen genieten thuis, hopelijk is tegen die tijd de rust volledig terug gekeerd en kan je met een goed gevoel weer aan de slag gaan!
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
AngelNyn schreef:troela schreef:persoonlijk vind ik dit wel een beetje ver gaan.. mijn zoontje is 2.5week te vroeg geboren en op de uitgerekende datum heb ik hier wel even bij stilgestaan, maar een taart bakken en een 'feestje vieren' slaat naar mijn mening nergens op..
ik snap dat je naar de uitgerekende datum toe leeft, maar hoeveel kindjes worden nou daadwerkelijk op deze dag geboren? natuurlijk is b. veel te vroeg geboren, maar dit is natuurlijk niet haar 'nulste' verjaardag, volgend jaar vier je haar verjaardag toch ook op haar geboortedag en niet op 11 april?
desalniettemin wens ik jullie een prettige dag, geniet ervan.
ik hoop voor je dat je deze datum daarna wat los kunt laten.
En jou reactie slaat naar waarschijnlijk iedereens mening hier, nergens op!
Ik kan het heel goed begrijpen dat ze ze een feestje viert, B heeft volgens mij keihard moeten knokken, en denk dat ze vlak voor en na de bevalling niet eens zeker wisten of ze het wel zou halen, dus TUURLIJK is dit een reden voor een feestje!
Ze is een klein vechtertje en dat mag gevierd worden!
De uitgerekende datum is toch iets waar je naar toe leeft lijkt me, dus snap heel goed dat dit ook een soort afsluiting is van een periode.
Enne Lejow, heel tof dat je weer een taart gebakken hebt, ben benieuwd naar de foto! En wat fijn dat het zo goed met B gaat en dat je pas na de zomervakantie weer hoeft te gaan werken! Wat lekker zeg! Extra lang van je meisje kunnen genieten thuis, hopelijk is tegen die tijd de rust volledig terug gekeerd en kan je met een goed gevoel weer aan de slag gaan!
Helemaal mee eens. En verder maakt het niet zoveel uit wat jij ervan vindt Troela ( leuke naam trouwens, haha ), want iedereen doet het op zijn / haar eigen manier.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Haha! Die troela! Gewoon even je 2,5 te vroeg geboren kind vergelijken met Lejows situatie Over 'dat gaat te ver' gesproken, poehee.
Lekker belangrijk wat jij er van vindt. Al zou Lejow vanaf nu elke maand 78 taarten willen bakken ter ere van d'r dochter, moet ze lekker zelf weten toch?
Gefeliciteerd Lejow!
Lekker belangrijk wat jij er van vindt. Al zou Lejow vanaf nu elke maand 78 taarten willen bakken ter ere van d'r dochter, moet ze lekker zelf weten toch?
Gefeliciteerd Lejow!
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
*poef, weg*
Laatst aangepast door Lejow op wo 11 apr 2012 - 9:50; in totaal 1 keer bewerkt
Lejow- Lady Post-a-lot
Leuke foto en leuke taart (je bent het nog niet verleerd!) En wat groeit B hard zeg, mooi meisje hoor!
TukTuk- Ratel
Aww schattig!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Wat is B alweer veranderd! Erg leuke taart natuurlijk, en zeker een reden voor een feestje! Eigenlijk nu pas uitgerekent, maar al wel een sterke dame van 2,5 maand. Super dat je pas na de vakantie hoeft te beginnen, kan je rustig alles verwerken en gaan genieten. Hopelijk kan je nu de datum een beetje achter je laten
*Troela*- Prater
- Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11
Ehm ok.. Ze draait dus net serieus van haar rug naar haar buik..
Nu zit ik klaar met de cam, en vertikt ze het, was zeker toeval
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Ehm ok.. Ze draait dus net serieus van haar rug naar haar buik..
:cheers:wat knap! Volgens mij rolt een gemiddeld een kindje met 4 /5 maanden, laat staat een kindje wat zoveel te vroeg is geboren! Ik zou een webcam op haar box plaatsen
TukTuk- Ratel
AngelNyn schreef:Lejow schreef:Ehm ok.. Ze draait dus net serieus van haar rug naar haar buik..
:cheers:wat knap! Volgens mij rolt een gemiddeld een kindje met 4 /5 maanden, laat staat een kindje wat zoveel te vroeg is geboren! Ik zou een webcam op haar box plaatsen
Met link naar het forum. Ik ga wel op wacht zitten.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Hahaha
Ik moet koken (nou ja, de rookworst in de magnetron proppen haha), maar ik wil dus niet weglopen..
Ik moet koken (nou ja, de rookworst in de magnetron proppen haha), maar ik wil dus niet weglopen..
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Hahaha
Heb je geen camera die je kan laten draaien? Enne grote kans dat ze het aankomende tijd wel vaker laat ziet, als ze het eenmaal echt bewust doorheeft!
Trouwens, kan je dat mooi morgen ook even vertellen bij de controle, even pronken met hoe goed B het doet!
TukTuk- Ratel
troela schreef:persoonlijk vind ik dit wel een beetje ver gaan.. mijn zoontje is 2.5week te vroeg geboren en op de uitgerekende datum heb ik hier wel even bij stilgestaan, maar een taart bakken en een 'feestje vieren' slaat naar mijn mening nergens op..
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 3 van 6
Permissies van dit forum: